Математикалық сайыс сабақ
Математикалық сайыс сабақ

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
:Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын
арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін
тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып,
есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық
қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа,
белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: :Білімділігі Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелігі Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.
#3 слайд
ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ:
1. “Математикалық сұрақтар”
2. “Ойлан, тап”
3. “Қас - қағым сәт!”
4. “ ҚЫЗЫҚТЫ ЖҰМБАҚТАР”
5. “Эстафеталық есептер”
6. "Дұрыс- Бұрыс " атты логикалық
викториналық ойын
7. “Қорытындылау кезеңі”
3 слайд
ОЙЫННЫҢ БАРЫСЫ: 1. “Математикалық сұрақтар” 2. “Ойлан, тап” 3. “Қас - қағым сәт!” 4. “ ҚЫЗЫҚТЫ ЖҰМБАҚТАР” 5. “Эстафеталық есептер” 6. "Дұрыс- Бұрыс " атты логикалық викториналық ойын 7. “Қорытындылау кезеңі”
#4 слайд
2-ге бөлінбейтін
сандар не деп
аталады?
Бір жылда неше ай,
неше апта,неше
күн бар?
Бір-бірі мен қиылыс-
пайтын түзулер?
1/2-ге кері сан?
225 қай санның
квадраты?
Қандай сандар
10-ға бөлінеді?
Математикалық сұрақтар
4 слайд
2-ге бөлінбейтін сандар не деп аталады? Бір жылда неше ай, неше апта,неше күн бар? Бір-бірі мен қиылыс- пайтын түзулер? 1/2-ге кері сан? 225 қай санның квадраты? Қандай сандар 10-ға бөлінеді? Математикалық сұрақтар
#5 слайд
«Ойлан, тап» «Ойлан, тап»
Заңдылықтар
1020304050
Формулалар
1020304050
Логика
1020304050
Ережелер
1020304050
5 слайд
«Ойлан, тап» «Ойлан, тап» Заңдылықтар 1020304050 Формулалар 1020304050 Логика 1020304050 Ережелер 1020304050
#6 слайд
Сұрақ белгісінің орнында
тұрған санды тап
9; 10; 12; 15; ?
Жауабы: 19
6 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 9; 10; 12; 15; ? Жауабы: 19
#7 слайд
Сұрақ белгісінің орнында
тұрған санды тап
16151714?
32333134?
Жауабы: 18
30
7 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 16151714? 32333134? Жауабы: 18 30
#8 слайд
Сұрақ белгісінің орнында
тұрған санды тап
3 7 12
2 6 11
9 13 ?
Жауабы: 18
8 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап 3 7 12 2 6 11 9 13 ? Жауабы: 18
#9 слайд
Сұрақ белгісінің орнында
тұрған санды тап
Жауабы: 121
9 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 121
#10 слайд
Сұрақ белгісінің орнында
тұрған санды тап
Жауабы: 108
10 слайд
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап Жауабы: 108
#11 слайд
Торда 12 құс отыр.
Оның 11-нен
басқасы ұшып
кетті? Торда қанша
құс қалды?
Жауабы: 12
11 слайд
Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12
#12 слайд
100 шөжек, 100
кг бидайды 100
күнде жейтін
болса, 10 шөжек,
10 күнде қанша
кг бидай жейді?
Жауабы: 1кг
12 слайд
100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді? Жауабы: 1кг
#13 слайд
Адам есектен
неге құлайды?
Жауабы: жерге
13 слайд
Адам есектен неге құлайды? Жауабы: жерге
#14 слайд
Біздікі
болғанымен
басқалар
қолданатын
нәрсе?
Жауабы:
адамның есімі
14 слайд
Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе? Жауабы: адамның есімі
#15 слайд
Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы
жануарлардың бәрінің аяқтарын
қосып есептегенде қанша болады?
18
15 слайд
Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? 18
#16 слайд
Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина
мен жүк машинасы бір - біріне қарама -
қарсы шықты. Жеңіл машина 80
км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ
жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан
соң кездесті. Бастапқыда екі
машинаның арасы неше км болған?
?
5 сағат 5 сағат
Жауабы:
700 км
16 слайд
Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған? ? 5 сағат 5 сағат Жауабы: 700 км
#17 слайд
Екі бекеттің арасын жүк машинасы
сағатына 60 км жылдамдықпен
4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы
жолды 5 сағат жүрді. Жүк
машинасының қайтар жолдағы
жылдамдығын тап.
Жауабы:
48 км/сағ
17 слайд
Екі бекеттің арасын жүк машинасы сағатына 60 км жылдамдықпен 4сағат жүрді. Қайтар жолды ол осы жолды 5 сағат жүрді. Жүк машинасының қайтар жолдағы жылдамдығын тап. Жауабы: 48 км/сағ
#18 слайд
Қабырғалары 4дм және 8дм
тіктөртбұрыштың периметрін
тап.?
Жауабы:
24 дм
18 слайд
Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап.? Жауабы: 24 дм
#19 слайд
Кубтың
көлемінің
формуласын
атаңдар.
Жауабы:
V=abc
19 слайд
Кубтың көлемінің формуласын атаңдар. Жауабы: V=abc
#20 слайд
БОНУС
+1
20 слайд
БОНУС +1
#21 слайд
Санның бөлігін табу үшін - ...
Жауабы: санды осы
бөлшекке көбейтеді
21 слайд
Санның бөлігін табу үшін - ... Жауабы: санды осы бөлшекке көбейтеді
#22 слайд
Аралас санды бұрыс
бөлшекке айналдыру үшін
- ...
Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып,
аралас санның бүтін бөлігін бөліміне
көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып
бөлшектің алымына жазады
22 слайд
Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін - ... Жауабы: бөлімін өзгеріссіз қалдырып, аралас санның бүтін бөлігін бөліміне көбейтіп, көбейтіндіге алымын қосып бөлшектің алымына жазады
#23 слайд
Екі бөлшекті ортақ бөлімге
келтіру үшін - ...
Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ
еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп
толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны
бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек
23 слайд
Екі бөлшекті ортақ бөлімге келтіру үшін - ... Жауабы: бөлшек бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін тауып, бөлшек бөлімдеріне бөліп толықтауыш көбейткішті тапқан соң, оны бөлшектің алымы мен бөліміне көбейту керек
#24 слайд
Бөліндіні бөлшек түрінде
жазу үшін - ...
Жауабы: бөлінгішті бөлшектің
алымына, бөлгішті бөліміне
жазу керек
24 слайд
Бөліндіні бөлшек түрінде жазу үшін - ... Жауабы: бөлінгішті бөлшектің алымына, бөлгішті бөліміне жазу керек
#25 слайд
20 ұпай!!!
25 слайд
20 ұпай!!!
#26 слайд
ҚАС-ҚАҒЫМ СӘТ !
26 слайд
ҚАС-ҚАҒЫМ СӘТ !
#27 слайд
Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше
градусқа тең?
Екі санның қатынасы не деп аталады?
Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
14-тің квадраты неше?
Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда?
Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі?
Ең үлкен уақыт өлшемі?
Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем.
Үшбұрыштың ішік бұрыштарының қосындысы
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы
жатқан қабырғасы
60
пропорция
0 мен 5-ке аяқталатын
сандар196
диаметр
теріс сан
ғасыр
теорема
180
катет
27 слайд
Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неше градусқа тең? Екі санның қатынасы не деп аталады? Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 14-тің квадраты неше? Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда? Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі? Ең үлкен уақыт өлшемі? Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем. Үшбұрыштың ішік бұрыштарының қосындысы Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан қабырғасы 60 пропорция 0 мен 5-ке аяқталатын сандар196 диаметр теріс сан ғасыр теорема 180 катет
#28 слайд
ЖҰМБАҚТАР !
28 слайд
ЖҰМБАҚТАР !
#29 слайд
ЖҰМБАҚТАР !
29 слайд
ЖҰМБАҚТАР !
#30 слайд
ЭСТАФЕТАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР
30 слайд
ЭСТАФЕТАЛЫҚ ЕСЕПТЕР
#31 слайд
1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың
орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын
тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100
шығатындай етіп орналастыр
987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін
«+» таңбасын қалай қоюға болады.
135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін
«-« таңбасын қалай қоюға болады.
Жауабы:123-45-67+89=100
Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99
135-79-24-6-8=18
31 слайд
1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр 987654321 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. 135792468 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы:123-45-67+89=100 Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99 135-79-24-6-8=18
#32 слайд
32 слайд
#33 слайд
33 слайд
#34 слайд
Барлық ойыншыларға
«жүйріктен жүйрік
озар жарысқанда»
ойнына қатысқаны
үшін алғыс білдіреміз!
.
34 слайд
Барлық ойыншыларға «жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз! .
шағым қалдыра аласыз













