Материалдар / Мазмұндама Аю мен бөрене 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мазмұндама Аю мен бөрене 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:мәтіннің мазмұнын дұрыс жазу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2019
1971
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ МАҚСАТЫ:МӘТІННІҢ МАЗМҰНЫН ДҰРЫС ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫН ТҮСІНУГЕ ЖЕТЕЛЕУ. МАЗМҰНДАМА

1 слайд
АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ МАҚСАТЫ:МӘТІННІҢ МАЗМҰНЫН ДҰРЫС ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫҢ МАЗМҰНЫН ТҮСІНУГЕ ЖЕТЕЛЕУ. МАЗМҰНДАМА

ЖҰМБАҚ • ҚОРБАҢ-ҚОРБАҢ ЕТЕДІ, ОРМАНДЫ МЕКЕН ЕТЕДІ.

2 слайд
ЖҰМБАҚ • ҚОРБАҢ-ҚОРБАҢ ЕТЕДІ, ОРМАНДЫ МЕКЕН ЕТЕДІ.

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР • -АЮ ҚАНДАЙ АҢ? -ОНЫ СИПАТТАҢДАР! -ОНЫ НЕГЕ АҢҚАУЛАР ҚАТАРЫНА ҚОСАДЫ. -АЮДЫҢ ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? • -ҚАНДАЙ

3 слайд
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕР • -АЮ ҚАНДАЙ АҢ? -ОНЫ СИПАТТАҢДАР! -ОНЫ НЕГЕ АҢҚАУЛАР ҚАТАРЫНА ҚОСАДЫ. -АЮДЫҢ ҚАНДАЙ ПАЙДАСЫ БАР? • -ҚАНДАЙ ЗИЯНЫ БАР? -АЮ ҚАНДАЙ ТАМАҚТЫ СҮЙІП ЖЕЙДІ? -БАЛ ҚАЙДАН ШЫҒАДЫ? -БАЛДЫҢ ПАЙДАСЫ ТУРАЛЫ АЙТУ. • -БҮГІН БІЗДЕР «АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА МАЗМҰНДАМА ЖАЗАМЫЗ.ОСЫ ТАҚЫРЫПТЫ ЕСТИ ОТЫРА,БҰЛ МӘТІН НЕ ТУРАЛЫ БОЛУЫ МҮМКІН ДЕП ОЙЛАЙСЫҢДАР?

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒ

4 слайд
МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ.

СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ • 1.ОҚИҒА ҚАЙ ЖЕРДЕ БОЛДЫ? ОРМАНДА 2.АЮ НЕНІ КӨРДІ? БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛДЫ 3.ОҒАН НЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ?

5 слайд
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ • 1.ОҚИҒА ҚАЙ ЖЕРДЕ БОЛДЫ? ОРМАНДА 2.АЮ НЕНІ КӨРДІ? БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛДЫ 3.ОҒАН НЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ? ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ БОЛДЫ • 4. АЮДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ? • БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ

ЖОСПАР 1.ОРМАН ІШІНДЕ. 2. АЮДЫҢ БАЛДЫ КӨРУІ 3.КЕЗДЕСКЕ КЕДЕРГІ . 4. АЮДЫҢ ЖАРАҚАТЫ.

6 слайд
ЖОСПАР 1.ОРМАН ІШІНДЕ. 2. АЮДЫҢ БАЛДЫ КӨРУІ 3.КЕЗДЕСКЕ КЕДЕРГІ . 4. АЮДЫҢ ЖАРАҚАТЫ.

МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒ

7 слайд
МАЗМҰНДАМАНЫ ОҚЫ • АЮ ЖӘНЕ БӨРЕНЕ ҚАЛЫҢ ОРМАНДЫ АРАЛАП КЕЛЕ ЖАТҚАН БІР АЮ БАЛ АРАСЫНЫҢ ҰЯСЫНА КЕЗ БОЛЫПТЫ. АҒАШ БАСЫНДАҒЫ ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ ЖЕГІСІ КЕЛДІ. АЮ АҒАШ БАСЫН ӨРМЕЛЕП, ЖАҚЫНДАҒАНДА, ОҒАН БӨРЕНЕ КЕДЕРГІ ЖАСАДЫ.ҰЯДАҒЫ БАЛДЫ АЛАМ ДЕП ҰМТЫЛҒАНДА, БӨРЕНЕНІ ИТЕРІП ЖІБЕРДІ. ҚАТТЫ СЕРПІЛГЕН АУЫР БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫНА САРТ ЕТЕ ҚАЛДЫ. ҚАРА КҮШКЕ СЕНГЕН АЮ АШУЛАНЫП, БӨРЕНЕНІ ОДАН БЕТЕР ҚАТТЫ ИТЕРДІ. СОЛ КЕЗДЕ ҚАЙТА ОРАЛҒАН БӨРЕНЕ АЮДЫҢ БАСЫН ҚАҚ АЙЫРДЫ. (63 СӨЗ)

ТІРЕК СӨЗДЕР • ҚАЛЫҢ ОРМАН,БӨРЕНЕ,БАЛ,АЮ.

8 слайд
ТІРЕК СӨЗДЕР • ҚАЛЫҢ ОРМАН,БӨРЕНЕ,БАЛ,АЮ.