«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»
«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»

#1 слайд
«Мен сабақты қалай
тиімді өткіземін?»
1 слайд
«Мен сабақты қалай тиімді өткіземін?»
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
Сабақты тиімді өткізудің әдіс
тәсілдері
“Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған
сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
“Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда
отырғызып оқытуға болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен
сабақты бекітуде тиімді.
«Миға шабуыл» стратегиясы (Мұғалімдермен жұмыс)
Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда
кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған
идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас
үшін не істеу керек?”
“3 таяқша” әдісі (мұғалімдермен жұмыс) Берілген тақырыпқа байланысты бір
сұрақ пен жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”
8 слайд
Сабақты тиімді өткізудің әдіс тәсілдері “Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. “Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. «Миға шабуыл» стратегиясы (Мұғалімдермен жұмыс) Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” “3 таяқша” әдісі (мұғалімдермен жұмыс) Берілген тақырыпқа байланысты бір сұрақ пен жауап, 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”
#9 слайд
Қазіргі таңда жан-жағымызға көз жүгіртсек жаңа талап, жаңа өзгерістерді
көре аламыз. ХХІ ғасыр ұстазының міндеті – шәкіртті өз бетінше ойлауға,
өзіндік тың идеяларды қабылдауға үйрету. Қоғамымызда өз көзқарасын еркін
жеткізе білетін, жан-жақты ойланатын, білімін кез келген ортада көрсете
алатын ұрпақты дамыту – мұғалімнің шеберлігіне байланысты. Бүгінде
мұғалімнің ұстанымы көп рөл атқарады. Бұрынғы сабақ беру әдісін жоққа
шығармаймыз, алайда, жүйелі сабақ өткізу үшін әдіс-тәсілдерді түрлендіру,
бірлескен оқу, топпен жұмыс, ынтымақтастық қарым-қатынас оқушының
білімге деген құштарлығын арттырады. Мұғалімнің қоғамда болып жатқан
өзгерістерге шәкіртінің де сыни көзбен қарауына үлкен мән беру керектігін
уақыт көрсетіп отыр.
. Қазіргі дамыған ХХІ ғасырда заман талабына сай бәсекеге қабілетті ұрпақ
тәрбиелеуде аталған әдістің берері мол екендігін өткізілген тізбектелген
сабақтар топтамасында қолданған әдіс-тәсілдерімнің тиімділігіне көзім
жетті. Болашақта жаңа заманға сай жаңашыл ұстаз болу үшін оқытудағы
жаңа әдіс-тәсілдерді кеңінен пайдалану үшін өзімнің теориялық білімімді
одан әрі шыңдап, оны тәжірибеде қолдану бағытында жұмыстанатынымды
айтқым келеді.
9 слайд
Қазіргі таңда жан-жағымызға көз жүгіртсек жаңа талап, жаңа өзгерістерді көре аламыз. ХХІ ғасыр ұстазының міндеті – шәкіртті өз бетінше ойлауға, өзіндік тың идеяларды қабылдауға үйрету. Қоғамымызда өз көзқарасын еркін жеткізе білетін, жан-жақты ойланатын, білімін кез келген ортада көрсете алатын ұрпақты дамыту – мұғалімнің шеберлігіне байланысты. Бүгінде мұғалімнің ұстанымы көп рөл атқарады. Бұрынғы сабақ беру әдісін жоққа шығармаймыз, алайда, жүйелі сабақ өткізу үшін әдіс-тәсілдерді түрлендіру, бірлескен оқу, топпен жұмыс, ынтымақтастық қарым-қатынас оқушының білімге деген құштарлығын арттырады. Мұғалімнің қоғамда болып жатқан өзгерістерге шәкіртінің де сыни көзбен қарауына үлкен мән беру керектігін уақыт көрсетіп отыр. . Қазіргі дамыған ХХІ ғасырда заман талабына сай бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеуде аталған әдістің берері мол екендігін өткізілген тізбектелген сабақтар топтамасында қолданған әдіс-тәсілдерімнің тиімділігіне көзім жетті. Болашақта жаңа заманға сай жаңашыл ұстаз болу үшін оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді кеңінен пайдалану үшін өзімнің теориялық білімімді одан әрі шыңдап, оны тәжірибеде қолдану бағытында жұмыстанатынымды айтқым келеді.
#10 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді
пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім
керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы
білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі
ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша
жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және
өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру
және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы
жоғары құзыреттілік.
Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу,
әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін
кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең
бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан
ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.
10 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік. Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу, әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.
шағым қалдыра аласыз













