Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ ашық сабаққа арналған презентация. кейіпкерлер мен образдар арқылы нақты тапсырмалар берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ тілі мен әдебиеті: Бөлімі: Адамгершілік – адал қасиет Сабақтың тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.

#1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті: Бөлімі: Адамгершілік – адал қасиет Сабақтың тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті: Бөлімі: Адамгершілік – адал қасиет Сабақтың тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу С

#2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Сабақтың мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Сабақтың мақсаты: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды а

#3 слайд
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт. 4.Мақта. 5. Би қимылын қайтала

3 слайд

Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт. 4.Мақта. 5. Би қимылын қайтала

Оқушыларды «flippity» әдісімен топқа бөлемін.

#4 слайд
Оқушыларды «flippity» әдісімен топқа бөлемін.

4 слайд

Оқушыларды «flippity» әдісімен топқа бөлемін.

Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Уордуолл» әдісі бойынша сұрақтар ұсынамын. https://wordwall.net/ru/resou rce

#5 слайд
Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Уордуолл» әдісі бойынша   сұрақтар ұсынамын. https://wordwall.net/ru/resou rce/52490563  

5 слайд

Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Уордуолл» әдісі бойынша   сұрақтар ұсынамын. https://wordwall.net/ru/resou rce/52490563  

1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Интерактивті тақтадан жазушы өмірі жайында бейнежазба тыңдаңдар. Шығармадағы сюжеттер желісіне

#6 слайд
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Интерактивті тақтадан жазушы өмірі жайында бейнежазба тыңдаңдар. Шығармадағы сюжеттер желісіне қарай оқиғаларды ретімен орналастырыңдар.   Сюжет Реті Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға асығуы Аға тәрбиеші Эльджбета Сергеевнағаарналған тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы Қалидың асығып кетуі, Манаптың «қаяу» күйде Волгаға отырып, вогзалға бағыт алуы Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, бауырын іздеуі Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы тосырқаулық

6 слайд

1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Интерактивті тақтадан жазушы өмірі жайында бейнежазба тыңдаңдар. Шығармадағы сюжеттер желісіне қарай оқиғаларды ретімен орналастырыңдар.   Сюжет Реті Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға асығуы Аға тәрбиеші Эльджбета Сергеевнағаарналған тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы Қалидың асығып кетуі, Манаптың «қаяу» күйде Волгаға отырып, вогзалға бағыт алуы Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, бауырын іздеуі Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы тосырқаулық

2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарыңа ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс-

#7 слайд
2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарыңа ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтап, сол арқылы образын ашыңдар. Постерге сызып қорғаңдар. Дескриптор: -«Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарына ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтайды; [1] - сол арқылы образын ашады; [1] -Постерге сызып, қорғайды; [1]

7 слайд

2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарыңа ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтап, сол арқылы образын ашыңдар. Постерге сызып қорғаңдар. Дескриптор: -«Кюар код» әдісі арқылы «Бауыр» әңгімесінен алдарына ұсынылған кейіпкерлердің портреті мен іс- әрекетін анықтайды; [1] - сол арқылы образын ашады; [1] -Постерге сызып, қорғайды; [1]

3-тапсырма. Жеке жұмыс. “Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда әңгіме қалай өрбитін еді?» тақ

#8 слайд
3-тапсырма. Жеке жұмыс. “Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда әңгіме қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазыңдар. Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермеңдер. Дескриптор: Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда оқиға қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазады; [1] Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермейді; [1]

8 слайд

3-тапсырма. Жеке жұмыс. “Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда әңгіме қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазыңдар. Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермеңдер. Дескриптор: Дербес пікір» әдісін пайдаланып, «Егер оқиға қазіргі заманда болғанда оқиға қалай өрбитін еді?» тақырыбында өмірмен байланыстырып шағын ойтолғау жазады; [1] Жазылым барысында грамматикалық қателіктерге жол бермейді; [1]

Сабақты қорытындылау. «Ханталапай» әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап беріңдер.

#9 слайд
Сабақты қорытындылау. «Ханталапай» әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап беріңдер.

9 слайд

Сабақты қорытындылау. «Ханталапай» әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап беріңдер.

Үй тапсырма. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Манапқа хат жазыңдар. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан

#10 слайд
Үй тапсырма. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Манапқа хат жазыңдар. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан кері байланыс аламын

10 слайд

Үй тапсырма. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Манапқа хат жазыңдар. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан кері байланыс аламын

Назарларыңызға рахмет!

#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
12.10.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі