Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар




1 слайд
Мектеп жасына дейінгі
баланың қиялын
дамытуға арналған
ойындар
1 слайд
Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуға арналған ойындар

2 слайд
«Не болған-
неге айналды»
•. ». Балаларға аталған заттан дайындалған нәрселерді
атап, ұсынуға болады.
-Талдан не жасалынған? (қағаз, жиһаз, сіріңке).
-Дән болған, ал енді (тал) болды.
-Не көп болған,бірақ аз қалған? (Жұлдыздар, өйткені олар
күндіз көрінбейді;қар , өйткені ол еріп кетті)т.б.
-Жасыл болған , сарғайып кетті. Ол не?
Тапсырмалардың нұсқасы: Заттарды атаймыз, ал балалар
оның неден жасалғанын айтады.
2 слайд
«Не болған- неге айналды» •. ». Балаларға аталған заттан дайындалған нәрселерді атап, ұсынуға болады. -Талдан не жасалынған? (қағаз, жиһаз, сіріңке). -Дән болған, ал енді (тал) болды. -Не көп болған,бірақ аз қалған? (Жұлдыздар, өйткені олар күндіз көрінбейді;қар , өйткені ол еріп кетті)т.б. -Жасыл болған , сарғайып кетті. Ол не? Тапсырмалардың нұсқасы: Заттарды атаймыз, ал балалар оның неден жасалғанын айтады.

3 слайд
Сиқырлы бейнелер әдісі - бір немесе
бірнеше бейнелердің ерекшеліктерінің
басқа бейнелерге
ауыстыру.
•Мысалы:
Доп. Ол қандай? Күлетін, ұшатын, дәмді,
түнде
ертегілер айтатын… .
Бұл
әдіс балаларға ойлап табуды, сөйлеуді,
қиялдауды
ғана емес, сонымен қатар өздерінің
ойлау
қабілеттерін меңгере алуға көмегін тигізеді.
СБӘ
арқылы қиял-ғажайып жануарларды, оларға ат
қоюды,
олардың ата-анасы кім?, қайда тұрады?,
немен
тамақтанады?, не болмаса «Қызықты
жануарлар»
суреттерін, «Пиктограммаларды» ойлап
тауып,
сипаттауға болады.Мысалы:
«Арыстанмаймыл».
Оның ата-анасы: арыстан және
маймыл.
Ыстық жақта өмір сүреді.Жерде өте
жылдам
жүгіреді, талда жақсы өрмелейді.
Жауларынан
тез қашып құтылып, биіктегі жемістерді
тез,
оңай ала алады.
3 слайд
Сиқырлы бейнелер әдісі - бір немесе бірнеше бейнелердің ерекшеліктерінің басқа бейнелерге ауыстыру. •Мысалы: Доп. Ол қандай? Күлетін, ұшатын, дәмді, түнде ертегілер айтатын… . Бұл әдіс балаларға ойлап табуды, сөйлеуді, қиялдауды ғана емес, сонымен қатар өздерінің ойлау қабілеттерін меңгере алуға көмегін тигізеді. СБӘ арқылы қиял-ғажайып жануарларды, оларға ат қоюды, олардың ата-анасы кім?, қайда тұрады?, немен тамақтанады?, не болмаса «Қызықты жануарлар» суреттерін, «Пиктограммаларды» ойлап тауып, сипаттауға болады.Мысалы: «Арыстанмаймыл». Оның ата-анасы: арыстан және маймыл. Ыстық жақта өмір сүреді.Жерде өте жылдам жүгіреді, талда жақсы өрмелейді. Жауларынан тез қашып құтылып, биіктегі жемістерді тез, оңай ала алады.

4 слайд
«Таныс кейіпкерлер
жаңа жағдайда».
Балаларға
ертегі кейіпкерлерінің
басқа
жағдайдағы іс-әрекеттерін
ойластыруды
ұсынамыз. Мысал.Вини-
пух
орманнан шәркей тауып алып, оны
киіп
көрмек болады.Бірақ ол
шәркейдің
сиқырлы екенін білген жоқ.
Африкадан
бірақ шығады. Айналасы
толған
пальмалар мен тропикалық
өсімдіктер.
Қонжық бәріне таң қалып
келеді.
Бір кезде лаулап жанған отты
көреді.Оттың
айналасында Бармалей
шапқылап
жүр.
4 слайд
«Таныс кейіпкерлер жаңа жағдайда». Балаларға ертегі кейіпкерлерінің басқа жағдайдағы іс-әрекеттерін ойластыруды ұсынамыз. Мысал.Вини- пух орманнан шәркей тауып алып, оны киіп көрмек болады.Бірақ ол шәркейдің сиқырлы екенін білген жоқ. Африкадан бірақ шығады. Айналасы толған пальмалар мен тропикалық өсімдіктер. Қонжық бәріне таң қалып келеді. Бір кезде лаулап жанған отты көреді.Оттың айналасында Бармалей шапқылап жүр.