Материалдар / Көпшілік алдында сөйлеу

Көпшілік алдында сөйлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріспе сөздің міндеті – тыңдаушының назарын сөз мазмұнына бұру, ойына түрткі жасау арқылы негізгі бөлімде айтылар тұжырымдарды қабылдауға дайындау. Тәжірибелі шешендер тыңдаушының назарын аудару үшін тартымды сөз оралымдарын қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
117
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Көпшілік алдында сөйленетін сөз құрылымы»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Көпшілік алдында сөйленетін сөз құрылымы»

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Көпшілік алдында сөйленетін сөз құрылымы»

Сабақтың мақсаты: Оқушылар көпшілік алдында сөйлеуге дайындық туралы түсінеді, біледі, өз ойларын жетілдіре отырып мә

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Оқушылар көпшілік алдында сөйлеуге дайындық туралы түсінеді, біледі, өз ойларын жетілдіре отырып мәліметтерді жинақтайды, тапсырмаларды дұрыс орындауға, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыланады.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  Оқушылар көпшілік алдында сөйлеуге дайындық туралы түсінеді, біледі, өз ойларын жетілдіре отырып мәліметтерді жинақтайды, тапсырмаларды дұрыс орындауға, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыланады.

Жырау айтқандай көпшілік алдында сөйлеу, сөз бастау қиын.

3 слайд
Жырау айтқандай көпшілік алдында сөйлеу, сөз бастау қиын. 

3 слайд

Жырау айтқандай көпшілік алдында сөйлеу, сөз бастау қиын. 

-дегендей іштегі керемет ойды сөздік қорың болмаса жеткізе алмайсың, ал егер тіл байлығың болса, ойыңды керемет жеткізе ал

4 слайд
-дегендей іштегі керемет ойды сөздік қорың болмаса жеткізе алмайсың, ал егер тіл байлығың болса, ойыңды керемет жеткізе аласың. Көпшілік алдында сөйлей білу үшін қандай талаптар қойылады? 

4 слайд

-дегендей іштегі керемет ойды сөздік қорың болмаса жеткізе алмайсың, ал егер тіл байлығың болса, ойыңды керемет жеткізе аласың. Көпшілік алдында сөйлей білу үшін қандай талаптар қойылады? 

5 слайд

5 слайд

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы үш бөліктен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Әрбір бөліктің өзіндік

6 слайд
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы үш бөліктен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Әрбір бөліктің өзіндік ерекшелігі бар.

6 слайд

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы үш бөліктен тұрады: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Әрбір бөліктің өзіндік ерекшелігі бар.

Кіріспе сөздің міндеті – тыңдаушының назарын сөз мазмұнына бұру, ойына түрткі жасау арқылы негізгі бөлімде айтылар тұжыры

7 слайд
Кіріспе сөздің міндеті – тыңдаушының назарын сөз мазмұнына бұру, ойына түрткі жасау арқылы негізгі бөлімде айтылар тұжырымдарды қабылдауға дайындау. Тәжірибелі шешендер тыңдаушының назарын аудару үшін тартымды сөз оралымдарын қолданады: «Құрметті әріптестер...», «Ханымдар мен мырзалар...», «Танысып қоялық...», «Сіздермен кездесу мүмкіндігі туғанына өте қуаныштымын...», т.б.

7 слайд

Кіріспе сөздің міндеті – тыңдаушының назарын сөз мазмұнына бұру, ойына түрткі жасау арқылы негізгі бөлімде айтылар тұжырымдарды қабылдауға дайындау. Тәжірибелі шешендер тыңдаушының назарын аудару үшін тартымды сөз оралымдарын қолданады: «Құрметті әріптестер...», «Ханымдар мен мырзалар...», «Танысып қоялық...», «Сіздермен кездесу мүмкіндігі туғанына өте қуаныштымын...», т.б.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Тапсырмалар

10 слайд
Тапсырмалар

10 слайд

Тапсырмалар

№1 Мәтінді түсініп оқып жоспар құрыңыздар: Уа, Жалпақ! Ергенекті елімізді екі рет шапты. Бірінде мен тоналдым, бірінде сен т

11 слайд
№1 Мәтінді түсініп оқып жоспар құрыңыздар: Уа, Жалпақ! Ергенекті елімізді екі рет шапты. Бірінде мен тоналдым, бірінде сен тоналып едің: мен малымды бердім, сен жанынды бердің. Жаңынды бергенің емей немене, қырық жетіні қырқа матап беріп отырған қалындығынды бергенсің!.. Білетін бе едің? -дейді. -        Ол кезде сен жас едің, дұшпаннан кек алу былай тұрсын, жауға өзің кездесіп қалып, астындағы тайынды беріп әрең құтылған болатынсың... Қазір сен Жалпақ балуан атандың, ол кекті қалай ұмытып жүрсің?.. - дейді.          Ол кезде өзгеге шыдаса да, намысқа шыдаған ба, Жалпақ балуан ұшып тұра келіп: -        Би, маңдайда бір қара таңбам бар екенін білмей жүр екемін: қалындық сенікі емес, басқанікі деуші еді. Астымнан атымды алғанда алты-ақ жаста едім... Жеңсем жауды алам, жеңілсем жауда қалам, аттандым сәрсенбінің сәтіне! - дейді де, жүре береді

11 слайд

№1 Мәтінді түсініп оқып жоспар құрыңыздар: Уа, Жалпақ! Ергенекті елімізді екі рет шапты. Бірінде мен тоналдым, бірінде сен тоналып едің: мен малымды бердім, сен жанынды бердің. Жаңынды бергенің емей немене, қырық жетіні қырқа матап беріп отырған қалындығынды бергенсің!.. Білетін бе едің? -дейді. -        Ол кезде сен жас едің, дұшпаннан кек алу былай тұрсын, жауға өзің кездесіп қалып, астындағы тайынды беріп әрең құтылған болатынсың... Қазір сен Жалпақ балуан атандың, ол кекті қалай ұмытып жүрсің?.. - дейді.          Ол кезде өзгеге шыдаса да, намысқа шыдаған ба, Жалпақ балуан ұшып тұра келіп: -        Би, маңдайда бір қара таңбам бар екенін білмей жүр екемін: қалындық сенікі емес, басқанікі деуші еді. Астымнан атымды алғанда алты-ақ жаста едім... Жеңсем жауды алам, жеңілсем жауда қалам, аттандым сәрсенбінің сәтіне! - дейді де, жүре береді

Жалпақ балуан... - Тоқта, батыр! - деп Бала би тоқтатыпты да, былай депті: - Баруын барасың, елін де шабарсың.

12 слайд
Жалпақ балуан... -        Тоқта, батыр! - деп Бала би тоқтатыпты да, былай депті: -        Баруын барасың, елін де шабарсың. Бірақ қатын боп калған қалыңдықтың қызығына түсіп кетпей, жер қайысқан қалың жылқыға да көзіңді саларсың, - дейді. -        ... Сонымен сақадай сайланған қырык жігіт маңдайды батысқа қойып, төскейді үзеңгіге ала тартып жөнелдік, - дейді.        Жалпақ, жауырыны қақпақтай, жұдырығы тоқпақтай, сыртынан қарағанда құйған пештей болып, оқ бойы алдымызда отырады; астында сар қасқа аты бар, шекіп тастап, оқтаудай ойнап, киіктей орғып келеді. Бөкен жортқан ат өмірде үзеңгілесе алмайды...            Алты қонып жетіншіге асқан күні, қоңыр іңір кезі еді: -        Осы бір тегін адам болмаған шығар... Түнейік осы молаға, - деп Жалпақ балуан атынан секіріп түсе қалды, - дейді...

12 слайд

Жалпақ балуан... -        Тоқта, батыр! - деп Бала би тоқтатыпты да, былай депті: -        Баруын барасың, елін де шабарсың. Бірақ қатын боп калған қалыңдықтың қызығына түсіп кетпей, жер қайысқан қалың жылқыға да көзіңді саларсың, - дейді. -        ... Сонымен сақадай сайланған қырык жігіт маңдайды батысқа қойып, төскейді үзеңгіге ала тартып жөнелдік, - дейді.        Жалпақ, жауырыны қақпақтай, жұдырығы тоқпақтай, сыртынан қарағанда құйған пештей болып, оқ бойы алдымызда отырады; астында сар қасқа аты бар, шекіп тастап, оқтаудай ойнап, киіктей орғып келеді. Бөкен жортқан ат өмірде үзеңгілесе алмайды...            Алты қонып жетіншіге асқан күні, қоңыр іңір кезі еді: -        Осы бір тегін адам болмаған шығар... Түнейік осы молаға, - деп Жалпақ балуан атынан секіріп түсе қалды, - дейді...

№2 Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып, тақырыптарын атаңыз, сәйкестендіріңіздер.

13 слайд
№2 Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып, тақырыптарын атаңыз, сәйкестендіріңіздер.

13 слайд

№2 Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып, тақырыптарын атаңыз, сәйкестендіріңіздер.

№3 Сөйлемдерге синтаксистік талдаулар жасау: •Сен өзіңнің жағымды, жағымсыз қасиеттеріңді тани біл. •Өзіңнің кемшіліктері

14 слайд
№3 Сөйлемдерге синтаксистік талдаулар жасау: •Сен өзіңнің жағымды, жағымсыз қасиеттеріңді тани біл. •Өзіңнің кемшіліктеріңді жеке басыңның туа біткен қасиеттері деп санама, оны жоюға тырыс. •Өз әрекеттерің туралы сыннан қорытынды шығар, бірақ өз басыңды сынауға жол берме. Үйге тапсырма:  «Қазіргі жастар қандай болу керек?» деген тақырыпта ой толғау жазу.

14 слайд

№3 Сөйлемдерге синтаксистік талдаулар жасау: •Сен өзіңнің жағымды, жағымсыз қасиеттеріңді тани біл. •Өзіңнің кемшіліктеріңді жеке басыңның туа біткен қасиеттері деп санама, оны жоюға тырыс. •Өз әрекеттерің туралы сыннан қорытынды шығар, бірақ өз басыңды сынауға жол берме. Үйге тапсырма:  «Қазіргі жастар қандай болу керек?» деген тақырыпта ой толғау жазу.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ