Мақала
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:Бастауыш сыныптарда
оқыту мазмұнын жаңартуда
ойын технологиясын пайдалану.
Бағыты: «Шығармашыл толқын»
Жезқазған қаласы
№10 жалпы білім беретін мектебі
астауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Тақырыбы:Бастауыш сыныптарда оқыту мазмұнын жаңартуда ойын технологиясын пайдалану. Бағыты: «Шығармашыл толқын» Жезқазған қаласы №10 жалпы білім беретін мектебі астауыш сынып мұғалімі
2 слайд
Мақсаты:
Ойын арқылы оқушылардың білім-білік, сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру.
Ойын – халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың
бірі.
Міндеттері:
Ойын барысында оқушының ой-өрісі дамиды, сөйлеу қабілеті жетіледі,
көңіл-күйі көтеріледі, оқушы жалықпайды, сөздік қоры көбейеді,
логикалық ойлай білуге ұмтылдырады, тәртіп сақтау қабілеті, есте сақтау
қабілеті қалыптасады.
2 слайд
Мақсаты: Ойын арқылы оқушылардың білім-білік, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Ойын – халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі. Міндеттері: Ойын барысында оқушының ой-өрісі дамиды, сөйлеу қабілеті жетіледі, көңіл-күйі көтеріледі, оқушы жалықпайды, сөздік қоры көбейеді, логикалық ойлай білуге ұмтылдырады, тәртіп сақтау қабілеті, есте сақтау қабілеті қалыптасады.
3 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық
қызығушылығын дамыту құралы ретінде ойынның маңызы
Ойын балалардың ақыл –ойына күш
түсіретін міндеттерді, қызықты
тапсырмаларды қиындықсыз орындауға
мүмкіндік береді;
Ойын бүлдіршіндердің танымын
қалыптастырады. Өйткені олар әр түрлі
ойыншықтармен, заттармен, қосалқы
суреттермен, кесінді үлгілермен ойнайды.
Осындай ойын үстінде олар түстерді ажыратуға,
заттардың пішінін, көлемін, ерекше белгісін,
сипатын білуге және құрылымын жасауға
дағдыланады;
Ойын балалардың зейінін тұрақтандырады, есте
сақтауын, іс-әрекетке икемділігін, қабілетін
дамытып, байқағыштығын арттырады
3 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамыту құралы ретінде ойынның маңызы Ойын балалардың ақыл –ойына күш түсіретін міндеттерді, қызықты тапсырмаларды қиындықсыз орындауға мүмкіндік береді; Ойын бүлдіршіндердің танымын қалыптастырады. Өйткені олар әр түрлі ойыншықтармен, заттармен, қосалқы суреттермен, кесінді үлгілермен ойнайды. Осындай ойын үстінде олар түстерді ажыратуға, заттардың пішінін, көлемін, ерекше белгісін, сипатын білуге және құрылымын жасауға дағдыланады; Ойын балалардың зейінін тұрақтандырады, есте сақтауын, іс-әрекетке икемділігін, қабілетін дамытып, байқағыштығын арттырады
4 слайд
Ойын іс – əрекетті қалыптастыратын жаттығулар оқушының
шығармашылық шыңына жетуге көмектеседі. Ол үшін төмендегі
міндеттерге көңіл бөлу қажет.
Оқушының
танымдық
белсенділігін
дамытуды ойын
арқылы
қызықтырып ерте
бастан қолға алған
жөн.
Оқушыны жүйелі түрде
ұйымдастырылған танымдық
қызығушылығын дамытатын
тапсырмалармен
ойлау мүмкіндігін ең жоғарғы
деңгейге ойынды қолдану
арқылы жетілдіру керек. Ол
күнделікті сабақта біртіндеп
жоғарылайтындай болған жөн.
Осындай тынымсыз ой қызметі
ғана оқушының танымдық
қызығушылығын
қалыптастыруға мүмкіндік
береді
Танымдық
қызығушылығын
қалыптастырудағы
ең негізгі шарт
оқушының өзіндік
ойлауына еркіндік
беру. Ол
оқушының
тапсырманы
орындауына
қызығушылығын
арттырады.
Оқушының өз ойымен қиындықты
жеңе білуіне, жаңалық ашуына жағдай
жасаған жөн
Ең бастысы сабақта
дидактикалық ойындарды
тиімді пайдалану.
4 слайд
Ойын іс – əрекетті қалыптастыратын жаттығулар оқушының шығармашылық шыңына жетуге көмектеседі. Ол үшін төмендегі міндеттерге көңіл бөлу қажет. Оқушының танымдық белсенділігін дамытуды ойын арқылы қызықтырып ерте бастан қолға алған жөн. Оқушыны жүйелі түрде ұйымдастырылған танымдық қызығушылығын дамытатын тапсырмалармен ойлау мүмкіндігін ең жоғарғы деңгейге ойынды қолдану арқылы жетілдіру керек. Ол күнделікті сабақта біртіндеп жоғарылайтындай болған жөн. Осындай тынымсыз ой қызметі ғана оқушының танымдық қызығушылығын қалыптастыруға мүмкіндік береді Танымдық қызығушылығын қалыптастырудағы ең негізгі шарт оқушының өзіндік ойлауына еркіндік беру. Ол оқушының тапсырманы орындауына қызығушылығын арттырады. Оқушының өз ойымен қиындықты жеңе білуіне, жаңалық ашуына жағдай жасаған жөн Ең бастысы сабақта дидактикалық ойындарды тиімді пайдалану.
5 слайд
Ойынның
түрлері
Ойын
жаттығулары
Сөздік
ойындар
Ойын сабақ
Дидактикалық
ойындар
Ойын сабақ
Логикалық
ойындар
5 слайд
Ойынның түрлері Ойын жаттығулары Сөздік ойындар Ойын сабақ Дидактикалық ойындар Ойын сабақ Логикалық ойындар
6 слайд
1.Интеллектуалдық өсуіне жағдай туғызу;
2. Танымдық іс – əрекеттері бар сабақтар
ұйымдастыру;
3. Өзіндік таным мен зерттеу дағдыларының
қалыптасуына ықпал ету;
4. Оқушылардың бастамалары мен өзіндік
жұмыс істеулеріне қолдау көрсету немесе
мақтау, мадақтау;
Оқушылардың танымдық
қызығушылықтарын дамытуда ұстаздар
алдына мынадай шарттар қойылады:
6 слайд
1.Интеллектуалдық өсуіне жағдай туғызу; 2. Танымдық іс – əрекеттері бар сабақтар ұйымдастыру; 3. Өзіндік таным мен зерттеу дағдыларының қалыптасуына ықпал ету; 4. Оқушылардың бастамалары мен өзіндік жұмыс істеулеріне қолдау көрсету немесе мақтау, мадақтау; Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамытуда ұстаздар алдына мынадай шарттар қойылады:
7 слайд
1. Еркін ойлауға жол ашу;
2. Жұмыс істеу барысында оқушының зейінін
тұрақтандырып, логикалық ойға
шоғырландыру;
3. Қиял-əрекетіне еркіндік бере отырып
қолдану;
4. Логикалық ойлау əрекетіне бағыт- бағдар
беру;
Оқушының логикалық ойлауын дамыту
шарттары:
7 слайд
1. Еркін ойлауға жол ашу; 2. Жұмыс істеу барысында оқушының зейінін тұрақтандырып, логикалық ойға шоғырландыру; 3. Қиял-əрекетіне еркіндік бере отырып қолдану; 4. Логикалық ойлау əрекетіне бағыт- бағдар беру; Оқушының логикалық ойлауын дамыту шарттары:
8 слайд
Ойын технологиясы білім берудің бір
бөлігі ретінде құрылады.
Белгілі бір сипаттамалары
бойынша заттарды
жалпылаушы ойындар тобы
Заттардың қасиеті мен
сипаттамаларын топтастырып,
салыстыра алатын ойын
жаттығулары
Баланың шынайы заттар мен
шынайы емес заттарды
ажырата алуға үйретуші
ойындар
Сөзге тез жауап беру, естіп,
қабылдауды дамытуға арналған
ойындар
8 слайд
Ойын технологиясы білім берудің бір бөлігі ретінде құрылады. Белгілі бір сипаттамалары бойынша заттарды жалпылаушы ойындар тобы Заттардың қасиеті мен сипаттамаларын топтастырып, салыстыра алатын ойын жаттығулары Баланың шынайы заттар мен шынайы емес заттарды ажырата алуға үйретуші ойындар Сөзге тез жауап беру, естіп, қабылдауды дамытуға арналған ойындар
9 слайд
Ойын
дегеніміз-
педагогикалық жұмысты
ойын түрінде
ұйымдастырудың
әдістері мен тәсілдерінің
жиыны
Ойын- оқу үдерісіндегі
оқытудың әр формасы, әрі
әдісі ретінде дербес
дидактикалық категория.
9 слайд
Ойын дегеніміз- педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны Ойын- оқу үдерісіндегі оқытудың әр формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
*Сабақтың басында өткізілетін жаттығулар
оқушыларды бірден жұмысқа кірістіретіндей
қызықты болуы тиіс. Сабақтың ортасында
немесе соңында, балалар жазбаша немесе
практикалық жұмыстан шаршаған кезде,
қызықты ойындар оларды сергітеді, жұмыс
қабілетін арттырады
*Ең алдымен оқушылардың зеректілігін,
* ойлау қабілетін дамытатындай ойындар
*ұйымдастыру керек. Ойын оқушыны ұшқыр
ойлауға, тез шешім қабылдауға
дайындайды. Қарапайымнан күрделіге қарай
көңіл аудару керек. Бірте – бірте ақыл ойды
жетілдіруге көмектесетін ойындар дұрыс
шешімге. Осы ойын арқылы баланың өзіндік
көзқарасы қалыптасып, өзіне деген сенімі
артады.
11 слайд
*Сабақтың басында өткізілетін жаттығулар оқушыларды бірден жұмысқа кірістіретіндей қызықты болуы тиіс. Сабақтың ортасында немесе соңында, балалар жазбаша немесе практикалық жұмыстан шаршаған кезде, қызықты ойындар оларды сергітеді, жұмыс қабілетін арттырады *Ең алдымен оқушылардың зеректілігін, * ойлау қабілетін дамытатындай ойындар *ұйымдастыру керек. Ойын оқушыны ұшқыр ойлауға, тез шешім қабылдауға дайындайды. Қарапайымнан күрделіге қарай көңіл аудару керек. Бірте – бірте ақыл ойды жетілдіруге көмектесетін ойындар дұрыс шешімге. Осы ойын арқылы баланың өзіндік көзқарасы қалыптасып, өзіне деген сенімі артады.
12 слайд
Сондықтан келешекке адамды тәрбиелеу – бәрінен бұрын ойын арқылы
жүзеге асыралады. Ойын – балалар үшін айналадағы танып, білу тәсілі. Ойын
әрекеті мазмұнынан әлеуметтік сипаты баланың қоғамдық өмір
сүретіндігімен байланысты. Ол алғашқы айлардан бастап – ақ
маңайындағылармен қарым-қатынас жасауға ұмытылады, соның арқасында
жасау құралы, күш қуаты тілді біртіндеп меңгереді. Ойын- бала әрекетінің
негізгі түрі. Ойын ойнағанда бөлме теңіз де, ұшақ та темір жол вагоны да
болуы мүмкін. Балалар ойын кезінде тыныш отыра алмайды. Тіпті жалғыз
баланың өзінде де сөйлесіп жүреді.. Сондықтан, ойын барысында тілдесім
үлгісі қалыптасады. Ойындар мазмұнына қарай, өзіне тән ерекшеліктеріне
қарай сюжетті-рольді, драматизациялық, дидактикалық құрылыс ойындары,
қимылды ойындар, ұлттық ойындар болып бөлінеді.
12 слайд
Сондықтан келешекке адамды тәрбиелеу – бәрінен бұрын ойын арқылы жүзеге асыралады. Ойын – балалар үшін айналадағы танып, білу тәсілі. Ойын әрекеті мазмұнынан әлеуметтік сипаты баланың қоғамдық өмір сүретіндігімен байланысты. Ол алғашқы айлардан бастап – ақ маңайындағылармен қарым-қатынас жасауға ұмытылады, соның арқасында жасау құралы, күш қуаты тілді біртіндеп меңгереді. Ойын- бала әрекетінің негізгі түрі. Ойын ойнағанда бөлме теңіз де, ұшақ та темір жол вагоны да болуы мүмкін. Балалар ойын кезінде тыныш отыра алмайды. Тіпті жалғыз баланың өзінде де сөйлесіп жүреді.. Сондықтан, ойын барысында тілдесім үлгісі қалыптасады. Ойындар мазмұнына қарай, өзіне тән ерекшеліктеріне қарай сюжетті-рольді, драматизациялық, дидактикалық құрылыс ойындары, қимылды ойындар, ұлттық ойындар болып бөлінеді.
13 слайд
«Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ» десек, білімнің
негізі бастауышта қаланатыны белгілі. Бастауыш
сыныптағы әртүрлі пәндер оқушы білімін дамытып,
танымдық қабілетін сомдауға үлкен үлес қосады.Оқыту
үдерісін түрлендіру, жаңашылдыққа үндеу үрдісі
мұғалімдердің қызығушылығын, шығармашылық ізденісін,
сабақтың сапалы, жүйелі, жоспарлы болуына алып
келеді.Қазіргі оқу үдерісін ұйымдастыру тек қана білім
берумен ғана шектелмей, оқушының жан-жақты дамуына,
ақыл-ойы мен ойлау тәсілдерін үйрету, талдау жасау,
салыстыру, байқау мүмкіндіктеріне баулу және қорытынды
шығаруға үйрету, дағдыландыру – біздің басты мақсатымыз.
13 слайд
«Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ» десек, білімнің негізі бастауышта қаланатыны белгілі. Бастауыш сыныптағы әртүрлі пәндер оқушы білімін дамытып, танымдық қабілетін сомдауға үлкен үлес қосады.Оқыту үдерісін түрлендіру, жаңашылдыққа үндеу үрдісі мұғалімдердің қызығушылығын, шығармашылық ізденісін, сабақтың сапалы, жүйелі, жоспарлы болуына алып келеді.Қазіргі оқу үдерісін ұйымдастыру тек қана білім берумен ғана шектелмей, оқушының жан-жақты дамуына, ақыл-ойы мен ойлау тәсілдерін үйрету, талдау жасау, салыстыру, байқау мүмкіндіктеріне баулу және қорытынды шығаруға үйрету, дағдыландыру – біздің басты мақсатымыз.
14 слайд
Оқыту үдерісін түрлендіру,
жаңашылдыққа ұмтылу
мұғалімдердің қызығушылығын,
шығармашылық ізденісін, сабақтың
сапалы, жүйелі, жоспарлы болуына
алып келеді.Ойын ұйымдастыру тек
қана білім берумен ғана шектелмей,
оқушының жан-жақты дамуына,
ақыл-ойы мен ойлау тәсілдерін
үйрету, талдау жасау, салыстыру,
байқау мүмкіндіктеріне баулу және
қорытынды шығаруға үйретеді.
14 слайд
Оқыту үдерісін түрлендіру, жаңашылдыққа ұмтылу мұғалімдердің қызығушылығын, шығармашылық ізденісін, сабақтың сапалы, жүйелі, жоспарлы болуына алып келеді.Ойын ұйымдастыру тек қана білім берумен ғана шектелмей, оқушының жан-жақты дамуына, ақыл-ойы мен ойлау тәсілдерін үйрету, талдау жасау, салыстыру, байқау мүмкіндіктеріне баулу және қорытынды шығаруға үйретеді.
15 слайд
Сондықтан барлық оқушыны
білімге бірдей жетелеу үшін өз
мүмкіндігіне сәйкес сабақты
меңгерту, тілін, ой ұшқырлығын
дамыту, өзіндік пікір айтуға
жағдай жасау еркін
шығармашылыққа жетелейтін,
пәнге қызығушылығын
арттыратын әдістің бірі
– грамматикалық
ойынның ,ұлттық ойын,сергіту
сәтері.
15 слайд
Сондықтан барлық оқушыны білімге бірдей жетелеу үшін өз мүмкіндігіне сәйкес сабақты меңгерту, тілін, ой ұшқырлығын дамыту, өзіндік пікір айтуға жағдай жасау еркін шығармашылыққа жетелейтін, пәнге қызығушылығын арттыратын әдістің бірі – грамматикалық ойынның ,ұлттық ойын,сергіту сәтері.
16 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: Ойын арқылы оқыту
технологиясы дидактикалық, тәрбиелік,
дамытушылық болып бөлінеді. Ойын
оқушының ойлау қабілетін арттырады.
пәндерімен байланысып білім – білік
дағдылары артып, пәнге деген
қызығушылығы артып, білім сапасының
артуына ықпал етеді. Бала дамуындағы
ойынның рөлі туралы әр кезде де
педагогика ғылымының майталмандары
үнемі көрсетіп отырған. Ойын арқылы
балалар әлем есігін ашады,
шығармашылық қабілеттері артады.
16 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: Ойын арқылы оқыту технологиясы дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық болып бөлінеді. Ойын оқушының ойлау қабілетін арттырады. пәндерімен байланысып білім – білік дағдылары артып, пәнге деген қызығушылығы артып, білім сапасының артуына ықпал етеді. Бала дамуындағы ойынның рөлі туралы әр кезде де педагогика ғылымының майталмандары үнемі көрсетіп отырған. Ойын арқылы балалар әлем есігін ашады, шығармашылық қабілеттері артады.