Материалдар / Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
құқық пәні бойынша ашық сабақтарға арналған тақырып 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
1905
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Түркістан облысы Сарыағаш ауданы № 61 Жалпы орта мектебі К

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Түркістан облысы Сарыағаш ауданы № 61 Жалпы орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі Нурымбетова Перизат

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Түркістан облысы Сарыағаш ауданы № 61 Жалпы орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі Нурымбетова Перизат

9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыруОқу мақсаты Сабақ мақсаттары Қазақстан

2 слайд
9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыруОқу мақсаты Сабақ мақсаттары Қазақстан Республикасы билік органдарының құқықтық мәртебесін талдау.Қазақстан Республикасы билік органдарының функцияларын салыстыра алу.Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтау, атқаратын қызметін білу. Барлық оқушылар : Оқушылардың басым бөлігігі: Кейбір оқушылар:

2 слайд

9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыруОқу мақсаты Сабақ мақсаттары Қазақстан Республикасы билік органдарының құқықтық мәртебесін талдау.Қазақстан Республикасы билік органдарының функцияларын салыстыра алу.Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтау, атқаратын қызметін білу. Барлық оқушылар : Оқушылардың басым бөлігігі: Кейбір оқушылар:

Белсенді оқу әдістері «Сағат тілі» әдісі бойынша оқушылар бір- біріне таныстырылым жасайды «БББ » кестес і Зерттеу жұмы

3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Сағат тілі» әдісі бойынша оқушылар бір- біріне таныстырылым жасайды «БББ » кестес і Зерттеу жұмыстары . «Семантикалық карта», «Венн диаграмасы»

3 слайд

Белсенді оқу әдістері «Сағат тілі» әдісі бойынша оқушылар бір- біріне таныстырылым жасайды «БББ » кестес і Зерттеу жұмыстары . «Семантикалық карта», «Венн диаграмасы»

Кестелер мен тапсырмаларды орындау кезінде Зерттеу жұмысын зерделеуде Тапсырмаларды түсіндіруде, көмекке келуде.Тапсырма Диал

4 слайд
Кестелер мен тапсырмаларды орындау кезінде Зерттеу жұмысын зерделеуде Тапсырмаларды түсіндіруде, көмекке келуде.Тапсырма Диалог және қолдау көрсетуДереккөздер «Бейнежазба» Қарқын Бағалау Мақтау мадақтау, дескрипторлар қолдануСаралау тәсілдері

4 слайд

Кестелер мен тапсырмаларды орындау кезінде Зерттеу жұмысын зерделеуде Тапсырмаларды түсіндіруде, көмекке келуде.Тапсырма Диалог және қолдау көрсетуДереккөздер «Бейнежазба» Қарқын Бағалау Мақтау мадақтау, дескрипторлар қолдануСаралау тәсілдері

Критериалды бағалау Оқу мақсаттары Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлар 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік орган

5 слайд
Критериалды бағалау Оқу мақсаттары Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлар 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру  Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтайды. Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот пен Конституциялық Кеңес міндеттерін жіктей алады. 1 тапсырма Әр топ берілген суреттер бойыншамемлекеттік органдардың қызметін анықтап, сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстыру . Оқушылар мемлекеттік органдардың қызметін анықтайды және сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстырады 2 тапсырма Зерттеу сұрақтары: Президентінің қызметі. Парламентінің құқықтық мәртебесі және қызметі. ҚР Үкіметінің қызметі. Сот билігі. Тірек-сызбаларды толтыру. «Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтыру. Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтырады. ҚР саяси жүйесіндегі атқарушы, заң шығарушы, сот билігі арасындағы өкілеттілігінің бөлінуін анықтайды. 3 тапсырма Венн диаграмасы бойынша Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды

5 слайд

Критериалды бағалау Оқу мақсаттары Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлар 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру  Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтайды. Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот пен Конституциялық Кеңес міндеттерін жіктей алады. 1 тапсырма Әр топ берілген суреттер бойыншамемлекеттік органдардың қызметін анықтап, сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстыру . Оқушылар мемлекеттік органдардың қызметін анықтайды және сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстырады 2 тапсырма Зерттеу сұрақтары: Президентінің қызметі. Парламентінің құқықтық мәртебесі және қызметі. ҚР Үкіметінің қызметі. Сот билігі. Тірек-сызбаларды толтыру. «Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтыру. Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтырады. ҚР саяси жүйесіндегі атқарушы, заң шығарушы, сот билігі арасындағы өкілеттілігінің бөлінуін анықтайды. 3 тапсырма Венн диаграмасы бойынша Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ