Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау.
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау.

#1 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ«Суындық» ЖОМ мұғалімі
Байжігітов Марат
Сабақтың
тақырыбы: Материалдар мен құрал-жабдықтарды
таңдау
Оқу мақсаты 6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік
жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік
материалдарды қолдану және эксперимент жасау
Сабақ
мақсаттары -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік
жұмыс істеу дағдыларын көрсету.
- Көркемдік материалдарды қолдануда, эксперимент жасату.
- Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау арқылы қолдану.
Бағалау
критерийлері -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік
жұмыс істеуге дағдыланады.
- Көркемдік материалдарды қолданып, эксперимент жасайды.
- Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдайды, қолданады.
Ойлау
дағдылары Қолдану
1 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫ«Суындық» ЖОМ мұғалімі Байжігітов Марат Сабақтың тақырыбы: Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау Оқу мақсаты 6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау Сабақ мақсаттары -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсету. - Көркемдік материалдарды қолдануда, эксперимент жасату. - Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау арқылы қолдану. Бағалау критерийлері -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеуге дағдыланады. - Көркемдік материалдарды қолданып, эксперимент жасайды. - Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдайды, қолданады. Ойлау дағдылары Қолдану
#2 слайд
“ М и ғ а ш а бу ы л ” С ұ р а қ - ж ауап ә д і с і
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға арналған
Сарамандық тапсырма әдісі
Бағалау“ Мозаика” және “Кім жылдам?” әдістері
2 слайд
“ М и ғ а ш а бу ы л ” С ұ р а қ - ж ауап ә д і с і Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға арналған Сарамандық тапсырма әдісі Бағалау“ Мозаика” және “Кім жылдам?” әдістері
#3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕР І-
Әр оқушының оқудағы
қажеттіліктерін
қанағаттандыру
Тапсырма
Дереккөздер
Диалог және қолдау
көрсету
Бағалау
Сабақ міндеттерін орындау икемділігін
дамытамын Өзінің және өзгелердің
шығармашылық
жұмыстарын талдатамынОқушыларды
тапсырмалар мен
жаттығулардың
көмегімен
ынталандырамынТОПТЫҚ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ
ЖЕКЕЛЕЙ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕР І- Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру Тапсырма Дереккөздер Диалог және қолдау көрсету Бағалау Сабақ міндеттерін орындау икемділігін дамытамын Өзінің және өзгелердің шығармашылық жұмыстарын талдатамынОқушыларды тапсырмалар мен жаттығулардың көмегімен ынталандырамынТОПТЫҚ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ ЖЕКЕЛЕЙ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ
#4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫ - ҚОЛДАНУ
Критерийлері Дескриптор
-Материалдардың қасиеттері жайлы
білімін және тәжірибелік жұмыс
істеуге дағдыланады.
- Көркемдік материалдарды
қолданып, эксперимент жасайды.
- Материалдар мен құрал-
жабдықтарды таңдайды, қолданады. -Материалдардың қасиеттері жайлы
білімін тереңдетіп, тәжірибелік жұмыс
істей алады.
- Көркемдік материалдарды қолданып,
эксперимент жасай алады.
- Материалдар мен құрал-жабдықтарды
таңдап, қолдана алады.
Сабақ соңында оқушылардан
күтілетін нәтижеге рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру
қажет
Оқушылар өздерінің жұмысы мен
сыныптастарының жұмысын
белгілі бір критерийлер бойынша
бағалай алады.1-тапсырма. Жаңа сабақтың мақсатын ашу
барысында топтарғаматериалдар мен құрал-
жабдықтарды таңдауды (әшекейлер, сым, тас, егеу,
қысқаш, сызғыш) тапсырамын.
Оқушылар топтарда зерттеу жұмысын жүргізеді.
Жасайтын бұйымдарын ізденеді.Суреттер
жинақтайды.
Таңдаған әшекейлерді қандай материалдардан
жасалатынын білдіңдер?
2-тапсырма. Практикалық жұмыс жасайды топтық
жұмыс жасайды. 2-топтың таңдаған жұмыстары.
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫ - ҚОЛДАНУ Критерийлері Дескриптор -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеуге дағдыланады. - Көркемдік материалдарды қолданып, эксперимент жасайды. - Материалдар мен құрал- жабдықтарды таңдайды, қолданады. -Материалдардың қасиеттері жайлы білімін тереңдетіп, тәжірибелік жұмыс істей алады. - Көркемдік материалдарды қолданып, эксперимент жасай алады. - Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдап, қолдана алады. Сабақ соңында оқушылардан күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.1-тапсырма. Жаңа сабақтың мақсатын ашу барысында топтарғаматериалдар мен құрал- жабдықтарды таңдауды (әшекейлер, сым, тас, егеу, қысқаш, сызғыш) тапсырамын. Оқушылар топтарда зерттеу жұмысын жүргізеді. Жасайтын бұйымдарын ізденеді.Суреттер жинақтайды. Таңдаған әшекейлерді қандай материалдардан жасалатынын білдіңдер? 2-тапсырма. Практикалық жұмыс жасайды топтық жұмыс жасайды. 2-топтың таңдаған жұмыстары.
шағым қалдыра аласыз













