Материалдар / Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері

Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
1185
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта м

1 слайд
Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Информатика пәнінің мұғалімі Жаркинова Жадыра Қаспан ОМ 2019

1 слайд

Компьютерлік тестілеудің артықшылықтары мен кемшіліктері ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы Информатика пәнінің мұғалімі Жаркинова Жадыра Қаспан ОМ 2019

Тест - жауап үлгісі берілген тапсырма; Тест - белгілі бір уақыт аралығында орандауға тиісті әр түрлі тапсыр

2 слайд
Тест - жауап үлгісі берілген тапсырма; Тест - белгілі бір уақыт аралығында орандауға тиісті әр түрлі тапсырмалар жиынтығы; Тест - сыналушының ой-өрісін анықтау мақсатымен құрылған ықшам түрдегі тапсырмалар;

2 слайд

Тест - жауап үлгісі берілген тапсырма; Тест - белгілі бір уақыт аралығында орандауға тиісті әр түрлі тапсырмалар жиынтығы; Тест - сыналушының ой-өрісін анықтау мақсатымен құрылған ықшам түрдегі тапсырмалар;

Компьютерлік тестілеу (КТ) бағалаудың компьютер арқылы жүзеге асатын кез келген түрі сияқты нақтылануы тиіс. Алайда, комп

3 слайд
Компьютерлік тестілеу (КТ) бағалаудың компьютер арқылы жүзеге асатын кез келген түрі сияқты нақтылануы тиіс. Алайда, компьютерлік тестілеу тестің қаншалықты бейімделгеніне қарай түрлі формаларды қабылдай алады. Мысалы, белгіленген компьютерленген сынақтар деп аталатын кейбір компьютерлік тестер нағыз сызықтық болып табылады. Бұлар тестілеудің парағы мен қаламын барынша еске түсіреді, өйткені олардың формасы белгіленген, ұзақтығы белгіленген, және тестік тапсырмалары алдын ала белгілі тәртіппен қойылған.

3 слайд

Компьютерлік тестілеу (КТ) бағалаудың компьютер арқылы жүзеге асатын кез келген түрі сияқты нақтылануы тиіс. Алайда, компьютерлік тестілеу тестің қаншалықты бейімделгеніне қарай түрлі формаларды қабылдай алады. Мысалы, белгіленген компьютерленген сынақтар деп аталатын кейбір компьютерлік тестер нағыз сызықтық болып табылады. Бұлар тестілеудің парағы мен қаламын барынша еске түсіреді, өйткені олардың формасы белгіленген, ұзақтығы белгіленген, және тестік тапсырмалары алдын ала белгілі тәртіппен қойылған.

Белгіленген компьютерленген сынақтарға қарағанда компьютерлік бейімделу тестілеуі барынша бейімделу дәрежесіне ие

4 слайд
Белгіленген компьютерленген сынақтарға қарағанда компьютерлік бейімделу тестілеуі барынша бейімделу дәрежесіне ие компьютерлік тест болып саналады, себебі олар жалпы күрделілік пен тәртіпке негізделе келе әр студентке бейімделуі мүмкін, онда сыналушыға сұрақтар ұсынылады. Сондықтан компьютерлік бейімделу тестілеуі (КБТ) тестіленушінің қабілетін бағалау негізінде және бастапқы кездегі жауаптарға сүйене отырып, әр сыналушыға арнайы жасалып, бейімделуі тиіс

4 слайд

Белгіленген компьютерленген сынақтарға қарағанда компьютерлік бейімделу тестілеуі барынша бейімделу дәрежесіне ие компьютерлік тест болып саналады, себебі олар жалпы күрделілік пен тәртіпке негізделе келе әр студентке бейімделуі мүмкін, онда сыналушыға сұрақтар ұсынылады. Сондықтан компьютерлік бейімделу тестілеуі (КБТ) тестіленушінің қабілетін бағалау негізінде және бастапқы кездегі жауаптарға сүйене отырып, әр сыналушыға арнайы жасалып, бейімделуі тиіс

Компьютерлік бейімделу тестілеудің негізгі басымдықтары олар уақыт, сондай-ақ пайдаланатын ресурстар тұрғысынан

5 слайд
Компьютерлік бейімделу тестілеудің негізгі басымдықтары олар уақыт, сондай-ақ пайдаланатын ресурстар тұрғысынан тиімді болып табылады. Бұл басымдықтар келесі бөлімде сыналушылар тарапынан, студенттің білім деңгейін анықтағысы келетін педагогтың тарапынан, сонымен қатар тест дайындаушының тарапынан талқыланатын болады.

5 слайд

Компьютерлік бейімделу тестілеудің негізгі басымдықтары олар уақыт, сондай-ақ пайдаланатын ресурстар тұрғысынан тиімді болып табылады. Бұл басымдықтар келесі бөлімде сыналушылар тарапынан, студенттің білім деңгейін анықтағысы келетін педагогтың тарапынан, сонымен қатар тест дайындаушының тарапынан талқыланатын болады.

Бейімделу тестілері сыналушының қабілетін қағаз жүзіндегі тестерге қарағанда, мейлінше нақты және шығынсыз бағал

6 слайд
Бейімделу тестілері сыналушының қабілетін қағаз жүзіндегі тестерге қарағанда, мейлінше нақты және шығынсыз бағалауға мүмкіндік береді. Типтік қағаз тестілер жаппай тестілеу үшін, яғни тест қабілеті әр түрлі студенттердің үлкен тобына пайдаланатындай етіп жасалады. Мұны жасау үшін бұл тестің сұрақтарының көбісінің күрделілігі орташа деңгейде болу керек (себебі студенттердің көбісінің үлгерімі орта). Нәтижесінде мұндай мазмұндағы тест үлгерімі жоғары және үлгерімі төмен студенттер үшін қиындық тудырады. Білім деңгейі төмен сыналушы жеңіл сұрақтарға қатысты алғашқы бірнешеуіне ғана жауап беруге қабілетті.

6 слайд

Бейімделу тестілері сыналушының қабілетін қағаз жүзіндегі тестерге қарағанда, мейлінше нақты және шығынсыз бағалауға мүмкіндік береді. Типтік қағаз тестілер жаппай тестілеу үшін, яғни тест қабілеті әр түрлі студенттердің үлкен тобына пайдаланатындай етіп жасалады. Мұны жасау үшін бұл тестің сұрақтарының көбісінің күрделілігі орташа деңгейде болу керек (себебі студенттердің көбісінің үлгерімі орта). Нәтижесінде мұндай мазмұндағы тест үлгерімі жоғары және үлгерімі төмен студенттер үшін қиындық тудырады. Білім деңгейі төмен сыналушы жеңіл сұрақтарға қатысты алғашқы бірнешеуіне ғана жауап беруге қабілетті.

Күрделілігі орташа және жоғары деңгейдегі сұрақтарға жауап беру студентке оңай соқпайды. Сыналушы бұл сұрақтардың жауабын болж

7 слайд
Күрделілігі орташа және жоғары деңгейдегі сұрақтарға жауап беру студентке оңай соқпайды. Сыналушы бұл сұрақтардың жауабын болжап табуы немесе бос орын қалдырып кетуі мүмкін. Бұлай болған жағдайда, оның білімі мен мүмкіндігін нақты бағалау қиын, себебі қандай-да тұжырымдар студенттің белгілеген алғашқы бірнеше сұрақтарының жауабына ғана негізделуі тиіс.

7 слайд

Күрделілігі орташа және жоғары деңгейдегі сұрақтарға жауап беру студентке оңай соқпайды. Сыналушы бұл сұрақтардың жауабын болжап табуы немесе бос орын қалдырып кетуі мүмкін. Бұлай болған жағдайда, оның білімі мен мүмкіндігін нақты бағалау қиын, себебі қандай-да тұжырымдар студенттің белгілеген алғашқы бірнеше сұрақтарының жауабына ғана негізделуі тиіс.

 Тұтастай компьютерлік тестілеудің, оның ішінде компьютерлік бейімделу тестілеу басымдықтарының тағы бірі сол, олар

8 слайд
 Тұтастай компьютерлік тестілеудің, оның ішінде компьютерлік бейімделу тестілеу басымдықтарының тағы бірі сол, олар студент пен оқытушының тура және тікелей кері байланысын басқара алатындығында. Жалпы бағалауға қосымша, бағалаудың мұндай түрі әр студенттің материалды толық меңгергенін көрсетеді,  Ә р студентте кездескен сұрақтардың пәндері мен саласының тізімін, осының негізінде бейімдік тестілеудің көрсеткіштерін ұсыну мүмкін. Алайда, үздіксіз тестілеу кезінде оқытушыда кейбір студенттер тест сұрақтарын жаттап алып, ол туралы басқа студенттерге айтуы мүмкін деген мәселе туындайды. Бірақ, егер бейімделу тестілеуі сұрақтарды барынша молынан қамтыса, мұндай мәселе орын алмайды, әсіресе, әр түрлі студенттер өздерінің жеке қабілеттерінің деңгейіне негізделген түрлі тапсырмаларды алуы тиіс болады.

8 слайд

 Тұтастай компьютерлік тестілеудің, оның ішінде компьютерлік бейімделу тестілеу басымдықтарының тағы бірі сол, олар студент пен оқытушының тура және тікелей кері байланысын басқара алатындығында. Жалпы бағалауға қосымша, бағалаудың мұндай түрі әр студенттің материалды толық меңгергенін көрсетеді,  Ә р студентте кездескен сұрақтардың пәндері мен саласының тізімін, осының негізінде бейімдік тестілеудің көрсеткіштерін ұсыну мүмкін. Алайда, үздіксіз тестілеу кезінде оқытушыда кейбір студенттер тест сұрақтарын жаттап алып, ол туралы басқа студенттерге айтуы мүмкін деген мәселе туындайды. Бірақ, егер бейімделу тестілеуі сұрақтарды барынша молынан қамтыса, мұндай мәселе орын алмайды, әсіресе, әр түрлі студенттер өздерінің жеке қабілеттерінің деңгейіне негізделген түрлі тапсырмаларды алуы тиіс болады.

 Компьютерлік бейімделу тестілеудің тағы да кейбір қосымша басымдықтары бар.  Компьютерлік бейімделу тестілеудің қауіпсізді

9 слайд
 Компьютерлік бейімделу тестілеудің тағы да кейбір қосымша басымдықтары бар.  Компьютерлік  бейімделу тестілеудің қауіпсіздігі жоғары, себебі сұрақтар тізімі енді қолды болмайды және көршілерден көшіруге де келмейді, өйткені тест сұрақтарының көбісі әр қайсысына бөлек дайындалған. Сонымен қатар, КБТ көмегімен тест өту кезінде студенттер үшін жасалған өзгерістердің мөлшері немесе әр сұрақтың жауабына жұмсалған уақыт мөлшері сияқты мәліметтердің басқа типтері мәліметтер қорында жинақталады.

9 слайд

 Компьютерлік бейімделу тестілеудің тағы да кейбір қосымша басымдықтары бар.  Компьютерлік  бейімделу тестілеудің қауіпсіздігі жоғары, себебі сұрақтар тізімі енді қолды болмайды және көршілерден көшіруге де келмейді, өйткені тест сұрақтарының көбісі әр қайсысына бөлек дайындалған. Сонымен қатар, КБТ көмегімен тест өту кезінде студенттер үшін жасалған өзгерістердің мөлшері немесе әр сұрақтың жауабына жұмсалған уақыт мөлшері сияқты мәліметтердің басқа типтері мәліметтер қорында жинақталады.

 Тестілеу мен бағалау саласында қазіргі зерттеулер компьютерлік бейімделу тестілеулердің мүмкіндігі артқанын көрсетеді. Компь

10 слайд
 Тестілеу мен бағалау саласында қазіргі зерттеулер компьютерлік бейімделу тестілеулердің мүмкіндігі артқанын көрсетеді. Компьютерлік бейімделу тестілеудің ерекшеліктері мен мүмкіндіктері одан әрі қадам жасауға мүмкіндік береді. Бұл бейімделген және бейімделіп келе жатқан ірі ауқымды тестілеудің санынан (мысалы, GRE, TOEFL, ASVAB) байқалады. Оның үстіне бағалаудың мұндай процедурасы, оның барынша тиімділігін қамтамасыз етуіне оқу үдерісінде жақсы ықпал ету үшін мұндай қадамға әрдайым ақылмен бару қажет екендігін көрсетеді.

10 слайд

 Тестілеу мен бағалау саласында қазіргі зерттеулер компьютерлік бейімделу тестілеулердің мүмкіндігі артқанын көрсетеді. Компьютерлік бейімделу тестілеудің ерекшеліктері мен мүмкіндіктері одан әрі қадам жасауға мүмкіндік береді. Бұл бейімделген және бейімделіп келе жатқан ірі ауқымды тестілеудің санынан (мысалы, GRE, TOEFL, ASVAB) байқалады. Оның үстіне бағалаудың мұндай процедурасы, оның барынша тиімділігін қамтамасыз етуіне оқу үдерісінде жақсы ықпал ету үшін мұндай қадамға әрдайым ақылмен бару қажет екендігін көрсетеді.

Тест нұсқаларының рандомизациясы . Тест сұрақтарының нұсқалары тест тапсырмалар базасынан кездейсоқ кездеседі. Қағаз тестіле

11 слайд
Тест нұсқаларының рандомизациясы . Тест сұрақтарының нұсқалары тест тапсырмалар базасынан кездейсоқ кездеседі. Қағаз тестілеуіне қарағанда онлайн тест әр адамға жеке, әрі нұсқалар тест тапсырар алдындағы сәтте белгіленеді. Бұл дегеніміз бір бірінен көшіру мүмкін еместігін айқындайды, себебі қасында отырған оқушының өзіне жеке нұсқа болады. Уақытты басқару. Барлық оқушыға жаппай алдын ала бір уақытты белгілеп тест уақытын жазып қою. Әдетте оқушылар қағаз тест тапсырып жатқанда, мамандар тест кітапшасын жинап алам дегенше қосымша уақыттары болады. Бұл ең соңында отырған оқушы тарапынан әділетсіз. Ал компьютерлік тестте барлығына бірдей уақыт беріліп, бірдей аяқталады. Бейімделген тестілеу. Бұл компьютерлік тестілеудің қызықты технологиясы. Бейімделген тестілеу дегеніміз ол оқушының берген жауаптарына қарап машина оқушының деңгейіне бейімделеді. Осылайша, мықты оқушылар- күрделі, әлсіз оқушылар орташа деңгейдегі сұрақтарды кезіктіреді. Сонымен бірге, барлығы әртүрлі балл жинайды себебі түрлі деңгейдегі сұрақтар әртүрлі бағаланады. ҰБТ мен ТКТ компьютерлік тестілеудің артықшылығы

11 слайд

Тест нұсқаларының рандомизациясы . Тест сұрақтарының нұсқалары тест тапсырмалар базасынан кездейсоқ кездеседі. Қағаз тестілеуіне қарағанда онлайн тест әр адамға жеке, әрі нұсқалар тест тапсырар алдындағы сәтте белгіленеді. Бұл дегеніміз бір бірінен көшіру мүмкін еместігін айқындайды, себебі қасында отырған оқушының өзіне жеке нұсқа болады. Уақытты басқару. Барлық оқушыға жаппай алдын ала бір уақытты белгілеп тест уақытын жазып қою. Әдетте оқушылар қағаз тест тапсырып жатқанда, мамандар тест кітапшасын жинап алам дегенше қосымша уақыттары болады. Бұл ең соңында отырған оқушы тарапынан әділетсіз. Ал компьютерлік тестте барлығына бірдей уақыт беріліп, бірдей аяқталады. Бейімделген тестілеу. Бұл компьютерлік тестілеудің қызықты технологиясы. Бейімделген тестілеу дегеніміз ол оқушының берген жауаптарына қарап машина оқушының деңгейіне бейімделеді. Осылайша, мықты оқушылар- күрделі, әлсіз оқушылар орташа деңгейдегі сұрақтарды кезіктіреді. Сонымен бірге, барлығы әртүрлі балл жинайды себебі түрлі деңгейдегі сұрақтар әртүрлі бағаланады. ҰБТ мен ТКТ компьютерлік тестілеудің артықшылығы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ