Материалдар / Коучинг: Жаңартылған білім бойынша қолданылатын әдіс-тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: Жаңартылған білім бойынша қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс-тәсілдерді үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
562
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаттары 3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәт

1 слайд
Оқу мақсаттары 3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін) жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.

1 слайд

Оқу мақсаттары 3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін) жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.

Бұл сандар нені білдіреді? •3.2.6.1 •3-сынып •2 –бөлім •6- бөлімше •1- оқу мақсатының рет номері

2 слайд
Бұл сандар нені білдіреді? •3.2.6.1 •3-сынып •2 –бөлім •6- бөлімше •1- оқу мақсатының рет номері

2 слайд

Бұл сандар нені білдіреді? •3.2.6.1 •3-сынып •2 –бөлім •6- бөлімше •1- оқу мақсатының рет номері

Ескертулер •Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) •ОТ = оқушының тəжірибесі • Т = топтық жұмыс •МК = мұғалімнің көрсетуі •Ж = жұптық ж

3 слайд
Ескертулер •Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) •ОТ = оқушының тəжірибесі • Т = топтық жұмыс •МК = мұғалімнің көрсетуі •Ж = жұптық жұмыс •Қ = қалыптастырушы (формативті) бағалау •Ө = өзіндік жұмыс

3 слайд

Ескертулер •Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен) •ОТ = оқушының тəжірибесі • Т = топтық жұмыс •МК = мұғалімнің көрсетуі •Ж = жұптық жұмыс •Қ = қалыптастырушы (формативті) бағалау •Ө = өзіндік жұмыс

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді; •түбір сөзге жұр

4 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді; •түбір сөзге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды;

4 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап береді; •түбір сөзге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды;

•Оқушылардың көбі: •сұрақтар құрастырады; • мәтін түрлерінің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды; •туынды сөздердің құрамына

5 слайд
•Оқушылардың көбі: •сұрақтар құрастырады; • мәтін түрлерінің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды; •туынды сөздердің құрамына ажырата алады;

5 слайд

•Оқушылардың көбі: •сұрақтар құрастырады; • мәтін түрлерінің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды; •туынды сөздердің құрамына ажырата алады;

•Оқушылардың кейбірі: •негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады.,

6 слайд
•Оқушылардың кейбірі: •негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады.,

6 слайд

•Оқушылардың кейбірі: •негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады.,

Бағалау критерийлері •мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді; •- туынды сөз жасайды; • түбірлес сөздердің

7 слайд
Бағалау критерийлері •мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді; •- туынды сөз жасайды; • түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;

7 слайд

Бағалау критерийлері •мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады және жауап береді; •- туынды сөз жасайды; • түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;

Тілдік мақсат Сөздер : түбір , корень, сөз, слова, •Пәндік сөздер •Түбір сөз және туынды сөздер •Сабақта диалог /жаз

8 слайд
Тілдік мақсат Сөздер : түбір , корень, сөз, слова, •Пәндік сөздер •Түбір сөз және туынды сөздер •Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: •Талқылау үшін сұрақтар: •Түбірлес сөздер қалай жасалады? ••Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде

8 слайд

Тілдік мақсат Сөздер : түбір , корень, сөз, слова, •Пәндік сөздер •Түбір сөз және туынды сөздер •Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: •Талқылау үшін сұрақтар: •Түбірлес сөздер қалай жасалады? ••Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде

Құндылықтард ы дарыту Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Пәнаралық байланыстар Әдебиеттік оқу, орыс тілі, ағы

9 слайд
Құндылықтард ы дарыту Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Пәнаралық байланыстар Әдебиеттік оқу, орыс тілі, ағылшын тілі, дүниетану АКТ қолдану дағдылары Слайдтар, суреттер, электронды оқулық. Алдыңғы меңгерілген білім Түбір мен қосымша.

9 слайд

Құндылықтард ы дарыту Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу; Пәнаралық байланыстар Әдебиеттік оқу, орыс тілі, ағылшын тілі, дүниетану АКТ қолдану дағдылары Слайдтар, суреттер, электронды оқулық. Алдыңғы меңгерілген білім Түбір мен қосымша.