Лабиринттен шығуды табу
Лабиринттен шығуды табу

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
(Топтық жұмыс)
2 слайд
(Топтық жұмыс)
#3 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда
және қандай мағынада кездестіріп едіңдер?
•Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын
келтіре аласыңдар ма?
•Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай
қолданыста болады деп ойлайсыңдар?
3 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?
#4 слайд
“Борт журналы” әдісі
(жеке жұмыс)
Берілген тақырып бойынша маған
не белгілі? Мен не білемін?
Бүгінгі берілген ақпараттан
қандай жаңалық туралы білдім?
4 слайд
“Борт журналы” әдісі (жеке жұмыс) Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
5.3.2.3 -орындаушыларға және
олардың командалар жүйесіне мысал
келтіру
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
6 слайд
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну
#7 слайд
Лабиринт – түрлі
өткелдер мен жолдар
арқылы берілген
шатасқан күрделі
құрылым
7 слайд
Лабиринт – түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан күрделі құрылым
#8 слайд
Виртуалды лабиринт -
желі арқылы түрлі
өткелдер мен
қиылыстарды, кедергілерді
өту бойынша берілетін
ойындар топтамасында,
балалар ойындарында
коптеп кездеседі. Қазіргі
таңда 3D форматында да
шығарылып жатыр.
8 слайд
Виртуалды лабиринт - желі арқылы түрлі өткелдер мен қиылыстарды, кедергілерді өту бойынша берілетін ойындар топтамасында, балалар ойындарында коптеп кездеседі. Қазіргі таңда 3D форматында да шығарылып жатыр.
#9 слайд
«Кірпіге саңырау құлаққа
барар жолды көрсет»
«Пілге бананға барар
жолды көрсет»
9 слайд
«Кірпіге саңырау құлаққа барар жолды көрсет» «Пілге бананға барар жолды көрсет»
#10 слайд
Аққулардың көлге, Жігіттің қызға жету алгаритімін құру.
«Алға 1 қадам жүру», «Оңға бұрылу», «Солға бұрылу»
командаларын компьютерге ретімен жазу
«Кім жылдам» әдісі«Кім жылдам» әдісі
(компьютермен тәжірибеклік жұмыс)
10 слайд
Аққулардың көлге, Жігіттің қызға жету алгаритімін құру. «Алға 1 қадам жүру», «Оңға бұрылу», «Солға бұрылу» командаларын компьютерге ретімен жазу «Кім жылдам» әдісі«Кім жылдам» әдісі (компьютермен тәжірибеклік жұмыс)
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
Мазмұны Мысал келтіру
Ерекшелігі
Айырмашылығы
мен ұқсастығы
Лабиринт
12 слайд
Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Айырмашылығы мен ұқсастығы Лабиринт
#13 слайд
ТОПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ
“1-ұсыныс, 1 тілек” кері байланысы
арқылы бағалау
•Лабиринт туралы түсініктеме бере алды
•Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізе
білді
.
13 слайд
ТОПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ “1-ұсыныс, 1 тілек” кері байланысы арқылы бағалау •Лабиринт туралы түсініктеме бере алды •Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізе білді .
#14 слайд
Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?
Лабиринті не үшін қолданамыз?
Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?
Күрделі, кедергілі жолдарды лабиринтті не үшін қолданамыз?
Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған?
Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптеп
қарастырылған?
Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушысы» деп
атаған?
Сабақты бекіту сұрақтарыСабақты бекіту сұрақтары
14 слайд
Лабиринт атауын қалай түсінесіндер? Лабиринті не үшін қолданамыз? Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар? Күрделі, кедергілі жолдарды лабиринтті не үшін қолданамыз? Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған? Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптеп қарастырылған? Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушысы» деп атаған? Сабақты бекіту сұрақтарыСабақты бекіту сұрақтары
#15 слайд
“Борт журналы” әдісі
Берілген тақырып бойынша маған
не белгілі? Мен не білемін?
Бүгінгі берілген ақпараттан
қандай жаңалық туралы білдім?
15 слайд
“Борт журналы” әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?
#16 слайд
Оқушылар алмаларға өз ойларын
жазып, тақтадағы себетке жапсырады
Не білдім? Не үйрендім? Маған қиын болды
16 слайд
Оқушылар алмаларға өз ойларын жазып, тақтадағы себетке жапсырады Не білдім? Не үйрендім? Маған қиын болды
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
Оқушыларды бағалау
18 слайд
Оқушыларды бағалау
#19 слайд
19 слайд
шағым қалдыра аласыз













