Математикалық сайыс сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математикалық сайыс сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Апталыққа жарыс сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыт

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.

ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. “Математикалық сұрақтар” 2. “Ойлан, тап” 3. “Қас - қағым сәт!” 4. “ ҚЫЗЫҚТЫ ЖҰМБАҚТАР” 5. “Эстафеталық есепт

#3 слайд
ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. “Математикалық сұрақтар” 2. “Ойлан, тап” 3. “Қас - қағым сәт!” 4. “ ҚЫЗЫҚТЫ ЖҰМБАҚТАР” 5. “Эстафеталық есептер” 6. "Дұрыс- Бұрыс " атты логикалық викториналық ойын 7. “Қорытындылау кезеңі”

3 слайд

ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. “Математикалық сұрақтар” 2. “Ойлан, тап” 3. “Қас - қағым сәт!” 4. “ ҚЫЗЫҚТЫ ЖҰМБАҚТАР” 5. “Эстафеталық есептер” 6. "Дұрыс- Бұрыс " атты логикалық викториналық ойын 7. “Қорытындылау кезеңі”

2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? Бір жылда неше ай, неше апта,неше күн бар? Бір-бірі мен қиылыс- пайтын түзулер? 1/

#4 слайд
2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? Бір жылда неше ай, неше апта,неше күн бар? Бір-бірі мен қиылыс- пайтын түзулер? 1/2-ге кері сан? 225 қай санның квадраты? Қандай сандар 10-ға бөлінеді? Математикалық сұрақтар

4 слайд

2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? Бір жылда неше ай, неше апта,неше күн бар? Бір-бірі мен қиылыс- пайтын түзулер? 1/2-ге кері сан? 225 қай санның квадраты? Қандай сандар 10-ға бөлінеді? Математикалық сұрақтар

«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 1020304050 Формулалар 1020304050 Логика 1020304050 Ережелер 1020304050

#5 слайд
«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 1020304050 Формулалар 1020304050 Логика 1020304050 Ережелер 1020304050

5 слайд

«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 1020304050 Формулалар 1020304050 Логика 1020304050 Ережелер 1020304050

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 9; 10; 12; 15; ? Жауабы: 19

#6 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 9; 10; 12; 15; ? Жауабы: 19

6 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 9; 10; 12; 15; ? Жауабы: 19

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 16151714? 32333134? Жауабы: 18 30

#7 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 16151714? 32333134? Жауабы: 18 30

7 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 16151714? 32333134? Жауабы: 18 30

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 7 12 2 6 11 9 13 ? Жауабы: 18

#8 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 7 12 2 6 11 9 13 ? Жауабы: 18

8 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 7 12 2 6 11 9 13 ? Жауабы: 18

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 121

#9 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 121

9 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 121

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 108

#10 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 108

10 слайд

Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 108

Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12

#11 слайд
Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12

11 слайд

Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12

100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді? Жауабы: 1кг

#12 слайд
100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді? Жауабы: 1кг

12 слайд

100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді? Жауабы: 1кг

Адам есектен неге құлайды? Жауабы: жерге

#13 слайд
Адам есектен неге құлайды? Жауабы: жерге

13 слайд

Адам есектен неге құлайды? Жауабы: жерге

Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе? Жауабы: адамның есімі

#14 слайд
Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе? Жауабы: адамның есімі

14 слайд

Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе? Жауабы: адамның есімі

Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? 18

#15 слайд
Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? 18

15 слайд

Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? 18

Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк маши

#16 слайд
Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған? ? 5 сағат 5 сағат Жауабы: 700 км

16 слайд

Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған? ? 5 сағат 5 сағат Жауабы: 700 км

Екі бекеттің арасын жүк машинасы сағатына 60 км жылдамдықпен 4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы жолды 5 сағат жүрді. Жүк ма

#17 слайд
Екі бекеттің арасын жүк машинасы сағатына 60 км жылдамдықпен 4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы жолды 5 сағат жүрді. Жүк машинасының қайтар жолдағы жылдамдығын тап. Жауабы: 48 км/сағ

17 слайд

Екі бекеттің арасын жүк машинасы сағатына 60 км жылдамдықпен 4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы жолды 5 сағат жүрді. Жүк машинасының қайтар жолдағы жылдамдығын тап. Жауабы: 48 км/сағ

Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап.? Жауабы: 24 дм

#18 слайд
Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап.? Жауабы: 24 дм

18 слайд

Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап.? Жауабы: 24 дм

Кубтың көлемінің формуласын атаңдар. Жауабы: V=abc

#19 слайд
Кубтың көлемінің формуласын атаңдар. Жауабы: V=abc

19 слайд

Кубтың көлемінің формуласын атаңдар. Жауабы: V=abc

БОНУС +1

#20 слайд
БОНУС +1

20 слайд

БОНУС +1

Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

#21 слайд
Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

21 слайд

Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне

#22 слайд
Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады

22 слайд

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады

Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бө

#23 слайд
Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек

23 слайд

Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек

Бөліндіні бөлшек түрінде жазу үшін - ... Жауабы: бөлінгішті бөлшектің алымына, бөлгішті бөліміне жазу керек

#24 слайд
Бөліндіні бөлшек түрінде жазу үшін - ... Жауабы: бөлінгішті бөлшектің алымына, бөлгішті бөліміне жазу керек

24 слайд

Бөліндіні бөлшек түрінде жазу үшін - ... Жауабы: бөлінгішті бөлшектің алымына, бөлгішті бөліміне жазу керек

20 ұпай!!!

#25 слайд
20 ұпай!!!

25 слайд

20 ұпай!!!

ҚАС-ҚАҒЫМ СӘТ !

#26 слайд
ҚАС-ҚАҒЫМ СӘТ !

26 слайд

ҚАС-ҚАҒЫМ СӘТ !

Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше градусқа тең? Екі санның қатынасы не деп аталады? Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 14-тің

#27 слайд
Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше градусқа тең? Екі санның қатынасы не деп аталады? Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 14-тің квадраты неше? Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда? Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі? Ең үлкен уақыт өлшемі? Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем. Үшбұрыштың ішік бұрыштарының қосындысы Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан қабырғасы 60 пропорция 0 мен 5-ке аяқталатын сандар196 диаметр теріс сан ғасыр теорема 180 катет

27 слайд

Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше градусқа тең? Екі санның қатынасы не деп аталады? Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 14-тің квадраты неше? Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда? Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі? Ең үлкен уақыт өлшемі? Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем. Үшбұрыштың ішік бұрыштарының қосындысы Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан қабырғасы 60 пропорция 0 мен 5-ке аяқталатын сандар196 диаметр теріс сан ғасыр теорема 180 катет

ЖҰМБАҚТАР !

#28 слайд
ЖҰМБАҚТАР !

28 слайд

ЖҰМБАҚТАР !

ЖҰМБАҚТАР !

#29 слайд
ЖҰМБАҚТАР !

29 слайд

ЖҰМБАҚТАР !

ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

#30 слайд
ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

30 слайд

ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100

#31 слайд
1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр 987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. 135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы:123-45-67+89=100 Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99 135-79-24-6-8=18

31 слайд

1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр 987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. 135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы:123-45-67+89=100 Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99 135-79-24-6-8=18

#32 слайд

32 слайд

#33 слайд

33 слайд

Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

#34 слайд
Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

34 слайд

Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .

Файл форматы:
pptx
25.02.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі