Лабиринттен шығуды табу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Лабиринттен шығуды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар лабиринттен шығу жолын табу үшін әр түрлі тапсырмаларды орындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

(Топтық жұмыс)

#2 слайд
(Топтық жұмыс)

2 слайд

(Топтық жұмыс)

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мыса

#3 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?

3 слайд

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?

“Борт журналы” әдісі (жеке жұмыс) Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қанда

#4 слайд
“Борт журналы” әдісі (жеке жұмыс) Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?

4 слайд

“Борт журналы” әдісі (жеке жұмыс) Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?

#5 слайд

5 слайд

5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

#6 слайд
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

6 слайд

5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

Лабиринт – түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан күрделі құрылым

#7 слайд
Лабиринт – түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан күрделі құрылым

7 слайд

Лабиринт – түрлі өткелдер мен жолдар арқылы берілген шатасқан күрделі құрылым

Виртуалды лабиринт - желі арқылы түрлі өткелдер мен қиылыстарды, кедергілерді өту бойынша берілетін ойындар топтамасында,

#8 слайд
Виртуалды лабиринт - желі арқылы түрлі өткелдер мен қиылыстарды, кедергілерді өту бойынша берілетін ойындар топтамасында, балалар ойындарында коптеп кездеседі. Қазіргі таңда 3D форматында да шығарылып жатыр.

8 слайд

Виртуалды лабиринт - желі арқылы түрлі өткелдер мен қиылыстарды, кедергілерді өту бойынша берілетін ойындар топтамасында, балалар ойындарында коптеп кездеседі. Қазіргі таңда 3D форматында да шығарылып жатыр.

«Кірпіге саңырау құлаққа барар жолды көрсет» «Пілге бананға барар жолды көрсет»

#9 слайд
«Кірпіге саңырау құлаққа барар жолды көрсет» «Пілге бананға барар жолды көрсет»

9 слайд

«Кірпіге саңырау құлаққа барар жолды көрсет» «Пілге бананға барар жолды көрсет»

Аққулардың көлге, Жігіттің қызға жету алгаритімін құру. «Алға 1 қадам жүру», «Оңға бұрылу», «Солға бұрылу» командаларын компь

#10 слайд
Аққулардың көлге, Жігіттің қызға жету алгаритімін құру. «Алға 1 қадам жүру», «Оңға бұрылу», «Солға бұрылу» командаларын компьютерге ретімен жазу «Кім жылдам» әдісі«Кім жылдам» әдісі (компьютермен тәжірибеклік жұмыс)

10 слайд

Аққулардың көлге, Жігіттің қызға жету алгаритімін құру. «Алға 1 қадам жүру», «Оңға бұрылу», «Солға бұрылу» командаларын компьютерге ретімен жазу «Кім жылдам» әдісі«Кім жылдам» әдісі (компьютермен тәжірибеклік жұмыс)

#11 слайд

11 слайд

Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Айырмашылығы мен ұқсастығы Лабиринт

#12 слайд
Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Айырмашылығы мен ұқсастығы Лабиринт

12 слайд

Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Айырмашылығы мен ұқсастығы Лабиринт

ТОПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ “1-ұсыныс, 1 тілек” кері байланысы арқылы бағалау •Лабиринт тура

#13 слайд
ТОПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ “1-ұсыныс, 1 тілек” кері байланысы арқылы бағалау •Лабиринт туралы түсініктеме бере алды •Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізе білді .

13 слайд

ТОПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ “1-ұсыныс, 1 тілек” кері байланысы арқылы бағалау •Лабиринт туралы түсініктеме бере алды •Мысал келтіріп, өз ойларын жеткізе білді .

 Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?  Лабиринті не үшін қолданамыз?  Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?  Күрделі, кед

#14 слайд
 Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?  Лабиринті не үшін қолданамыз?  Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?  Күрделі, кедергілі жолдарды лабиринтті не үшін қолданамыз?  Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған? Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптеп қарастырылған? Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушысы» деп атаған?  Сабақты бекіту сұрақтарыСабақты бекіту сұрақтары

14 слайд

 Лабиринт атауын қалай түсінесіндер?  Лабиринті не үшін қолданамыз?  Лабиринттен шығудың қандай әдістері бар?  Күрделі, кедергілі жолдарды лабиринтті не үшін қолданамыз?  Неге лабиринттен шығудың түрлі жолдары қарастырылған? Компьютерлік ойындарда лабиринттер не себепті көптеп қарастырылған? Лабиринттерді не үшін «математикалық ми жаттықтырушысы» деп атаған?  Сабақты бекіту сұрақтарыСабақты бекіту сұрақтары

“Борт журналы” әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық тур

#15 слайд
“Борт журналы” әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?

15 слайд

“Борт журналы” әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Бүгінгі берілген ақпараттан қандай жаңалық туралы білдім?

Оқушылар алмаларға өз ойларын жазып, тақтадағы себетке жапсырады Не білдім? Не үйрендім? Маған қиын болды

#16 слайд
Оқушылар алмаларға өз ойларын жазып, тақтадағы себетке жапсырады Не білдім? Не үйрендім? Маған қиын болды

16 слайд

Оқушылар алмаларға өз ойларын жазып, тақтадағы себетке жапсырады Не білдім? Не үйрендім? Маған қиын болды

#17 слайд

17 слайд

Оқушыларды бағалау

#18 слайд
Оқушыларды бағалау

18 слайд

Оқушыларды бағалау

#19 слайд

19 слайд

Файл форматы:
ppt
31.01.2019
674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі