Лессон Стади рефлексивті есебі, презентация түрінде
Лессон Стади рефлексивті есебі, презентация түрінде

#1 слайд
Зерттеу тобы:
Құтымбет Гүлнизат
Даулбаев Унгалбек
Турдалиев Ерғали
Еркінбекова Динара
Максутова Аида
«Lesson study» зерттеу сабағы
бойынша рефлексивті есеп
Ащыбұлақ жалпы орта білім беретін мектеп КММ
1 слайд
Зерттеу тобы: Құтымбет Гүлнизат Даулбаев Унгалбек Турдалиев Ерғали Еркінбекова Динара Максутова Аида «Lesson study» зерттеу сабағы бойынша рефлексивті есеп Ащыбұлақ жалпы орта білім беретін мектеп КММ
#2 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
«Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін нәрсе-ол білім» М.Әуезов
Lesson Study – ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен
оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды
бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады.
Lesson Study -дің циклін өткізген соң мұғалімдер
педагогикалық тәсілдерді түрлендіріп немесе жетілдіріп,
кейіннен ашық Lesson study , таныстырылым өткізу,
баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады.
Мұғалімнің кәсіби білімін жетілдірудің ең
бір тиімді әдісі бұл Lesson Study.
2 слайд
Дарынды балалармен жұмыс «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін нәрсе-ол білім» М.Әуезов Lesson Study – ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study -дің циклін өткізген соң мұғалімдер педагогикалық тәсілдерді түрлендіріп немесе жетілдіріп, кейіннен ашық Lesson study , таныстырылым өткізу, баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады. Мұғалімнің кәсіби білімін жетілдірудің ең бір тиімді әдісі бұл Lesson Study.
#3 слайд
Зерттеу сабағын жүргізу үшін:
1.Зерттеу тобын құрдық (хаттама)
2.Нысаналы сыныпты анықтау
Әріптесіміз Даулбаев Унгалбек ағай өзінің
кәсіби шеберлігін арттыру үшін зерттеу
сабағын бірлесе жүргізуге, қалыптасқан
жүйеден шығып сыныптағы оқушылардың
білім сапасын арттыруға ынталы екенін
ұсыныс ретінде айтты. Сонымен, зерттеуге
9Б сыныбы география пәнін алдық
3. Проблеманы анықтау.
Жоспарланбаған сабақтарға ену, 9Б
сыныбында география пәнінен білім
сапасының төмен болуы
3 слайд
Зерттеу сабағын жүргізу үшін: 1.Зерттеу тобын құрдық (хаттама) 2.Нысаналы сыныпты анықтау Әріптесіміз Даулбаев Унгалбек ағай өзінің кәсіби шеберлігін арттыру үшін зерттеу сабағын бірлесе жүргізуге, қалыптасқан жүйеден шығып сыныптағы оқушылардың білім сапасын арттыруға ынталы екенін ұсыныс ретінде айтты. Сонымен, зерттеуге 9Б сыныбы география пәнін алдық 3. Проблеманы анықтау. Жоспарланбаған сабақтарға ену, 9Б сыныбында география пәнінен білім сапасының төмен болуы
#4 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
4.Зерттеу сабағының мақсаты және шешу жолдары: 9Б
сыныбында Лессон стади тәсілін қолдана отырып география
пәнінен тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау арқылы және
оқушылардың жауапкершілігін, өздеріне деген сенімін арттыра
отырып білім сапасын арттыру.
– Проблеманы шешу үшін «Оқушылардың жеке мүмкіндігін
қалай көрсетуге болады?», «Ол үшін қалай жұмыс
жасаймыз?», « Қандай әдіс-тәсілді қолданамыз?» – деген
сұрақтар айналасында талқылау жасалынды
4 слайд
Дарынды балалармен жұмыс 4.Зерттеу сабағының мақсаты және шешу жолдары: 9Б сыныбында Лессон стади тәсілін қолдана отырып география пәнінен тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау арқылы және оқушылардың жауапкершілігін, өздеріне деген сенімін арттыра отырып білім сапасын арттыру. – Проблеманы шешу үшін «Оқушылардың жеке мүмкіндігін қалай көрсетуге болады?», «Ол үшін қалай жұмыс жасаймыз?», « Қандай әдіс-тәсілді қолданамыз?» – деген сұрақтар айналасында талқылау жасалынды
#5 слайд
5.Жоспарлау
6.ҚМЖ түзу: Пән мұғалімі
талқылау барысындағы
ұсыныстарды ескере отырып
1-сабақтың жоспарын жасап
әкелді. Жоспарды талқылау
барысында тағы да
ұсыныстар айтылды. Осы
ұсыныстарды ескеріп, қайта
жоспарладық: Тиімді ҚБ
тапсырмаларын дайындау
және оқушылардың сөйлеуіне
80/20 басымдық беру
5 слайд
5.Жоспарлау 6.ҚМЖ түзу: Пән мұғалімі талқылау барысындағы ұсыныстарды ескере отырып 1-сабақтың жоспарын жасап әкелді. Жоспарды талқылау барысында тағы да ұсыныстар айтылды. Осы ұсыныстарды ескеріп, қайта жоспарладық: Тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау және оқушылардың сөйлеуіне 80/20 басымдық беру
#6 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
№1 зерттеу сабағы
Уақыты:14.10.2023ж
Тақырыбы:«Пайдалы қазбалардың топтарға жіктелуі»
Оқу мақсаты
•Талдау кезеңі: Бүгінгі сабақта қолданылған «Сәйкестендіру», ол оқушының жеке жұмыс
жасауына арналған тапсырма сәтті шықты. Оның дәлелі сабақ соңындағы сұхбат барысында
жеке жұмыс жасаған кезде өз мүмкіндіктерін көбірек көрсете алатындарын айтты. Сыныпта
осыған дейін көбіне топтық жұмыс орындаған.
•Ұсыныс: Сабақтың өне бойына жүріп отыратын кері байланыстың болуы, әр топтан екі оқушы
қорғаған кезде қалған оқушылар картадан аталған жерлерді көрсетіп, қорғауға атсалысса,
өмірмен байланыстыру, сабақты қорытындылағанда сол күнгі өтілген сабақтың тақырыбы мен
мақсатына, қанша балл жинағанын емес нені меңгергеніне көбірек көңіл бөлу.
6 слайд
Дарынды балалармен жұмыс №1 зерттеу сабағы Уақыты:14.10.2023ж Тақырыбы:«Пайдалы қазбалардың топтарға жіктелуі» Оқу мақсаты •Талдау кезеңі: Бүгінгі сабақта қолданылған «Сәйкестендіру», ол оқушының жеке жұмыс жасауына арналған тапсырма сәтті шықты. Оның дәлелі сабақ соңындағы сұхбат барысында жеке жұмыс жасаған кезде өз мүмкіндіктерін көбірек көрсете алатындарын айтты. Сыныпта осыған дейін көбіне топтық жұмыс орындаған. •Ұсыныс: Сабақтың өне бойына жүріп отыратын кері байланыстың болуы, әр топтан екі оқушы қорғаған кезде қалған оқушылар картадан аталған жерлерді көрсетіп, қорғауға атсалысса, өмірмен байланыстыру, сабақты қорытындылағанда сол күнгі өтілген сабақтың тақырыбы мен мақсатына, қанша балл жинағанын емес нені меңгергеніне көбірек көңіл бөлу.
#7 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
•№2 зерттеу сабағы
Уақыты:22.10.2023ж
Тақырыбы: «Атмосферадағы қолайсыз құбылыстар және одан сақтану
жолдары»
Оқу мақсаты:
•Талдау кезеңі: Бүгінгі сабақта қолданылған Жоба қорғау тиімді
болды, оның дәлелі тапсырманы орындау барысында топтағы
оқушылар түгел қамтылды.
•Келесі сабаққа ұсыныс: Сабақтың соңында сабақ мақсатына
қаншалықты жеткендігіне, орындалғанына уақыт бөліп рефлексия
жасау.
7 слайд
Дарынды балалармен жұмыс •№2 зерттеу сабағы Уақыты:22.10.2023ж Тақырыбы: «Атмосферадағы қолайсыз құбылыстар және одан сақтану жолдары» Оқу мақсаты: •Талдау кезеңі: Бүгінгі сабақта қолданылған Жоба қорғау тиімді болды, оның дәлелі тапсырманы орындау барысында топтағы оқушылар түгел қамтылды. •Келесі сабаққа ұсыныс: Сабақтың соңында сабақ мақсатына қаншалықты жеткендігіне, орындалғанына уақыт бөліп рефлексия жасау.
#8 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
•№3 зерттеу сабағы
Уақыты: 22.11.2023ж
Тақырыбы: Ішкі өзендер мен көлдер.
Оқу мақсаты
•Талдау, қорытындылау кезеңі: Зерттеу сабақтарының циклін аяқтай отырып
бүгінгі сабақтың алғашқы жоспарланбаған сабақтармен салыстырғанда әлдеқайда
нәтижелі болғанын көрдік. Атап айтқанда: уақытты жоспарлау, тиімді ҚБ
тапсырмаларын дайындау, өмірмен байланыстыра отырып оқушылардың таным
белсенділігін арттыру, мәселеге жан жақты қарау, оқушының сөйлеуіне басымдық
беру, өтілген сабаққа рефлексия жасап, келесі сабақты жоспарлау.
•«Әр бала – жұлдыз» – демекші әр оқушыға өз деңгейінде білім қалыптастыру үшін
бір циклмен шектелмей, келесі циклдарды ұйымдастыру қажеттігін түсіндік.
8 слайд
Дарынды балалармен жұмыс •№3 зерттеу сабағы Уақыты: 22.11.2023ж Тақырыбы: Ішкі өзендер мен көлдер. Оқу мақсаты •Талдау, қорытындылау кезеңі: Зерттеу сабақтарының циклін аяқтай отырып бүгінгі сабақтың алғашқы жоспарланбаған сабақтармен салыстырғанда әлдеқайда нәтижелі болғанын көрдік. Атап айтқанда: уақытты жоспарлау, тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау, өмірмен байланыстыра отырып оқушылардың таным белсенділігін арттыру, мәселеге жан жақты қарау, оқушының сөйлеуіне басымдық беру, өтілген сабаққа рефлексия жасап, келесі сабақты жоспарлау. •«Әр бала – жұлдыз» – демекші әр оқушыға өз деңгейінде білім қалыптастыру үшін бір циклмен шектелмей, келесі циклдарды ұйымдастыру қажеттігін түсіндік.
#9 слайд
L.S. зерттеу сабағының тиімділігі:
Мұғалімдердің
назарын
оқушылардың
білім
қажеттіліктеріне
аударады.
•
Мұғалімдер
арасында кәсіби
диалогты
қалыптастырып,
дамытады.
•
Мұғалімдер
кәсіби
педагогикалық
білімін
дамытады.
•
Мұғалімдер
сабақты бақылау
және кері
байланыс беру
дағдыларын
қалыптастырады
.
9 слайд
L.S. зерттеу сабағының тиімділігі: Мұғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттіліктеріне аударады. • Мұғалімдер арасында кәсіби диалогты қалыптастырып, дамытады. • Мұғалімдер кәсіби педагогикалық білімін дамытады. • Мұғалімдер сабақты бақылау және кері байланыс беру дағдыларын қалыптастырады .
#10 слайд
Дарынды
балалармен жұмыс
СӨЗ СОҢЫНДА
Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден оза жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып
тұруы тиіс.
• Лессон Стади оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір мақсатқа жұмылған ұстаздар
шеберханасы деп айтсақ, артық айтпаған болар едік.
•Біздің бұрынғы тәжірибемізде сабақ жоспарын бірігіп құру, сабақты бірігіп зерттеу,
проблемаларды бірігіп шешу деген болмаған еді. Лессон Стади мұғалімдердің кәсіби біліктілігін
көтерудің, білімін жетілдірудің, тәжірибе алмасудың оңтайлы әдісі екеніне көз жеткіздік.
К. Ушинский: «Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз жетілдіріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды,
ізденуді тоқтатқанда, оның мұғалімдігі де жойылады» дегендей ізденісімізді тоқтатпайық. Осы
жолда, Алла сіздерге күш-қуат берсін!
•
•
10 слайд
Дарынды балалармен жұмыс СӨЗ СОҢЫНДА Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден оза жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып тұруы тиіс. • Лессон Стади оқушыға саналы білім беруді көздеген, бір мақсатқа жұмылған ұстаздар шеберханасы деп айтсақ, артық айтпаған болар едік. •Біздің бұрынғы тәжірибемізде сабақ жоспарын бірігіп құру, сабақты бірігіп зерттеу, проблемаларды бірігіп шешу деген болмаған еді. Лессон Стади мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтерудің, білімін жетілдірудің, тәжірибе алмасудың оңтайлы әдісі екеніне көз жеткіздік. К. Ушинский: «Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз жетілдіріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанда, оның мұғалімдігі де жойылады» дегендей ізденісімізді тоқтатпайық. Осы жолда, Алла сіздерге күш-қуат берсін! • •
шағым қалдыра аласыз













