Мастер-класс" Луллий шеңберінің ерекшеліктері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІНІҢ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН
ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ»
1 слайд
«ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІНІҢ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ»
2 слайд
13 - ғасырда француз монахы Раймонд Луллий қағаз шеңбері түрінде
логикалық материал ойлап тапты. «Луллий шеңбері» бұл – компьютер
тәрізді материал. Оның қарапайымдылығы балабақшада қолдануға
мүмкіндік береді. Бұл материал екі шеңбер (пластина) және арнайы
жасалған қораптан тұрады. Луллий шеңберлерді баланың жас
ерекшеліктеріне сай 4, 6, 8 бөлікке бөліп, оларға суреттер, сөздер, буын,
сандар мен сөйлемдер жазған. Әрбір бала өзіне қойылған сұраққа жауабын
таба алады және кез - келген комбинация бойынша қиялдап әңгіме айтып
береді.
Бұл материалдың функциясы өте көп және ол ТРИЗ әдісіне жатады, ойын
түрінде қолданылады. Оны жеке де, топтық түрде де қолдануға болады.
Педагог балаға оны «Сиқырлы шеңберлер» деп таныстырып, міндетті
түрде жұмыс жасау барысын көрсетіп, ережесімен таныстырады. Мұнда
педагог тек бақылаушының рөлін атқарады. Балалар өздері әрекеттесіп,
кезектерін белгілеп, ізденіп жұмыс жасайды.Ең тиімді және қызықты да, қолжетімді баланың іс - әрекеті бұл – ойын.
2 слайд
13 - ғасырда француз монахы Раймонд Луллий қағаз шеңбері түрінде логикалық материал ойлап тапты. «Луллий шеңбері» бұл – компьютер тәрізді материал. Оның қарапайымдылығы балабақшада қолдануға мүмкіндік береді. Бұл материал екі шеңбер (пластина) және арнайы жасалған қораптан тұрады. Луллий шеңберлерді баланың жас ерекшеліктеріне сай 4, 6, 8 бөлікке бөліп, оларға суреттер, сөздер, буын, сандар мен сөйлемдер жазған. Әрбір бала өзіне қойылған сұраққа жауабын таба алады және кез - келген комбинация бойынша қиялдап әңгіме айтып береді. Бұл материалдың функциясы өте көп және ол ТРИЗ әдісіне жатады, ойын түрінде қолданылады. Оны жеке де, топтық түрде де қолдануға болады. Педагог балаға оны «Сиқырлы шеңберлер» деп таныстырып, міндетті түрде жұмыс жасау барысын көрсетіп, ережесімен таныстырады. Мұнда педагог тек бақылаушының рөлін атқарады. Балалар өздері әрекеттесіп, кезектерін белгілеп, ізденіп жұмыс жасайды.Ең тиімді және қызықты да, қолжетімді баланың іс - әрекеті бұл – ойын.
3 слайд
Ойын мен тіл дамытудың екі жақты байланысы бар:
Ойын барысында
ойынның өзі
тілінің дамуы
барысында
күрделене түседі.Бала ойын
барысында
белсенділік
танытады
және тілі
дамиды;
3 слайд
Ойын мен тіл дамытудың екі жақты байланысы бар: Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі.Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды;
4 слайд
Ойын жүргізу барысы:
Барлық
шеңберде
сурет
орналастыр
ылады. Шеңберді
айналдырып
түскен комбинация
бойынша әңгіме
құрастырып, оның
пайдасын айтады.Мақсаты
қойылады.
Балаларға
сәйкестігін табу
қажет.
4 слайд
Ойын жүргізу барысы: Барлық шеңберде сурет орналастыр ылады. Шеңберді айналдырып түскен комбинация бойынша әңгіме құрастырып, оның пайдасын айтады.Мақсаты қойылады. Балаларға сәйкестігін табу қажет.
5 слайд
Нәтижесінде:
1. Бала ойын барысында белсенділік танытады
және тілі дамиды.
Сөздік қоры молайып, әңгімелеу және сөйлеу
тілі қалыптасады.
2. Ойын барысында ойынның өзі тілінің
дамуы
барысында күрделене түседі.
3. Ақыл - ой әрекетінің тәсілдерін үйренеді
( талдау, бекіту, жүйелеу, құрастыру).
4. Танымдық процестері дамиды.
5 слайд
Нәтижесінде: 1. Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды. Сөздік қоры молайып, әңгімелеу және сөйлеу тілі қалыптасады. 2. Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі. 3. Ақыл - ой әрекетінің тәсілдерін үйренеді ( талдау, бекіту, жүйелеу, құрастыру). 4. Танымдық процестері дамиды.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Міндеттерім
:
Луллия шеңберін оқу қызметінің түріне
сай таңдап алу.
Баланың жас ерекшелігіне, білім
деңгейіне көңіл бөлу.
Топтағы бала санына қарай ойын түрін
ұйымдастыру.
Өтілген материалды ұдайы
қайталап ,тереңдетіп отыру.
Оқу қызметін таныстыру белсенділігін
арттыруды қалыптастыру.
7 слайд
Міндеттерім : Луллия шеңберін оқу қызметінің түріне сай таңдап алу. Баланың жас ерекшелігіне, білім деңгейіне көңіл бөлу. Топтағы бала санына қарай ойын түрін ұйымдастыру. Өтілген материалды ұдайы қайталап ,тереңдетіп отыру. Оқу қызметін таныстыру белсенділігін арттыруды қалыптастыру.
8 слайд
Луллия шеңберінің
қолдануының
тиімділігі:
Баланың оқу қызметіне деген
қызығушылығын арттырады.
Логикалық ойлауды және өз бетінше
топтық жұмыс істеуге
белсенділігін арттырады.
Мақсатқа жетуге талпынады.
Өз күшін , білімін
байқайға,бақылап,бағалауға
ынталанады.
Білім беруде Луллия шеңберінің
көмегі зор.
8 слайд
Луллия шеңберінің қолдануының тиімділігі: Баланың оқу қызметіне деген қызығушылығын арттырады. Логикалық ойлауды және өз бетінше топтық жұмыс істеуге белсенділігін арттырады. Мақсатқа жетуге талпынады. Өз күшін , білімін байқайға,бақылап,бағалауға ынталанады. Білім беруде Луллия шеңберінің көмегі зор.
9 слайд
9 слайд