М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып, қазақ әдебиетінен М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің "Көксерек пен Аққасқаның шайқасы" бөлімі бойынша дайындалған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақал

#1 слайд
1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай? ұрлығы үшін ұрамыз. бөрі келгенде бірігеді. бөріні ң тәңірісі бар. орманға қарап ұлиды. Ой шақыру. Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз.

1 слайд

1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай? ұрлығы үшін ұрамыз. бөрі келгенде бірігеді. бөріні ң тәңірісі бар. орманға қарап ұлиды. Ой шақыру. Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз.

1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да

#2 слайд
1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,ұрлығы үшін ұрамыз. Берілген мақалдарға ортақ мәселе – қ асқыр дала тағысы екендігі . Жауабыңызды тексеріңіз

2 слайд

1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,ұрлығы үшін ұрамыз. Берілген мақалдарға ортақ мәселе – қ асқыр дала тағысы екендігі . Жауабыңызды тексеріңіз

Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -ә

#3 слайд
Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.

3 слайд

Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.

Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы

#4 слайд
Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы

4 слайд

Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;  7.2.1.1.шығармад

#5 слайд
 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;  7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.  Сабақтың мақсаты:  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

5 слайд

 Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:  7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;  7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.  Сабақтың мақсаты:  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

 Жұптық жұмыс  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиға

#6 слайд
 Жұптық жұмыс  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиғаның басталуы: • 2.Оқиғаның дамуы: • 3.Байланысы: • 4.Шиеленісі: • 5.Шарықтау шегі: • 6. Шешімі: Дескриптор: Білім алушы -бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды – 5б.

6 слайд

 Жұптық жұмыс  «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиғаның басталуы: • 2.Оқиғаның дамуы: • 3.Байланысы: • 4.Шиеленісі: • 5.Шарықтау шегі: • 6. Шешімі: Дескриптор: Білім алушы -бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды – 5б.

 1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.  2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.  3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр

#7 слайд
 1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.  2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.  3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр.  4.Дамуы – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.  5.Шарықтау шегі – Қолға түскен көкжал.  6. Шешімі – Көксеректің өлімі. Әженің зары.Жауабыңызды тексеріңіз

7 слайд

 1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.  2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.  3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр.  4.Дамуы – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.  5.Шарықтау шегі – Қолға түскен көкжал.  6. Шешімі – Көксеректің өлімі. Әженің зары.Жауабыңызды тексеріңіз

 Көксерек пен Аққасқаны салыстыр  (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)  Дескриптор:  Білім алушы  -кейі

#8 слайд
 Көксерек пен Аққасқаны салыстыр  (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)  Дескриптор:  Білім алушы  -кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.;  -кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б. Венн дианграммасы. Жеке жұмыс. 2-тапсырма

8 слайд

 Көксерек пен Аққасқаны салыстыр  (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?)  Дескриптор:  Білім алушы  -кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.;  -кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б. Венн дианграммасы. Жеке жұмыс. 2-тапсырма

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы

#9 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы Ұқсастығы

9 слайд

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы Ұқсастығы

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйе

#10 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, ауыл малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш. қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет. Ұқсастығы Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.Жауабыңызды тексеріңіз.

10 слайд

Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, ауыл малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш. қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет. Ұқсастығы Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.Жауабыңызды тексеріңіз.

 Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,  ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиес

#11 слайд
 Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,  ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады. Бағалы дерек

11 слайд

 Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,  ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады. Бағалы дерек

 Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік

#12 слайд
 Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты. Сабақты бекіту

12 слайд

 Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты. Сабақты бекіту

Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

#13 слайд
Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

13 слайд

Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.

Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?

#14 слайд
Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?

14 слайд

Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?

Файл форматы:
pptx
19.02.2024
493
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі