Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Баланың өмірін сақтау және
денсаулығын нығайту,толыққанды дене
бітімін дамыту,Қазақстан Республикасы
халықтарының ұлттық дәстүрі негізінде
салауатты өмір салты құндылығын
қалыптастыру
Толық кеңістікті құру және мектеп
жасына дейінгі баланың жеке дамуын
кешенді сүйемелдеуді қамтамасыз ету
Баланың сөйлеуін және ана тілін,қарым-
қатынас мәдениетін дамыту,сауат ашу
негіздерін меңгеруге даярлау.
Мектеп жасына дейінгі балалардың
адамгершілік құндылық бағдарын
адамның оң мінез-құлқы, нормасы,
тәртіптік ережесі, қазақстандық қоғамда
қалыптасқан халықтық салт-дәстүр
үлгісінде қалыптастыру
2 слайд
Баланың өмірін сақтау және денсаулығын нығайту,толыққанды дене бітімін дамыту,Қазақстан Республикасы халықтарының ұлттық дәстүрі негізінде салауатты өмір салты құндылығын қалыптастыру Толық кеңістікті құру және мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуын кешенді сүйемелдеуді қамтамасыз ету Баланың сөйлеуін және ана тілін,қарым- қатынас мәдениетін дамыту,сауат ашу негіздерін меңгеруге даярлау. Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік құндылық бағдарын адамның оң мінез-құлқы, нормасы, тәртіптік ережесі, қазақстандық қоғамда қалыптасқан халықтық салт-дәстүр үлгісінде қалыптастыру
3 слайд
Шағын - орталықтар– балалардың мектепке дейінгі
ұйымдарда, жалпы білім беретін және арнайы мектептері
мен мекемелерінде немесе отбасы жағдайында қысқа
мерзімдік болу орталықтары іс-әрекетінің ретін анықтайды.
Балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен
қамтамасыз ету жөніндегі “Балапан” бағдарламасы (бұдан
әрі бағдарлама) Қазақстан Республикасының Президентінің
2010 жылғы 29 қаңтардағы “Жаңа онжылдық – жаңа
экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері”
атты Қазақстан халқына жолдауын және ҚР Президентінің
2010 жылғы 1 қаңтардағы Стратегиялық даму жоспарын
іске асыру мақсатында әзірленген.
Мектепке дейінгі шағын-орталықтар 3-4-5 жасқа дейінгі
балаларды жан-жақты дамыту мақсатында құрылады және
балаларды тәрбиелеу, оқыту ұйымдарына, ата-аналарға
кеңес беру әдістемелік пен балалардың әлеуметтік
бейімделуіне қолдау көрсетеді.
Қазіргі педагогикалық қоғамдастықтың алдында білім
берудің жаңа моделін құру, оны сынақтан өткізу мен
енгізудің ауқымды міндеттері тұр. Қазақстан
Республикасының 2020 жылға дейінгі білім беруді дамыту
тұжырымдамасындағы басты мақсат мектепке дейінгі білім
беруді ұлғайту жолымен балалардың білім алуына бастапқы
мүмкіндіктері қамтамасыз ету болып табылады.
3 слайд
Шағын - орталықтар– балалардың мектепке дейінгі ұйымдарда, жалпы білім беретін және арнайы мектептері мен мекемелерінде немесе отбасы жағдайында қысқа мерзімдік болу орталықтары іс-әрекетінің ретін анықтайды. Балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтамасыз ету жөніндегі “Балапан” бағдарламасы (бұдан әрі бағдарлама) Қазақстан Республикасының Президентінің 2010 жылғы 29 қаңтардағы “Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері” атты Қазақстан халқына жолдауын және ҚР Президентінің 2010 жылғы 1 қаңтардағы Стратегиялық даму жоспарын іске асыру мақсатында әзірленген. Мектепке дейінгі шағын-орталықтар 3-4-5 жасқа дейінгі балаларды жан-жақты дамыту мақсатында құрылады және балаларды тәрбиелеу, оқыту ұйымдарына, ата-аналарға кеңес беру әдістемелік пен балалардың әлеуметтік бейімделуіне қолдау көрсетеді. Қазіргі педагогикалық қоғамдастықтың алдында білім берудің жаңа моделін құру, оны сынақтан өткізу мен енгізудің ауқымды міндеттері тұр. Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасындағы басты мақсат мектепке дейінгі білім беруді ұлғайту жолымен балалардың білім алуына бастапқы мүмкіндіктері қамтамасыз ету болып табылады.
4 слайд
Білім беру саласы
мазмұнының базалық
минимумы
Білім беру
саласы
Денсаулық
Қатынас
Әлеуметтік орта
Таным
Денсаулық
4 слайд
Білім беру саласы мазмұнының базалық минимумы Білім беру саласы Денсаулық Қатынас Әлеуметтік орта Таным Денсаулық
5 слайд
Мектепке дейінгі білім
салаларының бағыттары
•Денсаулық.......................Дене
шынықтыру
• Мәдени -
гигиеналық дағдылар
•Қатынас...........................Тіл дамыту
• Көркем
әдебиет
•Таным..............................Сенсорика
• Құрастыру
• Қоршаған
ортамен танысу
•Шығармашылық............Ән
• Мүсіндеу
• Жапсыру
• Сурет
5 слайд
Мектепке дейінгі білім салаларының бағыттары •Денсаулық.......................Дене шынықтыру • Мәдени - гигиеналық дағдылар •Қатынас...........................Тіл дамыту • Көркем әдебиет •Таным..............................Сенсорика • Құрастыру • Қоршаған ортамен танысу •Шығармашылық............Ән • Мүсіндеу • Жапсыру • Сурет
6 слайд
Күтілетін нәтиже
•Дені сау, эстетикалық талғамы зор,
ұлттық сананы бойына сіңірген,
тәрбиенің барлық бағытын
меңгерген, жан-жақты дамыған тұлға.
•Оқу-тәрбие үрдісінде өз ісін жетік
меңгерген, кәсіби деңгейі жоғары,
шығармашылық педагог.
•Бала тәрбиесіне деген көзқарастары
жаңаша өзгеріп, жауапкершіліктері
артқан шағын орталық өміріне
белсене қатысатын ата-ана.
6 слайд
Күтілетін нәтиже •Дені сау, эстетикалық талғамы зор, ұлттық сананы бойына сіңірген, тәрбиенің барлық бағытын меңгерген, жан-жақты дамыған тұлға. •Оқу-тәрбие үрдісінде өз ісін жетік меңгерген, кәсіби деңгейі жоғары, шығармашылық педагог. •Бала тәрбиесіне деген көзқарастары жаңаша өзгеріп, жауапкершіліктері артқан шағын орталық өміріне белсене қатысатын ата-ана.
7 слайд
Лауазымдық міндеттері: Тәрбиеленушілердің
жанұяляық және тұрмыстық өмір сүруі мен тәрбиесін, жеке
қабілеттілігі, қызығушылығы мен баланың жеке тұлға
болып қалыптасуын психологтардың нұсқаулары бойынша
(топтық және жекелей) дамыту, түзету жұмыстарын
жоспарлайды және ұйымдастырады. Әлеуметтік
психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбек дағдылану
жағдайларын жасауды қамтамассыз ету үшін күнделікті
жұмыстар жасайды. Медицина қызметкерлері мен біріге
отырып балалардың денсаулығын жақсарту мен сақтауды
қамтамасыз етеді, олардың психо-физикалық жетілуін
қалыптастыратын шаралар ұйымдастырады. Балалардың
тәрбие беру ұйымында және сабақтан тыс уақыттағы өмірі
мен денсаулығына жауапкершілік артады. Оларға дәрігер
кегенге дейінгі медициналық көмек беруді қамтамасыз
етеді. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен немесе оларды
алмастыратын адамдармен қарым-қатынаста болады.
Топтарға бөлінген мүліктердің, әдістемелік есебін
жүргізеді. Тәрбиешінің көмекшісі жұмысын басқарады.
Білуге міндетті: ҚР Конститутциясы, ҚР “Білім
туралы”, ҚР “Баланың құқықтары туралы”, “Сыбайлас
жемқорлыққпен қарсы күрес туралы” заңдарын, педагогика
және психология негіздерін біліктілікке қойылатын
талаптар, жоғарғы педагогикалық білімі немесе орта
педагогикалық білімі.
7 слайд
Лауазымдық міндеттері: Тәрбиеленушілердің жанұяляық және тұрмыстық өмір сүруі мен тәрбиесін, жеке қабілеттілігі, қызығушылығы мен баланың жеке тұлға болып қалыптасуын психологтардың нұсқаулары бойынша (топтық және жекелей) дамыту, түзету жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады. Әлеуметтік психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбек дағдылану жағдайларын жасауды қамтамассыз ету үшін күнделікті жұмыстар жасайды. Медицина қызметкерлері мен біріге отырып балалардың денсаулығын жақсарту мен сақтауды қамтамасыз етеді, олардың психо-физикалық жетілуін қалыптастыратын шаралар ұйымдастырады. Балалардың тәрбие беру ұйымында және сабақтан тыс уақыттағы өмірі мен денсаулығына жауапкершілік артады. Оларға дәрігер кегенге дейінгі медициналық көмек беруді қамтамасыз етеді. Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен немесе оларды алмастыратын адамдармен қарым-қатынаста болады. Топтарға бөлінген мүліктердің, әдістемелік есебін жүргізеді. Тәрбиешінің көмекшісі жұмысын басқарады. Білуге міндетті: ҚР Конститутциясы, ҚР “Білім туралы”, ҚР “Баланың құқықтары туралы”, “Сыбайлас жемқорлыққпен қарсы күрес туралы” заңдарын, педагогика және психология негіздерін біліктілікке қойылатын талаптар, жоғарғы педагогикалық білімі немесе орта педагогикалық білімі.
8 слайд
Лауазымдық міндеттері: Мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік
жұмысын ұйымдастырады. Балалар үшін білім бағдарламасын талдауға
қатысады. Мектептер мен балалар орталығы мен мұражай және басқа
мәдени ұйымдармен бірлесіп жұмыс істеуді жетілдіреді: тәрбиеші және
оның қызметкері жұмыс орындарына кадрларды іріктеуді:
қызметкерлердің моральдық және материалдық көтермелеуіне
ұсыныстар жасайды.
Ұйымының оқу-тәрбие, әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады
және жоспарлайды. Ұйым жұмысының жоспары бойынша ұсыныстар
жасайды: мекеменің педагогикалық қызметкерлерінің аттестациясы мен
біліктілігін арттыру жұмыстарын үйлестіреді, тәрбиешілердің өз
біліміне, жас бойынша топтардың сабақтарына сетка құруына көмек
береді. Алдыңғы қатарлы озық тәжірибені енгізу мен таратуды
ұйымдастырады. Ұйым, мектеп, ата-аналармен қарым-қатынас
сабақтастығы бойынша шараларды ұйымдастырады. Әр уақытта оқу-
тәрбиелеу әдістемелік жұмыстарының жағдайын бақылап отырады.
Тәрбиешілер үшін ашық сабақтар, семинарлар, жеке және топ бойынша
кеңестер, конкурстар мен көрмелер ұйымдастырылады.
Шығармашылық топтардың жұмысын ұйымдастырады, қажетті
құралдарды алады; басылып шыққан оқу-әдістемелік, балалар әдебиетін
және басқа құралдардың картотекасын жүргізеді; кітапхана жұмысын
жинақтайды; тәрбиешілер арасында оқу-педаогикалық, балалар
әдебиетін таратады, есеп және есеп беру құжаттарының уақыттылы
орындалуын қамтамасыз етеді. Тәрбиешілердің жұмысына бақылау
жасайды, оқу-тәрбие жоспарын жүйелі тексеріп отырады, топтардағы
сабақтарға қатысады; жылдық жоспардың педагогикалық кеңестерде
қабылданған шешімдердің орындалуына сараптама жасайды;
тәрбиешімен бірге логопед-психолог, сандық жетекші және басқа
мамандардың бірлесіп жұмыс істеуін ұйымдастырады; әрдайым
балалардың білімінің, ойлауының диагностикасын жүргізеді.
Білуге міндетті: ҚР Конститутциясы, ҚР “Білім туралы”, ҚР
“Баланың құқықтары туралы”, “Сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы”
заңдарын педагогика мен психология негіздері.
Біліктілікке қойылатын талаптар: орта педагогикалық білім.
8 слайд
Лауазымдық міндеттері: Мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік жұмысын ұйымдастырады. Балалар үшін білім бағдарламасын талдауға қатысады. Мектептер мен балалар орталығы мен мұражай және басқа мәдени ұйымдармен бірлесіп жұмыс істеуді жетілдіреді: тәрбиеші және оның қызметкері жұмыс орындарына кадрларды іріктеуді: қызметкерлердің моральдық және материалдық көтермелеуіне ұсыныстар жасайды. Ұйымының оқу-тәрбие, әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және жоспарлайды. Ұйым жұмысының жоспары бойынша ұсыныстар жасайды: мекеменің педагогикалық қызметкерлерінің аттестациясы мен біліктілігін арттыру жұмыстарын үйлестіреді, тәрбиешілердің өз біліміне, жас бойынша топтардың сабақтарына сетка құруына көмек береді. Алдыңғы қатарлы озық тәжірибені енгізу мен таратуды ұйымдастырады. Ұйым, мектеп, ата-аналармен қарым-қатынас сабақтастығы бойынша шараларды ұйымдастырады. Әр уақытта оқу- тәрбиелеу әдістемелік жұмыстарының жағдайын бақылап отырады. Тәрбиешілер үшін ашық сабақтар, семинарлар, жеке және топ бойынша кеңестер, конкурстар мен көрмелер ұйымдастырылады. Шығармашылық топтардың жұмысын ұйымдастырады, қажетті құралдарды алады; басылып шыққан оқу-әдістемелік, балалар әдебиетін және басқа құралдардың картотекасын жүргізеді; кітапхана жұмысын жинақтайды; тәрбиешілер арасында оқу-педаогикалық, балалар әдебиетін таратады, есеп және есеп беру құжаттарының уақыттылы орындалуын қамтамасыз етеді. Тәрбиешілердің жұмысына бақылау жасайды, оқу-тәрбие жоспарын жүйелі тексеріп отырады, топтардағы сабақтарға қатысады; жылдық жоспардың педагогикалық кеңестерде қабылданған шешімдердің орындалуына сараптама жасайды; тәрбиешімен бірге логопед-психолог, сандық жетекші және басқа мамандардың бірлесіп жұмыс істеуін ұйымдастырады; әрдайым балалардың білімінің, ойлауының диагностикасын жүргізеді. Білуге міндетті: ҚР Конститутциясы, ҚР “Білім туралы”, ҚР “Баланың құқықтары туралы”, “Сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы” заңдарын педагогика мен психология негіздері. Біліктілікке қойылатын талаптар: орта педагогикалық білім.
9 слайд
Лауазымдық міндеттері: Мектепке дейінгі білім
беру мен оқытуды тәрбиеленушілердің
мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына
сәйкес, эстетикалық дамуы мен музыкалық
тәрбиесін әр түрдегі және формадағы музыкалық
шығармашылықты қолданып жүзеге асырады. Ән-
күй сабақтарын, балалар мерекесін, әдеби саздық
мерекелерді ұйымдастырып өткізеді. Балалармен
жеке жұмыстар жүргізеді, музыканы дарынды
балалармен жеке топтарға жұмыс жасайды.
Таңертеңгілік гимнастикага, дене тәрбиесі
сабақтарына, спорттық шараларды ұйымдастыруға
қатысады. Балалармен жұмыс істеуге алдыңғы
қатарлы озық тәжірибелерді енгізеді. Музыкалық
тәрбиеленуші балалардың ата-аналарына кеңестер
береді. Мектепке дейінгі тәрбиеленушілердің
музыкалық жетілуін бақылап отырады.
Білуге міндетті: ҚР Конституциясын, ҚР «Білім
туралы», ҚР «Баланың құқықтары туралы»,
«Сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы»
Заңдарын, педагогика және психология негіздерін
біліктілікке қойылатын талаптар: жоғары
кәсіптік (музыкалық, музыка-педагогикалык),
білімі.
9 слайд
Лауазымдық міндеттері: Мектепке дейінгі білім беру мен оқытуды тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сәйкес, эстетикалық дамуы мен музыкалық тәрбиесін әр түрдегі және формадағы музыкалық шығармашылықты қолданып жүзеге асырады. Ән- күй сабақтарын, балалар мерекесін, әдеби саздық мерекелерді ұйымдастырып өткізеді. Балалармен жеке жұмыстар жүргізеді, музыканы дарынды балалармен жеке топтарға жұмыс жасайды. Таңертеңгілік гимнастикага, дене тәрбиесі сабақтарына, спорттық шараларды ұйымдастыруға қатысады. Балалармен жұмыс істеуге алдыңғы қатарлы озық тәжірибелерді енгізеді. Музыкалық тәрбиеленуші балалардың ата-аналарына кеңестер береді. Мектепке дейінгі тәрбиеленушілердің музыкалық жетілуін бақылап отырады. Білуге міндетті: ҚР Конституциясын, ҚР «Білім туралы», ҚР «Баланың құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы» Заңдарын, педагогика және психология негіздерін біліктілікке қойылатын талаптар: жоғары кәсіптік (музыкалық, музыка-педагогикалык), білімі.
10 слайд
1 Педагогикалық жұмысына басшылық
жасай отырып ең тиімді жағдайда туғызып
іске асыру.
2. Шағын орталық жұмысының барлық
тәрбиешілердің білім беру бағытында
жүйелі бақылау жасау.
3. Шағын орталықтарының кемшіліктерін
анықтау.
4. Ұжымның жұмысы мен тәрбиеші
еңбегінің тәрбиеленушілер үшін тиімділігі
мен ыңғайлылығын нақтылау.
10 слайд
1 Педагогикалық жұмысына басшылық жасай отырып ең тиімді жағдайда туғызып іске асыру. 2. Шағын орталық жұмысының барлық тәрбиешілердің білім беру бағытында жүйелі бақылау жасау. 3. Шағын орталықтарының кемшіліктерін анықтау. 4. Ұжымның жұмысы мен тәрбиеші еңбегінің тәрбиеленушілер үшін тиімділігі мен ыңғайлылығын нақтылау.
11 слайд
Шағын орталықтағы
ойын алаңдары
•1. Ойын алаңдарындағы жабдық балалардың бойы
мен жасына сәйкес, сенімді және берік
орнатылады. Жабдықтың беті шығыңқысыз және
кедір-бұдырсыз, шығыңқы бұрандасыз, суға төзімді
және оңай тазалануы тиіс.
•2. Әрбір ойын алаңында көлеңке бастырма
орнатылады. Көлеңке бастырманың едені жылу
өткізгіш материалдардан (ағаш және басқа да
материалдар) дайындалады.
•3. Ойын алаңдарының жабыны сәби жастағы
балалар үшін шөптен, мектеп жасына дейінгі
балалар үшін шөптен және тығыздалған топырақтан
болады.
•4. Мектепке дейінгі топтар үшін ортақ жидек-
бақшасын жоспарлауға жол беріледі.
•5. Дене шынықтыру алаңы мыналарды:
•қозғалыс ойындарына арналған жабдықтары бар
аймақты;
•гимнастикалық жабдық және спорт жабдығы бар
аймақты;
•жүгіретін жолды;
•секіру шұқырын;
•кедергі жолдарды қамтиды.
11 слайд
Шағын орталықтағы ойын алаңдары •1. Ойын алаңдарындағы жабдық балалардың бойы мен жасына сәйкес, сенімді және берік орнатылады. Жабдықтың беті шығыңқысыз және кедір-бұдырсыз, шығыңқы бұрандасыз, суға төзімді және оңай тазалануы тиіс. •2. Әрбір ойын алаңында көлеңке бастырма орнатылады. Көлеңке бастырманың едені жылу өткізгіш материалдардан (ағаш және басқа да материалдар) дайындалады. •3. Ойын алаңдарының жабыны сәби жастағы балалар үшін шөптен, мектеп жасына дейінгі балалар үшін шөптен және тығыздалған топырақтан болады. •4. Мектепке дейінгі топтар үшін ортақ жидек- бақшасын жоспарлауға жол беріледі. •5. Дене шынықтыру алаңы мыналарды: •қозғалыс ойындарына арналған жабдықтары бар аймақты; •гимнастикалық жабдық және спорт жабдығы бар аймақты; •жүгіретін жолды; •секіру шұқырын; •кедергі жолдарды қамтиды.
12 слайд
Ойын алаңындағы серуен
•-Күн тәртібіндегі серуеннің алатын орны
•Бұл баланың көбінесе таза ауада жүруі үшін, таза ауада
ұйымдастырылған іс шаралар бала денсаулығын
нығайтудың тиімді жолының бірі
•Серуен 5 бөлікке бөлінеді
•1Бақылау
•2Еңбек
•3Қимылды ойын
•4Жеке жұмыс
•5Еркін ойын
•Бақылауда біз баланың қоршаған орта туралы түсінік
бере отырып күнделікті бақылаудың бір бірімен
сабақтастығын ескере отыруымыз қажет Мысалы; кеше
күнді бақылатсақ бүгін күннің көзінен нәр алатын гүлдерді,
ертең нөсер жаңбыр туралы түсінік берсек, келесі күні
бұлттарды т,б
•Еңбекте біз баланы ерте жастан өздеріне қызмет ете
білуге және үлкендердің еңбегін бағалай білуге
тәрбиелейміз Мысалы; кіші топтарда аула сыпырушы
еңбегімен таныстыра отырып ауланы бекерге ластамауға
кампит қағаздарын арнайы орындарға тастауға үйрете
отырып, аула сыпырушының еңбегін бағалау үшін көмек
бере отырып баланы қамқорлыққа баулыймыз
•Қимылды ойында біз балалардың таза ауада
толыққанды демалуына көңіл күйінің көтеріңкі болуына
көмектесе отырып,осы ойындар арқылы тәрбиелейміз
және дене қимылдарын дамытамыз.Қимылды ойындарда
қолданатын құралдар алдын ала дайындалып тәр
көмекшісінің көмегімен аулаға әкелінеді
•Жеке жұмыс бұл кезде біз оқу іс әрекететінде
үлгермеушілік танытқан баламен жұмыс жүргіземіз тек
тәрбиешілер емес пән мұғалімдері де міндетті түрде
балалармен жеке жұмыс жүргізіүі тиіс психолог пен
логопедтер күнде жасауы керек.
•Еркін ойында біз балаларды ұжымға тәрбиелей отырып
әркім өз қалауымен ойнағысы келген балалармен ойнауға
достыққа баулый отырып, қызығушылығы арта түскен
ойынды ойната отырып балалардың қалауын
қанағаттандырамыз.
12 слайд
Ойын алаңындағы серуен •-Күн тәртібіндегі серуеннің алатын орны •Бұл баланың көбінесе таза ауада жүруі үшін, таза ауада ұйымдастырылған іс шаралар бала денсаулығын нығайтудың тиімді жолының бірі •Серуен 5 бөлікке бөлінеді •1Бақылау •2Еңбек •3Қимылды ойын •4Жеке жұмыс •5Еркін ойын •Бақылауда біз баланың қоршаған орта туралы түсінік бере отырып күнделікті бақылаудың бір бірімен сабақтастығын ескере отыруымыз қажет Мысалы; кеше күнді бақылатсақ бүгін күннің көзінен нәр алатын гүлдерді, ертең нөсер жаңбыр туралы түсінік берсек, келесі күні бұлттарды т,б •Еңбекте біз баланы ерте жастан өздеріне қызмет ете білуге және үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелейміз Мысалы; кіші топтарда аула сыпырушы еңбегімен таныстыра отырып ауланы бекерге ластамауға кампит қағаздарын арнайы орындарға тастауға үйрете отырып, аула сыпырушының еңбегін бағалау үшін көмек бере отырып баланы қамқорлыққа баулыймыз •Қимылды ойында біз балалардың таза ауада толыққанды демалуына көңіл күйінің көтеріңкі болуына көмектесе отырып,осы ойындар арқылы тәрбиелейміз және дене қимылдарын дамытамыз.Қимылды ойындарда қолданатын құралдар алдын ала дайындалып тәр көмекшісінің көмегімен аулаға әкелінеді •Жеке жұмыс бұл кезде біз оқу іс әрекететінде үлгермеушілік танытқан баламен жұмыс жүргіземіз тек тәрбиешілер емес пән мұғалімдері де міндетті түрде балалармен жеке жұмыс жүргізіүі тиіс психолог пен логопедтер күнде жасауы керек. •Еркін ойында біз балаларды ұжымға тәрбиелей отырып әркім өз қалауымен ойнағысы келген балалармен ойнауға достыққа баулый отырып, қызығушылығы арта түскен ойынды ойната отырып балалардың қалауын қанағаттандырамыз.
13 слайд
Пәндік дамытушы ортаның
сипаттамасы
•Мектепке дейінгі мекеменің әрбір қабырғасы бұрышы тек балаға қажетті
балаға керек орталардан құрылуы керек. Әріппен жазылған дүниелер
қажет емес оны балалар оқи алмайды. Қабырғалалар баланың өзінің
қызықты суреттерімен безендіріліп, суреттен өзін көрген бала көңіл күйі
көтеріліп немесе отбасының немесе белгілі бір кейіпкердің ролліндегі
киіммен түскен суретін көріп мақтаныш сезімі ұялап шағын орталыққа
барғысы келіп тұрады.
• Ал топтардың әрбір дамытушы ортасы баланың қол жетім жерінде,
бала қызығушылығын оятатындай әсем де әсерлі , ыңғайлы тек бала
ойнауға қажетті ойыншықтар, белгілі бір сюжетті ролдік ойындар болса ол
толық құралдармен қамтамасыз етілген жәнеде ең бастысы қазақ
орталығы әр топтарда міндетті түрде ұлттық салт сананы меңгерту үшін
болуы қажет.Қазақ орталығы баланың қазақ болып туылғанына мақтан
ете алатын сезімін оятатындай жабдықталған болуы керек, себебі бала
естігенінен көрі көргенін өмір бойы есте сақтап жүреді.
•Және де тағы да қайталаймын орта қауіпсіз, жайлы, қолайлы болуы қажет
•Ортамен бала оқу іс әрекеті кезінен бөлек қалаған уақытында ойнауға
толық құқықты оны шектеуге болмайды.Бірақ сол ойыншықтармен ойнап
болған соң ұқыптап орнына қайта қоюға уйрету, сындырмай , таласпай
ойнай білуге үйрету тәрбиешілердің тікелей міндетінің бірі, әрі баланы осы
бастан ұқыптылыққа ,кішіпейілдікке, дос бауырмалдыққа тәрбиелейді. Топ
бөлмесіндегі әрбір бояуы кеткен ,жыртық дүниелер , желі шыққан доп,
аузы сынық сөре,киімі лас,шашы жалбыраған қуыршақтар бір жағы
ашылып кеткен стендтер, қалай болса солай безендірілген бұрыштар
бала талғамының дұрыс және жоғары дамуына кері әсерін тигізеді.
Тәрбиеші бірінші өзінің үсті басы таза,киіну мәдениеті дұрыс, сөйлеу
мәдениеті жоғары, ішкі мәдениеті сыртқы мәдениетімен үйлесім тауып
тұратын және де күн көріс көзі үшін маман емес, бала психологиясын
жетік меңгерген ,баламен дұрыс диалог құра білетін, өнерден құр алақан
емес ,шығармашыл, адами тұрғысы жоғары болуы керек. Сондай болған
кезде ғана ол балаға қажетті тәрбиені беріп отырады, тәрбиеші
көмекшісіне де, ата анаға да педагогикалық кеңестер бере алатын тұлға
бұл -тәрбиеші.
•Мектепке дейінгі мекемеде басты тұлға бұл- Тәрбиеші
•Қалған қызметкерлер тәрбиеші ұйымдастырған іс шараларының
көмекшісі
13 слайд
Пәндік дамытушы ортаның сипаттамасы •Мектепке дейінгі мекеменің әрбір қабырғасы бұрышы тек балаға қажетті балаға керек орталардан құрылуы керек. Әріппен жазылған дүниелер қажет емес оны балалар оқи алмайды. Қабырғалалар баланың өзінің қызықты суреттерімен безендіріліп, суреттен өзін көрген бала көңіл күйі көтеріліп немесе отбасының немесе белгілі бір кейіпкердің ролліндегі киіммен түскен суретін көріп мақтаныш сезімі ұялап шағын орталыққа барғысы келіп тұрады. • Ал топтардың әрбір дамытушы ортасы баланың қол жетім жерінде, бала қызығушылығын оятатындай әсем де әсерлі , ыңғайлы тек бала ойнауға қажетті ойыншықтар, белгілі бір сюжетті ролдік ойындар болса ол толық құралдармен қамтамасыз етілген жәнеде ең бастысы қазақ орталығы әр топтарда міндетті түрде ұлттық салт сананы меңгерту үшін болуы қажет.Қазақ орталығы баланың қазақ болып туылғанына мақтан ете алатын сезімін оятатындай жабдықталған болуы керек, себебі бала естігенінен көрі көргенін өмір бойы есте сақтап жүреді. •Және де тағы да қайталаймын орта қауіпсіз, жайлы, қолайлы болуы қажет •Ортамен бала оқу іс әрекеті кезінен бөлек қалаған уақытында ойнауға толық құқықты оны шектеуге болмайды.Бірақ сол ойыншықтармен ойнап болған соң ұқыптап орнына қайта қоюға уйрету, сындырмай , таласпай ойнай білуге үйрету тәрбиешілердің тікелей міндетінің бірі, әрі баланы осы бастан ұқыптылыққа ,кішіпейілдікке, дос бауырмалдыққа тәрбиелейді. Топ бөлмесіндегі әрбір бояуы кеткен ,жыртық дүниелер , желі шыққан доп, аузы сынық сөре,киімі лас,шашы жалбыраған қуыршақтар бір жағы ашылып кеткен стендтер, қалай болса солай безендірілген бұрыштар бала талғамының дұрыс және жоғары дамуына кері әсерін тигізеді. Тәрбиеші бірінші өзінің үсті басы таза,киіну мәдениеті дұрыс, сөйлеу мәдениеті жоғары, ішкі мәдениеті сыртқы мәдениетімен үйлесім тауып тұратын және де күн көріс көзі үшін маман емес, бала психологиясын жетік меңгерген ,баламен дұрыс диалог құра білетін, өнерден құр алақан емес ,шығармашыл, адами тұрғысы жоғары болуы керек. Сондай болған кезде ғана ол балаға қажетті тәрбиені беріп отырады, тәрбиеші көмекшісіне де, ата анаға да педагогикалық кеңестер бере алатын тұлға бұл -тәрбиеші. •Мектепке дейінгі мекемеде басты тұлға бұл- Тәрбиеші •Қалған қызметкерлер тәрбиеші ұйымдастырған іс шараларының көмекшісі
14 слайд
Отбасы мен мектепке дейінгі
ұйым бұл баланы
әлеуметтендірудің маңызды екі
институты
•Отбасымен ынтымақтастық серіктестік бұл мектепке дейінгі ұйыммға қойылатын негізгі
талаптарының бірі.
•-ата-аналардың педагогикалы...
14 слайд
Отбасы мен мектепке дейінгі ұйым бұл баланы әлеуметтендірудің маңызды екі институты •Отбасымен ынтымақтастық серіктестік бұл мектепке дейінгі ұйыммға қойылатын негізгі талаптарының бірі. •-ата-аналардың педагогикалы...