Коучинг Өзін - өзі бағалау және өзара бағалау
Коучинг Өзін - өзі бағалау және өзара бағалау

#1 слайд
Коучинг сессиясына
қош келдіңіздер!
1 слайд
Коучинг сессиясына қош келдіңіздер!
#2 слайд
Әріптердің орналасу ретін пайдаланып топ
атын шығаруӘріптердің орналасу
ретін табу
2 слайд
Әріптердің орналасу ретін пайдаланып топ атын шығаруӘріптердің орналасу ретін табу
#3 слайд
Топқа бірігу
1 топ Өзін - өзі бағалау
2-топ Өзара бағалау
3 слайд
Топқа бірігу 1 топ Өзін - өзі бағалау 2-топ Өзара бағалау
#4 слайд
Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық
ахуал жасау. (5мин)
1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату.
Өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге гүл
ұсыну арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеп,бір-
бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны
қалай жасар едіңіз? Іске сәт!
4 слайд
Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин) 1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге гүл ұсыну арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеп,бір- бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны қалай жасар едіңіз? Іске сәт!
#5 слайд
Топтың «Алтын ережесін» құру
«Гүл салу» әдісі арқылы
5 слайд
Топтың «Алтын ережесін» құру «Гүл салу» әдісі арқылы
#6 слайд
Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы
5 мин
Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі
уақыттағы эмоционалдық көңіл-күйлеріңізге байланысыты таңдап
алыңыздар.
Күн –
Бұлт –
Найзағай -
6 слайд
Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы 5 мин Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңіл-күйлеріңізге байланысыты таңдап алыңыздар. Күн – Бұлт – Найзағай -
#7 слайд
Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз,белсенді жұмыс
істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті.
Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық танытып
отырсыз.
Найзағай -сіздің көңіл күйіңіз болмай, сабырсыздық
танытып отырсыз.
7 слайд
Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз,белсенді жұмыс істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті. Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық танытып отырсыз. Найзағай -сіздің көңіл күйіңіз болмай, сабырсыздық танытып отырсыз.
#8 слайд
Сабақ
тақырыбы: “ Өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері”
Мақсаты: Оқушыларды оқу үдерісін жақсартудағы өзін-өзі және өзара бағалаудың рөлін
түсінеді.
Әдіс-тәсілдерді қолдануды жоспарлай білетін болады.
Оқу нәтижесі: Өзін-өзі және өзара бағалау да қалай бағалау керектігінің жолдарын үйренеді
Негізгі
идеялар: Оқыту үшін бағалау – оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын,
қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін
анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және
түсіндіру үдерісі, оқыту мен оқу сапасын жақсартатын құрал.
Сабақта
қолданылатын
материалдар: Интербелсенді тақта, бейнеролик, А4 парақтары, стикер, маркер,
Оқыту
әдістері: өзін – өзі бағалау,бір-бірін,бағалау; постер жасау,қорғау;
жеке, жұптық жұмыс, топтық жұмыс;
8 слайд
Сабақ тақырыбы: “ Өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері” Мақсаты: Оқушыларды оқу үдерісін жақсартудағы өзін-өзі және өзара бағалаудың рөлін түсінеді. Әдіс-тәсілдерді қолдануды жоспарлай білетін болады. Оқу нәтижесі: Өзін-өзі және өзара бағалау да қалай бағалау керектігінің жолдарын үйренеді Негізгі идеялар: Оқыту үшін бағалау – оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі, оқыту мен оқу сапасын жақсартатын құрал. Сабақта қолданылатын материалдар: Интербелсенді тақта, бейнеролик, А4 парақтары, стикер, маркер, Оқыту әдістері: өзін – өзі бағалау,бір-бірін,бағалау; постер жасау,қорғау; жеке, жұптық жұмыс, топтық жұмыс;
#9 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау
•
Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі
бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз
жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту
үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы
және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс.
•
Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс
ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді
және бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін
ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін
тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен
шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға
көмектеседі, ол балаларға өз прогресі үшін үлкен жауапкершілік
алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді.
•
Дереккөз: http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700
9 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау • Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. • Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді және бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі, ол балаларға өз прогресі үшін үлкен жауапкершілік алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді. • Дереккөз: http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700
#10 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген
тапсырмаларды орындай алады, бұл тек
мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай,
оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту
барысында пайдалы болады» .
10 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады» .
#11 слайд
Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар:
1. Өзін-өзі бағалау;
2. Өзара бағалау:
3. Топтық бағалау;
4. Критериалды бағалау .
11 слайд
Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1. Өзін-өзі бағалау; 2. Өзара бағалау: 3. Топтық бағалау; 4. Критериалды бағалау .
#12 слайд
«Видеоролик»
«Опять двойка»
12 слайд
«Видеоролик» «Опять двойка»
#13 слайд
«Тағы да екілік» бейнеролик көрсетіледі. Мына
бейнероликке мұқият қараңыздаршы, ондағы
отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі
қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік»
бағасын арқалап қайтқан оқушының түр-
әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай
сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік»
деп аталады?
Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең
де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл
баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы
бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі,
мұғалім бе, оқушы ма?
13 слайд
«Тағы да екілік» бейнеролик көрсетіледі. Мына бейнероликке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр- әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады? Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма?
#14 слайд
Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім
саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі –
бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін
бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына
немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп.
Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз
күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.
14 слайд
Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.
#15 слайд
Көбелектің суретін салу
15 слайд
Көбелектің суретін салу
#16 слайд
Критериалды бағалау:
(10 ұпай – «5»)
( 7-9 ұпай – « 4 »)
(4-6 ұпай – «3»)
(3 ұпай және одан төмен – «2»)
Көбелектің денесі 3 бөлшектен
тұрады:
басы – 1 ұпай
кеудесі – 1 ұпай
денесі – 1 ұпай
4 қанатының симметриялығы–
2 ұпай
мұрты – 1 ұпай
көздері – 1 ұпай
бізтұмсығы – 1 ұпай
3 жұп аяғы – 1 ұпай
Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай
16 слайд
Критериалды бағалау: (10 ұпай – «5») ( 7-9 ұпай – « 4 ») (4-6 ұпай – «3») (3 ұпай және одан төмен – «2») Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай кеудесі – 1 ұпай денесі – 1 ұпай 4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай мұрты – 1 ұпай көздері – 1 ұпай бізтұмсығы – 1 ұпай 3 жұп аяғы – 1 ұпай Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай
#17 слайд
«Видеоролик»
17 слайд
«Видеоролик»
#18 слайд
1 топ Өзін - өзі бағалау (Сахналық көрініс)
2-топ Өзара бағалау (Қызыл телпек ертегісіне
постер құру)
18 слайд
1 топ Өзін - өзі бағалау (Сахналық көрініс) 2-топ Өзара бағалау (Қызыл телпек ертегісіне постер құру)
#19 слайд
«Миға шабуыл»әдісі
1.Сіз сабағыңызда жалғыз өзіңіз бағалайсыз ба?
2.Сіздің сабағыңызда бағалау қалай жүргізіледі?
3. Оқушыны бағалаудың мақсаттары не?
4.Баға нәтижесінің сіздің іс-тәжірибеңіздің мазмұнын
өзгертуге әсері қандай?
5. Сіз кері байланыс орнату мақсатында оқушыларға өз
пікірін айтуға мүмкіндік бересіз бе?
19 слайд
«Миға шабуыл»әдісі 1.Сіз сабағыңызда жалғыз өзіңіз бағалайсыз ба? 2.Сіздің сабағыңызда бағалау қалай жүргізіледі? 3. Оқушыны бағалаудың мақсаттары не? 4.Баға нәтижесінің сіздің іс-тәжірибеңіздің мазмұнын өзгертуге әсері қандай? 5. Сіз кері байланыс орнату мақсатында оқушыларға өз пікірін айтуға мүмкіндік бересіз бе?
#20 слайд
Бейнежазба
«Все в твоих руках»
20 слайд
Бейнежазба «Все в твоих руках»
#21 слайд
Кері байланыс
21 слайд
Кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













