"Математика біздің айналамызда" ойын - викторина

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Математика біздің айналамызда" ойын - викторина

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәндерінің мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

•Мақсаты:Пәнге деген қызығушылығын тудыру,таным шеңберін кеңейте және басқа ғылыммен байланыстыра отырып ,оқушылардың матем

#2 слайд
•Мақсаты:Пәнге деген қызығушылығын тудыру,таным шеңберін кеңейте және басқа ғылыммен байланыстыра отырып ,оқушылардың математикалық ойлау мен таным белсенділігін арттыру.

2 слайд

•Мақсаты:Пәнге деген қызығушылығын тудыру,таным шеңберін кеңейте және басқа ғылыммен байланыстыра отырып ,оқушылардың математикалық ойлау мен таным белсенділігін арттыру.

•Викторина сұрақтары: •1.Үш орындаушыдан тұратын ансамбль. •А)трио; В)нонет; С)квартет. •2.Қандай математикалық фигураны бри

#3 слайд
•Викторина сұрақтары: •1.Үш орындаушыдан тұратын ансамбль. •А)трио; В)нонет; С)квартет. •2.Қандай математикалық фигураны бриллиантпен әшекейлейді? •А)дөңгелек; В) үшбұрыш; С)шаршы. •3.Санау үшін қолданылатын сан. •А)натурал; В)рационал; С)бүтін •4.Қандай геометриялық фигура Күнмен дос. •А) Кесінді; В) Түзу; С)Сәуле

3 слайд

•Викторина сұрақтары: •1.Үш орындаушыдан тұратын ансамбль. •А)трио; В)нонет; С)квартет. •2.Қандай математикалық фигураны бриллиантпен әшекейлейді? •А)дөңгелек; В) үшбұрыш; С)шаршы. •3.Санау үшін қолданылатын сан. •А)натурал; В)рационал; С)бүтін •4.Қандай геометриялық фигура Күнмен дос. •А) Кесінді; В) Түзу; С)Сәуле

•5.Аңшылар,барабаншылар мен математиктер қандай затсыз жүре алмайды? •А) сансыз ;В)пайызсыз; С)бөлшек.(дробь) •6.Батыр және ад

#4 слайд
•5.Аңшылар,барабаншылар мен математиктер қандай затсыз жүре алмайды? •А) сансыз ;В)пайызсыз; С)бөлшек.(дробь) •6.Батыр және адал,шыншыл,тәртіпті және жомарт адамнан не алу керек? •А)тапсырма; В) үлгі; С)сан. •7.Қандай геометриялық фигура спорттық гимнастикалық снаряд болып табылады? •А)үшбұрыш; В) ромб; С)шеңбер

4 слайд

•5.Аңшылар,барабаншылар мен математиктер қандай затсыз жүре алмайды? •А) сансыз ;В)пайызсыз; С)бөлшек.(дробь) •6.Батыр және адал,шыншыл,тәртіпті және жомарт адамнан не алу керек? •А)тапсырма; В) үлгі; С)сан. •7.Қандай геометриялық фигура спорттық гимнастикалық снаряд болып табылады? •А)үшбұрыш; В) ромб; С)шеңбер

•8.Заманауи фотоаппараттар қандай болады? •А) сандық; В) бөлшектік; С)цифрлық •9.Шектеусіз бөлшектің жазылуындағы қайталанат

#5 слайд
•8.Заманауи фотоаппараттар қандай болады? •А) сандық; В) бөлшектік; С)цифрлық •9.Шектеусіз бөлшектің жазылуындағы қайталанатын цифрлар группасы қалай аталады? •А) тайм: В) раунд: С)период. •10.Қандай европа қаласында Пифагор мен Архимед көшелері бар? •А) Париж; В) Амстердам; С)Рим.

5 слайд

•8.Заманауи фотоаппараттар қандай болады? •А) сандық; В) бөлшектік; С)цифрлық •9.Шектеусіз бөлшектің жазылуындағы қайталанатын цифрлар группасы қалай аталады? •А) тайм: В) раунд: С)период. •10.Қандай европа қаласында Пифагор мен Архимед көшелері бар? •А) Париж; В) Амстердам; С)Рим.

•11.Үнділер оны «сунья», ал араб математиктері «сифр» деп атаған.Қазір біз оны қалай атап жүрміз? •А) бір; В) миллион; С)

#6 слайд
•11.Үнділер оны «сунья», ал араб математиктері «сифр» деп атаған.Қазір біз оны қалай атап жүрміз? •А) бір; В) миллион; С)нөл. •12.Бұл ұлы математиктің қабірінің тасында шарға сырттай сызылған цилиндр бейнеленген.Екі ғасыр өтсе де осы математиктің қабірін осы сызба арқылы тапқан.Бұл математик кім? •А) Пифагор; В)Архимед; С)Гаусс.

6 слайд

•11.Үнділер оны «сунья», ал араб математиктері «сифр» деп атаған.Қазір біз оны қалай атап жүрміз? •А) бір; В) миллион; С)нөл. •12.Бұл ұлы математиктің қабірінің тасында шарға сырттай сызылған цилиндр бейнеленген.Екі ғасыр өтсе де осы математиктің қабірін осы сызба арқылы тапқан.Бұл математик кім? •А) Пифагор; В)Архимед; С)Гаусс.

#7 слайд

7 слайд

•16. «Сандар әлемді билейді!» деген сөзді ежелгі оқымыстылардың қайсысы айтты. •А)Пифагор; В)Архимед; С)Евклид. •17. 19-ғас

#8 слайд
•16. «Сандар әлемді билейді!» деген сөзді ежелгі оқымыстылардың қайсысы айтты. •А)Пифагор; В)Архимед; С)Евклид. •17. 19-ғасырдағы сәнқой ер адамның бас киімінің үлгісі. •А) конус; В) цилиндр; С)пирамида. •18. Төрт орындаушыдан тұратын музыкалық ансамбль. •А) трио; В) нонет; С)квартет.

8 слайд

•16. «Сандар әлемді билейді!» деген сөзді ежелгі оқымыстылардың қайсысы айтты. •А)Пифагор; В)Архимед; С)Евклид. •17. 19-ғасырдағы сәнқой ер адамның бас киімінің үлгісі. •А) конус; В) цилиндр; С)пирамида. •18. Төрт орындаушыдан тұратын музыкалық ансамбль. •А) трио; В) нонет; С)квартет.

•19.Бал арасының сотысы қандай пішінге ие? •А) бесбұрыш: В) алтыбұрыш; С)шаршы. •20.Сорпа текшелері қандай пішінге ие? •А) приз

#9 слайд
•19.Бал арасының сотысы қандай пішінге ие? •А) бесбұрыш: В) алтыбұрыш; С)шаршы. •20.Сорпа текшелері қандай пішінге ие? •А) призма; В) текше; С)параллелепипед. •21.Ежелде бұл термин болмаған .Бұл терминді 17 ғасырда француз математигі Франсуа Виет енгізді. Латын тілінен аудар ғанда «шабақ» деген мағына береді.Ол не? •А) процент: В) пропорция: С)радиус.

9 слайд

•19.Бал арасының сотысы қандай пішінге ие? •А) бесбұрыш: В) алтыбұрыш; С)шаршы. •20.Сорпа текшелері қандай пішінге ие? •А) призма; В) текше; С)параллелепипед. •21.Ежелде бұл термин болмаған .Бұл терминді 17 ғасырда француз математигі Франсуа Виет енгізді. Латын тілінен аудар ғанда «шабақ» деген мағына береді.Ол не? •А) процент: В) пропорция: С)радиус.

•22.Бұл математик француз королі Генрих ІV – ның аудармашысы болған. Қазіргі оқушылар оны бір теоремасы арқылы біледі.Қандай

#10 слайд
•22.Бұл математик француз королі Генрих ІV – ның аудармашысы болған. Қазіргі оқушылар оны бір теоремасы арқылы біледі.Қандай теорема? •А) Виет теоремасы: В) Эйлер теоремасы: С)Пифагор теоремасы. •23.Дәлелдеуді қажет етпейтін тұжырым. •А) анықтама; В)теорема; С)аксиома. •24.Қандай автомобильдің эмблемасы төрт шеңбер? •А) лада; В) джип; С)ауди.

10 слайд

•22.Бұл математик француз королі Генрих ІV – ның аудармашысы болған. Қазіргі оқушылар оны бір теоремасы арқылы біледі.Қандай теорема? •А) Виет теоремасы: В) Эйлер теоремасы: С)Пифагор теоремасы. •23.Дәлелдеуді қажет етпейтін тұжырым. •А) анықтама; В)теорема; С)аксиома. •24.Қандай автомобильдің эмблемасы төрт шеңбер? •А) лада; В) джип; С)ауди.

•25.Ағылшын математигі Рекорд қандай математикалық белгі енгізді? •А) параллельдік белгісін; В) теңдік белгісін; С)ұқсастық б

#11 слайд
•25.Ағылшын математигі Рекорд қандай математикалық белгі енгізді? •А) параллельдік белгісін; В) теңдік белгісін; С)ұқсастық белгісін. •26. Типографиялық қателік арқылы пайда болған математикалық белгі. •А) радикал: В) қосу; С)процент. •27.5 орындаушыдан тұратын музыкалық ансамбль. •А) квартет; В) квантет; С)дуэт.

11 слайд

•25.Ағылшын математигі Рекорд қандай математикалық белгі енгізді? •А) параллельдік белгісін; В) теңдік белгісін; С)ұқсастық белгісін. •26. Типографиялық қателік арқылы пайда болған математикалық белгі. •А) радикал: В) қосу; С)процент. •27.5 орындаушыдан тұратын музыкалық ансамбль. •А) квартет; В) квантет; С)дуэт.

#12 слайд

12 слайд

•30.Осы құрылыстың периметрін 2h-қа бөлсе,П санын береді.Биіктігін 100 көбейтсе , Жерден Күнге дейінгі қашықтықты береді.Бұл

#13 слайд
•30.Осы құрылыстың периметрін 2h-қа бөлсе,П санын береді.Биіктігін 100 көбейтсе , Жерден Күнге дейінгі қашықтықты береді.Бұл қандай құрылыс? •А) Александр шырағы; В) Хеопс пирамидасы; С)Пизан мұнарасы. •31. Еліміздің қандай қаласында 25 қабаттан тұратын және биіктігі 102 метр болатын «Қазақстан » қонақүйі орналасқан? •А) Астанада: В) Ақтауда; С)Алматыда.

13 слайд

•30.Осы құрылыстың периметрін 2h-қа бөлсе,П санын береді.Биіктігін 100 көбейтсе , Жерден Күнге дейінгі қашықтықты береді.Бұл қандай құрылыс? •А) Александр шырағы; В) Хеопс пирамидасы; С)Пизан мұнарасы. •31. Еліміздің қандай қаласында 25 қабаттан тұратын және биіктігі 102 метр болатын «Қазақстан » қонақүйі орналасқан? •А) Астанада: В) Ақтауда; С)Алматыда.

•32. Арифметикалық амалдың қандай нәтижесінің «дәмі тәтті». •А) қосындысы; В) қалдығы; С)айырмасы. •33. «Математика- барл

#14 слайд
•32. Арифметикалық амалдың қандай нәтижесінің «дәмі тәтті». •А) қосындысы; В) қалдығы; С)айырмасы. •33. «Математика- барлық ғылым патшасы, ал арифметика – математика патшасы »деген сөз кімдікі? •А)С.Ковалевская; В)Пифагор; С)К.Гаусс. •34.Атақты суретші Пикассоның суретінде қыз қандай фигурада тұр? •А) шарда: В) пирамидада: С)цилиндрде

14 слайд

•32. Арифметикалық амалдың қандай нәтижесінің «дәмі тәтті». •А) қосындысы; В) қалдығы; С)айырмасы. •33. «Математика- барлық ғылым патшасы, ал арифметика – математика патшасы »деген сөз кімдікі? •А)С.Ковалевская; В)Пифагор; С)К.Гаусс. •34.Атақты суретші Пикассоның суретінде қыз қандай фигурада тұр? •А) шарда: В) пирамидада: С)цилиндрде

•35.Бұл фигураның грек тілінен аудармасы «керілген жіп» деген мағына береді.Бұл не? •А) шеңбер; В) катет; С)гипотенуза. •36.

#15 слайд
•35.Бұл фигураның грек тілінен аудармасы «керілген жіп» деген мағына береді.Бұл не? •А) шеңбер; В) катет; С)гипотенуза. •36.Бұл ағылшын математигі «дискриминант » терминін енгізді. •А) Д.Д.Сильвестр; В)Ж.Л.Лагранж; С)Г.В.Лейбниц. •37. «Функция» терминін енгізген атақты математик кім? •А) Н.Лобачевский; В) Ф.Милетский; С)Г.Лейбниц.

15 слайд

•35.Бұл фигураның грек тілінен аудармасы «керілген жіп» деген мағына береді.Бұл не? •А) шеңбер; В) катет; С)гипотенуза. •36.Бұл ағылшын математигі «дискриминант » терминін енгізді. •А) Д.Д.Сильвестр; В)Ж.Л.Лагранж; С)Г.В.Лейбниц. •37. «Функция» терминін енгізген атақты математик кім? •А) Н.Лобачевский; В) Ф.Милетский; С)Г.Лейбниц.

•38.Египет үшбұрышының неше төбесі бар? •А) 3: В) 4: С)7. •39.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа «Сәл кідіре тұр,сызбам

#16 слайд
•38.Египет үшбұрышының неше төбесі бар? •А) 3: В) 4: С)7. •39.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа «Сәл кідіре тұр,сызбамды сызып аяқтап алайын»-деп айтқан ғалым. А)Пифагор:В)Архимед:С)Евклид •40.Архимед ғажайып құрал жасап, римдіктер дің теңіздегі флотын жағып жіберген.Ол қандай құрал? •А)шырпы:В)айна:С)жарылғыш құрал.

16 слайд

•38.Египет үшбұрышының неше төбесі бар? •А) 3: В) 4: С)7. •39.Өзін шауып өлтіргелі келе жатқан солдатқа «Сәл кідіре тұр,сызбамды сызып аяқтап алайын»-деп айтқан ғалым. А)Пифагор:В)Архимед:С)Евклид •40.Архимед ғажайып құрал жасап, римдіктер дің теңіздегі флотын жағып жіберген.Ол қандай құрал? •А)шырпы:В)айна:С)жарылғыш құрал.

•41.Латынша «алға қарай жүремін», «алға қарай қозғалыс», «жетістік», «біртіндеп күшею» деген сөз. •А) пропорция: В) прогресси

#17 слайд
•41.Латынша «алға қарай жүремін», «алға қарай қозғалыс», «жетістік», «біртіндеп күшею» деген сөз. •А) пропорция: В) прогрессия: С)периметр •42.Ол –математика ғылымдарының дамуына көп еңбек сіңірген ғалым.Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының академигі.Физика -математика ғылымдарының докторы,профессор Алғашқы ұлттық жоғары математика оқулығының авторы.Негізгі ғылыми еңбектері математикалық теңдеулерге,теориялық және қолданбалы механика саласына арналған.Кім ол? •А)Жәутіков; В)Сатпаев ; С)Жұмаділдаев

17 слайд

•41.Латынша «алға қарай жүремін», «алға қарай қозғалыс», «жетістік», «біртіндеп күшею» деген сөз. •А) пропорция: В) прогрессия: С)периметр •42.Ол –математика ғылымдарының дамуына көп еңбек сіңірген ғалым.Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының академигі.Физика -математика ғылымдарының докторы,профессор Алғашқы ұлттық жоғары математика оқулығының авторы.Негізгі ғылыми еңбектері математикалық теңдеулерге,теориялық және қолданбалы механика саласына арналған.Кім ол? •А)Жәутіков; В)Сатпаев ; С)Жұмаділдаев

Файл форматы:
ppt
01.02.2019
1850
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі