Мазмұндама Аю мен бөрене 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мазмұндама Аю мен бөрене 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:мәтіннің мазмұнын дұрыс жазу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ МАҚСАТЫ:МӘТІННІҢ МАЗМҰНЫН ДҰРЫС ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫН ТҮСІНУГЕ ЖЕТЕЛЕУ. МАЗМҰНДАМА

#1 слайд
АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ МАҚСАТЫ:МӘТІННІҢ МАЗМҰНЫН ДҰРЫС ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫН ТҮСІНУГЕ ЖЕТЕЛЕУ. МАЗМҰНДАМА

1 слайд

АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ МАҚСАТЫ:МӘТІННІҢ МАЗМҰНЫН ДҰРЫС ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫН ТҮСІНУГЕ ЖЕТЕЛЕУ. МАЗМҰНДАМА

ЖҰМБАҚ • ҚОРБАҢ-ҚОРБАҢ ЕТЕДІ, ОРМАНДЫ МЕКЕН ЕТЕДІ.

#2 слайд
ЖҰМБАҚ • ҚОРБАҢ-ҚОРБАҢ ЕТЕДІ, ОРМАНДЫ МЕКЕН ЕТЕДІ.

2 слайд

ЖҰМБАҚ • ҚОРБАҢ-ҚОРБАҢ ЕТЕДІ, ОРМАНДЫ МЕКЕН ЕТЕДІ.

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР • -АЮ ҚАНДАЙ АҢ? -ОНЫ СИПАТТАҢДАР! -ОНЫ НЕГЕ АҢҚАУЛАР ҚАТАРЫНА ҚОСАДЫ. -АЮДЫҢ ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? • -ҚАНДАЙ

#3 слайд
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР • -АЮ ҚАНДАЙ АҢ? -ОНЫ СИПАТТАҢДАР! -ОНЫ НЕГЕ АҢҚАУЛАР ҚАТАРЫНА ҚОСАДЫ. -АЮДЫҢ ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? • -ҚАНДАЙ ЗИЯНЫ БАР? -АЮ ҚАНДАЙ ТАМАҚТЫ СҮЙІП ЖЕЙДІ? -БАЛ ҚАЙДАН ШЫҒАДЫ? -БАЛДЫҢ ПАЙДАСЫ ТУРАЛЫ АЙТУ. • -БҮГІН БІЗДЕР «АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА МАЗМҰНДАМА ЖАЗАМЫЗ.ОСЫ ТАҚЫРЫПТЫ ЕСТИ ОТЫРА,БҰЛ МӘТІН НЕ ТУРАЛЫ БОЛУЫ МҮМКІН ДЕП ОЙЛАЙСЫҢДАР?

3 слайд

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР • -АЮ ҚАНДАЙ АҢ? -ОНЫ СИПАТТАҢДАР! -ОНЫ НЕГЕ АҢҚАУЛАР ҚАТАРЫНА ҚОСАДЫ. -АЮДЫҢ ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? • -ҚАНДАЙ ЗИЯНЫ БАР? -АЮ ҚАНДАЙ ТАМАҚТЫ СҮЙІП ЖЕЙДІ? -БАЛ ҚАЙДАН ШЫҒАДЫ? -БАЛДЫҢ ПАЙДАСЫ ТУРАЛЫ АЙТУ. • -БҮГІН БІЗДЕР «АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА МАЗМҰНДАМА ЖАЗАМЫЗ.ОСЫ ТАҚЫРЫПТЫ ЕСТИ ОТЫРА,БҰЛ МӘТІН НЕ ТУРАЛЫ БОЛУЫ МҮМКІН ДЕП ОЙЛАЙСЫҢДАР?

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒ

#4 слайд
МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ.

4 слайд

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ.

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ • 1.ОҚИҒА ҚАЙ ЖЕРДЕ БОЛДЫ? ОРМАНДА 2.АЮ НЕНІ КӨРДІ? БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛДЫ 3.ОҒАН НЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ?

#5 слайд
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ • 1.ОҚИҒА ҚАЙ ЖЕРДЕ БОЛДЫ? ОРМАНДА 2.АЮ НЕНІ КӨРДІ? БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛДЫ 3.ОҒАН НЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ? ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ • 4. АЮДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ? • БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ

5 слайд

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ • 1.ОҚИҒА ҚАЙ ЖЕРДЕ БОЛДЫ? ОРМАНДА 2.АЮ НЕНІ КӨРДІ? БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛДЫ 3.ОҒАН НЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ? ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ • 4. АЮДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ? • БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ

ЖОСПАР 1.ОРМАН ІШІНДЕ. 2. АЮДЫҢ БАЛДЫ КӨРУІ 3.КЕЗДЕСКЕ КЕДЕРГІ . 4. АЮДЫҢ ЖАРАҚАТЫ.

#6 слайд
ЖОСПАР 1.ОРМАН ІШІНДЕ. 2. АЮДЫҢ БАЛДЫ КӨРУІ 3.КЕЗДЕСКЕ КЕДЕРГІ . 4. АЮДЫҢ ЖАРАҚАТЫ.

6 слайд

ЖОСПАР 1.ОРМАН ІШІНДЕ. 2. АЮДЫҢ БАЛДЫ КӨРУІ 3.КЕЗДЕСКЕ КЕДЕРГІ . 4. АЮДЫҢ ЖАРАҚАТЫ.

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒ

#7 слайд
МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ. (63 СӨЗ)

7 слайд

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ. (63 СӨЗ)

ТІРЕК СӨЗДЕР • ҚАЛЫҢ ОРМАН,БӨРЕНЕ,БАЛ,АЮ.

#8 слайд
ТІРЕК СӨЗДЕР • ҚАЛЫҢ ОРМАН,БӨРЕНЕ,БАЛ,АЮ.

8 слайд

ТІРЕК СӨЗДЕР • ҚАЛЫҢ ОРМАН,БӨРЕНЕ,БАЛ,АЮ.

Файл форматы:
pptx
15.12.2019
2440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі