«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік. Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу, әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

#1 слайд
«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

1 слайд

«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

Сабақты тиімді өткізудің әдіс тәсілдері “Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауа

#8 слайд
Сабақты тиімді өткізудің әдіс тәсілдері “Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. “Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады.  Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. «Миға шабуыл» стратегиясы  (Мұғалімдермен жұмыс) Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” “3 таяқша” әдісі (мұғалімдермен жұмыс) Берілген тақырыпқа байланысты бір сұрақ пен жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”

8 слайд

Сабақты тиімді өткізудің әдіс тәсілдері “Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. “Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады.  Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. «Миға шабуыл» стратегиясы  (Мұғалімдермен жұмыс) Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” “3 таяқша” әдісі (мұғалімдермен жұмыс) Берілген тақырыпқа байланысты бір сұрақ пен жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”

Қазіргі таңда жан-жағымызға көз жүгіртсек жаңа талап, жаңа өзгерістерді көре аламыз. ХХІ ғасыр ұстазының міндеті – шәкіртті өз

#9 слайд
Қазіргі таңда жан-жағымызға көз жүгіртсек жаңа талап, жаңа өзгерістерді көре аламыз. ХХІ ғасыр ұстазының міндеті – шәкіртті өз бетінше ойлауға, өзіндік тың идеяларды қабылдауға үйрету. Қоғамымызда өз көзқарасын еркін жеткізе білетін, жан-жақты ойланатын, білімін кез келген ортада көрсете алатын ұрпақты дамыту – мұғалімнің шеберлігіне байланысты. Бүгінде мұғалімнің ұстанымы көп рөл атқарады. Бұрынғы сабақ беру әдісін жоққа шығармаймыз, алайда, жүйелі сабақ өткізу үшін әдіс-тәсілдерді түрлендіру, бірлескен оқу, топпен жұмыс, ынтымақтастық қарым-қатынас оқушының білімге деген құштарлығын арттырады. Мұғалімнің қоғамда болып жатқан өзгерістерге шәкіртінің де сыни көзбен қарауына үлкен мән беру керектігін уақыт көрсетіп отыр. . Қазіргі дамыған ХХІ ғасырда заман талабына сай бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеуде аталған әдістің берері мол екендігін өткізілген тізбектелген сабақтар топтамасында қолданған әдіс-тәсілдерімнің тиімділігіне көзім жетті. Болашақта жаңа заманға сай жаңашыл ұстаз болу үшін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді кеңінен пайдалану үшін өзімнің теориялық білімімді одан әрі шыңдап, оны тәжірибеде қолдану бағытында жұмыстанатынымды айтқым келеді.

9 слайд

Қазіргі таңда жан-жағымызға көз жүгіртсек жаңа талап, жаңа өзгерістерді көре аламыз. ХХІ ғасыр ұстазының міндеті – шәкіртті өз бетінше ойлауға, өзіндік тың идеяларды қабылдауға үйрету. Қоғамымызда өз көзқарасын еркін жеткізе білетін, жан-жақты ойланатын, білімін кез келген ортада көрсете алатын ұрпақты дамыту – мұғалімнің шеберлігіне байланысты. Бүгінде мұғалімнің ұстанымы көп рөл атқарады. Бұрынғы сабақ беру әдісін жоққа шығармаймыз, алайда, жүйелі сабақ өткізу үшін әдіс-тәсілдерді түрлендіру, бірлескен оқу, топпен жұмыс, ынтымақтастық қарым-қатынас оқушының білімге деген құштарлығын арттырады. Мұғалімнің қоғамда болып жатқан өзгерістерге шәкіртінің де сыни көзбен қарауына үлкен мән беру керектігін уақыт көрсетіп отыр. . Қазіргі дамыған ХХІ ғасырда заман талабына сай бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеуде аталған әдістің берері мол екендігін өткізілген тізбектелген сабақтар топтамасында қолданған әдіс-тәсілдерімнің тиімділігіне көзім жетті. Болашақта жаңа заманға сай жаңашыл ұстаз болу үшін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді кеңінен пайдалану үшін өзімнің теориялық білімімді одан әрі шыңдап, оны тәжірибеде қолдану бағытында жұмыстанатынымды айтқым келеді.

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ес

#10 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік. Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу, әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.

10 слайд

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік. Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу, әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.

Файл форматы:
pptx
05.02.2025
169
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі