Материалдар / Мастер-класс" Луллий шеңберінің ерекшеліктері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мастер-класс" Луллий шеңберінің ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
«ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІНІҢ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
2213
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІНІҢ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ»

1 слайд
«ЛУЛЛИЯ ШЕҢБЕРІНІҢ ӘДІСІ БАЛАЛАРДЫҢ ОЙЫН БАРЫСЫНДА ТІЛІН ДАМЫТАТЫН ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ»

13 - ғасырда француз монахы Раймонд Луллий қағаз шеңбері түрінде логикалық материал ойлап тапты. «Луллий шеңбері» бұл – компьют

2 слайд
13 - ғасырда француз монахы Раймонд Луллий қағаз шеңбері түрінде логикалық материал ойлап тапты. «Луллий шеңбері» бұл – компьютер тәрізді материал. Оның қарапайымдылығы балабақшада қолдануға мүмкіндік береді. Бұл материал екі шеңбер (пластина) және арнайы жасалған қораптан тұрады. Луллий шеңберлерді баланың жас ерекшеліктеріне сай 4, 6, 8 бөлікке бөліп, оларға суреттер, сөздер, буын, сандар мен сөйлемдер жазған. Әрбір бала өзіне қойылған сұраққа жауабын таба алады және кез - келген комбинация бойынша қиялдап әңгіме айтып береді. Бұл материалдың функциясы өте көп және ол ТРИЗ әдісіне жатады, ойын түрінде қолданылады. Оны жеке де, топтық түрде де қолдануға болады. Педагог балаға оны «Сиқырлы шеңберлер» деп таныстырып, міндетті түрде жұмыс жасау барысын көрсетіп, ережесімен таныстырады. Мұнда педагог тек бақылаушының рөлін атқарады. Балалар өздері әрекеттесіп, кезектерін белгілеп, ізденіп жұмыс жасайды.Ең тиімді және қызықты да, қолжетімді баланың іс - әрекеті бұл – ойын.

Ойын мен тіл дамытудың екі жақты байланысы бар: Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі.Бала ойы

3 слайд
Ойын мен тіл дамытудың екі жақты байланысы бар: Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі.Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды;

Ойын жүргізу барысы: Барлық шеңберде сурет орналастыр ылады. Шеңберді айналдырып түскен комбинация бойынша әңгіме құраст

4 слайд
Ойын жүргізу барысы: Барлық шеңберде сурет орналастыр ылады. Шеңберді айналдырып түскен комбинация бойынша әңгіме құрастырып, оның пайдасын айтады.Мақсаты қойылады. Балаларға сәйкестігін табу қажет.

Нәтижесінде: 1. Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды. Сөздік қоры молайып, әңгімелеу және сөйлеу

5 слайд
Нәтижесінде: 1. Бала ойын барысында белсенділік танытады және тілі дамиды. Сөздік қоры молайып, әңгімелеу және сөйлеу тілі қалыптасады. 2. Ойын барысында ойынның өзі тілінің дамуы барысында күрделене түседі. 3. Ақыл - ой әрекетінің тәсілдерін үйренеді ( талдау, бекіту, жүйелеу, құрастыру). 4. Танымдық процестері дамиды.

6 слайд

Міндеттерім : Луллия шеңберін оқу қызметінің түріне сай таңдап алу. Баланың жас ерекшелігіне, білім деңгейіне көңіл бөлу.

7 слайд
  Міндеттерім : Луллия шеңберін оқу қызметінің түріне сай таңдап алу. Баланың жас ерекшелігіне, білім деңгейіне көңіл бөлу. Топтағы бала санына қарай ойын түрін ұйымдастыру. Өтілген материалды ұдайы қайталап ,тереңдетіп отыру. Оқу қызметін таныстыру белсенділігін арттыруды қалыптастыру.  

Луллия шеңберінің қолдануының тиімділігі: Баланың оқу қызметіне деген қызығушылығын арттырады. Логикалық ойлауды және өз беті

8 слайд
Луллия шеңберінің қолдануының тиімділігі: Баланың оқу қызметіне деген қызығушылығын арттырады. Логикалық ойлауды және өз бетінше топтық жұмыс істеуге белсенділігін арттырады. Мақсатқа жетуге талпынады. Өз күшін , білімін байқайға,бақылап,бағалауға ынталанады. Білім беруде Луллия шеңберінің көмегі зор.

9 слайд