Материалдар / Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар

1 слайд
Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар

1 слайд

Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар

«Не болған- неге айналды» •. ». Балаларға аталған заттан дайындалған нәрселерді атап, ұсынуға болады. -Талдан не жасалы

2 слайд
«Не болған- неге  айналды» •. ». Балаларға  аталған  заттан  дайындалған   нәрселерді атап,  ұсынуға болады. -Талдан не  жасалынған? (қағаз, жиһаз, сіріңке).  -Дән  болған, ал енді (тал)  болды.  -Не  көп болған,бірақ аз қалған? (Жұлдыздар, өйткені олар күндіз  көрінбейді;қар , өйткені ол  еріп  кетті)т.б.  -Жасыл  болған , сарғайып кетті.  Ол  не?  Тапсырмалардың  нұсқасы:  Заттарды  атаймыз, ал балалар оның  неден  жасалғанын  айтады. 

2 слайд

«Не болған- неге  айналды» •. ». Балаларға  аталған  заттан  дайындалған   нәрселерді атап,  ұсынуға болады. -Талдан не  жасалынған? (қағаз, жиһаз, сіріңке).  -Дән  болған, ал енді (тал)  болды.  -Не  көп болған,бірақ аз қалған? (Жұлдыздар, өйткені олар күндіз  көрінбейді;қар , өйткені ол  еріп  кетті)т.б.  -Жасыл  болған , сарғайып кетті.  Ол  не?  Тапсырмалардың  нұсқасы:  Заттарды  атаймыз, ал балалар оның  неден  жасалғанын  айтады. 

Сиқырлы бейнелер әдісі - бір немесе бірнеше бейнелердің ерекшеліктерінің басқа бейнелерге ауыстыру. •Мысалы: До

3 слайд
Сиқырлы  бейнелер әдісі - бір  немесе бірнеше бейнелердің   ерекшеліктерінің  басқа бейнелерге ауыстыру.         •Мысалы:  Доп. Ол  қандай? Күлетін, ұшатын, дәмді,  түнде ертегілер     айтатын… .   Бұл  әдіс   балаларға  ойлап   табуды,  сөйлеуді,  қиялдауды  ғана  емес, сонымен   қатар өздерінің ойлау қабілеттерін  меңгере  алуға   көмегін тигізеді. СБӘ  арқылы  қиял-ғажайып жануарларды,  оларға  ат қоюды, олардың ата-анасы  кім?, қайда  тұрады?,  немен тамақтанады?, не болмаса «Қызықты жануарлар» суреттерін, «Пиктограммаларды» ойлап  тауып,  сипаттауға  болады.Мысалы: «Арыстанмаймыл». Оның  ата-анасы: арыстан және маймыл. Ыстық  жақта  өмір  сүреді.Жерде  өте жылдам жүгіреді,  талда жақсы  өрмелейді. Жауларынан тез қашып құтылып, биіктегі жемістерді  тез, оңай  ала  алады. 

3 слайд

Сиқырлы  бейнелер әдісі - бір  немесе бірнеше бейнелердің   ерекшеліктерінің  басқа бейнелерге ауыстыру.         •Мысалы:  Доп. Ол  қандай? Күлетін, ұшатын, дәмді,  түнде ертегілер     айтатын… .   Бұл  әдіс   балаларға  ойлап   табуды,  сөйлеуді,  қиялдауды  ғана  емес, сонымен   қатар өздерінің ойлау қабілеттерін  меңгере  алуға   көмегін тигізеді. СБӘ  арқылы  қиял-ғажайып жануарларды,  оларға  ат қоюды, олардың ата-анасы  кім?, қайда  тұрады?,  немен тамақтанады?, не болмаса «Қызықты жануарлар» суреттерін, «Пиктограммаларды» ойлап  тауып,  сипаттауға  болады.Мысалы: «Арыстанмаймыл». Оның  ата-анасы: арыстан және маймыл. Ыстық  жақта  өмір  сүреді.Жерде  өте жылдам жүгіреді,  талда жақсы  өрмелейді. Жауларынан тез қашып құтылып, биіктегі жемістерді  тез, оңай  ала  алады. 

«Таныс кейіпкерлер жаңа жағдайда». Балаларға ертегі кейіпкерлерінің басқа жағдайдағы іс-әрекеттерін ойластыруды ұсы

4 слайд
«Таныс кейіпкерлер  жаңа  жағдайда».  Балаларға   ертегі  кейіпкерлерінің басқа жағдайдағы іс-әрекеттерін ойластыруды  ұсынамыз. Мысал.Вини- пух орманнан шәркей тауып алып, оны киіп көрмек болады.Бірақ  ол  шәркейдің  сиқырлы екенін білген жоқ. Африкадан  бірақ  шығады. Айналасы  толған  пальмалар  мен  тропикалық  өсімдіктер. Қонжық бәріне таң қалып келеді. Бір  кезде лаулап  жанған  отты  көреді.Оттың  айналасында  Бармалей  шапқылап  жүр.

4 слайд

«Таныс кейіпкерлер  жаңа  жағдайда».  Балаларға   ертегі  кейіпкерлерінің басқа жағдайдағы іс-әрекеттерін ойластыруды  ұсынамыз. Мысал.Вини- пух орманнан шәркей тауып алып, оны киіп көрмек болады.Бірақ  ол  шәркейдің  сиқырлы екенін білген жоқ. Африкадан  бірақ  шығады. Айналасы  толған  пальмалар  мен  тропикалық  өсімдіктер. Қонжық бәріне таң қалып келеді. Бір  кезде лаулап  жанған  отты  көреді.Оттың  айналасында  Бармалей  шапқылап  жүр.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі