Материалдар / Косинустар теоремасы 9 сынып геометрия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Косинустар теоремасы 9 сынып геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып геометрия сабағы үшін презентация (слайд) Тақырып: Косинустар теоремасы Теория+практика+есептер+жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2024
427
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ой қозғау 1) Үшбұрыштың түрлерін атаңыз. 2) Үшбұрыштың негізгі элементтерін атаңыз. 3) Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын

1 слайд
Ой қозғау 1) Үшбұрыштың түрлерін атаңыз. 2) Үшбұрыштың негізгі элементтерін атаңыз. 3) Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын атаңыз. 4) Үшбұрыщтың теңдік белгілерін атаңыз. 5) «Тікбұрышты үшбұрышты шешу» дегенді қалай түсінесіз? 6) Тікбұрышты үшбұрыштың басқа элементтерін табу үшін оның қанша және қандай элементтерін білу қажет?

1 слайд

Ой қозғау 1) Үшбұрыштың түрлерін атаңыз. 2) Үшбұрыштың негізгі элементтерін атаңыз. 3) Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын атаңыз. 4) Үшбұрыщтың теңдік белгілерін атаңыз. 5) «Тікбұрышты үшбұрышты шешу» дегенді қалай түсінесіз? 6) Тікбұрышты үшбұрыштың басқа элементтерін табу үшін оның қанша және қандай элементтерін білу қажет?

A BC а с b

2 слайд
A BC а с b

2 слайд

A BC а с b

C

3 слайд
C b h a

3 слайд

C b h a

M NK МК қабырғасын косинустар теоремасы арқылы өрнектеңіз:N NK NM NK NM MK cos 2 2 2 2    

4 слайд
M NK МК қабырғасын косинустар теоремасы арқылы өрнектеңіз:N NK NM NK NM MK cos 2 2 2 2    

4 слайд

M NK МК қабырғасын косинустар теоремасы арқылы өрнектеңіз:N NK NM NK NM MK cos 2 2 2 2    

ВС қабырғасының ұзындығын табыңызА С В 453 2 2 A AB AC AB AC BC cos 2 2 2 2      45 cos 3 2 2 2 3 ) 2 2 ( 2 2 2

5 слайд
ВС қабырғасының ұзындығын табыңызА С В 453 2 2 A AB AC AB AC BC cos 2 2 2 2      45 cos 3 2 2 2 3 ) 2 2 ( 2 2 2      BC 5 2  BC 5  BC

5 слайд

ВС қабырғасының ұзындығын табыңызА С В 453 2 2 A AB AC AB AC BC cos 2 2 2 2      45 cos 3 2 2 2 3 ) 2 2 ( 2 2 2      BC 5 2  BC 5  BC

Найдите длину стороны АВ.А С В 60 2 2 C CB AC CB AC AB cos 2 2 2 2      60 cos 2 5 2 2 2 ) 2 5 ( ) 2 2 ( 2 2 2 

6 слайд
Найдите длину стороны АВ.А С В 60 2 2 C CB AC CB AC AB cos 2 2 2 2      60 cos 2 5 2 2 2 ) 2 5 ( ) 2 2 ( 2 2 2      BC 38 2  BC 38  BC 2 5

6 слайд

Найдите длину стороны АВ.А С В 60 2 2 C CB AC CB AC AB cos 2 2 2 2      60 cos 2 5 2 2 2 ) 2 5 ( ) 2 2 ( 2 2 2      BC 38 2  BC 38  BC 2 5

The Cosine Rule • Find the missing side in the triangle opposite. a 2 = b 2 + c 2 – 2bc cosA a 2 = 7 2 + 9 2 – (2x7x9)cos

7 слайд
The Cosine Rule • Find the missing side in the triangle opposite. a 2 = b 2 + c 2 – 2bc cosA a 2 = 7 2 + 9 2 – (2x7x9)cos 81 a 2 = 49 + 81 – 126cos81 a 2 = 130 – 19.71… a = 10.5cm (1dp) a 2 = b 2 + c 2 - 2bc cosA 9cm7cm 81º ? ab cA √ Call the side you’re trying to work out, ‘a’

7 слайд

The Cosine Rule • Find the missing side in the triangle opposite. a 2 = b 2 + c 2 – 2bc cosA a 2 = 7 2 + 9 2 – (2x7x9)cos 81 a 2 = 49 + 81 – 126cos81 a 2 = 130 – 19.71… a = 10.5cm (1dp) a 2 = b 2 + c 2 - 2bc cosA 9cm7cm 81º ? ab cA √ Call the side you’re trying to work out, ‘a’

Сыныппен жұмыс

8 слайд
Сыныппен жұмыс

8 слайд

Сыныппен жұмыс

Жауаптары:

9 слайд
Жауаптары:

9 слайд

Жауаптары:

Астролябия Лазерлі дальномер Лазерлі нивелир Цифрлы теодолит

10 слайд
Астролябия Лазерлі дальномер Лазерлі нивелир Цифрлы теодолит

10 слайд

Астролябия Лазерлі дальномер Лазерлі нивелир Цифрлы теодолит

Жұптық жұмыс 1. K7-Group құрылыс компаниясы жаңа шағын аудан салу үшін ескі тұрғын үйлерді бұзуы қажет. Ғимараттарға байланысты

11 слайд
Жұптық жұмыс 1. K7-Group құрылыс компаниясы жаңа шағын аудан салу үшін ескі тұрғын үйлерді бұзуы қажет. Ғимараттарға байланысты бұл аумақты өлшеу мүмкін емес. Жер өлшеу мамандары теоделитті белгілі бір нүктеде орнатты, лазерлік қашықтық өлшегіштің көмегімен объектілерге дейінгі бұрыш пен тиісті қашықтықты өлшеді(суретті қараңыз). Жаңа шағын аудан салу үшін учаскенің ұзындығын анықтаңыз. AC=1,2 KM BC= 1,7 KM ACB=120 ( ГРАДУС) 2. Абзал спорттық бағдарлау секциясына қатысады. Каспий жағалауымен жорыққа шыққан кезде ол алаңда екі қоянды байқап қалды. Оның бағалауы бойынша қояндардың бірі одан 12 м қашықтықта, екіншісі — 20 м қашықтықта болды. Абзал өзінің тұрған жерінен қояндар көрінген бағыттар арасындағы бұрышты өлшеді. Бұл бұрыш 120°-қа тең болса, қояндар арасындағы қашықтық қандай? 3. Қайсар тегіс жерде тұр. Оның алдында 400 метр жерде мектеп бар. Егер Қайсар 60° солға қарай бұрылса, ол 300 метр қашықтықта Дина гипермаркетін көреді. Мектептен Динаға дейінгі қашықтықты тап. Дескриптор: - Сызбасын салады; - Косинустар теоемасын пайдаланады; - Арақашықтықты табады;

11 слайд

Жұптық жұмыс 1. K7-Group құрылыс компаниясы жаңа шағын аудан салу үшін ескі тұрғын үйлерді бұзуы қажет. Ғимараттарға байланысты бұл аумақты өлшеу мүмкін емес. Жер өлшеу мамандары теоделитті белгілі бір нүктеде орнатты, лазерлік қашықтық өлшегіштің көмегімен объектілерге дейінгі бұрыш пен тиісті қашықтықты өлшеді(суретті қараңыз). Жаңа шағын аудан салу үшін учаскенің ұзындығын анықтаңыз. AC=1,2 KM BC= 1,7 KM ACB=120 ( ГРАДУС) 2. Абзал спорттық бағдарлау секциясына қатысады. Каспий жағалауымен жорыққа шыққан кезде ол алаңда екі қоянды байқап қалды. Оның бағалауы бойынша қояндардың бірі одан 12 м қашықтықта, екіншісі — 20 м қашықтықта болды. Абзал өзінің тұрған жерінен қояндар көрінген бағыттар арасындағы бұрышты өлшеді. Бұл бұрыш 120°-қа тең болса, қояндар арасындағы қашықтық қандай? 3. Қайсар тегіс жерде тұр. Оның алдында 400 метр жерде мектеп бар. Егер Қайсар 60° солға қарай бұрылса, ол 300 метр қашықтықта Дина гипермаркетін көреді. Мектептен Динаға дейінгі қашықтықты тап. Дескриптор: - Сызбасын салады; - Косинустар теоемасын пайдаланады; - Арақашықтықты табады;

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

A BC а с b

14 слайд
A BC а с b

14 слайд

A BC а с b

15 слайд

15 слайд

Жауабы:

16 слайд
Жауабы:

16 слайд

Жауабы:

Шешімдері:

17 слайд
Шешімдері:

17 слайд

Шешімдері:

18 слайд

18 слайд

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым.

19 слайд
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым.

19 слайд

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым.