М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелер жайында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті
11-сынып
ІІІ бөлім: Ғасырлық туынды «№23 ЖББМ» КММ
1 слайд
Қазақ әдебиеті 11-сынып ІІІ бөлім: Ғасырлық туынды «№23 ЖББМ» КММ
2 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі
(«Өрде» 1) бөлімі бойынша
1) Ұлжан Алшынбайдың ауылына не
мақсатпен келді?
2) Ұлжан бастаған отыз шақты
адамның арасында кімдер бар?
2 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі («Өрде» 1) бөлімі бойынша 1) Ұлжан Алшынбайдың ауылына не мақсатпен келді? 2) Ұлжан бастаған отыз шақты адамның арасында кімдер бар?
3 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі
(«Өрде» 1) бөлімі бойынша
3. Жас балаға, келін мен күйеуге үкіні
не үшін тағады?
4. Осы бөлімде қандай салт-дәстүрлер
кездеседі?
3 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі («Өрде» 1) бөлімі бойынша 3. Жас балаға, келін мен күйеуге үкіні не үшін тағады? 4. Осы бөлімде қандай салт-дәстүрлер кездеседі?
4 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі
(«Өрде» 1) бөлімі бойынша
5) Қалың мал, киіт не мақсатта
беріледі?
6) «Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар»
дегенді қалай түсіндіресіздер?
4 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі («Өрде» 1) бөлімі бойынша 5) Қалың мал, киіт не мақсатта беріледі? 6) «Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар» дегенді қалай түсіндіресіздер?
5 слайд
Ақпанның алтысы
М.Әуезов «Абай жолы» роман
эпопеясындағы көтерілген мәселелер.
«Өрде» 2 бөлімі.
5 слайд
Ақпанның алтысы М.Әуезов «Абай жолы» роман эпопеясындағы көтерілген мәселелер. «Өрде» 2 бөлімі.
6 слайд
Сабақтың мақсаты
11.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген
мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып,
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу
11.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
мен айшықтау амалдарының қызметін
талдай отырып, автор стилін анықтау
6 слайд
Сабақтың мақсаты 11.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу 11.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып, автор стилін анықтау
7 слайд
Ойлан.Жұптас.Бөліс. 2-тапсырма ЖЖ
«Абай жолының алтын өзегі не?» деген сұраққа Мұхтар Әуезов «Менің романымда
айрықша көңіл бөлгенім – әке мен баланың арақатынасы еді» деген екен.
Автордың осы ұстанымын негізге алып, шығармадағы әке мен бала арасындағы
қайшылықтың басты себебіне ұлттық мүдде тұрғысынан талдау жасаңыз.
Мәселенің туындау себебі Ұлттық мүдде
Дескриптор:
-көтерілген мәселенің себебіне талдау жасайды;
- шығармадан мысал келтіреді;
- ұлттық мүддені тарихи кезең тұрғысынан талдайды.
7 слайд
Ойлан.Жұптас.Бөліс. 2-тапсырма ЖЖ «Абай жолының алтын өзегі не?» деген сұраққа Мұхтар Әуезов «Менің романымда айрықша көңіл бөлгенім – әке мен баланың арақатынасы еді» деген екен. Автордың осы ұстанымын негізге алып, шығармадағы әке мен бала арасындағы қайшылықтың басты себебіне ұлттық мүдде тұрғысынан талдау жасаңыз. Мәселенің туындау себебі Ұлттық мүдде Дескриптор: -көтерілген мәселенің себебіне талдау жасайды; - шығармадан мысал келтіреді; - ұлттық мүддені тарихи кезең тұрғысынан талдайды.
8 слайд
WORDWALL.NET
8 слайд
WORDWALL.NET
9 слайд
Көркемдегіш құралдар Айшықтау амалдары
Үзіндіден мысал
Қызметі
Автор стилінің ерекшелігі 3-тапсырма
Үзіндіден көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тауып,
қолданысына талдау жасаңыз. Автор стилін анықтаңыз.
ДЕСКРИПТОРЛАР:
- үзіндідегі кейіпкер портретін суреттеудегі көркемдегіш
құралдардың түрлері мен айшықтау амалдарын анықтайды;
- олардың қызметіне талдау жасайды;
- кейіпкер портретін берудегі автордың стильдік ерекшеліктерін
көрсетеді.
9 слайд
Көркемдегіш құралдар Айшықтау амалдары Үзіндіден мысал Қызметі Автор стилінің ерекшелігі 3-тапсырма Үзіндіден көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тауып, қолданысына талдау жасаңыз. Автор стилін анықтаңыз. ДЕСКРИПТОРЛАР: - үзіндідегі кейіпкер портретін суреттеудегі көркемдегіш құралдардың түрлері мен айшықтау амалдарын анықтайды; - олардың қызметіне талдау жасайды; - кейіпкер портретін берудегі автордың стильдік ерекшеліктерін көрсетеді.
10 слайд
«…Қырын отырған әкесінің үлкен, кесек пішіні Абайға жартылай ғана
көрінеді.Түсі суық. Қара сұр жүзіне бозғылданып түгі де шығып алыпты. Жалғыз
өзі ұзақ сөйлеп отыр. Зор даусында ыза мен зіл бар. Кейде Абайға қызық
көрінетін бір мақалдар, мәтелдер айтылып кетеді. Абай әкесінің сөз желісін, түп
мәнісін түсінген жоқ. Кейбір мақалдарын ғана таңдана шешіп отыр. Осы бар
үлкеннің мұндай жердегі салты бойынша әкесі де тұспалдып, орағытып,
ұқтырмай сөйлейді. Бір сөзімен бір сөзін жалғастыруға Абай үлгермей, адасып
қап отыр… Кейбір өзі білмейтін қиын, жаңа сөздерін ұстап қалады…
Әкесінің ат жақты келген, ұзын сопақ басының құлақтан жоғарғы жері
қаз жұмыртқасындай көрінеді. Онсыз да ұзын, үлкен бетіне ұп-ұзын боп
дөңгелей біткен сақалы қосылғанда, басы мен беті бір өңірдей. Сонда
Құнанбайдың жалғыз сау көзі, оның көтеріңкі жал-тұмсығының сол иығына
шығып алып, қалғымай, сақшыдай бағып, осы өңірді қалт етпей күзетіп тұрған
сияқтанады. Қоя берсін, салғырттығы жоқ сергек, қатал күзетші» ( 1-кітап, 17,18-
беттер).
•
10 слайд
«…Қырын отырған әкесінің үлкен, кесек пішіні Абайға жартылай ғана көрінеді.Түсі суық. Қара сұр жүзіне бозғылданып түгі де шығып алыпты. Жалғыз өзі ұзақ сөйлеп отыр. Зор даусында ыза мен зіл бар. Кейде Абайға қызық көрінетін бір мақалдар, мәтелдер айтылып кетеді. Абай әкесінің сөз желісін, түп мәнісін түсінген жоқ. Кейбір мақалдарын ғана таңдана шешіп отыр. Осы бар үлкеннің мұндай жердегі салты бойынша әкесі де тұспалдып, орағытып, ұқтырмай сөйлейді. Бір сөзімен бір сөзін жалғастыруға Абай үлгермей, адасып қап отыр… Кейбір өзі білмейтін қиын, жаңа сөздерін ұстап қалады… Әкесінің ат жақты келген, ұзын сопақ басының құлақтан жоғарғы жері қаз жұмыртқасындай көрінеді. Онсыз да ұзын, үлкен бетіне ұп-ұзын боп дөңгелей біткен сақалы қосылғанда, басы мен беті бір өңірдей. Сонда Құнанбайдың жалғыз сау көзі, оның көтеріңкі жал-тұмсығының сол иығына шығып алып, қалғымай, сақшыдай бағып, осы өңірді қалт етпей күзетіп тұрған сияқтанады. Қоя берсін, салғырттығы жоқ сергек, қатал күзетші» ( 1-кітап, 17,18- беттер). •
11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Бүгінгі күннің
сөйлемі
11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Бүгінгі күннің сөйлемі