Материалдар / М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып, қазақ әдебиетінен М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің "Көксерек пен Аққасқаның шайқасы" бөлімі бойынша дайындалған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
109
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақал

1 слайд
1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай? ұрлығы үшін ұрамыз. бөрі келгенде бірігеді. бөріні ң тәңірісі бар. орманға қарап ұлиды. Ой шақыру. Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз.

1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да

2 слайд
1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,ұрлығы үшін ұрамыз. Берілген мақалдарға ортақ мәселе – қ асқыр дала тағысы екендігі . Жауабыңызды тексеріңіз

Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -ә

3 слайд
Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.

Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы

4 слайд
Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;  7.2.1.1.шығармад

5 слайд
 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;  7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.  Сабақтың мақсаты:  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

 Жұптық жұмыс  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиға

6 слайд
 Жұптық жұмыс  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиғаның басталуы: • 2.Оқиғаның дамуы: • 3.Байланысы: • 4.Шиеленісі: • 5.Шарықтау шегі: • 6. Шешімі: Дескриптор: Білім алушы -бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды – 5б.

 1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.  2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.  3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр

7 слайд
 1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.  2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.  3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр.  4.Дамуы – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.  5.Шарықтау шегі – Қолға түскен көкжал.  6. Шешімі – Көксеректің өлімі. Әженің зары.Жауабыңызды тексеріңіз

 Көксерек пен Аққасқаны салыстыр  (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)  Дескриптор:  Білім алушы  -кейі

8 слайд
 Көксерек пен Аққасқаны салыстыр  (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)  Дескриптор:  Білім алушы  -кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.;  -кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б. Венн дианграммасы. Жеке жұмыс. 2-тапсырма

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы

9 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы Ұқсастығы

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйе

10 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, ауыл малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш. қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет. Ұқсастығы Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.Жауабыңызды тексеріңіз.

 Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,  ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиес

11 слайд
 Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,  ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады. Бағалы дерек

 Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік

12 слайд
 Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты. Сабақты бекіту

Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

13 слайд
Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?

14 слайд
Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?