Коучинг: Жаңартылған білім бойынша қолданылатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаттары
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін
түрлерін стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)
жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
табу;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған
сұрақтар құрастыру және жауап беру;
3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз
жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.
1 слайд
Оқу мақсаттары 3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін) жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.
2 слайд
Бұл сандар нені білдіреді?
•3.2.6.1
•3-сынып
•2 –бөлім
•6- бөлімше
•1- оқу мақсатының рет номері
2 слайд
Бұл сандар нені білдіреді? •3.2.6.1 •3-сынып •2 –бөлім •6- бөлімше •1- оқу мақсатының рет номері
3 слайд
Ескертулер
•Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен)
•ОТ = оқушының тəжірибесі
• Т = топтық жұмыс
•МК = мұғалімнің көрсетуі
•Ж = жұптық жұмыс
•Қ = қалыптастырушы (формативті)
бағалау
•Ө = өзіндік жұмыс
3 слайд
Ескертулер •Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) •ОТ = оқушының тəжірибесі • Т = топтық жұмыс •МК = мұғалімнің көрсетуі •Ж = жұптық жұмыс •Қ = қалыптастырушы (формативті) бағалау •Ө = өзіндік жұмыс
4 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
• мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерін
білдіреді, сұрақтарға жауап береді;
•түбір сөзге жұрнақтар жалғау арқылы
туынды сөз жасайды;
4 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді; •түбір сөзге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды;
5 слайд
•Оқушылардың көбі:
•сұрақтар құрастырады;
• мәтін түрлерінің ұқсастығы мен
ерекшеліктерін анықтайды;
•туынды сөздердің құрамына ажырата
алады;
5 слайд
•Оқушылардың көбі: •сұрақтар құрастырады; • мәтін түрлерінің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды; •туынды сөздердің құрамына ажырата алады;
6 слайд
•Оқушылардың кейбірі:
•негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы
туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің
мағынасын ажыратады.,
6 слайд
•Оқушылардың кейбірі: •негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады.,
7 слайд
Бағалау критерийлері
•мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады
және жауап береді;
•- туынды сөз жасайды;
• түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;
7 слайд
Бағалау критерийлері •мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді; •- туынды сөз жасайды; • түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;
8 слайд
Тілдік мақсат
Сөздер : түбір , корень,
сөз, слова,
•Пәндік сөздер
•Түбір сөз және туынды сөздер
•Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын
тіл:
•Талқылау үшін сұрақтар:
•Түбірлес сөздер қалай жасалады?
••Қай сөз түбірлес сөздер тобына
жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде
8 слайд
Тілдік мақсат Сөздер : түбір , корень, сөз, слова, •Пәндік сөздер •Түбір сөз және туынды сөздер •Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: •Талқылау үшін сұрақтар: •Түбірлес сөздер қалай жасалады? ••Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде
9 слайд
Құндылықтард
ы дарыту
Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана
білуге баулу;
Пәнаралық
байланыстар
Әдебиеттік оқу, орыс тілі, ағылшын тілі, дүниетану
АКТ қолдану
дағдылары
Слайдтар, суреттер, электронды оқулық.
Алдыңғы
меңгерілген
білім
Түбір мен қосымша.
9 слайд
Құндылықтард ы дарыту Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Пәнаралық байланыстар Әдебиеттік оқу, орыс тілі, ағылшын тілі, дүниетану АКТ қолдану дағдылары Слайдтар, суреттер, электронды оқулық. Алдыңғы меңгерілген білім Түбір мен қосымша.