Материалдар / Математика.Жазық фигуралардың модельдері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика.Жазық фигуралардың модельдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.3.2.3. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен көмпозиция құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
409
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика Соза қ ауданы Созақ ауылы Науайы атындағы жалпы орта мектептің бастауыш сынып м ұғалімі Бабаева Шахноза Мухамедж

1 слайд
Математика Соза қ ауданы Созақ ауылы Науайы атындағы жалпы орта мектептің бастауыш сынып м ұғалімі Бабаева Шахноза МухамеджановнаСабақ тақырыбы Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері: Тілдік мақсат: Жазық фигуралардың модельдері Кейбір оқушылар: Жазық фигуралардың модельдерін жасайды және олардан композиция құрастырады.Оқушылардың көпшілігі : Жазық және жазықтағы фигураларды ажыратады;Барлық оқушылар: Жазық фигураларды таниды;1.3.2.3. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен көмпозиция құрастыру Пәнге қатысты лексика мен терминология: Жазық геометриялық пішіндер, екі өлшемді форма, үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш, тіктөртбұрыш, модель. Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: Талқылау: -Үшбұрыш моделін қалай жасауға болады? -Көлемді фигураның көмегімен жазық фигураны қалай жасауға болады? • Жазық фигураларды таниды, ажыратады: • Фигуралардың модельдерін жасайды. Құндылықтар: Бір бірінің пікірін тыңдау, өз ойын ашық білдіру. (тәрбие элементтерін сақтау)

Белсенді оқыту әдістері «Сиқырлы дорба» ойыны «Миға шабуыл» әдісі «Кім жылдам» әдіс

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Сиқырлы дорба» ойыны «Миға шабуыл» әдісі «Кім жылдам» әдісі «Ойлан тап» әдісі1- тапсырма Топпен жұмыс. Геометрилық пішіндердің моделін жасау. 1-топ. Үшбұрыш моделін жас 2-топ. Шаршының моделін жаса 3-топ. Төртбұрыш жаса Дескриптор: - Үшбұрыш моделін жасайды. -Шаршы екенін айтады. -Төртбұрыш моделін жасайды. (ҚБ) Жарайсыңдар! 3- тапсырма . Дәптермен жұмыс . Жеке жұмыс. Жазық фигуралардан отарбаның суретін салады және әр бір фигура санын қанша екенін табады. Дескриптор: - Отарбадағы фигура санын қанша екенін табады. - Олардан композиция құрастыра біледі. (ҚБ) Басбармақ 2- тапсырма Жұптық жұмыс. Түрлі түсті қағазға шеңбер сызып, қырқады. Дайын болған пішінге қарап, неге ұқсайтынын айтады. Дескриптор: - Фигураларды анықтайды . -Күнделікті өмірде кездесетін ұқсас заттармен салыстырады. (ҚБ) Қол шапалақ Қорытынды - Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Дереккөздер - Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.

3- тапсырма Тапсырмадағы таңдаған жазық фигураларын алып, отарбаның суретін салады және әр бір фигура санын қанша екенін таб

3 слайд
3- тапсырма Тапсырмадағы таңдаған жазық фигураларын алып, отарбаның суретін салады және әр бір фигура санын қанша екенін табады. Дескриптор - Отарбадағы фигура санын қанша екенін табады. - Олардан композиция құрастыра біледі. Бағалау «Басбармақ әдісі»( Қалыптастырушы бағалау Қалыптастырушы бағалау сабақ барысында «Ауызша мақтау», « Қол шапалақ», «Смайлик», «Басбармақ» арқылы бағалау.

Ықшам сабақтың әсері Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра от

4 слайд
Ықшам сабақтың әсері Сабақты жоспарлауда оқу бағдарламасын, оқу жоспарын және әр тапсырмаға критерий бойынша байланыстыра отырып сабақты жоспарлау керек екенін түсіндім. Саба қты жоспарлау кезінде тренердің және әріптестерімнің кері байланыс беру нәтижесін ескере отырып үйрендім. Саба қты жоспарлау кезінде тренердің және әріптестерімнің кері байланыс беру нәтижесін ескере отырып үйрендім.