Косинустар теоремасы 9 сынып геометрия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ой қозғау
1) Үшбұрыштың түрлерін атаңыз.
2) Үшбұрыштың негізгі элементтерін атаңыз.
3) Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын атаңыз.
4) Үшбұрыщтың теңдік белгілерін атаңыз.
5) «Тікбұрышты үшбұрышты шешу» дегенді қалай түсінесіз?
6) Тікбұрышты үшбұрыштың басқа элементтерін табу үшін оның
қанша және қандай элементтерін білу қажет?
1 слайд
Ой қозғау 1) Үшбұрыштың түрлерін атаңыз. 2) Үшбұрыштың негізгі элементтерін атаңыз. 3) Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын атаңыз. 4) Үшбұрыщтың теңдік белгілерін атаңыз. 5) «Тікбұрышты үшбұрышты шешу» дегенді қалай түсінесіз? 6) Тікбұрышты үшбұрыштың басқа элементтерін табу үшін оның қанша және қандай элементтерін білу қажет?
2 слайд
A
BC
а с
b
2 слайд
A BC а с b
3 слайд
C
b h a
3 слайд
C b h a
4 слайд
M
NK
МК қабырғасын косинустар теоремасы арқылы
өрнектеңіз:N NK NM NK NM MK cos 2
2 2 2
4 слайд
M NK МК қабырғасын косинустар теоремасы арқылы өрнектеңіз:N NK NM NK NM MK cos 2 2 2 2
5 слайд
ВС қабырғасының ұзындығын
табыңызА
С В
453
2 2
A AB AC AB AC BC cos 2
2 2 2
45 cos 3 2 2 2 3 ) 2 2 (
2 2 2
BC
5
2
BC 5 BC
5 слайд
ВС қабырғасының ұзындығын табыңызА С В 453 2 2 A AB AC AB AC BC cos 2 2 2 2 45 cos 3 2 2 2 3 ) 2 2 ( 2 2 2 BC 5 2 BC 5 BC
6 слайд
Найдите длину стороны АВ.А
С В
60
2 2
C CB AC CB AC AB cos 2
2 2 2
60 cos 2 5 2 2 2 ) 2 5 ( ) 2 2 (
2 2 2
BC
38
2
BC 38 BC
2 5
6 слайд
Найдите длину стороны АВ.А С В 60 2 2 C CB AC CB AC AB cos 2 2 2 2 60 cos 2 5 2 2 2 ) 2 5 ( ) 2 2 ( 2 2 2 BC 38 2 BC 38 BC 2 5
7 слайд
The Cosine Rule
•
Find the missing side in the
triangle opposite.
a 2
= b 2
+ c 2
– 2bc cosA
a 2
= 7 2
+ 9 2
– (2x7x9)cos 81
a 2
= 49 + 81 – 126cos81
a 2
= 130 – 19.71…
a = 10.5cm (1dp) a 2
= b 2
+ c 2
- 2bc cosA
9cm7cm
81º ? ab
cA
√
Call the side you’re trying to
work out, ‘a’
7 слайд
The Cosine Rule • Find the missing side in the triangle opposite. a 2 = b 2 + c 2 – 2bc cosA a 2 = 7 2 + 9 2 – (2x7x9)cos 81 a 2 = 49 + 81 – 126cos81 a 2 = 130 – 19.71… a = 10.5cm (1dp) a 2 = b 2 + c 2 - 2bc cosA 9cm7cm 81º ? ab cA √ Call the side you’re trying to work out, ‘a’
8 слайд
Сыныппен жұмыс
8 слайд
Сыныппен жұмыс
9 слайд
Жауаптары:
9 слайд
Жауаптары:
10 слайд
Астролябия
Лазерлі дальномер Лазерлі нивелир
Цифрлы теодолит
10 слайд
Астролябия Лазерлі дальномер Лазерлі нивелир Цифрлы теодолит
11 слайд
Жұптық жұмыс
1. K7-Group құрылыс компаниясы жаңа шағын аудан салу үшін
ескі тұрғын үйлерді бұзуы қажет. Ғимараттарға байланысты бұл
аумақты өлшеу мүмкін емес. Жер өлшеу мамандары теоделитті
белгілі бір нүктеде орнатты, лазерлік қашықтық өлшегіштің
көмегімен объектілерге дейінгі бұрыш пен тиісті қашықтықты
өлшеді(суретті қараңыз). Жаңа шағын аудан салу үшін учаскенің
ұзындығын анықтаңыз. AC=1,2 KM BC= 1,7 KM ACB=120
( ГРАДУС)
2. Абзал спорттық бағдарлау секциясына қатысады. Каспий жағалауымен жорыққа шыққан
кезде ол алаңда екі қоянды байқап қалды. Оның бағалауы бойынша қояндардың бірі одан 12 м
қашықтықта, екіншісі — 20 м қашықтықта болды. Абзал өзінің тұрған жерінен қояндар көрінген
бағыттар арасындағы бұрышты өлшеді. Бұл бұрыш 120°-қа тең болса, қояндар арасындағы
қашықтық қандай?
3. Қайсар тегіс жерде тұр. Оның алдында 400 метр жерде мектеп бар. Егер Қайсар 60° солға
қарай бұрылса, ол 300 метр қашықтықта Дина гипермаркетін көреді. Мектептен Динаға дейінгі
қашықтықты тап.
Дескриптор:
-
Сызбасын салады;
-
Косинустар теоемасын пайдаланады;
-
Арақашықтықты табады;
11 слайд
Жұптық жұмыс 1. K7-Group құрылыс компаниясы жаңа шағын аудан салу үшін ескі тұрғын үйлерді бұзуы қажет. Ғимараттарға байланысты бұл аумақты өлшеу мүмкін емес. Жер өлшеу мамандары теоделитті белгілі бір нүктеде орнатты, лазерлік қашықтық өлшегіштің көмегімен объектілерге дейінгі бұрыш пен тиісті қашықтықты өлшеді(суретті қараңыз). Жаңа шағын аудан салу үшін учаскенің ұзындығын анықтаңыз. AC=1,2 KM BC= 1,7 KM ACB=120 ( ГРАДУС) 2. Абзал спорттық бағдарлау секциясына қатысады. Каспий жағалауымен жорыққа шыққан кезде ол алаңда екі қоянды байқап қалды. Оның бағалауы бойынша қояндардың бірі одан 12 м қашықтықта, екіншісі — 20 м қашықтықта болды. Абзал өзінің тұрған жерінен қояндар көрінген бағыттар арасындағы бұрышты өлшеді. Бұл бұрыш 120°-қа тең болса, қояндар арасындағы қашықтық қандай? 3. Қайсар тегіс жерде тұр. Оның алдында 400 метр жерде мектеп бар. Егер Қайсар 60° солға қарай бұрылса, ол 300 метр қашықтықта Дина гипермаркетін көреді. Мектептен Динаға дейінгі қашықтықты тап. Дескриптор: - Сызбасын салады; - Косинустар теоемасын пайдаланады; - Арақашықтықты табады;
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
A
BC
а с
b
14 слайд
A BC а с b
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Жауабы:
16 слайд
Жауабы:
17 слайд
Шешімдері:
17 слайд
Шешімдері:
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Ұнады, қажет, пайдалы,
білдім, үйрендім,
қызықтым, есте
сақтадым.
19 слайд
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым.