Медеу Сәрсеке, "Қаныш Сәтбаев" роман-эссесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Медеу Сәрсеке, "Қаныш Сәтбаев" роман-эссесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Медеу Сәрсеке, «Судья мен профессор», «Сібір шамшырағында», Қаныш Сәтбаев,
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Судья мен профессор», «Сібір шамшырағында»

#1 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Судья мен профессор», «Сібір шамшырағында»

1 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң ТА Қ Ы Р Ы Б Ы «Судья мен профессор», «Сібір шамшырағында»

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи ж

#2 слайд
СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.

2 слайд

СА БА Қ Т Ы Ң М А Қ САТ Ы : 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.

1 – Т А П С Ы Р М А . « Д Ұ Р Ы С - Б Ұ Р Ы С » Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д

#3 слайд
1 – Т А П С Ы Р М А . « Д Ұ Р Ы С - Б Ұ Р Ы С » Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І К Е Й І П К Е РЛ Е РД І А Н Ы Қ Т А . • Дескриптор: Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықтайды-1б. • Кестені толтырады- 1б. Кейіпкер Дұрыс Бұрыс Ғазиз Имантайұлы     Қаныш Сәтбаев     В.И. Шумилов     Әбікей Зейінұлы     Екатерина Филимоновна     Әбдікәрім Жәмінұлы    

3 слайд

1 – Т А П С Ы Р М А . « Д Ұ Р Ы С - Б Ұ Р Ы С » Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І К Е Й І П К Е РЛ Е РД І А Н Ы Қ Т А . • Дескриптор: Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықтайды-1б. • Кестені толтырады- 1б. Кейіпкер Дұрыс Бұрыс Ғазиз Имантайұлы     Қаныш Сәтбаев     В.И. Шумилов     Әбікей Зейінұлы     Екатерина Филимоновна     Әбдікәрім Жәмінұлы    

2 - ТА П С Ы Р М А . « Ж А З У Ш Ы Т І Л І Н І Ң С Ө ЗД І Г І » Ә Д І С І . Р О М А Н Н А Н Б Е Р І Л Г Е Н Ү З

#4 слайд
2 - ТА П С Ы Р М А . « Ж А З У Ш Ы Т І Л І Н І Ң С Ө ЗД І Г І » Ә Д І С І . Р О М А Н Н А Н Б Е Р І Л Г Е Н Ү З І Н Д І Д Е Н Ш Ы Ғ А Р М А К О Н Т Е К С Т І Н Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Т І Л Д І К Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І Б А Р С Ө ЗД Е РД І Т Ө М Е Н Д Е Г І К Е С Т Е Г Е Ж А З Ы Ң Ы ЗД А Р. • Дескриптор: Тілдік ерекшеліктері бар сөздерді кестеге жазады- 1б.

4 слайд

2 - ТА П С Ы Р М А . « Ж А З У Ш Ы Т І Л І Н І Ң С Ө ЗД І Г І » Ә Д І С І . Р О М А Н Н А Н Б Е Р І Л Г Е Н Ү З І Н Д І Д Е Н Ш Ы Ғ А Р М А К О Н Т Е К С Т І Н Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Т І Л Д І К Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І Б А Р С Ө ЗД Е РД І Т Ө М Е Н Д Е Г І К Е С Т Е Г Е Ж А З Ы Ң Ы ЗД А Р. • Дескриптор: Тілдік ерекшеліктері бар сөздерді кестеге жазады- 1б.

3 - ТАП С Ы Р М А . « F I L A Т ОЛ Т Ы РУ» Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І

#5 слайд
3 - ТАП С Ы Р М А . « F I L A Т ОЛ Т Ы РУ» Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Н Е Г І З Г І К Е Й І П К Е РЛ Е Р К І М Д Е Р ? F/ Дерек/ – шығармадан Қаныш тұлғасын ашатын деректер жинау; I /Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілі.Дескриптор: Шығарма үзінділерімен жұмыс жасайды-1б. Қаныш тұлғасын ашады-1б. Өзінің ой- пікірін білдіреді-1б. Автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілін анықтайды-1б.

5 слайд

3 - ТАП С Ы Р М А . « F I L A Т ОЛ Т Ы РУ» Ә Д І С І . « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Н Е Г І З Г І К Е Й І П К Е РЛ Е Р К І М Д Е Р ? F/ Дерек/ – шығармадан Қаныш тұлғасын ашатын деректер жинау; I /Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілі.Дескриптор: Шығарма үзінділерімен жұмыс жасайды-1б. Қаныш тұлғасын ашады-1б. Өзінің ой- пікірін білдіреді-1б. Автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілін анықтайды-1б.

4 - ТАП С Ы Р М А . К Е Й І П К Е РЛ Е РД І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р . Дескриптор: Шығарма идеясын ашудағы басқа да кей

#6 слайд
4 - ТАП С Ы Р М А . К Е Й І П К Е РЛ Е РД І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р . Дескриптор: Шығарма идеясын ашудағы басқа да кейіпкерлердің рөлін анықтап, сәйкестендіреді -1б. В. И. Шумилов Үйдің иесі, қартайған анасы мен тетелес қарындасына қарап отырған профессор Михаил Антонович Қанышқа өз пәтерін беріп, қолдау көрсеткен кейіпкер Екатерина Филимоновна Математика профессоры, Қаныштың арманын орындап, оқуға қабылдаған, білімді, шынайы ғұлама

6 слайд

4 - ТАП С Ы Р М А . К Е Й І П К Е РЛ Е РД І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р . Дескриптор: Шығарма идеясын ашудағы басқа да кейіпкерлердің рөлін анықтап, сәйкестендіреді -1б. В. И. Шумилов Үйдің иесі, қартайған анасы мен тетелес қарындасына қарап отырған профессор Михаил Антонович Қанышқа өз пәтерін беріп, қолдау көрсеткен кейіпкер Екатерина Филимоновна Математика профессоры, Қаныштың арманын орындап, оқуға қабылдаған, білімді, шынайы ғұлама

5 – ТАП С Ы Р М А . ( СА РА Л АУ ТА П С Ы Р М АС Ы ) « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ

#7 слайд
5 – ТАП С Ы Р М А . ( СА РА Л АУ ТА П С Ы Р М АС Ы ) « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н А Ш Ы Ң Д А Р. Дескриптор: Кейіпкердің қасиетін ашып көрсетеді- 1б. Мақал -мәтелмен образын ашады-1б. Кейіпкер Кейіпкер қасиеті Кейіпкер бейнесі Мақал -мәтелмен образын ашу Қаныш      

7 слайд

5 – ТАП С Ы Р М А . ( СА РА Л АУ ТА П С Ы Р М АС Ы ) « С І Б І Р Ш А М Ш Ы РА Ғ Ы Н Д А » Б Ө Л І М І Н Д Е Г І Қ А Н Ы Ш Б Е Й Н Е С І Н А Ш Ы Ң Д А Р. Дескриптор: Кейіпкердің қасиетін ашып көрсетеді- 1б. Мақал -мәтелмен образын ашады-1б. Кейіпкер Кейіпкер қасиеті Кейіпкер бейнесі Мақал -мәтелмен образын ашу Қаныш      

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы Ң М А Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы Н Ғ А Л А М Д Ы Қ ТА Қ Ы Р Ы П ТА Ғ

#8 слайд
Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы Ң М А Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы Н Ғ А Л А М Д Ы Қ ТА Қ Ы Р Ы П ТА Ғ Ы КО Н Т Е КС Т Е Р М Е Н Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Р Ы П К Е С Т Е Ж АСАУ.

8 слайд

Ү Й Г Е ТАП С Ы Р М А : Ұ Л Т Т Ы Қ Қ Ұ Н Д Ы Л Ы Қ ТА РД Ы Ң М А Ң Ы ЗД Ы Л Ы Ғ Ы Н Ғ А Л А М Д Ы Қ ТА Қ Ы Р Ы П ТА Ғ Ы КО Н Т Е КС Т Е Р М Е Н Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Р Ы П К Е С Т Е Ж АСАУ.

Файл форматы:
pptx
14.11.2023
1806
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі