Материалдар / Коучинг Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған. Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жасалынған. Деңгейлік тапсырмалар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг – сессия

1 слайд
Коучинг – сессия

1 слайд

Коучинг – сессия

Сергіту сәті

2 слайд
Сергіту сәті

2 слайд

Сергіту сәті

От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар . Су. Жандары жақсылықты сүй

3 слайд
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар . Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып, белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар. Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек,  батыл жандар

3 слайд

От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар . Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып, белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар. Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек,  батыл жандар

“ Таңда да, таста ” әдісі Сұрақтар: 1) Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз? 2) Сын тұғысынан ойлаудың қандай әдіс –

4 слайд
“ Таңда да, таста ” әдісі Сұрақтар: 1) Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз? 2) Сын тұғысынан ойлаудың қандай әдіс – тәсілдері сіздерге таныс?

4 слайд

“ Таңда да, таста ” әдісі Сұрақтар: 1) Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз? 2) Сын тұғысынан ойлаудың қандай әдіс – тәсілдері сіздерге таныс?

Коучингідегі құндылықтар Шынайылық Сенімділік Ашықтық Айқындылық Шындық Адалдық Теңдік Сынамау / Айыптамау Қам жеу / Қамқорлық

5 слайд
Коучингідегі құндылықтар Шынайылық Сенімділік Ашықтық Айқындылық Шындық Адалдық Теңдік Сынамау / Айыптамау Қам жеу / Қамқорлық көрсету

5 слайд

Коучингідегі құндылықтар Шынайылық Сенімділік Ашықтық Айқындылық Шындық Адалдық Теңдік Сынамау / Айыптамау Қам жеу / Қамқорлық көрсету

Топпен жұмыс істеген кезде … • Барлығы өзекті ақпарат ұсынады; • Барлық идеяларға мақсатқа сәйкес деп қарайды – бірақ сыни ба

6 слайд
Топпен жұмыс істеген кезде … • Барлығы өзекті ақпарат ұсынады; • Барлық идеяларға мақсатқа сәйкес деп қарайды – бірақ сыни бағалайды; • Бір-бірімізге сұрақ қоямыз; • Біз уақатты бағалаймыз ; • Біз келісімге жетуге тырысамыз. Адамдар бір-біріне сенеді және топ болып әрекет етеді!

6 слайд

Топпен жұмыс істеген кезде … • Барлығы өзекті ақпарат ұсынады; • Барлық идеяларға мақсатқа сәйкес деп қарайды – бірақ сыни бағалайды; • Бір-бірімізге сұрақ қоямыз; • Біз уақатты бағалаймыз ; • Біз келісімге жетуге тырысамыз. Адамдар бір-біріне сенеді және топ болып әрекет етеді!

Бейнекөрініс қарау Ой қозғау

7 слайд
Бейнекөрініс қарау Ой қозғау

7 слайд

Бейнекөрініс қарау Ой қозғау

Коучинг тақырыбы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйретуге болады?

8 слайд
Коучинг тақырыбы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйретуге болады?

8 слайд

Коучинг тақырыбы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйретуге болады?

Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйрету жолдарымен танысу Міндеттері:  Оқушылардың сын тұрғысынан ойл

9 слайд
Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйрету жолдарымен танысу Міндеттері:  Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерімен таныстыру;  Сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді қолдану жолдарын үйрету;

9 слайд

Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға қалай үйрету жолдарымен танысу Міндеттері:  Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерімен таныстыру;  Сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді қолдану жолдарын үйрету;

Таныстырылым

10 слайд
Таныстырылым

10 слайд

Таныстырылым

СЫНИ ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау «Ойлау Туралы Ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой ел

11 слайд
СЫНИ ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау «Ойлау Туралы Ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.

11 слайд

СЫНИ ОЙЛАУ Сын тұрғысынан ойлау «Ойлау Туралы Ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін орт

12 слайд
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы.Сыни тұрғыдан ойлау, өзіндік, жеке ойлау болып табылады.Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.

12 слайд

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ деген –әр жеке тұлғаның кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы.Сыни тұрғыдан ойлау, өзіндік, жеке ойлау болып табылады.Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.

ТҮСІНІКТЕМЕ Сын тұрғысынан ойлау -  қадағалау, тәжірибе, ойлану нәтижесінде алынған ақпараттың мағынасын тануда, оны бағ

13 слайд
ТҮСІНІКТЕМЕ Сын тұрғысынан ойлау -  қадағалау, тәжірибе, ойлану нәтижесінде алынған ақпараттың мағынасын тануда, оны бағалауда және талдауда аналитикалық тәсілдің қолданылуын көздейтін ойлау түрі.

13 слайд

ТҮСІНІКТЕМЕ Сын тұрғысынан ойлау -  қадағалау, тәжірибе, ойлану нәтижесінде алынған ақпараттың мағынасын тануда, оны бағалауда және талдауда аналитикалық тәсілдің қолданылуын көздейтін ойлау түрі.

Сыни тұрғыдан ойлай білетін Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі:адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? -

14 слайд
Сыни тұрғыдан ойлай білетін Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі:адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді? - Мен осы біліммен не істей аламын?

14 слайд

Сыни тұрғыдан ойлай білетін Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі:адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді? - Мен осы біліммен не істей аламын?

• Айтқандарын негіздеуге және өмірлік тәжірибеден “сабақ алуға” Күн ілгері кесіп-пішіп қоюға ұмтылмай, сұрақ қою, тапсы

15 слайд
• Айтқандарын негіздеуге және өмірлік тәжірибеден “сабақ алуға” Күн ілгері кесіп-пішіп қоюға ұмтылмай, сұрақ қою, тапсырма беру және басқалардың идеясын сыни бағалау білу Басқалардың сыни бағалауына және пікіріңіздің қате болуына ашық болу Идеяларды тексеріп, “шындықты” іздеуге ұмтылу Сын тұрғысынан ойлау нені көздейді?

15 слайд

• Айтқандарын негіздеуге және өмірлік тәжірибеден “сабақ алуға” Күн ілгері кесіп-пішіп қоюға ұмтылмай, сұрақ қою, тапсырма беру және басқалардың идеясын сыни бағалау білу Басқалардың сыни бағалауына және пікіріңіздің қате болуына ашық болу Идеяларды тексеріп, “шындықты” іздеуге ұмтылу Сын тұрғысынан ойлау нені көздейді?

Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау ж

16 слайд
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табы- лады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болады

16 слайд

Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс болып табы- лады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болады

Қызығушылықты ояту- оқушылар үшін сабаққа қатысудағы алғашқы қадам болып табылады . Мағынаны тану- оқушының негізгі м

17 слайд
Қызығушылықты ояту- оқушылар үшін сабаққа қатысудағы алғашқы қадам болып табылады . Мағынаны тану- оқушының негізгі міндеті жаңа ақпарат мазмұнымен айналысып, жаңа идеяның бұрынғы білім мен сенімдерімен байланысқандығы жөнінде хабардар болу. Ой толғаныс- оқушылардың алған білімдері ұзағынан мазмұнды болып, шындыққа ұласуы үшін бұрынғы мәліметтері мен жаңа мәліметі өз деңгейінде қабылдай алуын қамтамасыз ету.

17 слайд

Қызығушылықты ояту- оқушылар үшін сабаққа қатысудағы алғашқы қадам болып табылады . Мағынаны тану- оқушының негізгі міндеті жаңа ақпарат мазмұнымен айналысып, жаңа идеяның бұрынғы білім мен сенімдерімен байланысқандығы жөнінде хабардар болу. Ой толғаныс- оқушылардың алған білімдері ұзағынан мазмұнды болып, шындыққа ұласуы үшін бұрынғы мәліметтері мен жаңа мәліметі өз деңгейінде қабылдай алуын қамтамасыз ету.

6 сатыдан тұрады 1 Білу 2 Түсіну 3 Қолдану 4 Талдау 5 Жинақтау 6 Бағалау /сынау баға беру/Б. Блум таксономиясы (қарапайымнан к

18 слайд
6 сатыдан тұрады 1 Білу 2 Түсіну 3 Қолдану 4 Талдау 5 Жинақтау 6 Бағалау /сынау баға беру/Б. Блум таксономиясы (қарапайымнан күрделіге қарай)

18 слайд

6 сатыдан тұрады 1 Білу 2 Түсіну 3 Қолдану 4 Талдау 5 Жинақтау 6 Бағалау /сынау баға беру/Б. Блум таксономиясы (қарапайымнан күрделіге қарай)

Б. Блум таксономиясы ның 6 кезеңі

19 слайд
Б. Блум таксономиясы ның 6 кезеңі

19 слайд

Б. Блум таксономиясы ның 6 кезеңі

Топпен жұмыс

20 слайд
Топпен жұмыс

20 слайд

Топпен жұмыс

«Көз алдыңызға елестетіңіз» әдісі ПАТРИЦИЯ СЕНТ-ДЖОННЫҢ «Боз орамал» аудиожазбасы

21 слайд
«Көз алдыңызға елестетіңіз» әдісі  ПАТРИЦИЯ СЕНТ-ДЖОННЫҢ «Боз   орамал»   аудиожазбасы

21 слайд

«Көз алдыңызға елестетіңіз» әдісі  ПАТРИЦИЯ СЕНТ-ДЖОННЫҢ «Боз   орамал»   аудиожазбасы

Енді осы әңгімені өзіміз аяқтап көрейікші Бiрақ мынау не? Әрбiр терезеге жастықтың тысы, сүлгi, дастархан, қол орамал

22 слайд
Енді осы әңгімені өзіміз аяқтап көрейікші Бiрақ мынау не?  Әрбiр терезеге  жастықтың тысы, сүлгi,  дастархан, қол орамал және асхана салфеткалары iлiнген. Шымылдық терезе желдеткiшiнен бүкiл  шатырға созылған. Таңғы күн сәулесiнде жарқыраған қар тәрiздi.   Оқыс қателiкке жол бермес үшiн,  ата-анасы  қолдарынан келгенiнiң бәрiн iстептi! Ақша қардай аппақ болып жарқыраған өз үйiн көрген  ұлдың еңсесiнен ауырлық түсiп, бойы жеңiлдеп, кеудесiн қуаныш кернеді. Ол орнынан  тұра  жүгiре,   өз  үйінің  айқара  ашылған есiгiне қарай құстай ұшыты.   Мәтін бойынша сұрақтар: 1. Жасөспірімнің ата-анасынан қол үзіп кетуінің себебін қалай     түсіндірер едіңіз?  2.Оның сағынышының сыры неде? 3.Ата-анасының ұлына деген сезімін сипаттап беріңіздер?                                     

22 слайд

Енді осы әңгімені өзіміз аяқтап көрейікші Бiрақ мынау не?  Әрбiр терезеге  жастықтың тысы, сүлгi,  дастархан, қол орамал және асхана салфеткалары iлiнген. Шымылдық терезе желдеткiшiнен бүкiл  шатырға созылған. Таңғы күн сәулесiнде жарқыраған қар тәрiздi.   Оқыс қателiкке жол бермес үшiн,  ата-анасы  қолдарынан келгенiнiң бәрiн iстептi! Ақша қардай аппақ болып жарқыраған өз үйiн көрген  ұлдың еңсесiнен ауырлық түсiп, бойы жеңiлдеп, кеудесiн қуаныш кернеді. Ол орнынан  тұра  жүгiре,   өз  үйінің  айқара  ашылған есiгiне қарай құстай ұшыты.   Мәтін бойынша сұрақтар: 1. Жасөспірімнің ата-анасынан қол үзіп кетуінің себебін қалай     түсіндірер едіңіз?  2.Оның сағынышының сыры неде? 3.Ата-анасының ұлына деген сезімін сипаттап беріңіздер?                                     

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс Төмендегі берілген тақырыптардың біреуі бойынша шағын эссе жазу: 1.Қазіргі заманғы

23 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс Төмендегі  берілген тақырыптардың біреуі бойынша шағын эссе жазу:   1.Қазіргі заманғы қазақстандық отбасының образы. 2.“Менің үйім – менің қорғаным” 3.Қазаргі заманғы ата-ана: олар қандай? 4.Отбасыңда қандай  қандай қарындассың? 5.Әпкелікке  тұрарлық қандай іс-әрекеттер жасап жүрсің?                                                                

23 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс Төмендегі  берілген тақырыптардың біреуі бойынша шағын эссе жазу:   1.Қазіргі заманғы қазақстандық отбасының образы. 2.“Менің үйім – менің қорғаным” 3.Қазаргі заманғы ата-ана: олар қандай? 4.Отбасыңда қандай  қандай қарындассың? 5.Әпкелікке  тұрарлық қандай іс-әрекеттер жасап жүрсің?                                                                

Қорытындылау XXI ғасырда балалардың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді? Қойылған сұрақтарға толық нақтылай жауа

24 слайд
Қорытындылау XXI ғасырда балалардың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді? Қойылған сұрақтарға толық нақтылай жауап беру.

24 слайд

Қорытындылау XXI ғасырда балалардың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді? Қойылған сұрақтарға толық нақтылай жауап беру.

““ Еңбегіңнің ел Еңбегіңнің ел кәдесіне кәдесіне жарағанын жарағанын сезіну–сезіну– үлкен бақыт”үлкен бақыт” В.Качало

25 слайд
““ Еңбегіңнің ел Еңбегіңнің ел кәдесіне кәдесіне жарағанын жарағанын сезіну–сезіну– үлкен бақыт”үлкен бақыт” В.КачаловВ.Качалов РЕФЛЕКСИЯ "Екі жұлдыз ,бір тілек" • Мұғалімдер өтілген коучинг туралы пікір , ұсыныстарын ауызша және жазбаша білдіреді . Стикер  «Рахмет» жаттығуы • Қатысушылар ортада шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші ойша осы коучингке келгенге дейінгі көңіл- күйлерін, ойларын, жағдайларын, себептерін сол алақанға, ал бүгінгі сабақтан алған әсерлерін оң алақанға салуын сұрайды. Мұнан кейін барлығы бір уақытта алақандарын қатты соғып «Рахмет» деп айту керек. Талқылау: Қандай сезімде болдыңыздар

25 слайд

““ Еңбегіңнің ел Еңбегіңнің ел кәдесіне кәдесіне жарағанын жарағанын сезіну–сезіну– үлкен бақыт”үлкен бақыт” В.КачаловВ.Качалов РЕФЛЕКСИЯ "Екі жұлдыз ,бір тілек" • Мұғалімдер өтілген коучинг туралы пікір , ұсыныстарын ауызша және жазбаша білдіреді . Стикер  «Рахмет» жаттығуы • Қатысушылар ортада шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші ойша осы коучингке келгенге дейінгі көңіл- күйлерін, ойларын, жағдайларын, себептерін сол алақанға, ал бүгінгі сабақтан алған әсерлерін оң алақанға салуын сұрайды. Мұнан кейін барлығы бір уақытта алақандарын қатты соғып «Рахмет» деп айту керек. Талқылау: Қандай сезімде болдыңыздар

НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!

26 слайд
НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!

26 слайд

НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!