Материалдар / М.Әуезов. "Абай жолы" романы. "Қайтқанда" бөлімі. презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М.Әуезов. "Абай жолы" романы. "Қайтқанда" бөлімі. презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
90
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М. Әуезов «Абай жолы» роман эпопеясы. «Қайтқанда» бөлімі Оқу мақсаты: 11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жина

1 слайд
М. Әуезов «Абай жолы» роман эпопеясы. «Қайтқанда» бөлімі Оқу мақсаты: 11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

1 слайд

М. Әуезов «Абай жолы» роман эпопеясы. «Қайтқанда» бөлімі Оқу мақсаты: 11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

«Мен қазақтар туралы бұрын ешқашан естіген емеспін. Ал енді жуырда ғана Мұхтар Әуезовтің ағылшын тіліне аударылған ғажайып кіт

2 слайд
«Мен қазақтар туралы бұрын ешқашан естіген емеспін. Ал енді жуырда ғана Мұхтар Әуезовтің ағылшын тіліне аударылған ғажайып кітабын оқып шыққаннан кейін бұл халықты білетін болдым. Мен шын көңіліммен сіздердің бақытты халқыңызға қызығамын». Бенжамен Матип

2 слайд

«Мен қазақтар туралы бұрын ешқашан естіген емеспін. Ал енді жуырда ғана Мұхтар Әуезовтің ағылшын тіліне аударылған ғажайып кітабын оқып шыққаннан кейін бұл халықты білетін болдым. Мен шын көңіліммен сіздердің бақытты халқыңызға қызығамын». Бенжамен Матип

Қызығушылығын арттыру. «Quizziz» қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1.«Абай жолы» романы неше тарау,неше тараудан тұрад

3 слайд
Қызығушылығын арттыру. «Quizziz» қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1.«Абай жолы» романы неше тарау,неше тараудан тұрады? 2. «Абай жолы» романының бірінші кітабы қай жылы жазылған? 3.1- кітап неше тараудан тұрады? 4.Абай Семейден неше жасында қайтып келді? 5.Роман – эпопея қанша тілге аударылған? 6.Қаладан Абайды кімдер алып қайтты? 7. «Телғара» деген атты Абайға кімдер қойды? 8.Барлас қай ақынның прототипі?

3 слайд

Қызығушылығын арттыру. «Quizziz» қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1.«Абай жолы» романы неше тарау,неше тараудан тұрады? 2. «Абай жолы» романының бірінші кітабы қай жылы жазылған? 3.1- кітап неше тараудан тұрады? 4.Абай Семейден неше жасында қайтып келді? 5.Роман – эпопея қанша тілге аударылған? 6.Қаладан Абайды кімдер алып қайтты? 7. «Телғара» деген атты Абайға кімдер қойды? 8.Барлас қай ақынның прототипі?

Қайтқанда» тарауының 1-бөлімі бойынша шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына «Цицерон» тәсілімен талдау жасау. 7

4 слайд
Қайтқанда» тарауының 1-бөлімі бойынша шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына «Цицерон» тәсілімен талдау жасау. 7 6  5   4    3    2  1

4 слайд

Қайтқанда» тарауының 1-бөлімі бойынша шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына «Цицерон» тәсілімен талдау жасау. 7 6  5   4    3    2  1

1-топ. «Қайтқанда» бөлімі бойынша Қодар мен Қамқа оқиғасын жұпта талқылайды, ойларын FILA кестесі

5 слайд
1-топ. «Қайтқанда» бөлімі бойынша Қодар мен Қамқа оқиғасын жұпта талқылайды, ойларын FILA кестесімен жұмыс арқылы қорытындылайды. 2-топ. «Сегіз қырлы ой» тәсілі бойынша (Гарднер бойынша көп қырлы зияттың 8 жолы) 3- топ. «Тарсия» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 4- топ. Төмендегі ұлы адамдар-дың ұлағатты сөздерін эпопея-дағы Құнанбай бейнесімен салыстыртып, үндестіріп көріңіз. Әдебиетші ғалым Серік Қирабаев:  «Құнанбайды тек ұнамсыз жағынан ғана көру көбірек байқалып жүр. Шындығында, Құнанбай өз заманының ең ақылды, көреген, қайырымды, батыр адамдардың бірі болған». Мұхтар Әуезов: «Құнанбайдың кім болғанын білмесек, Абайдың кім екенін білу қиын» Абай «Арғы атасы қажы еді» деген өлеңінде: Ол сыпатты қазақтан Дүниеге ешкім келмепті, - дейді әкесі туралы.

5 слайд

1-топ. «Қайтқанда» бөлімі бойынша Қодар мен Қамқа оқиғасын жұпта талқылайды, ойларын FILA кестесімен жұмыс арқылы қорытындылайды. 2-топ. «Сегіз қырлы ой» тәсілі бойынша (Гарднер бойынша көп қырлы зияттың 8 жолы) 3- топ. «Тарсия» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 4- топ. Төмендегі ұлы адамдар-дың ұлағатты сөздерін эпопея-дағы Құнанбай бейнесімен салыстыртып, үндестіріп көріңіз. Әдебиетші ғалым Серік Қирабаев:  «Құнанбайды тек ұнамсыз жағынан ғана көру көбірек байқалып жүр. Шындығында, Құнанбай өз заманының ең ақылды, көреген, қайырымды, батыр адамдардың бірі болған». Мұхтар Әуезов: «Құнанбайдың кім болғанын білмесек, Абайдың кім екенін білу қиын» Абай «Арғы атасы қажы еді» деген өлеңінде: Ол сыпатты қазақтан Дүниеге ешкім келмепті, - дейді әкесі туралы.

ЖЖ. «Кейіпкерді таны» әдісі арқылы кейіпкерлерге сипаттама береді.

6 слайд
ЖЖ. «Кейіпкерді таны» әдісі арқылы кейіпкерлерге сипаттама береді.

6 слайд

ЖЖ. «Кейіпкерді таны» әдісі арқылы кейіпкерлерге сипаттама береді.

Кері байланыс

7 слайд
Кері байланыс

7 слайд

Кері байланыс