Мектепке дейінгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы»
Акционерлік қоғамның филиалы Түркістан облысы бойынша педагогикалық
қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты
ЖОБА
Тақырыбы: Мектепке дей і нгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс
жоспарын таныстыру
Дайындаған: Түркістан облысы, Кентау қаласы
МКҚК«Согдана» бөбекжай-балабақша
Әдіскері : Д.Атаметова
Қабылдаған: Адилаева Алма
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамның филиалы Түркістан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты ЖОБА Тақырыбы: Мектепке дей і нгі ұйымның жыл сайынғы жұмыс жоспарын таныстыру Дайындаған: Түркістан облысы, Кентау қаласы МКҚК«Согдана» бөбекжай-балабақша Әдіскері : Д.Атаметова Қабылдаған: Адилаева Алма
2 слайд
Ж
ЖОСПАР:
Жоба тақырыбының мақсат міндеттері
Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары
Жылдық жоспардың кезеңдері
Жоспарды жасақтау
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық талдау
Әдістемелік жұмыстың критериі
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
2 слайд
Ж ЖОСПАР: Жоба тақырыбының мақсат міндеттері Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспары Жылдық жоспардың кезеңдері Жоспарды жасақтау Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық талдау Әдістемелік жұмыстың критериі Қорытынды Қолданылған әдебиеттер
3 слайд
ЖОБА ТАҚЫРЫБЫНЫҢ
МАҚСАТ -МІНДЕТТЕРІ МІНДЕТТЕРІ:
Мектепке дейінгі
ұйымның жылдық
жұмыс жоспарының
негізгі құрамдас
құрылымын белгілеу
Сараптамалық
негізділігінің
маңыздылығын
талдау
МАҚСАТЫ:
Мектепке дейінгі
ұйымның жылдық
жұмыс жоспарының
негізгі құрамдас
құрылымын белгілеу
3 слайд
ЖОБА ТАҚЫРЫБЫНЫҢ МАҚСАТ -МІНДЕТТЕРІ МІНДЕТТЕРІ: Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу Сараптамалық негізділігінің маңыздылығын талдау МАҚСАТЫ: Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жұмыс жоспарының негізгі құрамдас құрылымын белгілеу
4 слайд
Оқу жылына
арналған жылдық
жұмыс жоспар МДҰ
міндетті нормативті
құжат
Өзінің
маңыздылығына
қарай даму
бағдарламасы, МДҰ
тәрбие мен оқытудың
оқу бағдарламасы,
Жарғымен тепе-тең
Барлық құжаттар
өзара байланысты
болу керек
4 слайд
Оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар МДҰ міндетті нормативті құжат Өзінің маңыздылығына қарай даму бағдарламасы, МДҰ тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасы, Жарғымен тепе-тең Барлық құжаттар өзара байланысты болу керек
5 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ
Әкімшілік пен педагогикалық ұжымның біріңғай әрекет жасауы
Мақсатты шешуде негізгі ретінде барлық МДҰ ұжымы үшін жылдық
жұмыс жоспары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік
оқу бағдарламасы ұсынылады, ал болашақ жоспардың іс-әрекеттері
тұрғысында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарты және МДҰ даму БағдарламасыӨткен оқу жылының жетістік деңгейін терең талдау негізінде ұжым
алдында тұрған мақсат пен міндеттерді нақты қоя білу басшыдан
арнайы білімді және ептілікті талап етед і
5 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ Әкімшілік пен педагогикалық ұжымның біріңғай әрекет жасауы Мақсатты шешуде негізгі ретінде барлық МДҰ ұжымы үшін жылдық жұмыс жоспары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы ұсынылады, ал болашақ жоспардың іс-әрекеттері тұрғысында Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және МДҰ даму БағдарламасыӨткен оқу жылының жетістік деңгейін терең талдау негізінде ұжым алдында тұрған мақсат пен міндеттерді нақты қоя білу басшыдан арнайы білімді және ептілікті талап етед і
6 слайд
Мектепке дейінгі
ұйымның төрт
негізгі
құжаттарында
мақсат пен
міндеттер
айқындалынған
Жылдық жұмыс
жоспарМектепке
дейінгі
ұйымның даму
Бағдарламасы
Мектепке
дейінгі тәрбие
мен оқытудың
мемлекеттік
жалпыға
міндетті
стандартыМектепке
дейінгі тәрбие
мен оқытудың
Типтік оқу
бағдарламасы
6 слайд
Мектепке дейінгі ұйымның төрт негізгі құжаттарында мақсат пен міндеттер айқындалынған Жылдық жұмыс жоспарМектепке дейінгі ұйымның даму Бағдарламасы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартыМектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Типтік оқу бағдарламасы
7 слайд
Жоспарлаудың ең негізгі
міндеттері
Ұжым мүшелерінде
жауапкершілік пен тәртіптілікті
тәрбиелеу;Нақты шараларды, орындау
мерзімін және жауапты
орындаушыларын анықтау Педагогикалық ұжым
қызметіндегі негізгі
байланыстыратын түйінді
сұрақтарды ажырату;Ерте және мектеп жасына дейінгі балалрды
дамыту және тәрбие сұрақтары бойынша,
мемлекеттік органдардың шешімдерін
орындауды және эмоционалдық әл-аухатын
жақсартуын қамтамасыз ету;
7 слайд
Жоспарлаудың ең негізгі міндеттері Ұжым мүшелерінде жауапкершілік пен тәртіптілікті тәрбиелеу;Нақты шараларды, орындау мерзімін және жауапты орындаушыларын анықтау Педагогикалық ұжым қызметіндегі негізгі байланыстыратын түйінді сұрақтарды ажырату;Ерте және мектеп жасына дейінгі балалрды дамыту және тәрбие сұрақтары бойынша, мемлекеттік органдардың шешімдерін орындауды және эмоционалдық әл-аухатын жақсартуын қамтамасыз ету;
8 слайд
ЖОСПАРДЫ ҚҰРУ КЕЗЕҢДЕРІ
1 КЕЗЕҢ
2 КЕЗЕҢ 3 КЕЗЕҢ
Ай сайын қайталанып
келетін МДҰ жұмысының
және оқу жылының әр
айының ерекшелігін
айқындайтын іс
әрекеттерді жоспарлау Ай сайын
жоспарланған
шараларды оған дейін
МДҰ дәстүрлі болып
қалған шаралармен
толықтыру Алдыңғы жыл бойынша
МДҰ қызметін талдау
негізінде анықталған
мақсат-міндеттерді жүзеге
асыру үшін жаңа
шараларды жоспарлау
8 слайд
ЖОСПАРДЫ ҚҰРУ КЕЗЕҢДЕРІ 1 КЕЗЕҢ 2 КЕЗЕҢ 3 КЕЗЕҢ Ай сайын қайталанып келетін МДҰ жұмысының және оқу жылының әр айының ерекшелігін айқындайтын іс әрекеттерді жоспарлау Ай сайын жоспарланған шараларды оған дейін МДҰ дәстүрлі болып қалған шаралармен толықтыру Алдыңғы жыл бойынша МДҰ қызметін талдау негізінде анықталған мақсат-міндеттерді жүзеге асыру үшін жаңа шараларды жоспарлау
9 слайд
I ТАРАУ
Жоспарлауды
ескертетін негізгі
нұсқаулық
құжаттарПедагогикалық
ұжым жұмысының
экран нәтижелігі Өткен жыл
жұмысының талдау
қорытындысы
Ағымдағы жылға
міндеттерМДҰ туралы
мәліметБАСТАПҚЫ БЕТІ
Балармен білім
салалары бойынша
жұмыстың
нәтижелігіАурушаңдықты
талдауПедагогтардың
педагогикалық
өсуінің
көрсеткіштері Ата-ананың
қанағаттандырылу
ы
9 слайд
I ТАРАУ Жоспарлауды ескертетін негізгі нұсқаулық құжаттарПедагогикалық ұжым жұмысының экран нәтижелігі Өткен жыл жұмысының талдау қорытындысы Ағымдағы жылға міндеттерМДҰ туралы мәліметБАСТАПҚЫ БЕТІ Балармен білім салалары бойынша жұмыстың нәтижелігіАурушаңдықты талдауПедагогтардың педагогикалық өсуінің көрсеткіштері Ата-ананың қанағаттандырылу ы
10 слайд
I I ТАРАУ
Кәсіби,теориялық және әдістемелік деңгейін, қызметтік біліктілігін
арттыру
Педагогикалық
кадрмен жұмыс
түрлеріҚызмет
біліктілігін
арттыруҚұқықтық
сауаттылықты
арттыруЖұмыстың
циклограммасы
Аттестацияға
дайындық,
аттестация
бойынша
нұсқаулықты
орындау Ке ң естерСеминар Өз білімін жетілдіру
бойынша жұмыстар
Педагогикалық
тәжірибені оқып-
үйрену, жинақтау
және тарату Әдістемелік
кабинет
жұмысының
мазмұны және
ұйымдастыру Мектеппен
байланыс орнату
10 слайд
I I ТАРАУ Кәсіби,теориялық және әдістемелік деңгейін, қызметтік біліктілігін арттыру Педагогикалық кадрмен жұмыс түрлеріҚызмет біліктілігін арттыруҚұқықтық сауаттылықты арттыруЖұмыстың циклограммасы Аттестацияға дайындық, аттестация бойынша нұсқаулықты орындау Ке ң естерСеминар Өз білімін жетілдіру бойынша жұмыстар Педагогикалық тәжірибені оқып- үйрену, жинақтау және тарату Әдістемелік кабинет жұмысының мазмұны және ұйымдастыру Мектеппен байланыс орнату
11 слайд
I II ТАРАУ
Меңгеруші
жанындағы
кеңесӨндірістік
жиналысПедагогикалық
кеңестер
11 слайд
I II ТАРАУ Меңгеруші жанындағы кеңесӨндірістік жиналысПедагогикалық кеңестер
12 слайд
I V ТАРАУ
Жол көлік
жарақатынан
алдын-ала
сақтандыруДене
шынықтыру-
сауықтыру
шараларының
графиг
жоспарыБала
денсаулығын
нығайту және
оның өмірін
қорғау
бойынша
жұмыстар Төтенше
жағдай
бойынша
шаралар
12 слайд
I V ТАРАУ Жол көлік жарақатынан алдын-ала сақтандыруДене шынықтыру- сауықтыру шараларының графиг жоспарыБала денсаулығын нығайту және оның өмірін қорғау бойынша жұмыстар Төтенше жағдай бойынша шаралар
13 слайд
V ТАРАУ
ОҚУ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ
13 слайд
V ТАРАУ ОҚУ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ
14 слайд
VI ТАРАУ
Қоғамдық
және
жанұялық
тәрбие Балалармен
бұқаралаық
тәрбие
14 слайд
VI ТАРАУ Қоғамдық және жанұялық тәрбие Балалармен бұқаралаық тәрбие
15 слайд
VII ТАРАУ
Материалдық-техникалық базаны
нығайту
15 слайд
VII ТАРАУ Материалдық-техникалық базаны нығайту
16 слайд
Жоспарды
жасақтау
МДҰ немесе белгілі бір іс- әрекеттің, міндеттерін,
оны шешу үшін жағдайды айқындау, қызметтің
негізгі бағыттарын, жауаптыларды, мерзімін
белгілеу
16 слайд
Жоспарды жасақтау МДҰ немесе белгілі бір іс- әрекеттің, міндеттерін, оны шешу үшін жағдайды айқындау, қызметтің негізгі бағыттарын, жауаптыларды, мерзімін белгілеу
17 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Жоспарлау кезінде жұмыс қандай деңгейде екенін
білуі;
Жоспарлаудың соңғы кезеңінде қандай деңгейге
жететінін нақты түсінуі
МДҰ жұмысын жаңа деңгейде апару үшін оңтайлы
жолдары мен тәсілдерін таңдау
17 слайд
ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ Жоспарлау кезінде жұмыс қандай деңгейде екенін білуі; Жоспарлаудың соңғы кезеңінде қандай деңгейге жететінін нақты түсінуі МДҰ жұмысын жаңа деңгейде апару үшін оңтайлы жолдары мен тәсілдерін таңдау
18 слайд
Педагогикалық талдау жүргізу
Педагогикалық талдау дегеніміз – бұл
тәрбиелік –білімділік үдерісті мақсатты
оқып білу, оны әділ бағалау, оның
деңгейін анықталған себептерін табу,
нәтиже және соның негізінде жұмысты
жақсартуда ұсыныстар дайындау
18 слайд
Педагогикалық талдау жүргізу Педагогикалық талдау дегеніміз – бұл тәрбиелік –білімділік үдерісті мақсатты оқып білу, оны әділ бағалау, оның деңгейін анықталған себептерін табу, нәтиже және соның негізінде жұмысты жақсартуда ұсыныстар дайындау
19 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҮШ ТҮРДЕН ҚҰРАЛАДЫ
ОПЕРАТИВТІ
ТАҚЫРЫПТЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ
Педагогикалық
үдерісті
үйренудің
ұсынатын жүйелі
тәсіл Педагогикалық
үдерісті осы және
басқалай маңызды
жақтарын
диагностикалау,ола
рды өзара
байланысын және
тәуелділігін
орнату,ұсыныстар
ын дайындау Есепті кезеңді
аяқтағаннан
кейін жүргізіледі:
жарты жылдық,
жылдық, жаздық
кезең және есепті
кезең
19 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҮШ ТҮРДЕН ҚҰРАЛАДЫ ОПЕРАТИВТІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ Педагогикалық үдерісті үйренудің ұсынатын жүйелі тәсіл Педагогикалық үдерісті осы және басқалай маңызды жақтарын диагностикалау,ола рды өзара байланысын және тәуелділігін орнату,ұсыныстар ын дайындау Есепті кезеңді аяқтағаннан кейін жүргізіледі: жарты жылдық, жылдық, жаздық кезең және есепті кезең
20 слайд
МД Ұ әдістемелік
жұмыстардың тиімділігін
сараптау үшін оны
бағалаудың өлшемдерін
(критерий) құру керек
20 слайд
МД Ұ әдістемелік жұмыстардың тиімділігін сараптау үшін оны бағалаудың өлшемдерін (критерий) құру керек
21 слайд
Әдістемелік жұмыстың
нәтижелігін бірінші
критериі Балалардың даму орытындысын
алуға болады,әр баланың онтайлы
деңгейге жетуі немесе оған белгілі
бір уақыт аумағында баланы
шаршатпай жақындауы
Әдістемелік жұмыстың
нәтижелігін екінші
критериі Тәрбиешілердің шеберлігінің өсуі, шығын
және уақыт,әдістемелік жұмысқа күш салу
және өз білімін көтеру арақатынасы
ретінде анықталады,бірақ осы
қызметтердің түрлерімен педагогтарды
шадан тыс жүктемеуі
Әдістемелік жұмыстың
нәтижелігін екінші
критериі Ұжымда микрооклиматтың жақсаруы
байқалады,педагогтардың шығармашылық
белсенділігі және өз еңбектеріне көңілі
талғаны артуы
21 слайд
Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін бірінші критериі Балалардың даму орытындысын алуға болады,әр баланың онтайлы деңгейге жетуі немесе оған белгілі бір уақыт аумағында баланы шаршатпай жақындауы Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Тәрбиешілердің шеберлігінің өсуі, шығын және уақыт,әдістемелік жұмысқа күш салу және өз білімін көтеру арақатынасы ретінде анықталады,бірақ осы қызметтердің түрлерімен педагогтарды шадан тыс жүктемеуі Әдістемелік жұмыстың нәтижелігін екінші критериі Ұжымда микрооклиматтың жақсаруы байқалады,педагогтардың шығармашылық белсенділігі және өз еңбектеріне көңілі талғаны артуы
22 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Бекітілген
жылдық
жоспар басқа
жоспарға
негіз боладыМДҰ жылдық жоспарын
жасақтаудың түйінді
мағанасы бар, өткен
ұйымның даму
бағдарламасында
қарастырылған
мақсаттарға жоспарлы
кепілдік беретін құжат
22 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бекітілген жылдық жоспар басқа жоспарға негіз боладыМДҰ жылдық жоспарын жасақтаудың түйінді мағанасы бар, өткен ұйымның даму бағдарламасында қарастырылған мақсаттарға жоспарлы кепілдік беретін құжат
23 слайд
Қолданылған әдебиеттер
1. Мемлекеттік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандарты
2. Казакова И.Н. МДМ жылдық жоспары: Қиындықтар, қателіктер, жеңу жолдары
3. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің нормативтік-құқықтық негіздері:
әдістемелік құрал
23 слайд
Қолданылған әдебиеттер 1. Мемлекеттік мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандарты 2. Казакова И.Н. МДМ жылдық жоспары: Қиындықтар, қателіктер, жеңу жолдары 3. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің нормативтік-құқықтық негіздері: әдістемелік құрал