Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі
Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

#1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті:
Бөлімі:
Адамгершілік – адал
қасиет
Сабақтың тақырыбы:
М.Қабанбай «Бауыр»
әңгімесі.
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті: Бөлімі: Адамгершілік – адал қасиет Сабақтың тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.
#2 слайд
Оқу
бағдарламасына
сәйкес оқу
мақсаты
5.1.3.1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті
арқылы образын ашу
Сабақтың
мақсаты:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы
образын ашады;
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Сабақтың мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;
#3 слайд
Психологиялық ахуал
тудыру кубигі арқылы
кубиктердегі
Тапсырмаларды бірге
қайталап, оқушылар өз
бойларына жағымды
ахуал қалыптастырады.
1.Амандас
2. Құшақтас
3.Тілек айт.
4.Мақта.
5. Би қимылын қайтала
3 слайд
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт. 4.Мақта. 5. Би қимылын қайтала
#4 слайд
Оқушыларды
«flippity»
әдісімен
топқа
бөлемін.
4 слайд
Оқушыларды «flippity» әдісімен топқа бөлемін.
#5 слайд
Үй тапсырмасын
қорытындылау
мақсатында
«Уордуолл» әдісі
бойынша сұрақтар
ұсынамын.
https://wordwall.net/ru/resou
rce/52490563
5 слайд
Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Уордуолл» әдісі бойынша сұрақтар ұсынамын. https://wordwall.net/ru/resou rce/52490563
#6 слайд
1-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
Интерактивті тақтадан
жазушы өмірі жайында
бейнежазба тыңдаңдар.
Шығармадағы
сюжеттер желісіне
қарай оқиғаларды
ретімен
орналастырыңдар.
Сюжет Реті
Қалидың көп мақтанышынан
кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға
асығуы
Аға тәрбиеші Эльджбета
Сергеевнағаарналған тапсырма,
Манапты Қалимен кездесуге
ертіп баруы
Қалидың асығып кетуі,
Манаптың «қаяу» күйде
Волгаға отырып, вогзалға бағыт
алуы
Манаптың Омбыдағы балалар
үйіне келіп, бауырын іздеуі
Манап пен Қалидың арасындағы
алғашқы тосырқаулық
6 слайд
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Интерактивті тақтадан жазушы өмірі жайында бейнежазба тыңдаңдар. Шығармадағы сюжеттер желісіне қарай оқиғаларды ретімен орналастырыңдар. Сюжет Реті Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға асығуы Аға тәрбиеші Эльджбета Сергеевнағаарналған тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы Қалидың асығып кетуі, Манаптың «қаяу» күйде Волгаға отырып, вогзалға бағыт алуы Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, бауырын іздеуі Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы тосырқаулық
#7 слайд
2-тапсырма. Топтық жұмыс.
«Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр»
әңгімесінен алдарыңа ұсынылған
кейіпкерлердің портреті мен іс-
әрекетін анықтап, сол арқылы образын
ашыңдар. Постерге сызып қорғаңдар.
Дескриптор:
-«Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр»
әңгімесінен алдарына ұсынылған
кейіпкерлердің портреті мен іс-
әрекетін анықтайды; [1]
- сол арқылы образын ашады; [1]
-Постерге сызып, қорғайды; [1]
7 слайд
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарыңа ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтап, сол арқылы образын ашыңдар. Постерге сызып қорғаңдар. Дескриптор: -«Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарына ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтайды; [1] - сол арқылы образын ашады; [1] -Постерге сызып, қорғайды; [1]
#8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс.
“Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер
оқиға қазіргі заманда болғанда әңгіме қалай
өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен
байланыстырып шағын ойтолғау жазыңдар.
Жазылым барысында грамматикалық
қателіктерге жол бермеңдер.
Дескриптор:
Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер
оқиға қазіргі заманда болғанда оқиға
қалай өрбитін еді?» тақырыбында
өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау
жазады; [1]
Жазылым барысында грамматикалық
қателіктерге жол бермейді; [1]
8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс. “Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда әңгіме қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазыңдар. Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермеңдер. Дескриптор: Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда оқиға қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазады; [1] Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермейді; [1]
#9 слайд
Сабақты
қорытындылау.
«Ханталапай» әдісі
арқылы сабақты
қорытындылауға
байланысты
сұрақтарға жауап
беріңдер.
9 слайд
Сабақты қорытындылау. «Ханталапай» әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап беріңдер.
#10 слайд
Үй тапсырма.
«Кейіпкерге хат» әдісі
арқылы Манапқа хат
жазыңдар.
Кері байланыс:
«Батарейка» әдісі
арқылы интертақтадан
кері байланыс аламын
10 слайд
Үй тапсырма. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Манапқа хат жазыңдар. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан кері байланыс аламын
#11 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













