Менің атым Қожа презентация




1 слайд
«МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА»
Сабақтың тақырыбы:
Бердібек Соқпақбаевтың
Мұғалімнің аты-жөні: Аятхан
Ж.
Күні: 12.02.2025 ж
1 слайд
«МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА» Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаевтың Мұғалімнің аты-жөні: Аятхан Ж. Күні: 12.02.2025 ж

2 слайд
2
Сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
Т/Ж5.2. Әдеби шығарманың тақырыбы
мен идеясын анықтау.
А/И5.1. Шығармадағы салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу.
А/И5.2. Шығармадағы автор бейнесін
анықтау.
2 слайд
2 Сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т/Ж5.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. А/И5.1. Шығармадағы салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. А/И5.2. Шығармадағы автор бейнесін анықтау.

3 слайд
Сабақтың мақсаты
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше
жұмыс жасайды. Мазмұнын түсінеді, іс-әрекетіне
қарай кейіпкерлерді ажырата алады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,
өз ойын өмірмен байланыстырып, пікірін білдіре
алады.
3 слайд
Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Мазмұнын түсінеді, іс-әрекетіне қарай кейіпкерлерді ажырата алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды, өз ойын өмірмен байланыстырып, пікірін білдіре алады.

4 слайд
Тілдік мақсаты Оқушылар орындай алады: Әдеби
шығарманың тақырыбы мен идеясын
анықтап, өз пікірлерін білдіре алады.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Директор, кабинет, зоология, бақа, Қара Көже
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған
пайдалы тіркестер:
Мінез - құлқы, іс - әрекеттері, сотқар Қожа т.б.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қожа қандай бала? Қожаның қарсыласы кім?
Қожа не себепті өзгергісі келді?
4 слайд
Тілдік мақсаты Оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өз пікірлерін білдіре алады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Директор, кабинет, зоология, бақа, Қара Көже Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Мінез - құлқы, іс - әрекеттері, сотқар Қожа т.б. Талқылауға арналған сұрақтар: Қожа қандай бала? Қожаның қарсыласы кім? Қожа не себепті өзгергісі келді?

5 слайд
ШАТТЫҚ
ШЕҢБЕР
5 слайд
ШАТТЫҚ ШЕҢБЕР

6 слайд
ТОПТАРҒА БӨЛУ
1-топ «Қызыл кәмпиттер»
2-топ «Көк кәмпиттер»
3-топ «Сары кәмпиттер»
6
6 слайд
ТОПТАРҒА БӨЛУ 1-топ «Қызыл кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Сары кәмпиттер» 6

7 слайд
Әдісі арқылы өткен сабақты еске
түсіру.
1.Бердібек Соқпақбаев кім? Ол
қандай жазушы?
2. Жазушының қандай
шығармалары бар?
3.«Менің атым қожа» фильмі
туралы қандай мағлұмат
жинадыңдар?
7
«КІМ
ЖЫЛДАМ?»
7 слайд
Әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру. 1.Бердібек Соқпақбаев кім? Ол қандай жазушы? 2. Жазушының қандай шығармалары бар? 3.«Менің атым қожа» фильмі туралы қандай мағлұмат жинадыңдар? 7 «КІМ ЖЫЛДАМ?»

8 слайд
«ОЙЛАН, ТАП!»
8
«Ойлан, тап!» кейіпкерлерді, болған
оқиғаларды табу
-Балалар, сендер «Менің атым Қожа»
фильмін көрдіңдер ғой, иә. Ендеше, мен
сендерге сабағымыздың тақырыбын
пысықтау мақсатында бүгінгі өтілетін
«Менің атым Қожа» оқиғасынан сурет
арқылы ой тастайын.
8 слайд
«ОЙЛАН, ТАП!» 8 «Ойлан, тап!» кейіпкерлерді, болған оқиғаларды табу -Балалар, сендер «Менің атым Қожа» фильмін көрдіңдер ғой, иә. Ендеше, мен сендерге сабағымыздың тақырыбын пысықтау мақсатында бүгінгі өтілетін «Менің атым Қожа» оқиғасынан сурет арқылы ой тастайын.

9 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС «КӨРІНІСТЕН ҮЗІНДІ»
9
9 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС «КӨРІНІСТЕН ҮЗІНДІ» 9

10 слайд
10
1-тапсырма.
«Өрмекші торы» әдісі арқылы тыңдаған мәтініне жоспар
құрады.
Сол бойынша әңгімелейлі.
2-тапсырма.
«Кейіпкер монологы»
Әр топқа І тараудан үзінді таратылып беріледі. Әр топ
өздеріне берілген үзіндіні оқып, кейіпкер образын сомдайды.
Өз топтарына келіп талқылайды.
10 слайд
10 1-тапсырма. «Өрмекші торы» әдісі арқылы тыңдаған мәтініне жоспар құрады. Сол бойынша әңгімелейлі. 2-тапсырма. «Кейіпкер монологы» Әр топқа І тараудан үзінді таратылып беріледі. Әр топ өздеріне берілген үзіндіні оқып, кейіпкер образын сомдайды. Өз топтарына келіп талқылайды.

11 слайд
11
3-тапсырма.
«Әріптер сөйлейді» тәсілі арқылы «Қожаберген» сөзіндегі әріптерді
сөйлетеді. Бірінің айтқан сөзін екіншісі қайталамау керек.
4-тапсырма.
Повестің тақырыбы мен идеясын ашу үшін әр топқа берілген
тақырып бойынша топпен постер қорғау.
1-топ: Қожа қандай оқушы? («Топтастыру» әдісі)
2-топ: «Бес жолды өлең» арқылы мінездеме беру («Синквейн» әдісі)
3-топ: Қожа мен Жантасты салыстыру («Венн диаграммасы»
арқылы)
11 слайд
11 3-тапсырма. «Әріптер сөйлейді» тәсілі арқылы «Қожаберген» сөзіндегі әріптерді сөйлетеді. Бірінің айтқан сөзін екіншісі қайталамау керек. 4-тапсырма. Повестің тақырыбы мен идеясын ашу үшін әр топқа берілген тақырып бойынша топпен постер қорғау. 1-топ: Қожа қандай оқушы? («Топтастыру» әдісі) 2-топ: «Бес жолды өлең» арқылы мінездеме беру («Синквейн» әдісі) 3-топ: Қожа мен Жантасты салыстыру («Венн диаграммасы» арқылы)

12 слайд
12
5-тапсырма:
1-топ: Сөзжұмбақ құрастыру
Сөзжұмбақ тақырыбы: Қожаберген
2-топ: «Бұл кім?» ойыны
(Қай кейіпкедің сөзі екенін табады)
3-топ: «Алма жинау» ойыны.
12 слайд
12 5-тапсырма: 1-топ: Сөзжұмбақ құрастыру Сөзжұмбақ тақырыбы: Қожаберген 2-топ: «Бұл кім?» ойыны (Қай кейіпкедің сөзі екенін табады) 3-топ: «Алма жинау» ойыны.

13 слайд
13
СЕРГІТУ СӘТІ
13 слайд
13 СЕРГІТУ СӘТІ

14 слайд
14
6-тапсырма «ПОПС формуласы»
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ...»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»
14 слайд
14 6-тапсырма «ПОПС формуласы» Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»

15 слайд
15
Тапсырма: Жеке жұмыс: Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдаңыз. Кесте арқылы
кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып, ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз
сөзіңізбен талдаңыз.
Шығармада Қазір...
Мейлі, біздің класс
жетекшіміз Майқанова мені
жамандай берсін, сотқар
деп, ұрса берсін. Мен
өзімнің көкейтесті
арманымды, жанымның
түпкірінде маздап жанған
құпиямды Жанарға бір жөні
келгенде ақтарып айтып
берсем, менің кім екенімді
ол таныр еді...
15 слайд
15 Тапсырма: Жеке жұмыс: Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдаңыз. Кесте арқылы кейіпкердің шығармадағы әрекеттерін жазып, ол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөзіңізбен талдаңыз. Шығармада Қазір... Мейлі, біздің класс жетекшіміз Майқанова мені жамандай берсін, сотқар деп, ұрса берсін. Мен өзімнің көкейтесті арманымды, жанымның түпкірінде маздап жанған құпиямды Жанарға бір жөні келгенде ақтарып айтып берсем, менің кім екенімді ол таныр еді...

16 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін білу, бағамдау
мақсатында бағдаршамға стикерлер жабыстырады.
«Қызыл» -Түсінбедім
«Сары» - Жартылай түсіндім.
«Жасыл» - Толық түсіндім.
Үйге: «Менің қиялымдағы Қожа» тақырыбында эссе жазып келу.
16 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін білу, бағамдау мақсатында бағдаршамға стикерлер жабыстырады. «Қызыл» -Түсінбедім «Сары» - Жартылай түсіндім. «Жасыл» - Толық түсіндім. Үйге: «Менің қиялымдағы Қожа» тақырыбында эссе жазып келу.