"Көшпелі алтын" 10-сынып. Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Көшпелі алтын" 10-сынып. Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көшпелі алтын" сабақ жоспарына арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

#1 слайд
Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

1 слайд

Тоғызқұмала қ Алжир 1 қыркүйек Н.Назарбаев

Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін та

#2 слайд
Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін тақырыбы мен мазмұны сәйкес келеді • Баяндамашы мәтін мазмұнын толық меңгерген, өз ойын сауатты жеткізеді • Регламентті сақтайды ( 1 минут) 3 балл

2 слайд

Үй тапсырмасы • «Алтынның қасиеттері» • «Жұмбақ найзағай, көшпелі найзағай» • «Алтын туралы аңыз» Дескрипторлар: • Мәтін тақырыбы мен мазмұны сәйкес келеді • Баяндамашы мәтін мазмұнын толық меңгерген, өз ойын сауатты жеткізеді • Регламентті сақтайды ( 1 минут) 3 балл

Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиетті

#3 слайд
Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиеттің негізгі нысаны. Жазушы өз шығармасына оның тағдырын арқау етеді. Оны жазушы әр түрлі жағдайларда сан алуан адамдармен қарым- қатынасқа түсіреді, өмір тартысының әр кезеңінде көрсетеді.

3 слайд

Қандай әдеби – теориялық ұғым туралы айтылған? Кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиеттің негізгі нысаны. Жазушы өз шығармасына оның тағдырын арқау етеді. Оны жазушы әр түрлі жағдайларда сан алуан адамдармен қарым- қатынасқа түсіреді, өмір тартысының әр кезеңінде көрсетеді.

Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау

#4 слайд
Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау критерийлері : Кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; Кейіпкерлердің іс - әрекетіне баға береді;

4 слайд

Сабақтың тақырыбы Көшпелі алтын Сабақтың мақсаты Оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды; Бағалау критерийлері : Кейіпкер бейнесіне талдау жасайды; Кейіпкерлердің іс - әрекетіне баға береді;

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйт

#5 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйтиев І топ. «Концептуалдық кесте»

5 слайд

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Қажытай Әйтиев І топ. «Концептуалдық кесте»

ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер ту

#6 слайд
ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкердің іс - әрекетін суреттеуі Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

6 слайд

ІІ топ. «FILA толтыру» (Сәмен ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкердің іс - әрекетін суреттеуі Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік»

#7 слайд
Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

7 слайд

Кейіпкерлер Бежев Сәмен Қажытай Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме,

#8 слайд
4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. Әйтиев

8 слайд

4-топ. «Әдебиет лотосы» Кейіпкер Қандай ? Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. Әйтиев

І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқара

#9 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді -1 балл ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады, кейіпкер туралы пікірін білдіреді – 1балл -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ дайындайды – 1 балл - автордың кейіпкерді іс - әрекетін суреттеуін анықтайды – 1балл ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды – 1 балл -Өмірлік мақсатын анықтайды - 1-балл -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды – 1 балл IV топ Кейіпкердің жағымды қасиеттері мен қылықтарын анықтайды – 1балл Кейіпкерге ұқсағысы келетін, келмейтіндігін айқындайды – 1 балл Себебін дәлелдейді – 1 балл Дескрипторлары:

9 слайд

І топ - Кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды - 1 балл - Кейіпкердің мінезін сипаттайды – 1балл - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді -1 балл ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады, кейіпкер туралы пікірін білдіреді – 1балл -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ дайындайды – 1 балл - автордың кейіпкерді іс - әрекетін суреттеуін анықтайды – 1балл ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды – 1 балл -Өмірлік мақсатын анықтайды - 1-балл -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды – 1 балл IV топ Кейіпкердің жағымды қасиеттері мен қылықтарын анықтайды – 1балл Кейіпкерге ұқсағысы келетін, келмейтіндігін айқындайды – 1 балл Себебін дәлелдейді – 1 балл Дескрипторлары:

Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1

#10 слайд
Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1 балл Жеке жұмыс Оқу сауаттылығы Дескриптор: Сұраққа жауап береді - 3 балл

10 слайд

Жұппен жұмыс • Сәменнің немесе Қажытайдың портретін жасау Дескрипторлар: Өздері таңдаған кейіпкердің портретін жасайды - 1 балл Жеке жұмыс Оқу сауаттылығы Дескриптор: Сұраққа жауап береді - 3 балл

. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келе

#11 слайд
. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...

11 слайд

. « Мадақтау сэндвичі» 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...

Файл форматы:
pptx
05.02.2024
1427
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі