Материалдар / Мен өз елімнің батырымын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен өз елімнің батырымын

Материал туралы қысқаша түсінік
. СтуденттердіОтандысүюге, құрметтепқастерлеуге, өзелін, тегінтарихынбілугетәрбиелеу. 2. Студенттердітанымбелсенділіктерін, қызығушылықтарындамыту. 3. Студенттерді патриоттық, эстетикалық, адамгершіліктәрбие беру, өз ой-пікірінбілдіреалатыноқушыларды тәрбиелеу. Көрнекілігі: 1. Н.Ә. Назарбаев – 2030 бағдарламасы. 2. «МеніңҚазақстаным» слайд. 3. Мен – Отандысүйемін. Слайд. 4. «Мен – елімніңертеңі» слайд. 5. ХалыққаһарманыБауыржанМомышұлыағамыз (слайд). 6. Техникалыққұралдыр. 7. ҚазақстанРеспубликасыныңрәміздері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
567
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

 І. Таныстыру  ІІ. “Білімдіге дүние жарық” викториналық сұрақтар.  ІІІ. “Тіл өнері”  IV . “Сөз тапқанға.......”  V

2 слайд
 І. Таныстыру  ІІ. “Білімдіге дүние жарық” викториналық сұрақтар.  ІІІ. “Тіл өнері”  IV . “Сөз тапқанға.......”  V . “Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”тапсырма.  VI . “Егер мен президент болсам,.....” тақырыбына эссе жазу.  VII . Қорытындылау.

2 слайд

 І. Таныстыру  ІІ. “Білімдіге дүние жарық” викториналық сұрақтар.  ІІІ. “Тіл өнері”  IV . “Сөз тапқанға.......”  V . “Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”тапсырма.  VI . “Егер мен президент болсам,.....” тақырыбына эссе жазу.  VII . Қорытындылау.

ІІ. “Білімдіге дүние жарық” Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз. 1. ҚР тәуелсіздікті қашан алды . 1991ж. 16-желт

3 слайд
ІІ. “Білімдіге дүние жарық” Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз. 1. ҚР тәуелсіздікті қашан алды . 1991ж. 16-желтоқсан І топ 2. Қазақтың тұңғыш ғарышкері кім? Т.Әубәкіров 3. Шоқанның әжесі? Айғаным 4. «Көксерек» әңгімесінің басты кейіпкері? Құрмаш

3 слайд

ІІ. “Білімдіге дүние жарық” Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз. 1. ҚР тәуелсіздікті қашан алды . 1991ж. 16-желтоқсан І топ 2. Қазақтың тұңғыш ғарышкері кім? Т.Әубәкіров 3. Шоқанның әжесі? Айғаным 4. «Көксерек» әңгімесінің басты кейіпкері? Құрмаш

5. Қандай ұлттық тағамдарды білесің? қазы-қарта, жал-жая,бесбармақ, қымыз, шұбат. 6. Үстеудің неше түрі бар? 7 7. Қағ

4 слайд
5. Қандай ұлттық тағамдарды білесің? қазы-қарта, жал-жая,бесбармақ, қымыз, шұбат. 6. Үстеудің неше түрі бар? 7 7. Қағаз хрестоматиясын жазған кім? (Ы.Алтынсарин) 8. Күй атасы кім? (Құрманғазы)

4 слайд

5. Қандай ұлттық тағамдарды білесің? қазы-қарта, жал-жая,бесбармақ, қымыз, шұбат. 6. Үстеудің неше түрі бар? 7 7. Қағаз хрестоматиясын жазған кім? (Ы.Алтынсарин) 8. Күй атасы кім? (Құрманғазы)

ІІ топ 1. Қазақ тілі алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды. (1989ж) 2. Қазақ даласының жарық жұлдызы? (Шоқан) 3.Ұлт

5 слайд
ІІ топ 1. Қазақ тілі алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды. (1989ж) 2. Қазақ даласының жарық жұлдызы? (Шоқан) 3.Ұлттық киімдер қалай аталады? ( тақия, бешпет, қамзол, сәукеле, тон, кимешек т.б) 4.Қазақ халқының салт- дәстүрлерін ата? ( шілдехана, бесік той, тұсау кесу, құда түсу, келін түсіру, қыз ұзату. т.б .

5 слайд

ІІ топ 1. Қазақ тілі алғаш мемлекеттік мәртебесін қай жылы алды. (1989ж) 2. Қазақ даласының жарық жұлдызы? (Шоқан) 3.Ұлттық киімдер қалай аталады? ( тақия, бешпет, қамзол, сәукеле, тон, кимешек т.б) 4.Қазақ халқының салт- дәстүрлерін ата? ( шілдехана, бесік той, тұсау кесу, құда түсу, келін түсіру, қыз ұзату. т.б .

5. Қазақ алфавитін жасаған кім? ( А.Байтұрсынов) 6.Тұңғыш кемеңгер? ( Ыбырай) 7. Ақылды сөзінің түбірі ( ақыл) 8. Беташар

6 слайд
5. Қазақ алфавитін жасаған кім? ( А.Байтұрсынов) 6.Тұңғыш кемеңгер? ( Ыбырай) 7. Ақылды сөзінің түбірі ( ақыл) 8. Беташар қашан айтылады? ( келін түскенде)

6 слайд

5. Қазақ алфавитін жасаған кім? ( А.Байтұрсынов) 6.Тұңғыш кемеңгер? ( Ыбырай) 7. Ақылды сөзінің түбірі ( ақыл) 8. Беташар қашан айтылады? ( келін түскенде)

ІІІ. “Тіл өнері” мақал мәтелдің жалғасын табу Атаға қарап- Ананың көғілі балада, Ата-ананың қадірін- Атаның баласы болма, Ұ

7 слайд
ІІІ. “Тіл өнері” мақал мәтелдің жалғасын табу Атаға қарап- Ананың көғілі балада, Ата-ананың қадірін- Атаның баласы болма, Ұяда не көрсең, Балалы үй базар, Ата көрген оқ жонар, Ананың сүті –бал, Туған үйдің түтіні жылы, Анаңа ауыр сөз айтпа, Бала – ананың бауыр еті, Әке асқар тау, қыз өсер.ұл өсер , анаға қарап- баланың көңілі далада. Балалы болғанда білерсің. халықтың баласы бол. ұшқанда соны ілерсің. баласыз үй қу мазар. ана көрген тон пішер. баланың тілі-бал. туған ананың күтімі жылы. артыңа ауыр жүк артпа. көз нұры. ана –шалқар көл.

7 слайд

ІІІ. “Тіл өнері” мақал мәтелдің жалғасын табу Атаға қарап- Ананың көғілі балада, Ата-ананың қадірін- Атаның баласы болма, Ұяда не көрсең, Балалы үй базар, Ата көрген оқ жонар, Ананың сүті –бал, Туған үйдің түтіні жылы, Анаңа ауыр сөз айтпа, Бала – ананың бауыр еті, Әке асқар тау, қыз өсер.ұл өсер , анаға қарап- баланың көңілі далада. Балалы болғанда білерсің. халықтың баласы бол. ұшқанда соны ілерсің. баласыз үй қу мазар. ана көрген тон пішер. баланың тілі-бал. туған ананың күтімі жылы. артыңа ауыр жүк артпа. көз нұры. ана –шалқар көл.

IV . “Сөз тапқанға.......” І топ Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз . 1.Балдан тәтті не? (Бала) 2.Қара шаңыра

8 слайд
IV . “Сөз тапқанға.......” І топ Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз . 1.Балдан тәтті не? (Бала) 2.Қара шаңырақ иесі кім? (кенже ұл) 3.Балаға кім сыншы? (ата) 4. Әкеден балаға берілетін зат? (мұра) 5.Үйдегі алтын адам кім? (Ана) 6.Бес дұшпанды атаңдар? (өсек,өтірік,мақтаншақ,еріншек) 7. “Ұл атадан көрмейінше сапар шекпес” кімнің нақыл сөзі? (Қорқыт ата ) 8.ҚР баланың құқықтары туралы заң қашан қабылданды? (2002ж. 8-тамыз) 9. Жасөспірім бала неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке тартылады? (14 жас)

8 слайд

IV . “Сөз тапқанға.......” І топ Мұнда топтың шапшандылығын, біліктілігін аңғарамыз . 1.Балдан тәтті не? (Бала) 2.Қара шаңырақ иесі кім? (кенже ұл) 3.Балаға кім сыншы? (ата) 4. Әкеден балаға берілетін зат? (мұра) 5.Үйдегі алтын адам кім? (Ана) 6.Бес дұшпанды атаңдар? (өсек,өтірік,мақтаншақ,еріншек) 7. “Ұл атадан көрмейінше сапар шекпес” кімнің нақыл сөзі? (Қорқыт ата ) 8.ҚР баланың құқықтары туралы заң қашан қабылданды? (2002ж. 8-тамыз) 9. Жасөспірім бала неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке тартылады? (14 жас)

І I топ Тәрбие мен білімнің ордасы ( мектеп) 18жасқа толмаған адам ( бала)  «Өзін-өзі тану» бағдарламасының авторы кім? ( С.

9 слайд
І I топ Тәрбие мен білімнің ордасы ( мектеп) 18жасқа толмаған адам ( бала)  «Өзін-өзі тану» бағдарламасының авторы кім? ( С.Назарбаева)  Екі адамның бір-біріне деген адалдығы ( достық) Қазақстанда қандай білім алу міндетті түрде ( орта)  Бес асылды атаңыз (талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым) Үш арсызды ата? ( ұйқы, тамақ, күлкі) Үш қуаныш Мемлекеттік рәміздерді ата  ( елтаңба, ту, гимн)( алғыс алу, өзіңді көптің іздеуі, ісіңнің өшпеуі)

9 слайд

І I топ Тәрбие мен білімнің ордасы ( мектеп) 18жасқа толмаған адам ( бала)  «Өзін-өзі тану» бағдарламасының авторы кім? ( С.Назарбаева)  Екі адамның бір-біріне деген адалдығы ( достық) Қазақстанда қандай білім алу міндетті түрде ( орта)  Бес асылды атаңыз (талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым) Үш арсызды ата? ( ұйқы, тамақ, күлкі) Үш қуаныш Мемлекеттік рәміздерді ата  ( елтаңба, ту, гимн)( алғыс алу, өзіңді көптің іздеуі, ісіңнің өшпеуі)

 V .“Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”тапсырма. “ Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”

10 слайд
 V .“Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”тапсырма. “ Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”

10 слайд

 V .“Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”тапсырма. “ Гүлденген Қазақстан қандай мемлекет”

“ Егер мен президент болсам, ... ” эссе жазу (5-7минут)

11 слайд
“ Егер мен президент болсам, ... ” эссе жазу (5-7минут)

11 слайд

“ Егер мен президент болсам, ... ” эссе жазу (5-7минут)

Қатысқандарыңызға рахмет!!!

12 слайд
Қатысқандарыңызға рахмет!!!

12 слайд

Қатысқандарыңызға рахмет!!!