М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1. Иттің иесі болса,
2.Ауыл иті ала болса да
3. Қасқырды қанша
асырасаң да,
4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,
Берілген мақалдарға ортақ мәселе
қандай? ұрлығы үшін ұрамыз.
бөрі келгенде бірігеді.
бөріні ң тәңірісі бар.
орманға қарап ұлиды. Ой шақыру.
Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз.
1 слайд
1. Иттің иесі болса, 2.Ауыл иті ала болса да 3. Қасқырды қанша асырасаң да, 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес, Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай? ұрлығы үшін ұрамыз. бөрі келгенде бірігеді. бөріні ң тәңірісі бар. орманға қарап ұлиды. Ой шақыру. Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз.
2 слайд
1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар.
2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді.
3. Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды.
4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,ұрлығы үшін ұрамыз.
Берілген мақалдарға ортақ мәселе – қ асқыр дала
тағысы екендігі . Жауабыңызды тексеріңіз
2 слайд
1 . Иттің иесі болса , бөрінің тәңірісі бар. 2. Ауыл иті ала болса да, бөрі келгенде бірігеді. 3. Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. 4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,ұрлығы үшін ұрамыз. Берілген мақалдарға ортақ мәселе – қ асқыр дала тағысы екендігі . Жауабыңызды тексеріңіз
3 слайд
Топтық жұмыс.
“Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап
шығыңыздар.
Дескриптор:
Білім алушы
-әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.
3 слайд
Топтық жұмыс. “Уақыт тізбегі” әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін баяндап шығыңыздар. Дескриптор: Білім алушы -әңгіменің оқиға желісін баяндап жазады – 3б.
4 слайд
Бөлім: “Балалар мен үлкендер”
Сабақтың тақырыбы
М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі
Көксерек пен Аққасқаның шайқасы
4 слайд
Бөлім: “Балалар мен үлкендер” Сабақтың тақырыбы М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі Көксерек пен Аққасқаның шайқасы
5 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдау;
7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді
салыстыру.
Сабақтың мақсаты:
«Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі
сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
«Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі
бейнелерді салыстырады.
5 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. Сабақтың мақсаты: «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды; «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.
6 слайд
Жұптық жұмыс
«Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі
бойынша сюжетті композициялық талдау
жасаңыздар.1-тапсырма
•
1.Оқиғаның басталуы:
•
2.Оқиғаның дамуы:
•
3.Байланысы:
•
4.Шиеленісі:
•
5.Шарықтау шегі:
•
6. Шешімі:
Дескриптор:
Білім алушы
-бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды –
5б.
6 слайд
Жұптық жұмыс «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңыздар.1-тапсырма • 1.Оқиғаның басталуы: • 2.Оқиғаның дамуы: • 3.Байланысы: • 4.Шиеленісі: • 5.Шарықтау шегі: • 6. Шешімі: Дескриптор: Білім алушы -бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды – 5б.
7 слайд
1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет.
2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу.
3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр.
4.Дамуы – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.
5.Шарықтау шегі – Қолға түскен көкжал.
6. Шешімі – Көксеректің өлімі. Әженің зары.Жауабыңызды тексеріңіз
7 слайд
1.Оқиғаның басталуы – Аққасқа – алғыр төбет. 2.Оқиғаның өрбуі – Көксеректі іздеу. 3.Байланысы – Көксерек – көкжал қасқыр. 4.Дамуы – Көксерек пен Аққасқаның айқасы. 5.Шарықтау шегі – Қолға түскен көкжал. 6. Шешімі – Көксеректің өлімі. Әженің зары.Жауабыңызды тексеріңіз
8 слайд
Көксерек пен Аққасқаны салыстыр
(екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары
бар?)
Дескриптор:
Білім алушы
-кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.;
-кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б.
Венн дианграммасы.
Жеке жұмыс.
2-тапсырма
8 слайд
Көксерек пен Аққасқаны салыстыр (екеуінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?) Дескриптор: Білім алушы -кейіпкерлердің айырмашылығын табады – 1б.; -кейіпкерлердің ұқсастығын табады – 1б. Венн дианграммасы. Жеке жұмыс. 2-тапсырма
9 слайд
Көксерек Аққасқа
Айырмашылығы
Ұқсастығы
9 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы Ұқсастығы
10 слайд
Көксерек Аққасқа
Айырмашылығы
еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір
ішінде темірдей тәртіп орнататын,
ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа
жұмылдыратын басшы, елді
шулатқан, ауыл малдарына ойран
салып, адамға қиянат жасаған
жыртқыш. қолға үйретілген үй жануары,
адамның досы, қасқырға шабатын
батыл, мықты төбет.
Ұқсастығы
Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.Жауабыңызды тексеріңіз.
10 слайд
Көксерек Аққасқа Айырмашылығы еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, ауыл малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш. қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет. Ұқсастығы Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.Жауабыңызды тексеріңіз.
11 слайд
Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек,
ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие
және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған
аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі
– осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда
жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап
тұрады.
Бағалы дерек
11 слайд
Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек, ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады. Бағалы дерек
12 слайд
Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру
үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар
жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны
түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу,
бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған
қиянаты.
Сабақты бекіту
12 слайд
Аңдар да – табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты. Сабақты бекіту
13 слайд
Үйге тапсырма:
Құрмашқа хат жазу.
13 слайд
Үйге тапсырма: Құрмашқа хат жазу.
14 слайд
Рефлексия
“Таразы” әдісі
Не қиын болды? Не оңай болды?
14 слайд
Рефлексия “Таразы” әдісі Не қиын болды? Не оңай болды?