Критериалды бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ
Критериалды
бағалау
Информатика пәнінің мұғалімі:
Жаркинова Жадыра
Қаспан 2019
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАСПАН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ Критериалды бағалау Информатика пәнінің мұғалімі: Жаркинова Жадыра Қаспан 2019
2 слайд
Критериалды бағалау
Критериалдық бағалау - білім -
нің мақсаты мен мазмұнына сәйкес
келетін, оқушылардың оқу-танымдық
біліктілігін қалыптастыруға себепші
болатын, айқын анықталған, ұжыммен
шығарылған, білім процесінің барлық
қатысушыларына алдын ала белгілі
критериялармен оқушылардың оқу
жетістіктерін салыстыруға негізделген
процесс.
2 слайд
Критериалды бағалау Критериалдық бағалау - білім - нің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, білім процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі критериялармен оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген процесс.
3 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің
мақсаты:
Мектепте оқыту сапасын жоғарлату;
мектеп бітірушілердің білімін
халықаралық стандартқа
сәйкестендіру.
3 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту сапасын жоғарлату; мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
4 слайд
сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін
анықтауға;
бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті;
жеке оқушының даму жетістігін бақылауға;
оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен
олқылықтарын айқындауға;
әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне
көзін жеткізуге;
оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға;
сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен
мұғалім және ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз
етуге Критериалды бағалаудың
міндеттері:
4 слайд
сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтауға; бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті; жеке оқушының даму жетістігін бақылауға; оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындауға; әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне көзін жеткізуге; оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға; сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етуге Критериалды бағалаудың міндеттері:
5 слайд
тек қана оқушы жұмысы бағаланады;
орындалған жұмыс алдын ала белгілі үлгі
(эталонмен) салыстырылады;
оқушы өзінің жұмысын бағалауға мүмкіндік
беретін нақты бағалау алгоритмін біледі және
ата-анасына ақпарат бере алады;
критериалды бағалау белгілі оқу мақсаты
бойынша бағаланады Практикалық маңызы
5 слайд
тек қана оқушы жұмысы бағаланады; орындалған жұмыс алдын ала белгілі үлгі (эталонмен) салыстырылады; оқушы өзінің жұмысын бағалауға мүмкіндік беретін нақты бағалау алгоритмін біледі және ата-анасына ақпарат бере алады; критериалды бағалау белгілі оқу мақсаты бойынша бағаланады Практикалық маңызы
6 слайд
оқушы мұғалім ата - ана
• танымдық қабілеті мен
ойлау деңгейін
арттыратын оқытудың
әртүрлі әдістерін
пайдалануға;
• табысқа жетелейтін
бағалау критерийлерін
түсінуге;
• өзін және өзгелерді
бағалау арқылы кері
байланысқа түсуге;
• сыни ойлауына, еркін
ойын айтуына, өзінің
білімін көрсетуге • сапала нәтижеге әкелетін
критерийлер құрастыруға;
• өз іс-әрекетін саралап және
болашаққа жоспарлай
алатын мәліметтер алуға;
• сабақ берудің сапасын
арттыруға;
• оқушының жеке
ерекшеліктерін ескере
отырып, оқытудың әр
тұлғаға арналған ауқымын
жоспарлауға;
• бағалаудың әртүрлі
әдістерін пайдалануға;
• оқу бағдарламасын
қолжетімді ету үшін
ұсыныстар енгізуге • баласының білім
сапасының
дәлелдемелерімен
танысуға;
• оның оқуындағы
табыстылықты
бақылауға;
• оқуына қолдау
көрсету үшін
бағыт алуына
мүмкіндік
туғызады.Критериалды бағалаудың маңызы
6 слайд
оқушы мұғалім ата - ана • танымдық қабілеті мен ойлау деңгейін арттыратын оқытудың әртүрлі әдістерін пайдалануға; • табысқа жетелейтін бағалау критерийлерін түсінуге; • өзін және өзгелерді бағалау арқылы кері байланысқа түсуге; • сыни ойлауына, еркін ойын айтуына, өзінің білімін көрсетуге • сапала нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға; • өз іс-әрекетін саралап және болашаққа жоспарлай алатын мәліметтер алуға; • сабақ берудің сапасын арттыруға; • оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әр тұлғаға арналған ауқымын жоспарлауға; • бағалаудың әртүрлі әдістерін пайдалануға; • оқу бағдарламасын қолжетімді ету үшін ұсыныстар енгізуге • баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға; • оның оқуындағы табыстылықты бақылауға; • оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады.Критериалды бағалаудың маңызы
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Қалыптастырушы бағалау
(Формативті бағалау)
Оқушы мен мұғалім
арасындағы кері
байланысты қамтамасыз
ететін және оқу үдерісін
дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін бағалау
түрі болып табылады. Критериалды бағалау
Жиынтық бағалау
(Суммативті)
Оқу бағдарламаларындағы
бөлімдер/ортақ тақырыптар
және белгілі бір оқу кезеңі
(тоқсан, триместр, оқу
жылы, орта білім деңгейі)
аяқталғанда жүргізілетін
бағалау түрі.
9 слайд
Қалыптастырушы бағалау (Формативті бағалау) Оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалау түрі болып табылады. Критериалды бағалау Жиынтық бағалау (Суммативті) Оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптар және белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі) аяқталғанда жүргізілетін бағалау түрі.
10 слайд
Қалыптастырушы
бағалау Жиынтық
бағалау
күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды;
негізгі бақылау жұмысына дейін
білімін жүйелейді;
кездескен қиыншылықтарын
қалыпқа келтіруге оқушыға
мүмкіндік береді.
негізгі бағалау белгілі бір
тақырыпты қорытындылау
мақсатында орындалады;
мазмұны оқылған материалды
қамтиды;
негізгі бағалаудағы оқушының
алған бағасы тоқсандық баға
болып табылады.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды; негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді; кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады; мазмұны оқылған материалды қамтиды; негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады.
11 слайд
Пайдаланылған дерек көзі:
1. http :// www.zkoipk.kz/ru/confnis1s/617-confnis.html
2. https://
infourok.ru/kriterialdi-baalau-arili-oushi-bilimin-baalau-prezent
aciya-718489.html
3. http://
talimger.kz/kriterialdyi-bagalau-oku-zhetistigin-bagalau.html
11 слайд
Пайдаланылған дерек көзі: 1. http :// www.zkoipk.kz/ru/confnis1s/617-confnis.html 2. https:// infourok.ru/kriterialdi-baalau-arili-oushi-bilimin-baalau-prezent aciya-718489.html 3. http:// talimger.kz/kriterialdyi-bagalau-oku-zhetistigin-bagalau.html
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!