Коучинг Өзін - өзі бағалау және өзара бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг Өзін - өзі бағалау және өзара бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
бағалау түріне байланысты мұғалімдерге сабақта қолдануға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Коучинг сессиясына қош келдіңіздер!

#1 слайд
Коучинг сессиясына қош келдіңіздер!

1 слайд

Коучинг сессиясына қош келдіңіздер!

Әріптердің орналасу ретін пайдаланып топ атын шығаруӘріптердің орналасу ретін табу

#2 слайд
Әріптердің орналасу ретін пайдаланып топ атын шығаруӘріптердің орналасу ретін табу

2 слайд

Әріптердің орналасу ретін пайдаланып топ атын шығаруӘріптердің орналасу ретін табу

Топқа бірігу 1 топ Өзін - өзі бағалау 2-топ Өзара бағалау

#3 слайд
Топқа бірігу 1 топ Өзін - өзі бағалау 2-топ Өзара бағалау

3 слайд

Топқа бірігу 1 топ Өзін - өзі бағалау 2-топ Өзара бағалау

Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин) 1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Өзіңіздің жаныңыздағы

#4 слайд
Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин)  1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге гүл ұсыну арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеп,бір- бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны қалай жасар едіңіз? Іске сәт!

4 слайд

Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин)  1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге гүл ұсыну арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеп,бір- бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны қалай жасар едіңіз? Іске сәт!

Топтың «Алтын ережесін» құру «Гүл салу» әдісі арқылы

#5 слайд
Топтың «Алтын ережесін» құру «Гүл салу» әдісі арқылы

5 слайд

Топтың «Алтын ережесін» құру «Гүл салу» әдісі арқылы

Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы 5 мин Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңі

#6 слайд
Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы 5 мин   Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңіл-күйлеріңізге байланысыты таңдап алыңыздар. Күн – Бұлт – Найзағай -

6 слайд

Эмоционалды көңіл-күй рефлексиясы 5 мин   Алдыларыңыздағы 3 суреттің біреуін таңдау арқылы қазіргі уақыттағы эмоционалдық көңіл-күйлеріңізге байланысыты таңдап алыңыздар. Күн – Бұлт – Найзағай -

Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз,белсенді жұмыс істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті. Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық та

#7 слайд
Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз,белсенді жұмыс істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті. Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық танытып отырсыз. Найзағай -сіздің көңіл күйіңіз болмай, сабырсыздық танытып отырсыз.

7 слайд

Күн -сіз жұмыс істеуге белсендісіз,белсенді жұмыс істеуге күш-жігеріңіз жеткілікті. Бұлт -сіз қазіргі уақытта сабырлылық танытып отырсыз. Найзағай -сіздің көңіл күйіңіз болмай, сабырсыздық танытып отырсыз.

Сабақ тақырыбы: “ Өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері” Мақсаты: Оқушыларды оқу үдерісін жақсартудағы өзін-өзі және өзар

#8 слайд
Сабақ тақырыбы: “ Өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері” Мақсаты: Оқушыларды оқу үдерісін жақсартудағы өзін-өзі және өзара бағалаудың рөлін түсінеді. Әдіс-тәсілдерді қолдануды жоспарлай білетін болады. Оқу нәтижесі: Өзін-өзі және өзара бағалау да қалай бағалау керектігінің жолдарын үйренеді Негізгі идеялар: Оқыту үшін бағалау – оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі,  оқыту мен оқу сапасын жақсартатын құрал. Сабақта қолданылатын материалдар: Интербелсенді тақта, бейнеролик, А4 парақтары, стикер, маркер,   Оқыту әдістері: өзін – өзі бағалау,бір-бірін,бағалау; постер жасау,қорғау; жеке, жұптық жұмыс, топтық жұмыс;

8 слайд

Сабақ тақырыбы: “ Өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістері” Мақсаты: Оқушыларды оқу үдерісін жақсартудағы өзін-өзі және өзара бағалаудың рөлін түсінеді. Әдіс-тәсілдерді қолдануды жоспарлай білетін болады. Оқу нәтижесі: Өзін-өзі және өзара бағалау да қалай бағалау керектігінің жолдарын үйренеді Негізгі идеялар: Оқыту үшін бағалау – оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі,  оқыту мен оқу сапасын жақсартатын құрал. Сабақта қолданылатын материалдар: Интербелсенді тақта, бейнеролик, А4 парақтары, стикер, маркер,   Оқыту әдістері: өзін – өзі бағалау,бір-бірін,бағалау; постер жасау,қорғау; жеке, жұптық жұмыс, топтық жұмыс;

Өзін өзі бағалау және өзара бағалау • Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың б

#9 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау • Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. • Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді және бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі, ол балаларға өз прогресі үшін үлкен жауапкершілік алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді. • Дереккөз: http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700

9 слайд

Өзін өзі бағалау және өзара бағалау • Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. • Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді және бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі, ол балаларға өз прогресі үшін үлкен жауапкершілік алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді. • Дереккөз: http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700

«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсірес

#10 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады» .

10 слайд

«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады» .

Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1. Өзін-өзі бағалау; 2. Өзара бағалау: 3. Топтық бағалау; 4.

#11 слайд
Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1.        Өзін-өзі бағалау; 2.        Өзара бағалау: 3.        Топтық бағалау; 4.       Критериалды бағалау .

11 слайд

Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1.        Өзін-өзі бағалау; 2.        Өзара бағалау: 3.        Топтық бағалау; 4.       Критериалды бағалау .

«Видеоролик» «Опять двойка»

#12 слайд
«Видеоролик» «Опять двойка»

12 слайд

«Видеоролик» «Опять двойка»

«Тағы да екілік» бейнеролик көрсетіледі. Мына бейнероликке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күй

#13 слайд
«Тағы да екілік» бейнеролик көрсетіледі. Мына бейнероликке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр- әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады? Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма?

13 слайд

«Тағы да екілік» бейнеролик көрсетіледі. Мына бейнероликке мұқият қараңыздаршы, ондағы отбасы мүшелерінің әрқайсының көңіл-күйі қандай? Мектептен үйіне тағы да «екілік» бағасын арқалап қайтқан оқушының түр- әлпетінен нені аңғаруға болады? Ол өзін қалай сезініп тұр? Сурет неліктен «ТАҒЫ ДА екілік» деп аталады? Тағы да екілік! Кеше де, бүгін де, ертең де... Әріптестер, қалай ойлайсыздар, бұл баланың өз бағасын жақсартуға деген ынтасы бар ма? Жоқ болса, неге? Оған кім кінәлі, мұғалім бе, оқушы ма?

Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесі

#14 слайд
Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.

14 слайд

Бүгінгі сабақта біз сіздермен қазіргі заманда білім саласындағы нағыз саясатқа айналған проблеманың бірі – бағалау мәселесіне тоқталамыз. Өйткені оқушының білімін бағалау – оның оқуға деген ынтасының мүлдем жоғалуына немесе қызығушылығының оянуына бірден-бір себеп. Мұғалімнің басты міндеті – оқушының өзіне деген, өз күшіне деген сенімінің жоғалуына жол бермеу.

Көбелектің суретін салу

#15 слайд
Көбелектің суретін салу

15 слайд

Көбелектің суретін салу

Критериалды бағалау: (10 ұпай – «5») ( 7-9 ұпай – « 4 ») (4-6 ұпай – «3») (3 ұпай және одан төмен – «2») Көбелектің денесі 3

#16 слайд
Критериалды бағалау:   (10 ұпай – «5») ( 7-9 ұпай – « 4 ») (4-6 ұпай – «3») (3 ұпай және одан төмен – «2») Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай   кеудесі – 1 ұпай денесі – 1 ұпай   4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай мұрты – 1 ұпай көздері – 1 ұпай   бізтұмсығы – 1 ұпай 3 жұп аяғы – 1 ұпай   Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай

16 слайд

Критериалды бағалау:   (10 ұпай – «5») ( 7-9 ұпай – « 4 ») (4-6 ұпай – «3») (3 ұпай және одан төмен – «2») Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай   кеудесі – 1 ұпай денесі – 1 ұпай   4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай мұрты – 1 ұпай көздері – 1 ұпай   бізтұмсығы – 1 ұпай 3 жұп аяғы – 1 ұпай   Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай

«Видеоролик»

#17 слайд
«Видеоролик»

17 слайд

«Видеоролик»

1 топ Өзін - өзі бағалау (Сахналық көрініс) 2-топ Өзара бағалау (Қызыл телпек ертегісіне постер құру)

#18 слайд
1 топ Өзін - өзі бағалау (Сахналық көрініс) 2-топ Өзара бағалау (Қызыл телпек ертегісіне постер құру)

18 слайд

1 топ Өзін - өзі бағалау (Сахналық көрініс) 2-топ Өзара бағалау (Қызыл телпек ертегісіне постер құру)

«Миға шабуыл»әдісі 1.Сіз сабағыңызда жалғыз өзіңіз бағалайсыз ба? 2.Сіздің сабағыңызда бағалау қалай жүргізіледі? 3. Оқушыны б

#19 слайд
«Миға шабуыл»әдісі 1.Сіз сабағыңызда жалғыз өзіңіз бағалайсыз ба? 2.Сіздің сабағыңызда бағалау қалай жүргізіледі? 3. Оқушыны бағалаудың мақсаттары не? 4.Баға нәтижесінің сіздің іс-тәжірибеңіздің мазмұнын өзгертуге әсері қандай? 5. Сіз кері байланыс орнату мақсатында оқушыларға өз пікірін айтуға мүмкіндік бересіз бе?

19 слайд

«Миға шабуыл»әдісі 1.Сіз сабағыңызда жалғыз өзіңіз бағалайсыз ба? 2.Сіздің сабағыңызда бағалау қалай жүргізіледі? 3. Оқушыны бағалаудың мақсаттары не? 4.Баға нәтижесінің сіздің іс-тәжірибеңіздің мазмұнын өзгертуге әсері қандай? 5. Сіз кері байланыс орнату мақсатында оқушыларға өз пікірін айтуға мүмкіндік бересіз бе?

Бейнежазба «Все в твоих руках»

#20 слайд
Бейнежазба «Все в твоих руках»

20 слайд

Бейнежазба «Все в твоих руках»

Кері байланыс

#21 слайд
Кері байланыс

21 слайд

Кері байланыс

Файл форматы:
pptx
28.12.2019
1793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі