Материалдар / Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
құқық пәні бойынша ашық сабақтарға арналған тақырып 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
1437
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Түркістан облысы Сарыағаш ауданы № 61 Жалпы орта мектебі К

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай? Түркістан облысы Сарыағаш ауданы № 61 Жалпы орта мектебі КММ тарих пәні мұғалімі Нурымбетова Перизат

9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыруОқу мақсаты Сабақ мақсаттары Қазақстан

2 слайд
9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыруОқу мақсаты Сабақ мақсаттары Қазақстан Республикасы билік органдарының құқықтық мәртебесін талдау.Қазақстан Республикасы билік органдарының функцияларын салыстыра алу.Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтау, атқаратын қызметін білу. Барлық оқушылар : Оқушылардың басым бөлігігі: Кейбір оқушылар:

Белсенді оқу әдістері «Сағат тілі» әдісі бойынша оқушылар бір- біріне таныстырылым жасайды «БББ » кестес і Зерттеу жұмы

3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Сағат тілі» әдісі бойынша оқушылар бір- біріне таныстырылым жасайды «БББ » кестес і Зерттеу жұмыстары . «Семантикалық карта», «Венн диаграмасы»

Кестелер мен тапсырмаларды орындау кезінде Зерттеу жұмысын зерделеуде Тапсырмаларды түсіндіруде, көмекке келуде.Тапсырма Диал

4 слайд
Кестелер мен тапсырмаларды орындау кезінде Зерттеу жұмысын зерделеуде Тапсырмаларды түсіндіруде, көмекке келуде.Тапсырма Диалог және қолдау көрсетуДереккөздер «Бейнежазба» Қарқын Бағалау Мақтау мадақтау, дескрипторлар қолдануСаралау тәсілдері

Критериалды бағалау Оқу мақсаттары Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлар 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік орган

5 слайд
Критериалды бағалау Оқу мақсаттары Бағалау критерийі Тапсырма Дескрипторлар 9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру  Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына жататындығын анықтайды. Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот пен Конституциялық Кеңес міндеттерін жіктей алады. 1 тапсырма Әр топ берілген суреттер бойыншамемлекеттік органдардың қызметін анықтап, сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстыру . Оқушылар мемлекеттік органдардың қызметін анықтайды және сағат тілі әдісі бойынша бір – біріне таныстырады 2 тапсырма Зерттеу сұрақтары: Президентінің қызметі. Парламентінің құқықтық мәртебесі және қызметі. ҚР Үкіметінің қызметі. Сот билігі. Тірек-сызбаларды толтыру. «Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтыру. Өкілеттіктерін көрсет» семантикалық картасын толтырады. ҚР саяси жүйесіндегі атқарушы, заң шығарушы, сот билігі арасындағы өкілеттілігінің бөлінуін анықтайды. 3 тапсырма Венн диаграмасы бойынша Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды Парламент пен Үкіметтін қызметін және құрылым ын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен екі ұқсастығын анықтайды