Материалдар / М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы презентация

М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
5137
72 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы ( Талдау сабағы)  «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладас

1 слайд
 «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы ( Талдау сабағы)  «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы ( Талдау сабағы)

1 слайд

 «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы ( Талдау сабағы)  «» М. Шаханов «Нарынқұм зауалы» балладасы ( Талдау сабағы)

 Мақсаты : Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін және шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, қайталау түрлері

2 слайд
 Мақсаты : Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін және шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау  Нәтижесі: Көркем шығарманы талдау арқылы сөз саптауға, сұлулықты көре білуге,бағалай білуге, сыни ойлауға , ой- пікірлерін ортаға салуға үйренеді , өзіндік сыни көзқарасы қалыптасады.

2 слайд

 Мақсаты : Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін және шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау  Нәтижесі: Көркем шығарманы талдау арқылы сөз саптауға, сұлулықты көре білуге,бағалай білуге, сыни ойлауға , ой- пікірлерін ортаға салуға үйренеді , өзіндік сыни көзқарасы қалыптасады.

Топқа бөлу  «Ақылдың алты қалпағы» бойынша топқа бөлу  П сихологиялық ахуал «Ақ тілек» мінезі» жа.

3 слайд
Топқа бөлу  «Ақылдың алты қалпағы» бойынша   топқа бөлу  П сихологиялық ахуал «Ақ тілек» мінезі» жа.

3 слайд

Топқа бөлу  «Ақылдың алты қалпағы» бойынша   топқа бөлу  П сихологиялық ахуал «Ақ тілек» мінезі» жа.

Бағалау критерийі  Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  Сюжет бойынша сұрақ дайындайды;  Кейіпкерлер бейнесін сал

4 слайд
Бағалау критерийі  Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  Сюжет бойынша сұрақ дайындайды;  Кейіпкерлер бейнесін салыстырып, өз пікірін дәлелдейді;  Көрекемдегіш құралдарды ажырата біледі;  Тілдік бірліктерді пайдаланып, кейіпкер атынан шешім қабылдайды.

4 слайд

Бағалау критерийі  Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  Сюжет бойынша сұрақ дайындайды;  Кейіпкерлер бейнесін салыстырып, өз пікірін дәлелдейді;  Көрекемдегіш құралдарды ажырата біледі;  Тілдік бірліктерді пайдаланып, кейіпкер атынан шешім қабылдайды.

«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Ақ қалпақ Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз

5 слайд
«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Ақ қалпақ Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады.Қандай ақпаратымыз бар? Айтылған пікірді растайтын немесе жоққа шығаратын қандай факт ілер бар ? Қандай ақпарат қажет ? Жетіспейтін ақпаратты қалай аламыз? Қанда й сұрақтар қойып, жауап алуымыз керек? Қызыл қалпақ Қызыл түс ашуды, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындайды ? Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады?

5 слайд

«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Ақ қалпақ Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады.Қандай ақпаратымыз бар? Айтылған пікірді растайтын немесе жоққа шығаратын қандай факт ілер бар ? Қандай ақпарат қажет ? Жетіспейтін ақпаратты қалай аламыз? Қанда й сұрақтар қойып, жауап алуымыз керек? Қызыл қалпақ Қызыл түс ашуды, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындайды ? Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады?

«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы ад

6 слайд
«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады? Қара қалпақ Қара түс – қараңғылық, қаһарлық , бір сөзбен айтқанда – суық. Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. Бұл көмектеседі ме? Қандай қателер бар? Кемшіліктері қандай? Бұл идея жүзеге аса алады ма? Жасыл қалпақ Жасыл қалпақ – өсімдіктердің , молшылықтың, табыстылықтың түсі. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Осы жағдайда не істей аламыз? Баламалы идеялар бар ма? – деген сұрақтар туындайды

6 слайд

«Алты ойшыл қалпақ » әдісінің сипаттамасы Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады? Қара қалпақ Қара түс – қараңғылық, қаһарлық , бір сөзбен айтқанда – суық. Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. Бұл көмектеседі ме? Қандай қателер бар? Кемшіліктері қандай? Бұл идея жүзеге аса алады ма? Жасыл қалпақ Жасыл қалпақ – өсімдіктердің , молшылықтың, табыстылықтың түсі. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Осы жағдайда не істей аламыз? Баламалы идеялар бар ма? – деген сұрақтар туындайды

7 слайд

7 слайд

«Сұрақтар лақтыру» Әр топ өздері сұрақтар дайындап, келесі топ жауап береді. 1.Зымыран сұрақтар 2. « ИЯ, ЖОҚ » 3.

8 слайд
«Сұрақтар лақтыру» Әр топ өздері сұрақтар дайындап, келесі топ жауап береді. 1.Зымыран сұрақтар 2. « ИЯ, ЖОҚ » 3. « Дұрыс, Бұрыс »1-тапсырма

8 слайд

«Сұрақтар лақтыру» Әр топ өздері сұрақтар дайындап, келесі топ жауап береді. 1.Зымыран сұрақтар 2. « ИЯ, ЖОҚ » 3. « Дұрыс, Бұрыс »1-тапсырма

2-тапсырма «Нарынқұм зауалы» өлеңін әр түрлі жанрда қолдану 1.Өлеңді ұлттық нақышта терме әуенімен айту 2. Өлеңді рэп әуе

9 слайд
2-тапсырма «Нарынқұм зауалы» өлеңін әр түрлі жанрда қолдану 1.Өлеңді ұлттық нақышта терме әуенімен айту 2. Өлеңді рэп әуенімен айту 3. Өлеңді эстрада жанрында айту

9 слайд

2-тапсырма «Нарынқұм зауалы» өлеңін әр түрлі жанрда қолдану 1.Өлеңді ұлттық нақышта терме әуенімен айту 2. Өлеңді рэп әуенімен айту 3. Өлеңді эстрада жанрында айту

Семантикалық картамен жұмыс  1- топқа: Әңгіменің композициялық құрылымын талдау.  Оқиғаның басталуы  Оқиғаның дамуы  Оқ

10 слайд
Семантикалық картамен жұмыс  1- топқа: Әңгіменің композициялық құрылымын талдау.  Оқиғаның басталуы  Оқиғаның дамуы  Оқиғаның шиеленісуі  Шарыктау шегі  Шешімі 3-тапсырма

10 слайд

Семантикалық картамен жұмыс  1- топқа: Әңгіменің композициялық құрылымын талдау.  Оқиғаның басталуы  Оқиғаның дамуы  Оқиғаның шиеленісуі  Шарыктау шегі  Шешімі 3-тапсырма

3-тапсырма 2-топқа:«Қазына іздеу» картасы Өлеңнен көрекемдегіш құралдарды табады (символ, қайталау түрлері:

11 слайд
3-тапсырма 2-топқа:«Қазына іздеу» картасы Өлеңнен көрекемдегіш құралдарды табады (символ, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  эпифора   анафора   аллитерация   ассонанс   риторикалық сұрақ    Символ    Метафора    эпитет  

11 слайд

3-тапсырма 2-топқа:«Қазына іздеу» картасы Өлеңнен көрекемдегіш құралдарды табады (символ, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  эпифора   анафора   аллитерация   ассонанс   риторикалық сұрақ    Символ    Метафора    эпитет  

3-тапсырма  3-топқа: Концептуалдық кесте Оқушыларға кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға беру үшін кітаппен жұмыс жасат

12 слайд
3-тапсырма  3-топқа: Концептуалдық кесте Оқушыларға кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға беру үшін кітаппен жұмыс жасату.Баллада кейіпкерлеріне мінездеме беріңдер.  Махамбет   Әкесі   Баласы 

12 слайд

3-тапсырма  3-топқа: Концептуалдық кесте Оқушыларға кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға беру үшін кітаппен жұмыс жасату.Баллада кейіпкерлеріне мінездеме беріңдер.  Махамбет   Әкесі   Баласы 

4- тапсырма «Сахналық қойылым» 1-топ « Әке үкімі »

13 слайд
4- тапсырма «Сахналық қойылым» 1-топ « Әке үкімі » 2-топ «Махамбеттің соңғы сөзі» 3-топ « Әке үкімі »

13 слайд

4- тапсырма «Сахналық қойылым» 1-топ « Әке үкімі » 2-топ «Махамбеттің соңғы сөзі» 3-топ « Әке үкімі »

5-тапсырма Шығармашылық жұмыстар 1.«Кейіпкерге хат» жазу 2.« Махамбет есімі –қайсарлықтың символы...» эссе жазу

14 слайд
5-тапсырма Шығармашылық жұмыстар 1.«Кейіпкерге хат» жазу 2.« Махамбет есімі –қайсарлықтың символы...» эссе жазу 3.Ақынмен сырласу ( өлең жазу )

14 слайд

5-тапсырма Шығармашылық жұмыстар 1.«Кейіпкерге хат» жазу 2.« Махамбет есімі –қайсарлықтың символы...» эссе жазу 3.Ақынмен сырласу ( өлең жазу )

Бағалау Сіздің пікіріңізше ... 1- топ: Махамбетке оқ атқан жігітті ақтауға бола ма?

15 слайд
Бағалау Сіздің пікіріңізше ... 1- топ: Махамбетке оқ атқан жігітті ақтауға бола ма? 2-топ: Оның қателесуі неден басталды ? 3-топ: Әке үкімі тым қатал емес пе?

15 слайд

Бағалау Сіздің пікіріңізше ... 1- топ: Махамбетке оқ атқан жігітті ақтауға бола ма? 2-топ: Оның қателесуі неден басталды ? 3-топ: Әке үкімі тым қатал емес пе?

Рефлексия «Бес сау сақ » әдісі Бас

16 слайд
Рефлексия «Бес сау сақ » әдісі Бас бармақ Сіз үшін сабақ ұнады ма? Балан үйрек Сабақтан сіз қаншалықты әсер алдыңыз? Ортан терек Сабақ сізге жаңа серпін бере алды ма? Шылдыр шүмек Сабақтағы әдістер, тапсырмалар тиімді деп ойлайсыз ба? Кішкене бөбек Бізге тілек

16 слайд

Рефлексия «Бес сау сақ » әдісі Бас бармақ Сіз үшін сабақ ұнады ма? Балан үйрек Сабақтан сіз қаншалықты әсер алдыңыз? Ортан терек Сабақ сізге жаңа серпін бере алды ма? Шылдыр шүмек Сабақтағы әдістер, тапсырмалар тиімді деп ойлайсыз ба? Кішкене бөбек Бізге тілек

Мұхаммед Бабыр  Әрқашанда таза болсын ар-ожданың, жүрегің,  Өзгелер де саған адал, әділ болар білемін.  Зорлық қылсақ өзг

17 слайд
Мұхаммед Бабыр  Әрқашанда таза болсын ар-ожданың, жүрегің,  Өзгелер де саған адал, әділ болар білемін.  Зорлық қылсақ өзгелерге - өзің жәбір көресің,  Қиянаттың құрбаны боп, қорлықпенен өлерсің ,

17 слайд

Мұхаммед Бабыр  Әрқашанда таза болсын ар-ожданың, жүрегің,  Өзгелер де саған адал, әділ болар білемін.  Зорлық қылсақ өзгелерге - өзің жәбір көресің,  Қиянаттың құрбаны боп, қорлықпенен өлерсің ,

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ