Материалдар / Күрделі теңдеулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күрделі теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал математика пәнінен 3 сынып мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2021
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрылымы күрделі теңдеулер

1 слайд
Құрылымы күрделі теңдеулер

1 слайд

Құрылымы күрделі теңдеулер

Оқу мақсаты: 3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу;құрылымы күрделі х ∙ (25:5)=60; (24∙3)

2 слайд
Оқу мақсаты: 3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу;құрылымы күрделі   х ∙ (25:5)=60; (24∙3): х =6; х : (17∙2)=2; k+124:4=465 теңдеулерді шешу

2 слайд

Оқу мақсаты: 3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу;құрылымы күрделі   х ∙ (25:5)=60; (24∙3): х =6; х : (17∙2)=2; k+124:4=465 теңдеулерді шешу

Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар: көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуді біледі Бірқатар оқушылар: қ

3 слайд
Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар: көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуді біледі Бірқатар оқушылар: құрылымы күрделі теңдеуді шешу амалдарын біледі. х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124 : 4 = 465 Кейбір оқушылар: Сол және оң жағы күрделендірілген теңдеулерді шешеді.

3 слайд

Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар: көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуді біледі Бірқатар оқушылар: құрылымы күрделі теңдеуді шешу амалдарын біледі. х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124 : 4 = 465 Кейбір оқушылар: Сол және оң жағы күрделендірілген теңдеулерді шешеді.

Кітапханаға неше рет барды? Әлия – Дәулет – Марат - Әсел - 360 : 6 360 : 3 280 : 10 : 2 : 60 : 20 * 10* 38 *30 18

4 слайд
Кітапханаға неше рет барды? Әлия – Дәулет – Марат - Әсел - 360 : 6 360 : 3 280 : 10 : 2 : 60 : 20 * 10* 38 *30 18 * 2 36 : 12 3 *20 = 60

4 слайд

Кітапханаға неше рет барды? Әлия – Дәулет – Марат - Әсел - 360 : 6 360 : 3 280 : 10 : 2 : 60 : 20 * 10* 38 *30 18 * 2 36 : 12 3 *20 = 60

5 слайд

5 слайд

3 тапсырма Х*(25:5) = 360 Х*5 = 360 Х = 360:5 Х = 72 72*(25:5) = 360 360 = 360Құрылымы күрделі теңдеуді ш

6 слайд
3 тапсырма Х*(25:5) = 360 Х*5 = 360 Х = 360:5 Х = 72 72*(25:5) = 360 360 = 360Құрылымы күрделі теңдеуді шешу алгоритмі 1.Амалдарды орындалу ретімен қой. 2. Соңғы амалды қорша. 3. Соңғы амалдың компоненттерін ерекшеле. 4. Белгісіз компонентті анықта. 5. Оны ереже бойынша тап. 6. Теңдеуді ықшамда. 7. Теңдеудің түбірін тап. 8.Теңдеуді тексер  

6 слайд

3 тапсырма Х*(25:5) = 360 Х*5 = 360 Х = 360:5 Х = 72 72*(25:5) = 360 360 = 360Құрылымы күрделі теңдеуді шешу алгоритмі 1.Амалдарды орындалу ретімен қой. 2. Соңғы амалды қорша. 3. Соңғы амалдың компоненттерін ерекшеле. 4. Белгісіз компонентті анықта. 5. Оны ереже бойынша тап. 6. Теңдеуді ықшамда. 7. Теңдеудің түбірін тап. 8.Теңдеуді тексер  

K + 120 : 4 = 150 (40 * 3 ) : x = 6 c * ( 50 * 2 ) = 500 X : (15 * 2 ) = 3 Тақырыпты меңгергенін анықтау № 3 Же

7 слайд
K + 120 : 4 = 150 (40 * 3 ) : x = 6 c * ( 50 * 2 ) = 500 X : (15 * 2 ) = 3 Тақырыпты меңгергенін анықтау  № 3 Жеке тапсырма ұсыну Дескриптор: -а малдарды орындау ретін анықтайды, -соңғы амалды қоршайды, -соңғы амалдың компоненттерін ерекшелейді, -белгісіз компонентті анықтайды, -теңдеуді ықшамдайды, -теңдеудің түбірін табады, -теңдеуді тексереді

7 слайд

K + 120 : 4 = 150 (40 * 3 ) : x = 6 c * ( 50 * 2 ) = 500 X : (15 * 2 ) = 3 Тақырыпты меңгергенін анықтау  № 3 Жеке тапсырма ұсыну Дескриптор: -а малдарды орындау ретін анықтайды, -соңғы амалды қоршайды, -соңғы амалдың компоненттерін ерекшелейді, -белгісіз компонентті анықтайды, -теңдеуді ықшамдайды, -теңдеудің түбірін табады, -теңдеуді тексереді

Бүгінгі сабақта Өзім орындай аламын Оқулықтың 23 бетіндегі № 7 тапсырма Бос орындарды толтыруК өбейту мен бөлуге берілген

8 слайд
Бүгінгі сабақта Өзім орындай аламын Оқулықтың 23 бетіндегі № 7 тапсырма Бос орындарды толтыруК өбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрен д ің

8 слайд

Бүгінгі сабақта Өзім орындай аламын Оқулықтың 23 бетіндегі № 7 тапсырма Бос орындарды толтыруК өбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрен д ің