Материалдар / "Махамбет өлеңдеріндегі романтизм,Исатай бейнесі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Махамбет өлеңдеріндегі романтизм,Исатай бейнесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
1018
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Джусупова Бибигуль– қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Түркістан облысы Төлеби ауданы Ле

1 слайд
Джусупова Бибигуль– қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Түркістан облысы Төлеби ауданы Ленгер қаласы

1 слайд

Джусупова Бибигуль– қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Түркістан облысы Төлеби ауданы Ленгер қаласы

Пәні қазақ әдебиеті, 9 – сынып Сабақтың тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі романтизм.

2 слайд
Пәні қазақ әдебиеті, 9 – сынып Сабақтың тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі романтизм. Исатай бейнесі»

2 слайд

Пәні қазақ әдебиеті, 9 – сынып Сабақтың тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі романтизм. Исатай бейнесі»

Сабақтың мақсаты: 1) Махамбет өлеңдеріндегі романтизм мен Исатай бейнесін игерту.

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1) Махамбет өлеңдеріндегі романтизм мен Исатай бейнесін игерту. 2) Өлеңдері арқылы Отанын сүюге, ерлікке, батылдыққа тәрбиелеу. 3) Ойлау, сөйлеу дағдыларын дамыту. Сабақ түрі: топтық жарыс Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1) Махамбет өлеңдеріндегі романтизм мен Исатай бейнесін игерту. 2) Өлеңдері арқылы Отанын сүюге, ерлікке, батылдыққа тәрбиелеу. 3) Ойлау, сөйлеу дағдыларын дамыту. Сабақ түрі: топтық жарыс Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.

Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. 1) Сыныпты 2 топқа бөлу 2) Қаз

4 слайд
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. 1) Сыныпты 2 топқа бөлу 2) Қазылар алқасын белгілеу

4 слайд

Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. 1) Сыныпты 2 топқа бөлу 2) Қазылар алқасын белгілеу

ІІ. Үй тапсырмасы 1. Исатай – Махамбет көтерілісі қай жылдары болды? 2. Көтерілістің себебі не? 3. Махамбет көтеріліс себ

5 слайд
ІІ. Үй тапсырмасы 1. Исатай – Махамбет көтерілісі қай жылдары болды? 2. Көтерілістің себебі не? 3. Махамбет көтеріліс себебін қай өлеңдері арқылы көрсетеді?

5 слайд

ІІ. Үй тапсырмасы 1. Исатай – Махамбет көтерілісі қай жылдары болды? 2. Көтерілістің себебі не? 3. Махамбет көтеріліс себебін қай өлеңдері арқылы көрсетеді?

ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2 топ реферат қорғайтындығы және сұрақтарға қорғаушы жауап беретіндігі , оппоненттер п

6 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2 топ реферат қорғайтындығы және сұрақтарға қорғаушы жауап беретіндігі , оппоненттер пікірі тыңдалатындығы ескертіледі. ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2 топ реферат қорғайтындығы және сұрақтарға қорғаушы жауап беретіндігі, оппоненттер пікірі тыңдалатындығы ескертіледі.

6 слайд

ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2 топ реферат қорғайтындығы және сұрақтарға қорғаушы жауап беретіндігі , оппоненттер пікірі тыңдалатындығы ескертіледі. ІІІ. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылып, 2 топ реферат қорғайтындығы және сұрақтарға қорғаушы жауап беретіндігі, оппоненттер пікірі тыңдалатындығы ескертіледі.

І. Реферат қорғау. 1 – реферат тақырыбы: «Махамбет поэзиясындағы романтизм» Қойылатын сұрақт

7 слайд
І. Реферат қорғау. 1 – реферат тақырыбы: «Махамбет поэзиясындағы романтизм» Қойылатын сұрақтар: 1. Романтизм дегеніміз не? 2. Махамбет романтизмінің ерекшелігі неде? 3. Махамбеттің қандай күйлері бар? 1 – оппонентке сөз беру.

7 слайд

І. Реферат қорғау. 1 – реферат тақырыбы: «Махамбет поэзиясындағы романтизм» Қойылатын сұрақтар: 1. Романтизм дегеніміз не? 2. Махамбет романтизмінің ерекшелігі неде? 3. Махамбеттің қандай күйлері бар? 1 – оппонентке сөз беру.

2 – реферат тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі Исатай бейнесі» Қойылатын сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдеріндегі Исатай

8 слайд
2 – реферат тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі Исатай бейнесі» Қойылатын сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдеріндегі Исатай қандай адам деп ойлайсыз? 2. Махамбет пен Исатайдың өзара үндестігі неде? 3. Исатайдың қазасы ақынды неліктен мұңайтты? 2 – оппонентке сөз беру.

8 слайд

2 – реферат тақырыбы: «Махамбет өлеңдеріндегі Исатай бейнесі» Қойылатын сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдеріндегі Исатай қандай адам деп ойлайсыз? 2. Махамбет пен Исатайдың өзара үндестігі неде? 3. Исатайдың қазасы ақынды неліктен мұңайтты? 2 – оппонентке сөз беру.

2. П і к і р т а л а с «Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?» Пікірталасқа қосымша сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдеріні

9 слайд
2. П і к і р т а л а с «Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?» Пікірталасқа қосымша сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні не? 2. Өлең де, ән де – ұлттың рухани қазынасы. Өз ойыңыз? 3. Махамбет өлеңдерінің ерекшеліктері.

9 слайд

2. П і к і р т а л а с «Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?» Пікірталасқа қосымша сұрақтар: 1. Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні не? 2. Өлең де, ән де – ұлттың рухани қазынасы. Өз ойыңыз? 3. Махамбет өлеңдерінің ерекшеліктері.

3. Өлеңдерін сатылай кешенді талдау І топ – «Исатай деген ағам бар» ІІ топ – «Ереуіл атқа ер салмай»

10 слайд
3. Өлеңдерін сатылай кешенді талдау І топ – «Исатай деген ағам бар» ІІ топ – «Ереуіл атқа ер салмай»

10 слайд

3. Өлеңдерін сатылай кешенді талдау І топ – «Исатай деген ағам бар» ІІ топ – «Ереуіл атқа ер салмай»

4. Жоба қорғау. (Исатай суреті көрсетіледі) «Махамбет сомдаған Исатай қандай еді?» (2 топ өздері дайындаған Исатай

11 слайд
4. Жоба қорғау. (Исатай суреті көрсетіледі) «Махамбет сомдаған Исатай қандай еді?» (2 топ өздері дайындаған Исатай суреті арқылы дәлелдеу)

11 слайд

4. Жоба қорғау. (Исатай суреті көрсетіледі) «Махамбет сомдаған Исатай қандай еді?» (2 топ өздері дайындаған Исатай суреті арқылы дәлелдеу)

5. «Келіңдер, бірге ойлайық...» 2 топ бір минут ішінде тапсырма құрастырып, бір – біріне шешуге береді.

12 слайд
5. «Келіңдер, бірге ойлайық...» 2 топ бір минут ішінде тапсырма құрастырып, бір – біріне шешуге береді.

12 слайд

5. «Келіңдер, бірге ойлайық...» 2 топ бір минут ішінде тапсырма құрастырып, бір – біріне шешуге береді.

6. «Арманшылдар, қиялгерлер . . . » 1. Егер мен батыр болсам... 2. Егер мен ақын болсам...

13 слайд
6. «Арманшылдар, қиялгерлер . . . » 1. Егер мен батыр болсам... 2. Егер мен ақын болсам...

13 слайд

6. «Арманшылдар, қиялгерлер . . . » 1. Егер мен батыр болсам... 2. Егер мен ақын болсам...

Қорытындылау Бағалау

14 слайд
Қорытындылау Бағалау

14 слайд

Қорытындылау Бағалау

Үйге тапсырма: Тақырыпты мазмұндап оқу. «Тарланым» атты өлеңін жаттау .

15 слайд
Үйге тапсырма: Тақырыпты мазмұндап оқу. «Тарланым» атты өлеңін жаттау .

15 слайд

Үйге тапсырма: Тақырыпты мазмұндап оқу. «Тарланым» атты өлеңін жаттау .