Материалдар / "Көшпелі алтын" 10-сынып. Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көшпелі алтын" 10-сынып. Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көшпелі алтын" сабақ жоспарына арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
897
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

1 слайд
Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

1 слайд

Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін та

2 слайд
Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін тақырыбы мен мазмұны сәйкес келеді • Баяндамашы мәтін мазмұнын толық меңгерген, өз ойын сауатты жеткізеді • Регламентті сақтайды ( 1 минут) 3 балл

2 слайд

Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін тақырыбы мен мазмұны сәйкес келеді • Баяндамашы мәтін мазмұнын толық меңгерген, өз ойын сауатты жеткізеді • Регламентті сақтайды ( 1 минут) 3 балл

Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиетті

3 слайд
Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиеттің негізгі нысаны. Жазушы өз шығармасына оның тағдырын арқау етеді. Оны жазушы әр түрлі жағдайларда сан алуан адамдармен қарым- қатынасқа түсіреді, өмір тартысының әр кезеңінде көрсетеді.

3 слайд

Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиеттің негізгі нысаны. Жазушы өз шығармасына оның тағдырын арқау етеді. Оны жазушы әр түрлі жағдайларда сан алуан адамдармен қарым- қатынасқа түсіреді, өмір тартысының әр кезеңінде көрсетеді.

Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау

4 слайд
Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау критерийлері : Кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; Кейіпкерлердің іс - әрекетіне баға береді;

4 слайд

Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау критерийлері : Кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; Кейіпкерлердің іс - әрекетіне баға береді;

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйт

5 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйтиев І топ. «Концептуалдық кесте»

5 слайд

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйтиев І топ. «Концептуалдық кесте»

ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер ту

6 слайд
ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкердің іс - әрекетін суреттеуі Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

6 слайд

ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкердің іс - әрекетін суреттеуі Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік»

7 слайд
Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

7 слайд

Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме,

8 слайд
4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. Әйтиев

8 слайд

4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. Әйтиев

І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқара

9 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді -1 балл ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады, кейіпкер туралы пікірін білдіреді – 1балл -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ дайындайды – 1 балл - автордың кейіпкерді іс - әрекетін суреттеуін анықтайды – 1балл ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды – 1 балл -Өмірлік мақсатын анықтайды - 1-балл -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды – 1 балл IV топ Кейіпкердің жағымды қасиеттері мен қылықтарын анықтайды – 1балл Кейіпкерге ұқсағысы келетін, келмейтіндігін айқындайды – 1 балл Себебін дәлелдейді – 1 балл Дескрипторлары:

9 слайд

І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді -1 балл ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады, кейіпкер туралы пікірін білдіреді – 1балл -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ дайындайды – 1 балл - автордың кейіпкерді іс - әрекетін суреттеуін анықтайды – 1балл ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды – 1 балл -Өмірлік мақсатын анықтайды - 1-балл -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды – 1 балл IV топ Кейіпкердің жағымды қасиеттері мен қылықтарын анықтайды – 1балл Кейіпкерге ұқсағысы келетін, келмейтіндігін айқындайды – 1 балл Себебін дәлелдейді – 1 балл Дескрипторлары:

Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1

10 слайд
Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1 балл Жеке жұмыс Оқу сауаттылығы Дескриптор: Сұраққа жауап береді - 3 балл

10 слайд

Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1 балл Жеке жұмыс Оқу сауаттылығы Дескриптор: Сұраққа жауап береді - 3 балл

. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келе

11 слайд
. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...

11 слайд

. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...