М Сәрсеке "Қаныш Сәтбаев" роман-эссесі




1 слайд
«№118 Көкбұлақ жалпы орта білім беретін мектебі»
Қожамұрат Күлжанат Есенгелдіқызы
Сабақтың тақырыбы: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе.
Сібір шамшырағында
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар
үшін: ұлттық
құндылықтарды
контекстермен
үндестіреді, әдеби
шығарманың
композициялық
ерекшеліктерін
талдайды ;
Оқушылардың
басым бөлігі:
ұлттық
құндылықтарды
контекстермен
байланыстырады,
әдеби шығарманың
композициялық
ерекшеліктерін
ажырата алады.
Кейбір оқушылар: ұлттық құндылықтарды
контекстермен үндестіру арқылы дәлелдейді, әдеби
шығарманың композициялық ерекшеліктерін
талдайды,шынайы өмірмен байланыстырады, мысалдар
келтіреді.
Бағалау
критерилері
Әдеби
шығарманы
ұлттық
құндылықтағы
контекстермен
үндестіреді ,ком
позициялық
ерекшеліктерін
талдайды .
Ойлау
дағдыларының
деңгейі: қолдану,
жоғары ойлау
деңгейі
Оқу
мақсаты:
SMART форматында ойлау
дағдыларының деңгейлеріне сәйкес
тұжырымдалған.
Сабақ
мақсаты
1 слайд
«№118 Көкбұлақ жалпы орта білім беретін мектебі» Қожамұрат Күлжанат Есенгелдіқызы Сабақтың тақырыбы: М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе. Сібір шамшырағында 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру 10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: ұлттық құндылықтарды контекстермен үндестіреді, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды ; Оқушылардың басым бөлігі: ұлттық құндылықтарды контекстермен байланыстырады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: ұлттық құндылықтарды контекстермен үндестіру арқылы дәлелдейді, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды,шынайы өмірмен байланыстырады, мысалдар келтіреді. Бағалау критерилері Әдеби шығарманы ұлттық құндылықтағы контекстермен үндестіреді ,ком позициялық ерекшеліктерін талдайды . Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану, жоғары ойлау деңгейі Оқу мақсаты: SMART форматында ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес тұжырымдалған. Сабақ мақсаты

2 слайд
БЕЛСЕНДІ
ОҚЫТУ
ӘДІСТЕРІ
Топқа
біріктіру.
Бақытжан
Тобаяқовтың
«Ұлылыққа
іңкәрлік»
өлеңінің
шумақтарының
реті бойынша
1,2,3 топқа
біріктіремін.
«Қос жазба
күнделігі»
әдісі
«Сәйкестенді
ру» әдісі
«Ойлан-бірік-
бөліс» әдісі
«Соңғы сөзді мен
айтайын...»
әдісімен ойын
қорытындылайд
ы
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен
сәлемдесіп,
түгелдеймін. “Гүлмен
тілек” әдісі арқылы
жағымды ахуал
қалыптастырамын.
“Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ. Олақтылық белгісі-бір
ғана әдісті білу, шеберліктің белгісі-түрлі әдісті білу”
А. Байтұрсынұлы
Оқу мақсатына қол
жеткізуге мүмкіндік
береді.
Оқушыларды жеке және
ерекше білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес
оқытуды қарастырады.
Барлық білім
алушыларды оқу
процесіне тартуға
ықпал етеді.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Топқа біріктіру. Бақытжан Тобаяқовтың «Ұлылыққа іңкәрлік» өлеңінің шумақтарының реті бойынша 1,2,3 топқа біріктіремін. «Қос жазба күнделігі» әдісі «Сәйкестенді ру» әдісі «Ойлан-бірік- бөліс» әдісі «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен ойын қорытындылайд ы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеймін. “Гүлмен тілек” әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастырамын. “Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ. Олақтылық белгісі-бір ғана әдісті білу, шеберліктің белгісі-түрлі әдісті білу” А. Байтұрсынұлы Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді. Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады. Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді.

3 слайд
Тапсырмалар (1)
Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен сөйлеу дағдыларымен
деңгейлеріне сәйкес келеді.
Ж «Қос жазба күнделік»
Тапсырма: М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев»
роман- эссесінен берілген үзіндідегі кейіпкерлер
бейнесі арқылы дәріптелетін құндылықты анықтап,
қазіргі өмірмен байланыстырады.
ТЖ «Ойлан-бірік-бөліс»
Шығарманың композициялық
ерекшеліктеріне талдау жасайды.
Топтық жұмысты орындау кезінде
оқушылардың жұмыс қарқынын ескере
отырып ,кейбір топтарға қосымша
уақыт беремін.
Дескриптор:
Шығарманың композициялық
ерекшеліктеріне талдау жасайды.
(5балл)
-кейіпкерлердің бір-біріне жасаған қарым-қатынасы
арқылы дәріптелген құндылықтарды анықтайды;
-кейіпкердің халық мұрасына құштарлығы
тұрғысынан дәріптелген құндылықтарды анықтайды;
-кейіпкердің өмірлік мақсат-мұратынан дәріптелген
құндылықтарды анықтайды;
-құндылықтар дың қазіргі өмірдегі маңыздылығын
түсіндіреді;(3 балл)
Дескриптор:
3 слайд
Тапсырмалар (1) Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен сөйлеу дағдыларымен деңгейлеріне сәйкес келеді. Ж «Қос жазба күнделік» Тапсырма: М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман- эссесінен берілген үзіндідегі кейіпкерлер бейнесі арқылы дәріптелетін құндылықты анықтап, қазіргі өмірмен байланыстырады. ТЖ «Ойлан-бірік-бөліс» Шығарманың композициялық ерекшеліктеріне талдау жасайды. Топтық жұмысты орындау кезінде оқушылардың жұмыс қарқынын ескере отырып ,кейбір топтарға қосымша уақыт беремін. Дескриптор: Шығарманың композициялық ерекшеліктеріне талдау жасайды. (5балл) -кейіпкерлердің бір-біріне жасаған қарым-қатынасы арқылы дәріптелген құндылықтарды анықтайды; -кейіпкердің халық мұрасына құштарлығы тұрғысынан дәріптелген құндылықтарды анықтайды; -кейіпкердің өмірлік мақсат-мұратынан дәріптелген құндылықтарды анықтайды; -құндылықтар дың қазіргі өмірдегі маңыздылығын түсіндіреді;(3 балл) Дескриптор:

4 слайд
Тапсырмалар (2)
Оқушылардың функионалдық сауаттылығын бағытталған дамытуға
бағытталған.
Шығарманың сюжетінен берілген мысалдар
мен композициялық құрылысының
бөлімдерін сәйкестендір.
-сюжеттік мысалдарды шығарманың композиция
лық құрылымының бөлімдерімен
-сәйкестендіреді,композициялық ерекшеліктеріне
талдау жасайды.
Дескриптор негізінде оқушыларды бағалаймын.
(5 балл)
Жұптық жұмыста қабілеті жоғары
оқушыны орта деңгейлі оқушымен
жұптастырамын.
Қолдауды қажет ететін оқушыларға
шығарманың композициялық құрылымы
және композициялық ерекшелігі жөнінде
көмек кестесін ұсынамын.
Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі
сұрақ-тапсырмалар ұсынамын.
1.Ғылымның қандай салалары сендерді
ерекше қызықтырады?
2.Қазақстан геологиясын дамыту
бағытындағы қандай жұмыстарын
білесіңдер?
4 слайд
Тапсырмалар (2) Оқушылардың функионалдық сауаттылығын бағытталған дамытуға бағытталған. Шығарманың сюжетінен берілген мысалдар мен композициялық құрылысының бөлімдерін сәйкестендір. -сюжеттік мысалдарды шығарманың композиция лық құрылымының бөлімдерімен -сәйкестендіреді,композициялық ерекшеліктеріне талдау жасайды. Дескриптор негізінде оқушыларды бағалаймын. (5 балл) Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушыны орта деңгейлі оқушымен жұптастырамын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға шығарманың композициялық құрылымы және композициялық ерекшелігі жөнінде көмек кестесін ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі сұрақ-тапсырмалар ұсынамын. 1.Ғылымның қандай салалары сендерді ерекше қызықтырады? 2.Қазақстан геологиясын дамыту бағытындағы қандай жұмыстарын білесіңдер?

5 слайд
Тапсырмалар (3)
Оқушылардың жеке және/немесе ерекше білім беру қажеттіліктеріне
сәйкес келеді.
Ерекше бала
Ұлттық құндылықтарды контекстермен үндестіру арқылы дәлелдейді, әдеби шығарманың
композициялық ерекшеліктерін талдайды,шынайы өмірмен байланыстырады, мысалдар
келтіреді.
№1 Тапсырма
М.Сәрсекенің «Қаныш
Сәтбаев» роман- эссесінен
берілген үзіндідегі кейіпкерлер
бейнесі арқылы дәріптелетін
құндылықты анықтап, қазіргі
өмірмен байланыстырады.
№2 Тапсырма
Шығарманың сюжетінен
берілген мысалдар
мен композициялық
құрылысының
бөлімдерін сәйкестендір.
Инклюзивті бала (құлағының мүкісі бар)
Инклюзивті бала берілген мәтіннен ұлттық
құндылықтарды табады.
«1936 жылдың шілде айы. Шаңқай түс. Кеңгірдің
Наушабай
аталатын төменгі саласында жайлауда отырған
Бекболат ауылының үлкен – кішісі үй сыртынан естілген
автомобиль гүріліне елеңдеп есік алдына жүгіріп шыққан:
кішкене фордигін зыр қақтырып тағы да келіп қалған
Сәтбаев екен, жалғыз емес, қасында бір топ кісілері бар…
— Қаныш шырағым, сен өзі кейінгі кезде біздің Наушабайға
келуді жиілетіп барасың. Күн құрғатпай десем өтірік болар,
әйтеуір биыл сағындырмай соғып жүрсің. Немене, мұның да
астынан бірдеңе таптың ба? – деп сұрады Әбдірахман
қарт тегене толы қымызды алдына ала беріп.....
Инклюзивті балаға тапсырма:
Жоғарыдағы берілген мәтін
бойынша үш сұрақ құрастыр.
5 слайд
Тапсырмалар (3) Оқушылардың жеке және/немесе ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді. Ерекше бала Ұлттық құндылықтарды контекстермен үндестіру арқылы дәлелдейді, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды,шынайы өмірмен байланыстырады, мысалдар келтіреді. №1 Тапсырма М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман- эссесінен берілген үзіндідегі кейіпкерлер бейнесі арқылы дәріптелетін құндылықты анықтап, қазіргі өмірмен байланыстырады. №2 Тапсырма Шығарманың сюжетінен берілген мысалдар мен композициялық құрылысының бөлімдерін сәйкестендір. Инклюзивті бала (құлағының мүкісі бар) Инклюзивті бала берілген мәтіннен ұлттық құндылықтарды табады. «1936 жылдың шілде айы. Шаңқай түс. Кеңгірдің Наушабай аталатын төменгі саласында жайлауда отырған Бекболат ауылының үлкен – кішісі үй сыртынан естілген автомобиль гүріліне елеңдеп есік алдына жүгіріп шыққан: кішкене фордигін зыр қақтырып тағы да келіп қалған Сәтбаев екен, жалғыз емес, қасында бір топ кісілері бар… — Қаныш шырағым, сен өзі кейінгі кезде біздің Наушабайға келуді жиілетіп барасың. Күн құрғатпай десем өтірік болар, әйтеуір биыл сағындырмай соғып жүрсің. Немене, мұның да астынан бірдеңе таптың ба? – деп сұрады Әбдірахман қарт тегене толы қымызды алдына ала беріп..... Инклюзивті балаға тапсырма: Жоғарыдағы берілген мәтін бойынша үш сұрақ құрастыр.