Материалдар / Коучинг: Критериалды бағалаудағы дескрипторларды дұрыс қою
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: Критериалды бағалаудағы дескрипторларды дұрыс қою

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2019
336
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Критериалды бағалаудағы дескрипторларды дұрыс қою Абдрахманова Алия Хидировна

1 слайд
Критериалды бағалаудағы дескрипторларды дұрыс қою Абдрахманова Алия Хидировна

ТОПТАСУ

2 слайд
ТОПТАСУ

КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ

3 слайд
КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУ

Шебер-сынып мақсаты: критериалды бағалау жүйесі , көркем еңбек пәні бойынша бағалау критерийлерімен таныстыру және практик

4 слайд
Шебер-сынып мақсаты: критериалды бағалау жүйесі , көркем еңбек пәні бойынша бағалау критерийлерімен таныстыру және практикада қолдана білу дағдыларының қалыптасуына ықпал жасау.

К үттірілетін нәтижелер: Тыңдаушылар: • критериалды бағалау жүйесінің қолданудың білім берудегі тиімділігін біледі; • к

5 слайд
К үттірілетін нәтижелер: Тыңдаушылар: • критериалды бағалау жүйесінің қолданудың білім берудегі тиімділігін біледі; • көркем еңбек пәні бойынша критериалды бағалау критерийлерін біледі; • формативтік және суммативтік бағалау әдістерін өз практикасында қолдана алады; • коучинг сабақта ұсынылған тапсырмаларды орындайды.

ТАПСЫРМА КӨБЕЛЕК СУРЕТ ІН САЛЫҢЫЗДАР

6 слайд
ТАПСЫРМА КӨБЕЛЕК СУРЕТ ІН САЛЫҢЫЗДАР

7 слайд

Сергіту сәті

8 слайд
Сергіту сәті        

9 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ

10 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ

Компьютер салу

11 слайд
Компьютер салу

1. Бетті толығымен пайдалану - 1 2. Монитор салу - 1 3. Клавиатура салу - 1 4. Клавиатуралардың пернелерін көрсету - 1 5. Мышка

12 слайд
1. Бетті толығымен пайдалану - 1 2. Монитор салу - 1 3. Клавиатура салу - 1 4. Клавиатуралардың пернелерін көрсету - 1 5. Мышка (тінтуір) салу - 1 6. Жүйелі қораптың бар болуы – 1 7. Сымдармен қосылуы - 1 8. Түрлі түсті бояу қолдану- 1 9. Үстелдің бар болуы - 1БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ

БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «5» - 9 «4» - 7-8 «3» - 5-6 «2» - 3-4

13 слайд
БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «5» - 9 «4» - 7-8 «3» - 5-6 «2» - 3-4

ТАПСЫРМАЛАР 1. Критериалды бағалау деген не? 2. Критериалды бағалаудың маңызы 3. Критериалды бағалау міндеттері 4. Дәстүрлі баға

14 слайд
ТАПСЫРМАЛАР 1. Критериалды бағалау деген не? 2. Критериалды бағалаудың маңызы 3. Критериалды бағалау міндеттері 4. Дәстүрлі бағалау мен критериалды бағалау айырмашылығы

Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалы

15 слайд
Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыруға негізделген үрдіс. Дескрипторлар- оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс – әрекеттер тізбесі

Қиындықты жеңуге деген құштарлық Оқушының бағалаудан алған негативінің болмауы, психологиялық жайлы ортаның

16 слайд
Қиындықты жеңуге деген құштарлық Оқушының бағалаудан алған негативінің болмауы, психологиялық жайлы ортаның қалыптасуы Кері байланыстың жиілігі, рефлексия Жеке тұлға Сын тұрғысынан ойлау қабілетінің дамуы Бағалаудың демократиялығы Критериалды бағалаудың пайдасы

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдіг

17 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы; Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағ

18 слайд
Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы; Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар; Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі.К р и т ер и а л д ы б а ға л ауд ы ен гізу себ еб і:

Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты : Мектепте оқыту сапасын жоғарлату Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стан

19 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты : Мектепте оқыту сапасын жоғарлату Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру

Критериал ды бағалау міндеттері Сабақтың әр бөліктеріндег і оқушының дайындық деңгейін анықтау Бағдарламағ а сәйкес оқу

20 слайд
Критериал ды бағалау міндеттері Сабақтың әр бөліктеріндег і оқушының дайындық деңгейін анықтау Бағдарламағ а сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеттеріЖеке оқушының даму жетістігін бақылау Білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата – ана арасындағ ы кері байланыст ы қамтамасы з ету

.Тақырып- ты меңгеру дәрежесін анықтайды. Жұмысы- на сараптама жасауға жетелейді. Кемшілік- теріне назар аударта отырып,

21 слайд
.Тақырып- ты меңгеру дәрежесін анықтайды. Жұмысы- на сараптама жасауға жетелейді. Кемшілік- теріне назар аударта отырып, оқушының дамуына бағыт береді.Критериалды бағалаудың мұғалім үшін тиімділігі

Дәстүрлі бағалау оқушының жеке жетістігін белгілі нормамен немесе оқушылардың көбінің нәтижелерімен салыстыру

22 слайд
Дәстүрлі бағалау оқушының жеке жетістігін белгілі нормамен немесе оқушылардың көбінің нәтижелерімен салыстыру

Критериалды бағалау нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негіздел

23 слайд
Критериалды бағалау нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен оқушылардың оқудағы жетістіктерін салыстыруға негізделген және оқушылар, ата-аналар мен педагогтар үшін түсінікті, білім мазмұнына және мақсатына сәйкес процесс.

Критериалды бағалау Критериалды бағалау жүйесі оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін бағалауға арналған. Критерийлер бойынша

24 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау жүйесі оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін бағалауға арналған. Критерийлер бойынша бағалау дегеніміз – бұл оқушының оқу мақсаттарына қаншалықты жақындаған дәрежесін, жетістік деңгейін анықтау. Бағалау критерийлері – оқу мақсаттарының бағалануы және сәйкестендірілуі туралы белгі (сипаты)

Критериалды бағалаудың оқушы үшін тиімділігі  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін

25 слайд
Критериалды бағалаудың оқушы үшін тиімділігі  Танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға  Табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге  Өзін және өзгелерді бағалау арқылы өз біліміне рефлексия жасауға  Сыни ойлауына,еркін ойын айтуына , өзінің білімін көтеруге

Критериалды бағалаудың ата - ана үшін тиімділігі  Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға  Оның оқуындағы табы

26 слайд
Критериалды бағалаудың ата - ана үшін тиімділігі  Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға  Оның оқуындағы табыстылықты бақылауға  Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады

Бағалаудың екі түрі Formative ( ағымдағы/ қалыптастырушы) Summative (жиынтық)

27 слайд
Бағалаудың екі түрі Formative ( ағымдағы/ қалыптастырушы) Summative (жиынтық)

Бағалау түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Білім мен дағдыны меңгерудегі күнделікті жұмыс Оқушының ағымдағы үлгерімінің кө

28 слайд
Бағалау түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Білім мен дағдыны меңгерудегі күнделікті жұмыс Оқушының ағымдағы үлгерімінің көрсеткіші Оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланыс Оқу процесіндегі кемістіктерді дер кезінде жою Қорытынды баға қойғанда есепке алынады ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ Оқытудың деңгейлері мен цикл дарын аяқтағанда жүргізіледі Белгілі бір периодтағы оқушының дайындық деңгейінің көрсеткіші

Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтай

29 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау –сабақта күнделікті жүзеге асатын, білім мен дағдыны меңгеру деңгейін анықтайтын бағалау. Қалыптастырушы бағалау білім беру процесінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы өзара тығыз байланысты жүзеге асырады. Сонымен қатар, оқушыларға жаңа материалды меңгеруде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағандығын білуге және оқытудағы мақсаттар мен міндеттерді орындауға мүмкіндік туғызады (ауызша сұрақ, жазба, практикалық жұмыстар т.б.)

Мұғалім үшін оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін тексеру жұмыстарының нәтижесін қолданады; оқушыға білімін арттыру үшін па

30 слайд
Мұғалім үшін оқытудың келесі деңгейін жоспарлау үшін тексеру жұмыстарының нәтижесін қолданады; оқушыға білімін арттыру үшін пайдалы кеңестер береді; жұмыс нәтижесі бойынша әр оқушыға жеке - жеке мақсаттар қояды. Оқушы үшін өз қатесі негізінде үйренуге көмектеседі; маңыздыны түсінуге көмектеседі ; қолынан не келетінін түсінеді ; білмейтін тұстарын анықтайды ; нені істей алмайтынын түсінеді .Қалыптастырушы бағалау

Білім және оқу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын бағалау, ол төмендегідей жағдайларда жүзеге асырылады: • мектеп да

31 слайд
Білім және оқу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын бағалау, ол төмендегідей жағдайларда жүзеге асырылады: • мектеп дайындап, өткізген (ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) тоқсан соңындағы оқу ақпараты блогін меңгергенде; • ұйым дайындап, өткізетін бастауыш, негізгі және жоғары мектепті аяқтағандағы сыртқы жиынтық бағалауда (ЖБ). Жиынтық бағалау

 Жиынтық бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.  Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай

32 слайд
 Жиынтық бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.  Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.  Әрбір жетістік ұпаймен және дескриптор арқылы белгіленеді. Жиынтық бағалау

Ескеретін жағдай Бағалау Білім деңгейі белгіленген критерий бойынша бағаланады. Оқушы бағалау критерийімен таныс болуы керек

33 слайд
Ескеретін жағдай Бағалау Білім деңгейі белгіленген критерий бойынша бағаланады. Оқушы бағалау критерийімен таныс болуы керек. Критерий оқушы қабылдай алатындай болу керек. Мұғалімнің жетекшілігімен өз жұмысын бағалай алуы керек. Баға қою Дәстүрлі жағдайдағы баға қою.

Математика пәнінің критерийлері A Білу және түсіну B Қолдану C Сыни ойлау және зерттеу D Коммуникация және рефлексия

34 слайд
Математика пәнінің критерийлері A Білу және түсіну B Қолдану C Сыни ойлау және зерттеу D Коммуникация және рефлексия

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар А Білу және түсіну Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде

35 слайд
Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар А Білу және түсіну Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасы мақсатына сәйкес келетін нақты фактілерді, ақпараттар және сипаттамаларды білу және жаңғырту. Алынған ақпаратты талдау, қайта жаңғырту, болжау жасау арқылы түсінгендігін көрсете білу

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар В Қолдану Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немес

36 слайд
Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар В Қолдану Бұрын алған ақпараттар мен білімдерін жаңа немесе таныс емес жағдайларда және контекстерде қолдану, пайдалану . . Біл генін , түсінгенін, дағдыларын сабақ барысында қолдану арқылы көрсету Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін білімдерін қолдануды көрсетудің жолдары: практикалық жұмыс, тәжірибе, жобалар, мәселені шешу, және жаңа нәтижелер ойлап табу болып табылады

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар С Сыни ойлау және зерттеу Білім көзінен алған ақпараттард

37 слайд
Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар С Сыни ойлау және зерттеу Білім көзінен алған ақпараттарды талдау, синтездеу, бағалау арқылы пікірлер қалыптастыру. Жекелеген сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар мен нәтижелерді жинақтай алу және оларды талдай алу қабілеттілігін көрсету. Ұсынылған болжамдарды дұрыс ақпараттар жинақтау және деректерді пайдалану арқылы зерттеп, бағалап, өз бетімен қорытынды жасау. Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін жасалған қорытынды жайында ой қозғау қабілеттілігін көрсету

Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар D Коммуника ция және рефлексия Әр сыныптар мен пәндер көле

38 слайд
Оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерийлер Дескрипторлар D Коммуника ция және рефлексия Әр сыныптар мен пәндер көлемінде оқу бағдарламасының мақсатына сәйкес келетін ақпараттар, фактілер мен ойларын, пікірлерін ауызша және жазбаша ұсыну. Басқа адамдар ұсынған ақпаратты тыңдап және сәйкесінше жауап қайтара алу қабілеттілігін көрсету. Басқа адамдардың көз - қарасын қабылдай отырып өз көз - қарасын түсіндіру арқылы ортақ ойға келу. Айтылған ойларды, пікірлерді , оқиғаларды ой елегінен өткізу арқылы шешім қабылдау немесе ой толғаныс нәтижесінде іс әрекет жасау .

«Санның дәрежесі». Оқыту мақсаттары. 1. О ң сандардың бүтін көрсеткiшті дәрежесін, терiс сандардың жұп және тақ көрсеткi

39 слайд
«Санның дәрежесі». Оқыту мақсаттары.  1. О ң сандардың бүтін көрсеткiшті дәрежесін, терiс сандардың жұп және тақ көрсеткiшi бар дәрежесiн табу нәтижелерін болжайды және болжамдарды ереже түрінде құрастырады 2. 0, 1, 5 немесе 6 цифрымен аяқталатын сандардың дәрежелері қандай цифрмен аяқталатынын анықт айды 3. дәрежені бір негізге келтіре алады (мысалы, өрнегінін мәнін есептеу барысында) 4. бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын біледі және дәреженің негізі нөл болмау керектігін түсінеді

Тапсырма. Оқу мақсаттарын бағалау критерийлерімен сәйкестендіру 1. Білу және түсіну 1 2 3 2. Қолдану 1

40 слайд
Тапсырма. Оқу мақсаттарын бағалау критерийлерімен сәйкестендіру 1. Білу және түсіну 1 2 3 2. Қолдану 1 2 3 3. Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу 1 2 3 4. Коммуникативт ік дағдылар және рефлексия 1 2 3

Тапсырма. Оқу мақсаттарын бағалау критерийлерімен сәйкестендіру 1. Білу және түсіну 1 Бүтін теріс көрсеткішті дәрежені

41 слайд
Тапсырма. Оқу мақсаттарын бағалау критерийлерімен сәйкестендіру 1. Білу және түсіну 1 Бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын біледі және дәреженің негізі нөл болмау керектігін түсінеді 2 3 2. Қолдану 1 Негізі бірдей дәрежелік өрнектердің көбейтіндісі, бөліндісі, дәрежені дәрежелеу, көбейтіндінің дәреже сі және бөліндінің дәрежесі ережелерін түсінеді және қолданады (солдан оңға, сондай -ақ оңнан солға қарай) 2 Дәрежені бір негізге келтіре алады (мысалы өрнектің мәнін есептеу барысында) 3 3. Сын и тұрғыдан ойлау және зерттеу 1 0, 1, 5 және 6 цифрларымен аяқталатын сандардың дәрежелері қандай цифрмен аяқталатынын анықтайды 2 3 4. Коммуникативт ік дағдылар және рефлексия 1 Оң сандардың бүтін көрсеткішті дәрежесін, теріс сандардың жұп және тақ көрсеткішті дәрежесін табу нәтиже лерін болжайды және

“ Санның стандарт түрі” тақырыбының оқу мақсаттары 1. Білу және түсіну 1 санның стандарт түрі ұғымын, оның маңызды бөлігін жән

42 слайд
“ Санның стандарт түрі” тақырыбының оқу мақсаттары 1. Білу және түсіну 1 санның стандарт түрі ұғымын, оның маңызды бөлігін және ретін біледі А 2 стандарт түрде жазылған санның ретін және маңызды бөлігін анықтайды А 2. Қолдану 1 стандарт түрде жазылған сандарды салыстыра алады В 2 шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке аударады және нәтижені стандарт түрде жазады В 3. Сыни тұрғыдан ойлау және зерттеу 1 қоршаған ортада кездесетін өте үлкен немесе өте кіші шамалармен байланысты қарапайым есептерді шығарады С 2 шамалардың жуық мәнін табады және оларды стандарт түрде жазады С

Тапсырма. “Санның стандарт түрі”. Бағалау дескрипторын құру1. Санның стандарт түріне анықтама беріңдер. Стандарт түрдегі санда

43 слайд
Тапсырма. “Санның стандарт түрі”. Бағалау дескрипторын құру1. Санның стандарт түріне анықтама беріңдер. Стандарт түрдегі сандарға мысалдар келтіріңдер . 2. 3 10 1 12,8  ; 3 10 36,8   ; 5 10 12  ; 12 10 06,6  сандарының қайсысын стандарт түрде жазылған? Стандарт түрде жазылған сандардың маңызды бөлігі мен ретін көрсетіңдер. 3. Планеталарды Күннен қашықтау ретімен жазыңдар: Планета лар Қашықтық Венера 1,082 · 10 8 Жер 1,495 · 10 8 Меркурий 5,790 · 10 7 Марс 2,280 · 10 8 Нептун 4,497 · 10 9 Плутон 5,947 · 10 9 Сатурн 1,427 · 10 9 Уран 2,871 · 10 9 Юпитер 7,781 · 10 8 4. 50 кг граммен ; 150 т килограмм ен ; 130 см метр мен ; 2 м миллиметр мен ; 15 грам ды килограмм ен өрнектеңдер. 5. Жарық жылдамдығы с км / 10 3 5  -қа тең. а) Күн сәулесі Жерге 8 минутта жетеді. Күн мен Жер арақашықтығын табыңдар. в) Жарық сәулесі күнтізбелік жылда өтетін арақашықтық Жарық жылы деп аталады. Жарық жылының ұзындығын есептеңдер.

“ Санның стандарт түрі”. Бағалау дескрипторы. Тапсырмал ар Критерийл ер Дескриптор лар Ұпай саны 1 А Оқушы санны

44 слайд
“ Санның стандарт түрі”. Бағалау дескрипторы. Тапсырмал ар Критерийл ер Дескриптор лар Ұпай саны 1 А Оқушы санның стандарт түріне анықтаманы дұрыс берді. 1 Оқушы санның маңызды бөлігінің шартын дұрыс көрсетті. 1 Оқушы санның реті қандай болу керектігін дұрыс көрсетті. 1 Оқушы стандарт түр де жазылған санға мысалды дұрыс келтіре алды. 1 2 А Оқушы стандарт түрде жазылған сандарды дұрыс көрсетті. 1 Оқушы санны...