Материалдар / Күй-қазақтың жан серәгә, сырласы

Күй-қазақтың жан серәгә, сырласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қаңтардың отызы Сынып жұмысы Күй – қазақтың жан серігі, сырласы

1 слайд
Қаңтардың отызы Сынып жұмысы Күй – қазақтың жан серігі, сырласы

1 слайд

Қаңтардың отызы Сынып жұмысы Күй – қазақтың жан серігі, сырласы

МАҚСАТЫ: 7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; 7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс жас

2 слайд
МАҚСАТЫ: 7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; 7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

2 слайд

МАҚСАТЫ: 7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; 7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

Ойтүрткі 1. Күй дегеніміз не? 2. Қазақтың қандай күйлерін, күйшілерін білесіз? 3. Күйді қандай музыкалық аспапта орындайды?

3 слайд
Ойтүрткі 1. Күй дегеніміз не? 2. Қазақтың қандай күйлерін, күйшілерін білесіз? 3. Күйді қандай музыкалық аспапта орындайды?

3 слайд

Ойтүрткі 1. Күй дегеніміз не? 2. Қазақтың қандай күйлерін, күйшілерін білесіз? 3. Күйді қандай музыкалық аспапта орындайды?

Жаңа сөздер Домбыр а с Шаңқоб ыз с Сазсырн ай Дауылп аз Жетіген с Асатаяқ с Қобыз с Дабыл

4 слайд
Жаңа сөздер Домбыр а с Шаңқоб ыз с Сазсырн ай Дауылп аз Жетіген с Асатаяқ с Қобыз с Дабыл

4 слайд

Жаңа сөздер Домбыр а с Шаңқоб ыз с Сазсырн ай Дауылп аз Жетіген с Асатаяқ с Қобыз с Дабыл

1-тапсырма. Төмендегі сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

5 слайд
1-тапсырма. Төмендегі сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

5 слайд

1-тапсырма. Төмендегі сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

2-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз. Тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. ... Тақырыбы: ... Идеясы:

6 слайд
2-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз. Тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. ... Тақырыбы: ... Идеясы:

6 слайд

2-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз. Тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. ... Тақырыбы: ... Идеясы:

Жауабы: Күйдің құдыреті Тақырыбы: Күйшінің күйді махаббатпен орындауын, айналадағы тіршілік күймен сөйлеп тұрғанын

7 слайд
Жауабы: Күйдің құдыреті Тақырыбы: Күйшінің күйді махаббатпен орындауын, айналадағы тіршілік күймен сөйлеп тұрғанын жеткізгісі келді. Идеясы:

7 слайд

Жауабы: Күйдің құдыреті Тақырыбы: Күйшінің күйді махаббатпен орындауын, айналадағы тіршілік күймен сөйлеп тұрғанын жеткізгісі келді. Идеясы:

8 слайд

8 слайд

3-тапсырма. Берілген тақырыптардың бірін таңдап, жұпта диалог құрастырыңыз. Ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қо

9 слайд
3-тапсырма. Берілген тақырыптардың бірін таңдап, жұпта диалог құрастырыңыз. Ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданыңыз. Диалог тақырыптары: 1. «Күй – қазақтың жан серігі, сырласы» деген пікірмен келісесіз бе? 2. «Қазақ халқы – өнерсүйгіш халық» деп неліктен айтылған? Дескриптор: - тақырып бойынша диалог құрастырады; - ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады.

9 слайд

3-тапсырма. Берілген тақырыптардың бірін таңдап, жұпта диалог құрастырыңыз. Ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданыңыз. Диалог тақырыптары: 1. «Күй – қазақтың жан серігі, сырласы» деген пікірмен келісесіз бе? 2. «Қазақ халқы – өнерсүйгіш халық» деп неліктен айтылған? Дескриптор: - тақырып бойынша диалог құрастырады; - ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады.

оқыбз рсныай удлааызп геітежн ғңдарыа 4-тапсырма. Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып, ұлттық аспап

10 слайд
оқыбз рсныай удлааызп геітежн ғңдарыа 4-тапсырма. Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып, ұлттық аспап атауларын табыңыз.

10 слайд

оқыбз рсныай удлааызп геітежн ғңдарыа 4-тапсырма. Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып, ұлттық аспап атауларын табыңыз.

5-тапсырма. Ерекше мәтінді оқып, мазмұны бойынша пікір білдіріңіз.

11 слайд
5-тапсырма. Ерекше мәтінді оқып, мазмұны бойынша пікір білдіріңіз.

11 слайд

5-тапсырма. Ерекше мәтінді оқып, мазмұны бойынша пікір білдіріңіз.

«SMS-хабарлама» әдісі «Бүгінгі сабақта мені қуантқан ақпарат .... ». «Маған ерекше ұнаған ақпарат ....». «.... қызықты болды».

12 слайд
«SMS-хабарлама» әдісі «Бүгінгі сабақта мені қуантқан ақпарат .... ». «Маған ерекше ұнаған ақпарат ....». «.... қызықты болды». «... мен түсіндім». «Мені ... таңқалдырды».

12 слайд

«SMS-хабарлама» әдісі «Бүгінгі сабақта мені қуантқан ақпарат .... ». «Маған ерекше ұнаған ақпарат ....». «.... қызықты болды». «... мен түсіндім». «Мені ... таңқалдырды».

Сау болыңыздар!

13 слайд
Сау болыңыздар!

13 слайд

Сау болыңыздар!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі