Материалдар / Мамандықтар әлемі. Етістік. Етістік түрлері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мамандықтар әлемі. Етістік. Етістік түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2019
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазанның он алтысы МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІ. Түбір зат есім. Туынды зат есім.

1 слайд
Қазанның он алтысы МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІ. Түбір зат есім. Туынды зат есім.

1 слайд

Қазанның он алтысы МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІ. Түбір зат есім. Туынды зат есім.

Сабақ мақсаты: білімділік – мамандық әлеміне ақпарат беру. Тақырыпқа қатысты негізгі сөздік қормен таныстыру. тәрбиелік – ма

2 слайд
Сабақ мақсаты: білімділік – мамандық әлеміне ақпарат беру. Тақырыпқа қатысты негізгі сөздік қормен таныстыру. тәрбиелік – мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. дамытушылық – лексикалық тақырып бойынша сөйлеу, сөйлесе алу дағдысын қалыптастыру, ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

2 слайд

Сабақ мақсаты: білімділік – мамандық әлеміне ақпарат беру. Тақырыпқа қатысты негізгі сөздік қормен таныстыру. тәрбиелік – мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру. дамытушылық – лексикалық тақырып бойынша сөйлеу, сөйлесе алу дағдысын қалыптастыру, ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

Сабақ жоспары: № Атауы Уақыты Ұпай саны 1. Ұйымдастыру бөлімі. 2 минут 2. Үй тапсырмасын пысықтау. 8 минут 3 ұпай

3 слайд
Сабақ жоспары: № Атауы Уақыты Ұпай саны 1. Ұйымдастыру бөлімі. 2 минут 2. Үй тапсырмасын пысықтау. 8 минут 3 ұпай 3. Оқушы білімін өзектендіру. ЖСҚ 10 минут 3 ұпай 4. Жаңа материалды меңгертуге арналған жұмыс. 4.1. Мәтінді түсініп оқы. Оқылым. 10 минут 1 ұпай 4.2. Сұрақтарға жауап. Айтылым. 5 минут 1 ұпай Сергіту сәті 5 минут 4.3. Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Тыңдалым 5 минут 3 ұпай 4.4. Сұрақтарға Жауап беріңдер . Жазылым. Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба? Тест 10 минут 4 ұпай 5 Ережені еске түсірейік! Латынегізді қазақ әліпбиі. 10 минут 3 ұпай 6 Білімді бекіту. Тест қорытындысы туралы ой. Тілдесім. 5 минут 3 ұпай 7 Қорытындылау. Бағалау. Үйге тапсырма беру. “Мамандық түрлері” шығарма жазып келу 3 минут -+2,3 минут

3 слайд

Сабақ жоспары: № Атауы Уақыты Ұпай саны 1. Ұйымдастыру бөлімі. 2 минут 2. Үй тапсырмасын пысықтау. 8 минут 3 ұпай 3. Оқушы білімін өзектендіру. ЖСҚ 10 минут 3 ұпай 4. Жаңа материалды меңгертуге арналған жұмыс. 4.1. Мәтінді түсініп оқы. Оқылым. 10 минут 1 ұпай 4.2. Сұрақтарға жауап. Айтылым. 5 минут 1 ұпай Сергіту сәті 5 минут 4.3. Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Тыңдалым 5 минут 3 ұпай 4.4. Сұрақтарға Жауап беріңдер . Жазылым. Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба? Тест 10 минут 4 ұпай 5 Ережені еске түсірейік! Латынегізді қазақ әліпбиі. 10 минут 3 ұпай 6 Білімді бекіту. Тест қорытындысы туралы ой. Тілдесім. 5 минут 3 ұпай 7 Қорытындылау. Бағалау. Үйге тапсырма беру. “Мамандық түрлері” шығарма жазып келу 3 минут -+2,3 минут

Үй тапсырмасын пысықтау. Әке –асқар тау тақырыбында мақала жазу. ЖСҚ-жалпы сөздік қор 1 минут уақыт ішінде мамандықтар атауы

4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау. Әке –асқар тау тақырыбында мақала жазу. ЖСҚ-жалпы сөздік қор 1 минут уақыт ішінде мамандықтар атауы және олардың атқаратын қызметтерін жазып шығу. Көп сөз жазған білім алушы ұпай санына иеленеді.

4 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау. Әке –асқар тау тақырыбында мақала жазу. ЖСҚ-жалпы сөздік қор 1 минут уақыт ішінде мамандықтар атауы және олардың атқаратын қызметтерін жазып шығу. Көп сөз жазған білім алушы ұпай санына иеленеді.

Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі .

5 слайд
Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі .

5 слайд

Мамандық - адамнан арнаулы білім, еңбек дағдылары мен іскерлікті талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі .

1. Сөйлемдерді оқып, «Келісемін +» немесе «Келіспеймін -» деп жауап беріңдер. Сө

6 слайд
1. Сөйлемдерді оқып, «Келісемін +» немесе «Келіспеймін -» деп жауап беріңдер. Сөйлемдер + - 1. Мамандық таңдаудың еш қиындығы жоқ. 2. Жақсы маман болу үшін мамандығыңа деген сүйіспеншілік керек. 3. Өз мамандығын ұнатпайтын жұмыскерлер бар. 4. Өзім ұнатпайтын мамандыққа бармаймын. 5. Маған ата-анам қай мамандыққа бар десе, сол маман- дықты таңдаймын. 6. Тек ақшаның күшімен оқып шығуға болады.

6 слайд

1. Сөйлемдерді оқып, «Келісемін +» немесе «Келіспеймін -» деп жауап беріңдер. Сөйлемдер + - 1. Мамандық таңдаудың еш қиындығы жоқ. 2. Жақсы маман болу үшін мамандығыңа деген сүйіспеншілік керек. 3. Өз мамандығын ұнатпайтын жұмыскерлер бар. 4. Өзім ұнатпайтын мамандыққа бармаймын. 5. Маған ата-анам қай мамандыққа бар десе, сол маман- дықты таңдаймын. 6. Тек ақшаның күшімен оқып шығуға болады.

7 слайд

7 слайд

Оқылым Мәтінді оқыңдар. Мамандықтар әлемі Мамандық таңдау - өте жауапты іс. Мам

8 слайд
Оқылым Мәтінді оқыңдар. Мамандықтар әлемі Мамандық таңдау - өте жауапты іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай-ақ мамандығының 10—20 жылға дейін өз сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі. Бұл мамандықтарға деген бірқалыпты тұрақты сұраныс деп аталады. Халықтың сұранысы, қызығушылығы жойылмаған, кең тараған мамандықтарға дәрігер, мұғалім және құрылысшы мамандықтарын жатқызуға болады. Ал ең өзекті, қажетті мамандықтар қатарына жоғары технология, байланыс, коммуникация, әлеуметтік орта, экономиканы басқару мамандықтары және еңбек сұранысына қажетті жаңа мамандықтар жатады. Қоғамның дамуына байланысты мамандық иелерінен жоғары кәсіби біліктілік, еңбек етуге деген сүйіспеншілік, қызығушылық, өз мамандығы бойынша біліктілігін арттыруға даяр болу талап етіледі. Дұрыс таңдалмаған мамандық тек мамандық иесіне ғана емес, қоғамға да кері әсерін тигізеді. Әлемде 40 мыңға жуық әртүрлі мамандықтар бар. Осы көп салалы мамандықтарға әрине, таңдау жасау оңай емес. Ең бастысы - адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет және оның мамандығы өскен ортаға маңызды, бағалы үлес қоса алатындай болуы шарт! (Е.Жанат, «Астана ақшамы» газеті)

8 слайд

Оқылым Мәтінді оқыңдар. Мамандықтар әлемі Мамандық таңдау - өте жауапты іс. Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай-ақ мамандығының 10—20 жылға дейін өз сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі. Бұл мамандықтарға деген бірқалыпты тұрақты сұраныс деп аталады. Халықтың сұранысы, қызығушылығы жойылмаған, кең тараған мамандықтарға дәрігер, мұғалім және құрылысшы мамандықтарын жатқызуға болады. Ал ең өзекті, қажетті мамандықтар қатарына жоғары технология, байланыс, коммуникация, әлеуметтік орта, экономиканы басқару мамандықтары және еңбек сұранысына қажетті жаңа мамандықтар жатады. Қоғамның дамуына байланысты мамандық иелерінен жоғары кәсіби біліктілік, еңбек етуге деген сүйіспеншілік, қызығушылық, өз мамандығы бойынша біліктілігін арттыруға даяр болу талап етіледі. Дұрыс таңдалмаған мамандық тек мамандық иесіне ғана емес, қоғамға да кері әсерін тигізеді. Әлемде 40 мыңға жуық әртүрлі мамандықтар бар. Осы көп салалы мамандықтарға әрине, таңдау жасау оңай емес. Ең бастысы - адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет және оның мамандығы өскен ортаға маңызды, бағалы үлес қоса алатындай болуы шарт! (Е.Жанат, «Астана ақшамы» газеті)

Айтылым Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Сұранысқа ие мамандықтарға қандай мамандықтар жатады? 2.Қазіргі

9 слайд
Айтылым Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Сұранысқа ие мамандықтарға қандай мамандықтар жатады? 2.Қазіргі таңда өзекті мамандықтарға қандай мамандықтар жатады? 3.Қазіргі қоғам маман иелерінен нені талап етеді? 4.Дұрыс таңдалмаған мамандықтың қоғамға қаншалықты әсері бар? 5.Әлемде қанша мамандықтың түрі бар? Жаттығу жұмысы Мына сөздердің синонимдерін табыңдар. Өзекті, даяр, әлем, оңай, бағалы.

9 слайд

Айтылым Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Сұранысқа ие мамандықтарға қандай мамандықтар жатады? 2.Қазіргі таңда өзекті мамандықтарға қандай мамандықтар жатады? 3.Қазіргі қоғам маман иелерінен нені талап етеді? 4.Дұрыс таңдалмаған мамандықтың қоғамға қаншалықты әсері бар? 5.Әлемде қанша мамандықтың түрі бар? Жаттығу жұмысы Мына сөздердің синонимдерін табыңдар. Өзекті, даяр, әлем, оңай, бағалы.

10 слайд

10 слайд

тыңдалым Мәтінді мұқият тыңдаңдар . Сен қандай темпераметке жатасың? Темпераментіне таңдалған мамандығың сай келе ме?

11 слайд
тыңдалым Мәтінді мұқият тыңдаңдар . Сен қандай темпераметке жатасың? Темпераментіне таңдалған мамандығың сай келе ме?

11 слайд

тыңдалым Мәтінді мұқият тыңдаңдар . Сен қандай темпераметке жатасың? Темпераментіне таңдалған мамандығың сай келе ме?

Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба? Тест Алдымен туған күніңізге байланысты жеке кодыңызды анықтаңыз. Түрлі мамандық тобы

12 слайд
Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба? Тест Алдымен туған күніңізге байланысты жеке кодыңызды анықтаңыз. Түрлі мамандық   тобы белгілі бір санмен байланысты. Мәселен, туған күніңіз: 25.12.1983   Күні: 25=2+5=7   Айы: 12=1+2=3   Жылы: 1983=1+9+8+3=21=2+1=3   25.12.1983=(2+5)+(1+2)+(1+9+8+3)=7+3+3=13=1+3=4   4 саны – сіздің жеке кодыңыз   Егер сізде екі таңбалы сан шықса, онда оларды өзара қосып, бір сан алу керек. Мәселен: 23=2+3=5

12 слайд

Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба? Тест Алдымен туған күніңізге байланысты жеке кодыңызды анықтаңыз. Түрлі мамандық   тобы белгілі бір санмен байланысты. Мәселен, туған күніңіз: 25.12.1983   Күні: 25=2+5=7   Айы: 12=1+2=3   Жылы: 1983=1+9+8+3=21=2+1=3   25.12.1983=(2+5)+(1+2)+(1+9+8+3)=7+3+3=13=1+3=4   4 саны – сіздің жеке кодыңыз   Егер сізде екі таңбалы сан шықса, онда оларды өзара қосып, бір сан алу керек. Мәселен: 23=2+3=5

Ережені еске түсірейік! Зат есімдер қазақ тілінде түбір зат есімдер және туынды зат есімдер деп екіге бөлінеді. Туынд

13 слайд
Ережені еске түсірейік! Зат есімдер қазақ тілінде түбір зат есімдер және туынды зат есімдер деп екіге бөлінеді. Туынды зат есімдер сөздерге жұрнақтар жалғану арқылы жасалады. Мысалы: - шы, -ші (мал-шы, етік-ші); -лық, -лік, -дық, -дік, -тық, -тік (дос-тық, жылдам-дық) т.б. Қазақ тілінде зат есімдер бірігу, қосарлану, тіркесу жолымен және сөздерді қысқарту жолдарымен де жасалады. Мысалы: тасбақа, ата-ана, ҰБТ, ХТКТК,т.б.

13 слайд

Ережені еске түсірейік! Зат есімдер қазақ тілінде түбір зат есімдер және туынды зат есімдер деп екіге бөлінеді. Туынды зат есімдер сөздерге жұрнақтар жалғану арқылы жасалады. Мысалы: - шы, -ші (мал-шы, етік-ші); -лық, -лік, -дық, -дік, -тық, -тік (дос-тық, жылдам-дық) т.б. Қазақ тілінде зат есімдер бірігу, қосарлану, тіркесу жолымен және сөздерді қысқарту жолдарымен де жасалады. Мысалы: тасбақа, ата-ана, ҰБТ, ХТКТК,т.б.

Қазақ тілінің латыннегізді қазақ әліпбиіне көшуіvideoplayback (4).mp4

14 слайд
Қазақ тілінің латыннегізді қазақ әліпбиіне көшуіvideoplayback (4).mp4

14 слайд

Қазақ тілінің латыннегізді қазақ әліпбиіне көшуіvideoplayback (4).mp4

Kestede jasyrylg’an so’zderdi tay’yp , belgileniz. m f q e yi i m l d A` w a q e y f k a` n q i m w l L d z r sh s w s a t Y` s

15 слайд
Kestede jasyrylg’an so’zderdi tay’yp , belgileniz. m f q e yi i m l d A` w a q e y f k a` n q i m w l L d z r sh s w s a t Y` sh y і i x r G` x n s x f g g a h d z a d z x e k a s p a z s y c r m o q y t Y` sh y q n m

15 слайд

Kestede jasyrylg’an so’zderdi tay’yp , belgileniz. m f q e yi i m l d A` w a q e y f k a` n q i m w l L d z r sh s w s a t Y` sh y і i x r G` x n s x f g g a h d z a d z x e k a s p a z s y c r m o q y t Y` sh y q n m

m m d A` a y a` n m l r sh s a t Y` sh y і i G` n g d e a s p a z y r o q y t Y` sh y qДұрыс жауабы

16 слайд
m m d A` a y a` n m l r sh s a t Y` sh y і i G` n g d e a s p a z y r o q y t Y` sh y qДұрыс жауабы

16 слайд

m m d A` a y a` n m l r sh s a t Y` sh y і i G` n g d e a s p a z y r o q y t Y` sh y qДұрыс жауабы

*Орыс тілінің ықпалынан құтылу. *Болашақта түркі халықтары латын таңбаларына негізделген ортақ әліпбиге көшеді. *Латын әр

17 слайд
*Орыс тілінің ықпалынан құтылу. *Болашақта түркі халықтары латын таңбаларына негізделген ортақ әліпбиге көшеді. *Латын әрпіне көшу арқылы біз әлемдік кеңістікке жақындаймыз. *Компьютерде, ұялы телефондарда осы әріпті қолданатын жастар көп. Тиімді жақтары.

17 слайд

*Орыс тілінің ықпалынан құтылу. *Болашақта түркі халықтары латын таңбаларына негізделген ортақ әліпбиге көшеді. *Латын әрпіне көшу арқылы біз әлемдік кеңістікке жақындаймыз. *Компьютерде, ұялы телефондарда осы әріпті қолданатын жастар көп. Тиімді жақтары.

Тиімсіз жақтары. *Жазбаларды латын тіліне көшіру. *Жастары үлкен адамдарға қиын болады. *Тіліміздің дыбыстық ерекшеліктері жоға

18 слайд
Тиімсіз жақтары. *Жазбаларды латын тіліне көшіру. *Жастары үлкен адамдарға қиын болады. *Тіліміздің дыбыстық ерекшеліктері жоғалуы мүмкін.

18 слайд

Тиімсіз жақтары. *Жазбаларды латын тіліне көшіру. *Жастары үлкен адамдарға қиын болады. *Тіліміздің дыбыстық ерекшеліктері жоғалуы мүмкін.

19 слайд

19 слайд

Ақ қалпақ Өз пікірін айтады. Қызыл қалпақ сабақ барысындағы сезімін білдіреді. Сары қалпақ сабақтың жақсы тұстарын, сәт

20 слайд
Ақ қалпақ    Өз пікірін айтады. Қызыл қалпақ    сабақ барысындағы сезімін білдіреді. Сары қалпақ    сабақтың жақсы тұстарын, сәтті кезеңдерін айтады. Қара қалпақ    сын айтады. Жасыл қалпақ    жаңа идея ұсынады Көк қалпақ    талдау жасайды қорытынды айтады.

20 слайд

Ақ қалпақ    Өз пікірін айтады. Қызыл қалпақ    сабақ барысындағы сезімін білдіреді. Сары қалпақ    сабақтың жақсы тұстарын, сәтті кезеңдерін айтады. Қара қалпақ    сын айтады. Жасыл қалпақ    жаңа идея ұсынады Көк қалпақ    талдау жасайды қорытынды айтады.

Бағалау критериялары 19 -15- “5” 14 - 10- “4” 9 - 5- “3”

21 слайд
Бағалау критериялары 19 -15- “5” 14 - 10- “4” 9 - 5- “3”

21 слайд

Бағалау критериялары 19 -15- “5” 14 - 10- “4” 9 - 5- “3”

Үйге тапсырма . Сұхбат жүргізу, жазу. Хромтау тау-кен техникалық колледжінде қандай мамандықтар бар? Арнайы пән оқытушыларыме

22 слайд
Үйге тапсырма . Сұхбат жүргізу, жазу. Хромтау тау-кен техникалық колледжінде қандай мамандықтар бар? Арнайы пән оқытушыларымен сұхбат.

22 слайд

Үйге тапсырма . Сұхбат жүргізу, жазу. Хромтау тау-кен техникалық колледжінде қандай мамандықтар бар? Арнайы пән оқытушыларымен сұхбат.

МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ҮЗДІГІ

23 слайд
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ҮЗДІГІ

23 слайд

МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ҮЗДІГІ

1 кезең БӘЙГЕ

24 слайд
  1 кезең БӘЙГЕ

24 слайд

  1 кезең БӘЙГЕ

II кезең СЫРЛЫ САНДАР

25 слайд
II кезең СЫРЛЫ САНДАР

25 слайд

II кезең СЫРЛЫ САНДАР

III кезең ТІЛ ӨНЕР

26 слайд
III кезең ТІЛ ӨНЕР

26 слайд

III кезең ТІЛ ӨНЕР

IV кезең ДІЛМАР

27 слайд
IV кезең ДІЛМАР

27 слайд

IV кезең ДІЛМАР

V кезең МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ

28 слайд
V кезең МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ

28 слайд

V кезең МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ