Менің атым Қожа

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің атым Қожа

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің атым Қожа презентациясы 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1.Мына суреттен кімдерді көріп тұрмыз? 2. Бұл кейіпкерлер туралы не білеміз? 3. Бұл шығарманың авторы кім? 4.Сонымен сабақ тақыр

#1 слайд
1.Мына суреттен кімдерді көріп тұрмыз? 2. Бұл кейіпкерлер туралы не білеміз? 3. Бұл шығарманың авторы кім? 4.Сонымен сабақ тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

1 слайд

1.Мына суреттен кімдерді көріп тұрмыз? 2. Бұл кейіпкерлер туралы не білеміз? 3. Бұл шығарманың авторы кім? 4.Сонымен сабақ тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым... •5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипат

#2 слайд
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым... •5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. •5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

2 слайд

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым... •5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. •5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

Білгенің жөн: •Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу • Сюжет деге

#3 слайд
Білгенің жөн: •Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу • Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. •Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады.

3 слайд

Білгенің жөн: •Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу • Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. •Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады.

Сюжеттің басталуыСюжеттің басталуы (лат.-дәйектеме) оның кіріспесі іспетті; мұнда әдеби қаһармандар өзара қарым-қатынасқа көшпе

#4 слайд
Сюжеттің басталуыСюжеттің басталуы (лат.-дәйектеме) оның кіріспесі іспетті; мұнда әдеби қаһармандар өзара қарым-қатынасқа көшпес бұрынғы хал-жағдай, тіршілік, қоғамдық орта, болашақ қақтығыстар алаңы, оқиғалар орны суреттеледі. Сюжеттік байланысСюжеттік байланыс-адамдар арасындағы әрекеттің басы; тартыстың басталуы іспетті, шығарма арқауындағы негізгі оқиғаның әуелгі туындау себебі секілді. Сюжеттік шиеленісуіСюжеттік даму адамдардың өзара қарым-қатынасынан, қимыл-әркетінен туған түрліше жағдайларға, шиеленістірге байланысты. Сюжеттің шарықтау шегі Шарықтау шегі (лат.-шың)-сюжеттік дамудың ең жоғарғы сатысы; адамдар арасындағы қимыл-әркеттің мейлінше күшейіп, өрбіп жеткен жері, шығармалардағы драмалық тартыстың өрістеп шыққан биігі. Шығарма сюжетін күллі кезең-кезеңімен тұтастырып, белгілі біл бүтіндікке, үндестікке әкеліп тұрған композицияның ең жауапты тұсы осы. Шешімі Шешім-суреткердің өзі суреттеп отырған өмір шындығына шығарған «үкімі»,адамдар арасындағы қарама-қарсы тайталастардың, күрделі күрестердің бітуі;

4 слайд

Сюжеттің басталуыСюжеттің басталуы (лат.-дәйектеме) оның кіріспесі іспетті; мұнда әдеби қаһармандар өзара қарым-қатынасқа көшпес бұрынғы хал-жағдай, тіршілік, қоғамдық орта, болашақ қақтығыстар алаңы, оқиғалар орны суреттеледі. Сюжеттік байланысСюжеттік байланыс-адамдар арасындағы әрекеттің басы; тартыстың басталуы іспетті, шығарма арқауындағы негізгі оқиғаның әуелгі туындау себебі секілді. Сюжеттік шиеленісуіСюжеттік даму адамдардың өзара қарым-қатынасынан, қимыл-әркетінен туған түрліше жағдайларға, шиеленістірге байланысты. Сюжеттің шарықтау шегі Шарықтау шегі (лат.-шың)-сюжеттік дамудың ең жоғарғы сатысы; адамдар арасындағы қимыл-әркеттің мейлінше күшейіп, өрбіп жеткен жері, шығармалардағы драмалық тартыстың өрістеп шыққан биігі. Шығарма сюжетін күллі кезең-кезеңімен тұтастырып, белгілі біл бүтіндікке, үндестікке әкеліп тұрған композицияның ең жауапты тұсы осы. Шешімі Шешім-суреткердің өзі суреттеп отырған өмір шындығына шығарған «үкімі»,адамдар арасындағы қарама-қарсы тайталастардың, күрделі күрестердің бітуі;

1-тапсырма. Оқулықтан ізденіп,шағын топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

#5 слайд
1-тапсырма. Оқулықтан ізденіп,шағын топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

5 слайд

1-тапсырма. Оқулықтан ізденіп,шағын топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

2-тапсырма. Шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз. Басы байланысы: шиеленісі шарықтау шегі шешімі:

#6 слайд
2-тапсырма. Шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз. Басы байланысы: шиеленісі шарықтау шегі шешімі:

6 слайд

2-тапсырма. Шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз. Басы байланысы: шиеленісі шарықтау шегі шешімі:

Өзіңді тексер! •Шығарманың сюжеттік дамуы: •Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы. •Байланысы – Кітап мәселесі.

#7 слайд
Өзіңді тексер! •Шығарманың сюжеттік дамуы: •Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы. •Байланысы – Кітап мәселесі. •Шиеленісі – Бақаның әлегі. •Шарықтау шегі – Педсоветке салу. •Шешімі – Түбінде адам болатын бала.

7 слайд

Өзіңді тексер! •Шығарманың сюжеттік дамуы: •Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы. •Байланысы – Кітап мәселесі. •Шиеленісі – Бақаның әлегі. •Шарықтау шегі – Педсоветке салу. •Шешімі – Түбінде адам болатын бала.

3-тапсырма. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тақырыбы Идеясы

#8 слайд
3-тапсырма. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тақырыбы Идеясы      

8 слайд

3-тапсырма. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Тақырыбы Идеясы      

«3 неліктен» әдісі •Неліктен Қожа атын өзгерткісі келді? •Неліктен оны «Қара Қожа»деп атайды? •Неліктен әжесі «тәмпіш қара »де

#9 слайд
«3 неліктен» әдісі •Неліктен Қожа атын өзгерткісі келді? •Неліктен оны «Қара Қожа»деп атайды? •Неліктен әжесі «тәмпіш қара »деп атайды?

9 слайд

«3 неліктен» әдісі •Неліктен Қожа атын өзгерткісі келді? •Неліктен оны «Қара Қожа»деп атайды? •Неліктен әжесі «тәмпіш қара »деп атайды?

Файл форматы:
pptx
30.01.2025
297
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі