Материалдар / Коучинг сабақ "Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер"

Коучинг сабақ "Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер туралы ақпарат
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг сабақ : Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер

1 слайд
Коучинг сабақ : Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер Коучинг мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдермен таныстыру , әдіс-тәсілдерді сабақпен ықпалдастыру, тәжірибе алмасу. Күтілетін нәтиже: Бала бойында сенімділік пайда болады. Ізденуге ұмтылады. Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі. Мұғалім тек бағыт береді. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді .  

1 слайд

Коучинг сабақ : Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер Коучинг мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс- тәсілдермен таныстыру , әдіс-тәсілдерді сабақпен ықпалдастыру, тәжірибе алмасу. Күтілетін нәтиже: Бала бойында сенімділік пайда болады. Ізденуге ұмтылады. Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі. Мұғалім тек бағыт береді. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді .  

«Үш қадамды сұхбат» әдісі Тақырып бойынша оқушылар кезек- кезек бір-бірінен сұбат алады. Сұрақ қою, қайтадан сұрақ беру. «Пира

2 слайд
«Үш қадамды сұхбат» әдісі Тақырып бойынша оқушылар кезек- кезек бір-бірінен сұбат алады. Сұрақ қою, қайтадан сұрақ беру. «Пирамида құру» әдісі Мәтінді талқылайды, қорытындылайды, ортақ шешімге келеді, ең тиімдісін тақтағане дәптерге жазады.« Пікірталас» әдісі Тақырып, мәтін бойынша өз ой- пікірін ортаға салады, талқылайды.«Ой қозғау» әдісінің қолдану ережесі : 1.Ең басты мәселені анықтау. 2.Әр идеяны дамытып зерттеу. 3.Оқушыны қолпаштау, мүмкіндік беру. 4.Әр ой-пікірді бағалау, алға ұмтылдыру 5. Әр ой-пікірді зерттеп, нақтысын айту « Кластерлер» ( жүзімнің шоқтары) 1. Ақпараттар арасындағы байланыс 2.Тақтаның не дәптердің ортасына тірек сөздер жазады. 3.Өзара байланыстары туралы әңгімелейді. « Кіріспе сұрақтар» әдісі. 1. Тақырып бойынша білгенін еске түсіру. 2. Сұрақтар оқулықтағы дайын сұрақ болмауы тиіс. 3. Сұрақ жаңа тақырыппен байланысты болуы керек. 4. Оқушыны зерттеуге жетелеу қажет. 5. Неліктен ? Қалайша? Не себепті бұлай ойлайсың ? сияқты сұрақтар қою « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі Мәтіннің бөлімдерін топтарғабөліп береді. Мәтінді жеке оқып, жұпта талқылап, топта ортаға салады.Тиімді интербелсенді әдістер

2 слайд

«Үш қадамды сұхбат» әдісі Тақырып бойынша оқушылар кезек- кезек бір-бірінен сұбат алады. Сұрақ қою, қайтадан сұрақ беру. «Пирамида құру» әдісі Мәтінді талқылайды, қорытындылайды, ортақ шешімге келеді, ең тиімдісін тақтағане дәптерге жазады.« Пікірталас» әдісі Тақырып, мәтін бойынша өз ой- пікірін ортаға салады, талқылайды.«Ой қозғау» әдісінің қолдану ережесі : 1.Ең басты мәселені анықтау. 2.Әр идеяны дамытып зерттеу. 3.Оқушыны қолпаштау, мүмкіндік беру. 4.Әр ой-пікірді бағалау, алға ұмтылдыру 5. Әр ой-пікірді зерттеп, нақтысын айту « Кластерлер» ( жүзімнің шоқтары) 1. Ақпараттар арасындағы байланыс 2.Тақтаның не дәптердің ортасына тірек сөздер жазады. 3.Өзара байланыстары туралы әңгімелейді. « Кіріспе сұрақтар» әдісі. 1. Тақырып бойынша білгенін еске түсіру. 2. Сұрақтар оқулықтағы дайын сұрақ болмауы тиіс. 3. Сұрақ жаңа тақырыппен байланысты болуы керек. 4. Оқушыны зерттеуге жетелеу қажет. 5. Неліктен ? Қалайша? Не себепті бұлай ойлайсың ? сияқты сұрақтар қою « Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі Мәтіннің бөлімдерін топтарғабөліп береді. Мәтінді жеке оқып, жұпта талқылап, топта ортаға салады.Тиімді интербелсенді әдістер

Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отыра

3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отырады, сыртқы шеңбердің қолында тақырып бойынша сұрақтар жазылған қағаз болады. Қарсы отырған оқушыға сұрақ береді . «Бес тармақ» әдісі 1.Зат есім ( Абай) 2.Сын есім ( Зерек Абай) 3. Етістік (Зерек Абайды оқыдым) 4. Зерек Абайдың шығармаларын оқыдым. 5.Зерек те ақын Абайдың шығармаларын оқыдым. «Галереяны шарлау» әдісі. Оқушылар жазба немесе графикалық жұмыстарын қағазға жазып, қабырғаға не тақтаға іліп таныстырады.Оқушылар жұмыстармен танысып, пікірлерін ортаға салады. «Өз таңбаңды жаса» әдісі Оқушының қызығушылығын, дүниетанымын зерттеу немесе бақылау үшін бірнеше сұрақтарға жауап жаздырады 1.Есімі 2. Сүйікті кітабы 3.Сүйікті пәні 4.Арманы «Айна»әдісі Оқушылар жұптасып тұрады. Бір қатардағы оқушылар түрлі қимыл жасайды, екінші қатардағы оқушылар сол қимылды қайталап отырады« «Броундық қозғалыс» әдісі Оқушылар сыныпты шарлап тақырып бойынша мәліметтер жинайды,өзге топтағылармен пікір алмасады. Оқушылар партаға отырмай қозғалыста болуы керек.

3 слайд

Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отырады, сыртқы шеңбердің қолында тақырып бойынша сұрақтар жазылған қағаз болады. Қарсы отырған оқушыға сұрақ береді . «Бес тармақ» әдісі 1.Зат есім ( Абай) 2.Сын есім ( Зерек Абай) 3. Етістік (Зерек Абайды оқыдым) 4. Зерек Абайдың шығармаларын оқыдым. 5.Зерек те ақын Абайдың шығармаларын оқыдым. «Галереяны шарлау» әдісі. Оқушылар жазба немесе графикалық жұмыстарын қағазға жазып, қабырғаға не тақтаға іліп таныстырады.Оқушылар жұмыстармен танысып, пікірлерін ортаға салады. «Өз таңбаңды жаса» әдісі Оқушының қызығушылығын, дүниетанымын зерттеу немесе бақылау үшін бірнеше сұрақтарға жауап жаздырады 1.Есімі 2. Сүйікті кітабы 3.Сүйікті пәні 4.Арманы «Айна»әдісі Оқушылар жұптасып тұрады. Бір қатардағы оқушылар түрлі қимыл жасайды, екінші қатардағы оқушылар сол қимылды қайталап отырады« «Броундық қозғалыс» әдісі Оқушылар сыныпты шарлап тақырып бойынша мәліметтер жинайды,өзге топтағылармен пікір алмасады. Оқушылар партаға отырмай қозғалыста болуы керек.

Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отыра

4 слайд
Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отырады, сыртқы шеңбердің қолында тақырып бойынша сұрақтар жазылған қағаз болады. Қарсы отырған оқушыға сұрақ береді . «Өкіл» әдісі Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, әр топтан бір адам «өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, және басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі. Сосын не білгенін айту үшін өкіл өз тобына қайта оралады. «Арқаға сурет салу» әдісі. Әрекеттер үнсіз жасалады. Оқушылар сап түзеп тұрады.Заттың атауы жазылған қағазды соңғы тұрған оқушыға көрсетеді. Ол оқушысол заттың суретіналдында тұрған оқушының артына салады. «Әліпби желісі» әдісі Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: 1. А - A ббат тық 2. Б – Білге қаған 3. В – Византия «Шындық па әлде жалған ба ? » әдісі Жаңа сабақты немес өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақ қойылады. Мысалы : 1. Қазақ хандығы Х ғасырда бастау алды. ( шын ба әлде жалған) 2. М.Шаханов «Алаш» ұйымының мүшесі « «Мадақтау» әдісі Оқушыларбір-біріне мадақтау айтады : «Сен керемет жансың», «Мейірімдісің» , «Ақылдысың» т.б.

4 слайд

Белсенді оқу әдістері «Қос шеңбер» әдісі Ішкі шеңбер тұрақты, сыртқы шеңбер сағат тілімен ауысып отырады, сыртқы шеңбердің қолында тақырып бойынша сұрақтар жазылған қағаз болады. Қарсы отырған оқушыға сұрақ береді . «Өкіл» әдісі Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, әр топтан бір адам «өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, және басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі. Сосын не білгенін айту үшін өкіл өз тобына қайта оралады. «Арқаға сурет салу» әдісі. Әрекеттер үнсіз жасалады. Оқушылар сап түзеп тұрады.Заттың атауы жазылған қағазды соңғы тұрған оқушыға көрсетеді. Ол оқушысол заттың суретіналдында тұрған оқушының артына салады. «Әліпби желісі» әдісі Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: 1. А - A ббат тық 2. Б – Білге қаған 3. В – Византия «Шындық па әлде жалған ба ? » әдісі Жаңа сабақты немес өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақ қойылады. Мысалы : 1. Қазақ хандығы Х ғасырда бастау алды. ( шын ба әлде жалған) 2. М.Шаханов «Алаш» ұйымының мүшесі « «Мадақтау» әдісі Оқушыларбір-біріне мадақтау айтады : «Сен керемет жансың», «Мейірімдісің» , «Ақылдысың» т.б.

«Түйінді сөздер» әдісі Келтірілген сөздердің қайсысы Абайдың поэзиясынан алынған ?

5 слайд
«Түйінді сөздер» әдісі Келтірілген сөздердің қайсысы Абайдың поэзиясынан алынған ? Біздің тақырып «Қабырғадан оқу», «Қабырғадан жазу» әдісі Тақырып бойынша берілген қосымша мәтіндерді сыныптың қабырғаларына іліп қояды. Топ қатысушылары кезекпен барып мәтінді оқып, тобының мүшелеріне келіп айтады немес жаздырады. Соңында мәтінді қолдарына алып, айтқан немесе жазған мәтіндерін тексереді. Мәтінді қатесіз әрі дұрыс жазған топтың ұпайы жоғары болады. «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. « Детальдарды қосу» әдісі Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады. « Жадыны дамыт» әдісі. Соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды жаттау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет.Тиімді интербелсенді әдістер Сөздер қоржыны: Жаз,патшасы,бүркітші,наурыз, аспаз,немере,Татьяна,сұр бұлт, кесе,ыдыс,әсемпаз,интернет,сурет, қараша,мамыр,өсек,шырылдауық шегіртке

5 слайд

«Түйінді сөздер» әдісі Келтірілген сөздердің қайсысы Абайдың поэзиясынан алынған ? Біздің тақырып «Қабырғадан оқу», «Қабырғадан жазу» әдісі Тақырып бойынша берілген қосымша мәтіндерді сыныптың қабырғаларына іліп қояды. Топ қатысушылары кезекпен барып мәтінді оқып, тобының мүшелеріне келіп айтады немес жаздырады. Соңында мәтінді қолдарына алып, айтқан немесе жазған мәтіндерін тексереді. Мәтінді қатесіз әрі дұрыс жазған топтың ұпайы жоғары болады. «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. « Детальдарды қосу» әдісі Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады. « Жадыны дамыт» әдісі. Соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды жаттау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет.Тиімді интербелсенді әдістер Сөздер қоржыны: Жаз,патшасы,бүркітші,наурыз, аспаз,немере,Татьяна,сұр бұлт, кесе,ыдыс,әсемпаз,интернет,сурет, қараша,мамыр,өсек,шырылдауық шегіртке

Кері байланыстың түрлері

6 слайд
Кері байланыстың түрлері

6 слайд

Кері байланыстың түрлері

Түйінді сөз

7 слайд
Түйінді сөз Жаңашыл ұстаз -заман талабы. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алатын, жауапкершілігі жоғары , ізденімпаз жеке тұлға болуы тиіс. Ең жақсы мұғалім — шәкіртінің жанын түсінетін, оны өз перзентіндей сүйе алатын, оқушы үшін бойындағы барын беретін , барлық білімді жібермей, шәкіртін өздігінен білім алуға жетелейтін мұғалім.   Көреген халқымыз әр кезде де ұстаз мәртебесін жоғары бағалаған. «Ұстазы жақсының -ұстамы жақсы  » деп, бар жақсы ниет- тілекті ұстазға арнаған.  Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев:  «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан басталады.» - дейді. Әр уақытта   ұстаз жоғарыда атап өткен жайлардың үдесінен шыға отырып, шәкірттеріне сапалы білім берсе, тек білім ғана емес сонымен қатар жандарын жараламай, бойындағы бар мейір- шапағатын аямай, олардың екінші ата-анасы  ретінде  қамқорлықтың шуағына бөлеп, білімнің асқар биік шыңына шығаруға  бар  күш- жігерін жұмсағанда, білім беру жүйесінде «Қазақстанның болашағы — жастарымыз»  үшін үлкен жетістік пен оның жемісі көрінері айқын.

7 слайд

Түйінді сөз Жаңашыл ұстаз -заман талабы. Теориялық білімін тәжірибе жүзінде іске асыра алатын, жауапкершілігі жоғары , ізденімпаз жеке тұлға болуы тиіс. Ең жақсы мұғалім — шәкіртінің жанын түсінетін, оны өз перзентіндей сүйе алатын, оқушы үшін бойындағы барын беретін , барлық білімді жібермей, шәкіртін өздігінен білім алуға жетелейтін мұғалім.   Көреген халқымыз әр кезде де ұстаз мәртебесін жоғары бағалаған. «Ұстазы жақсының -ұстамы жақсы  » деп, бар жақсы ниет- тілекті ұстазға арнаған.  Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев:  «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан басталады.» - дейді. Әр уақытта   ұстаз жоғарыда атап өткен жайлардың үдесінен шыға отырып, шәкірттеріне сапалы білім берсе, тек білім ғана емес сонымен қатар жандарын жараламай, бойындағы бар мейір- шапағатын аямай, олардың екінші ата-анасы  ретінде  қамқорлықтың шуағына бөлеп, білімнің асқар биік шыңына шығаруға  бар  күш- жігерін жұмсағанда, білім беру жүйесінде «Қазақстанның болашағы — жастарымыз»  үшін үлкен жетістік пен оның жемісі көрінері айқын.

Кері байланыс

8 слайд
Кері байланыс

8 слайд

Кері байланыс

28 Сәуір 2020
541
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі