Материалдар / Мен армандайтын мектеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен армандайтын мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен армандайтын мектеп. 8 сынып Т2 бағыты бойынша дайын слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
186
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация

1 слайд
1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация 8-сынып Сабақтың тақырыбы: «Мен армандайтын мектеп»

1 слайд

1-бөлім. Қазақ тілі мен әдебиет (Т2) Білім. Ғылым. Инновация 8-сынып Сабақтың тақырыбы: «Мен армандайтын мектеп»

Оқу мақсаттары: 8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.5.1.1 болжалдық сан ес

2 слайд
Оқу мақсаттары: 8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы: тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі: болжалдық сан есімді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.5.1.1 болжалдық сан есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы: тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі: болжалдық сан есімді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.

-болжалдық сан есім мен жасалу жолдарын меңгереді; -болжалдық сан есімдерді ауызша жұмыстарда орынды қолданады; - тірек

3 слайд
-болжалдық сан есім мен жасалу жолдарын меңгереді; -болжалдық сан есімдерді ауызша жұмыстарда орынды қолданады; - тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды. Бағалау критерийлері:

3 слайд

-болжалдық сан есім мен жасалу жолдарын меңгереді; -болжалдық сан есімдерді ауызша жұмыстарда орынды қолданады; - тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды. Бағалау критерийлері:

техникалық жабдықталған жан-жақты білімді,

4 слайд
техникалық жабдықталған жан-жақты білімді, дамуға мүмкіндігі тәжірибелі бар орта құрылған мұғалімдері бар Жаңашыл (инновациялық) мектеп

4 слайд

техникалық жабдықталған жан-жақты білімді, дамуға мүмкіндігі тәжірибелі бар орта құрылған мұғалімдері бар Жаңашыл (инновациялық) мектеп

Артықшылық, ерекшелік Талап Өзекті Білімпаз кісі, оқымысты Кемшілік Жаңа сөздер

5 слайд
Артықшылық, ерекшелік Талап Өзекті Білімпаз кісі, оқымысты Кемшілік Жаңа сөздер

5 слайд

Артықшылық, ерекшелік Талап Өзекті Білімпаз кісі, оқымысты Кемшілік Жаңа сөздер

1. Есептік сан есім. 2. Реттік сан есім. 3. Жинақтық сан есім. 4. Болжалдық сан есім. 5. Топтау сан есім. 6. Бөлшектік

6 слайд
1. Есептік сан есім. 2. Реттік сан есім. 3. Жинақтық сан есім. 4. Болжалдық сан есім. 5. Топтау сан есім. 6. Бөлшектік сан есім Сан есім заттың ретін, санын, мөлшерін, қатарын білдіреді

6 слайд

1. Есептік сан есім. 2. Реттік сан есім. 3. Жинақтық сан есім. 4. Болжалдық сан есім. 5. Топтау сан есім. 6. Бөлшектік сан есім Сан есім заттың ретін, санын, мөлшерін, қатарын білдіреді

1)Есептік сан есімдерге-лаған/ -леген, -даған/-деген, - таған/-теген,-дай/-дей, -тай/-тей, жұрнақтары жалғану арқылы жасал

7 слайд
1)Есептік сан есімдерге-лаған/ -леген, -даған/-деген, - таған/-теген,-дай/-дей, -тай/-тей, жұрнақтары жалғану арқылы жасалады. Мысалы: жүздеген, жетпістей. 2)Есептік сан есімдерге әуелі көптік жалғауы, оның үстіне жатыс септік жалғауы (-да/-де, -та/-те, -нда/-нде) жалғану арқылы жасалады. Мысалы: елулерде, ондарда. 3)Есептік сан есімдердің қосарлануы (он-он бес) арқылы жасалады. Мысалы:он-он бес, қырық-елу. Есептік сан есімдерге шамалы, шақты, қаралы, таман, тарта, жуық, жақын сияқты сөздердің тіркесуі арқылы жасалады. Мысалы: жүз шамалы, мыңға тарта Болжалдық сан есім

7 слайд

1)Есептік сан есімдерге-лаған/ -леген, -даған/-деген, - таған/-теген,-дай/-дей, -тай/-тей, жұрнақтары жалғану арқылы жасалады. Мысалы: жүздеген, жетпістей. 2)Есептік сан есімдерге әуелі көптік жалғауы, оның үстіне жатыс септік жалғауы (-да/-де, -та/-те, -нда/-нде) жалғану арқылы жасалады. Мысалы: елулерде, ондарда. 3)Есептік сан есімдердің қосарлануы (он-он бес) арқылы жасалады. Мысалы:он-он бес, қырық-елу. Есептік сан есімдерге шамалы, шақты, қаралы, таман, тарта, жуық, жақын сияқты сөздердің тіркесуі арқылы жасалады. Мысалы: жүз шамалы, мыңға тарта Болжалдық сан есім

Биыл 1-сыныпқа (90) оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға (50) компьютер қойылды. 3. (5000) кітап бар кітапхана

8 слайд
Биыл 1-сыныпқа (90) оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға (50) компьютер қойылды. 3. (5000) кітап бар кітапхана жұмыс істейді. 4. Мектепте (10) үйірме бар. 5. Үйірме жетекшісі- Мақсат ағайдың жасы (45). 6. Мектепте (80) білімпаз мұғалім сабақ береді. Дескриптор: Білім алушы -есептік сан есімдерді болжалдық сан есімдерге айналдырады;  -болжалдық сан есімдердің жасалу жолдарын көрсетеді. 1-тапсырма. Сөйлемдегі сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр және жасалу жолын көрсет.

8 слайд

Биыл 1-сыныпқа (90) оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға (50) компьютер қойылды. 3. (5000) кітап бар кітапхана жұмыс істейді. 4. Мектепте (10) үйірме бар. 5. Үйірме жетекшісі- Мақсат ағайдың жасы (45). 6. Мектепте (80) білімпаз мұғалім сабақ береді. Дескриптор: Білім алушы -есептік сан есімдерді болжалдық сан есімдерге айналдырады;  -болжалдық сан есімдердің жасалу жолдарын көрсетеді. 1-тапсырма. Сөйлемдегі сан есімдерді болжалдық сан есімге айналдыр және жасалу жолын көрсет.

 Биыл 1-сыныпқа тоқсандай оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға елудей компьютер қойылды. 3. Бес мыңға жуық кі

9 слайд
 Биыл 1-сыныпқа тоқсандай оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға елудей компьютер қойылды. 3. Бес мыңға жуық кітап бар кітапхана жұмыс істейді. 4. Мектепте он шақты үйірме бар. 5. Үйірме жетекшісі-Мақсат ағайдың жасы қырық бестерде. 6. Мектепте сексенге жуық білімпаз мұғалім сабақ береді.  Жасалуы:  Тоқсан-түбір, -дай-жұрнақ.  Елу-түбір, -дей-жұрнақ;  Он-сан есім, шақты-көмекші сөз  Бес-түбір, тер-көптік жалғау, -де-жатыс септіктің жалғауы;  Сексен-түбір, -ге-барыс септігінің жалғауы, жуық-көмекші сөз. Өзіңді тексер!

9 слайд

 Биыл 1-сыныпқа тоқсандай оқушы қабылданды. 2. Екінші қабаттағы сыныптарға елудей компьютер қойылды. 3. Бес мыңға жуық кітап бар кітапхана жұмыс істейді. 4. Мектепте он шақты үйірме бар. 5. Үйірме жетекшісі-Мақсат ағайдың жасы қырық бестерде. 6. Мектепте сексенге жуық білімпаз мұғалім сабақ береді.  Жасалуы:  Тоқсан-түбір, -дай-жұрнақ.  Елу-түбір, -дей-жұрнақ;  Он-сан есім, шақты-көмекші сөз  Бес-түбір, тер-көптік жалғау, -де-жатыс септіктің жалғауы;  Сексен-түбір, -ге-барыс септігінің жалғауы, жуық-көмекші сөз. Өзіңді тексер!

Тапсырма №2. 6 бет 5-тапсырмадағы диалогті түсініп оқы. Тірек сөздер арқылы тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Тірек сөздер

10 слайд
Тапсырма №2. 6 бет 5-тапсырмадағы диалогті түсініп оқы. Тірек сөздер арқылы тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Тірек сөздер:инновация, ғаламтор, компьютер, білімпаз кісілер, үйірме, жаңаша жұмыс істеу, өркениет. Дескриптор: -тірек сөздер арқылы мәтінге ат қояды; -диалогтың негізгі идеясын анықтайды.

10 слайд

Тапсырма №2. 6 бет 5-тапсырмадағы диалогті түсініп оқы. Тірек сөздер арқылы тақырыбы мен негізгі ойды анықта. Тірек сөздер:инновация, ғаламтор, компьютер, білімпаз кісілер, үйірме, жаңаша жұмыс істеу, өркениет. Дескриптор: -тірек сөздер арқылы мәтінге ат қояды; -диалогтың негізгі идеясын анықтайды.

Саша, сәлем! Оқу жылының басталуымен құттықтаймын! -Рақмет, Әлібек, сені де құттықтаймын! -Мектебіңде қандай инновация бар

11 слайд
Саша, сәлем! Оқу жылының басталуымен құттықтаймын! -Рақмет, Әлібек, сені де құттықтаймын! -Мектебіңде қандай инновация бар? -Біздің мектебіміз жаңа, сондықтан көп артықшылығымыз бар. Сексеннен аса кең әрі жарық кабинет бар. Олардың барлығы талапқа сай. Жаңа компьютермен жабдықталған, ғаламтор қосылған. Бес мыңдай кітап қоры бар кітапхана жұмыс істейді. Мұғалімдеріміз де -білімпаз кісілер. Бізге басқа не керек? -Солай деп ойлайсың ба? «Өзекті мәселе шешілген, кемшілік жоқ»,-дейсің ғой?! -Айтпақшы, ұмытып барамын, мектепте жүзу бассейні бар. Он шақты үйірме жұмыс істейді. Би, домбыра, қазақша күрес, самбо, таэквондо, тоғызқұмалақ және тағы басқа... -Оның бәрі жақсы-ау... Бірақ қазір мектептер жаңаша жұмыс істей бастады ғой. -Сонда бұлар -инновация емес пе? -Қазір өркениетті елдердің мектептерінде оқушылар сабақты өздері таңдап оқиды екен...

11 слайд

Саша, сәлем! Оқу жылының басталуымен құттықтаймын! -Рақмет, Әлібек, сені де құттықтаймын! -Мектебіңде қандай инновация бар? -Біздің мектебіміз жаңа, сондықтан көп артықшылығымыз бар. Сексеннен аса кең әрі жарық кабинет бар. Олардың барлығы талапқа сай. Жаңа компьютермен жабдықталған, ғаламтор қосылған. Бес мыңдай кітап қоры бар кітапхана жұмыс істейді. Мұғалімдеріміз де -білімпаз кісілер. Бізге басқа не керек? -Солай деп ойлайсың ба? «Өзекті мәселе шешілген, кемшілік жоқ»,-дейсің ғой?! -Айтпақшы, ұмытып барамын, мектепте жүзу бассейні бар. Он шақты үйірме жұмыс істейді. Би, домбыра, қазақша күрес, самбо, таэквондо, тоғызқұмалақ және тағы басқа... -Оның бәрі жақсы-ау... Бірақ қазір мектептер жаңаша жұмыс істей бастады ғой. -Сонда бұлар -инновация емес пе? -Қазір өркениетті елдердің мектептерінде оқушылар сабақты өздері таңдап оқиды екен...

Тақырыбы: «Сашаның мектебі». Негізгі ой: Заманауи мектеп қандай болу керек? Өзіңді тексер!

12 слайд
Тақырыбы: «Сашаның мектебі». Негізгі ой: Заманауи мектеп қандай болу керек? Өзіңді тексер!

12 слайд

Тақырыбы: «Сашаның мектебі». Негізгі ой: Заманауи мектеп қандай болу керек? Өзіңді тексер!

13 слайд
Дескриптор: -оқушы өз ойын жүйелі жеткізеді; -саралап талдайды. Тапсырма №3. Өзің қандай мектепте оқуды армандайсың? Ойыңды сызба түрінде көрсет. Мен армандайтын мектеп

13 слайд

Дескриптор: -оқушы өз ойын жүйелі жеткізеді; -саралап талдайды. Тапсырма №3. Өзің қандай мектепте оқуды армандайсың? Ойыңды сызба түрінде көрсет. Мен армандайтын мектеп

Білімді, білікті мұғалімдері бар

14 слайд
Білімді, білікті мұғалімдері бар әр оқушының Заманауи технологиямен ерекшелігі жабдықталған ескерілген өзін-өзі басқару бар жан-жақты дамуға заманауи үлгідегі жағдай жасалған ғимарат Өзіңді тексер! Мен армандайтын мектеп

14 слайд

Білімді, білікті мұғалімдері бар әр оқушының Заманауи технологиямен ерекшелігі жабдықталған ескерілген өзін-өзі басқару бар жан-жақты дамуға заманауи үлгідегі жағдай жасалған ғимарат Өзіңді тексер! Мен армандайтын мектеп

«МЕН АРМАНДАЙТЫН МЕКТЕП» ТАҚЫРЫБЫНА ШАҒЫН МӘТІН ЖАЗУ Қосымша тапсырма:

15 слайд
«МЕН АРМАНДАЙТЫН МЕКТЕП» ТАҚЫРЫБЫНА ШАҒЫН МӘТІН ЖАЗУ Қосымша тапсырма:

15 слайд

«МЕН АРМАНДАЙТЫН МЕКТЕП» ТАҚЫРЫБЫНА ШАҒЫН МӘТІН ЖАЗУ Қосымша тапсырма:

Болжалдық сан есім туралы мәлімет алдым; болжалдық сан есімді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдануды үйрендім; ті

16 слайд
Болжалдық сан есім туралы мәлімет алдым; болжалдық сан есімді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдануды үйрендім; тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтадым. Бүгінгі сабақта:

16 слайд

Болжалдық сан есім туралы мәлімет алдым; болжалдық сан есімді жазбаша, ауызша жұмыстарда орынды қолдануды үйрендім; тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл-күйі арқылы негізгі ойды анықтадым. Бүгінгі сабақта: