Материалдар / Математика пәнінен БЖБ ТЖБ тапсырмаларын құрсатыру ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика пәнінен БЖБ ТЖБ тапсырмаларын құрсатыру ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен БЖБ ТЖБ тапсырмаларын құрсатыру ерекшеліктеру туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
41
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: «Математика пәнінен БЖБ ТЖБ тапсырмаларын құрастыру ерекшеліктері » Мақсаты: Жиынтық бағалау туралы түсінік

1 слайд
Тақырыбы: «Математика пәнінен БЖБ ТЖБ тапсырмаларын құрастыру ерекшеліктері » Мақсаты: Жиынтық бағалау туралы түсініктерін кеңейту, білім жүйесінде жиынтық бағалаудың алатын орнын әріптестермен талқылау. БЖБ мен ТЖБ тапсырмаларын дайындау жолдарын талдау, құрылған тапсырмаларды саралау жұмыстарын жүргізу.

Трен ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»

2 слайд
Трен ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»

Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек? Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірле

3 слайд
Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек? Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірлеу барысында нені ескеру керек?

БЖБ өткізуге қойылатын талаптар: • Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады • Егер бір тоқсанда б

4 слайд
БЖБ өткізуге қойылатын талаптар: • Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады • Егер бір тоқсанда бөлімдер саны 4 және одан да көп болса, БЖБ өткізу кезінде бөлімдер біріктіріледі, бір тоқсанда БЖБ саны 3-тен артық болмауы қажет • БЖБ жоспарлау уақытында 15-20 минуттан аспайтындай етіп жоспарлау қажет. 15-20 минут – бұл бағалаудың сабақтың тек бір бөлігінде өткізілетінін бейнелейтін шартты көрсеткіш • Мұғалім БЖБ өткізу формасын (практикалық немесе шығармашылық жұмыс, бақылау, жоба, ауызша, эссе және т.б.) және қай сабақта өткізілетінін өзі анықтайды • БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек • БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі) • БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды • Қорытындысы бойынша модерация өткізілмейді • Соңғы БЖБ тоқсан аяқталуына 1 апта қалғанға дейін өткізу жоспарланады • Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыру қажет

ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар: • Ұзақтығы – 45 минут • Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы, мате

5 слайд
ТЖБ мазмұны мен өткізілуіне қойылатын талаптар: • Ұзақтығы – 45 минут • Максималды балл спецификацияда анықталады. Мысалы, математикадан бал саны – 20 (5-сынып), алгебра – 20 (7-сынып), геометрия – 20 (7-сынып) • Мұғалім тапсырмаларды спецификацияға сәйкес құрастырады • Көшіруді болдырмау мақсатында қажетті нұсқалар дайындалады • Қорытындысы бойынша модерация өткізіледі • Мұғалім кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) ТЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыруы қажет

5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық

6 слайд
5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау рубрикасын құрастыру, бағалау критерийлеріне сәйкес деңгейлерлерді сипаттау. 2) жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, оларды ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру; 1) оқу бағдарламасын, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын талдау; Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмі келесі кезеңдерден тұрады: 3) ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырма дайындау; 4) әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру және балл белгілеу;

Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу алгоритмінің дескрипторын құрастыру 4 Дескрипторлар қалыптастырушы бағал

7 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын әзірлеу алгоритмінің дескрипторын құрастыру 4 Дескрипторлар қалыптастырушы бағалау мен бөлім бойынша жиынтық бағалау процесінде қолданылады1 2 3 Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларында әрбір дескриптор 1 балмен бағаланады. Дескрипторлар тапсырмамен қатар әзірленеді. Бұл тапсырманың, бағалаудың сенімділігі мен валидтілігін қамтамасыз етеді. Мұғалімге объективті және дұрыс бағалауына көмектеседі.

8 слайд

ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және тоқсандық жиынтық б

9 слайд
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУ АЛГОРИТМІ Ағымдағы тоқсанның жиынтық бағалауларына және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасына шолу жасау және өзгерістер енгізу Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын (нұсқалары) құрастыруТапсырмаларға балл қою кестесін әзірлеу Обзор долгосрочного плана учебной программы Оқу бағдарламасындағы ұзақ мерзімді жоспарға шолу жасау Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясына шолу жасау

П ән бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құры

10 слайд
П ән бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы тоқсанды аяқтау бойынша бағалау рәсімдерінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптарды анықтайды бір параллельдегі барлық сыныптар үшін бірыңғай талаптар белгіленеді тапсырманың мақсатын, күтілетін нәтижесін, деңгейін, орындау уақытын, құрылымын, сипаттамасын анықтайды тапсырмалар мен балл қою кестесінің үлгілері ұсынылғанТЖБ спецификациясы – бұл құжат

Сапалы бағалау – жақсы құрастырылған бағалау құралдарымен қатар бағалау процедурасына қатысты түсіндірме жұмысын дұрыс жүргіз

11 слайд
Сапалы бағалау – жақсы құрастырылған бағалау құралдарымен қатар бағалау процедурасына қатысты түсіндірме жұмысын дұрыс жүргізумен де байланысты. Оқушылар бағалаудың мақсатын жақсы түсінуі және өздерінен не талап етілетінін білуі тиіс. C апалы бағалау арқылы оқушылардың үздік нәтижеге қол жеткізуіне Сіздің қосар үлесіңіз мол! Сапалы тапсырмалар әзірлеу - сіздің қолыңызда! Бағалау тапсырмаларын әзірлеу тәжірибеңізге сәттілік тілейміз!

12Кері байланыс «3-2-1» Мен ТЖБ тапсырмасын жасауда басты назарға алатын 3-нәрсе Мен БЖБ тапсырмасында дамытуды қажет ет

12 слайд
12Кері байланыс «3-2-1» Мен ТЖБ тапсырмасын жасауда басты назарға алатын 3-нәрсе Мен БЖБ тапсырмасында дамытуды қажет ететін 2-нәрсе Маған әлі де түсініксіз болып отырған 1-сұрақ