"Менің білім беру саласындағы көшбасшылық әлеуетім"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Менің білім беру саласындағы көшбасшылық әлеуетім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің жұмыс тәжірибемдегі көшбасшылық тақырыбындағы мақалам.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі

#1 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова

1 слайд

Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова

Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі

#2 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова

2 слайд

Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова

Мақсаты мен міндеттері: Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қаже

#3 слайд
Мақсаты мен міндеттері: Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу . Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.  

3 слайд

Мақсаты мен міндеттері: Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу . Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.  

Күтілетін нәтижелер: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылар

#4 слайд
Күтілетін нәтижелер: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді.   Қажетті ресурстар: Таныстырылым, АКТ , бейне таспа,  фломастер, қалам, қарандаш, стикер, қағаз, плакат. А4, бағалау парағы

4 слайд

Күтілетін нәтижелер: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді.   Қажетті ресурстар: Таныстырылым, АКТ , бейне таспа,  фломастер, қалам, қарандаш, стикер, қағаз, плакат. А4, бағалау парағы

Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру «Менің жетістігім...» тренингі

#5 слайд
Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру «Менің жетістігім...» тренингі

5 слайд

Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру «Менің жетістігім...» тренингі

Топқа бөліну Мұғалімде Шульманның «мұғалімнің үш көмекшісі» деп аталған қасиеттер болғанда ғана оқыту жақсы болып саналады

#6 слайд
Топқа бөліну Мұғалімде Шульманның «мұғалімнің үш көмекшісі» деп аталған қасиеттер болғанда ғана оқыту жақсы болып саналады десе, хәкім Абай нағыз адам болу үшін нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрек қажет деген. Шульманның "үш көмекшісі" бір мұғалімнің бойынан табылғанда ғана, құзырлы мұғалім болып саналады десек қателеспеспіз.

6 слайд

Топқа бөліну Мұғалімде Шульманның «мұғалімнің үш көмекшісі» деп аталған қасиеттер болғанда ғана оқыту жақсы болып саналады десе, хәкім Абай нағыз адам болу үшін нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрек қажет деген. Шульманның "үш көмекшісі" бір мұғалімнің бойынан табылғанда ғана, құзырлы мұғалім болып саналады десек қателеспеспіз.

Ой шақыру Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының б

#7 слайд
Ой шақыру Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз? Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз?

7 слайд

Ой шақыру Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз? Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз?

SWOT- талдау әдісі S-strengths-мықты жағы W-weaknesses-әлсіз жағы O-opportunities-мүмкіндіктер T-threa

#8 слайд
SWOT- талдау әдісі     S-strengths-мықты жағы W-weaknesses-әлсіз жағы O-opportunities-мүмкіндіктер T-threats-қауіп-қатерлер

8 слайд

SWOT- талдау әдісі     S-strengths-мықты жағы W-weaknesses-әлсіз жағы O-opportunities-мүмкіндіктер T-threats-қауіп-қатерлер

Топтық жұмыс Постер қорғау Топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топқа: «Жаңа заманға – жаңа бағдарлама» 2-топқа: «ХХІ ғасыр м

#9 слайд
Топтық жұмыс Постер қорғау Топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топқа: «Жаңа заманға – жаңа бағдарлама»  2-топқа:  «ХХІ ғасыр мұғалімі» Синквейн әдісі 3-топқа:  «Мектептегі тәжірибе» Свот талдау әдісі

9 слайд

Топтық жұмыс Постер қорғау Топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топқа: «Жаңа заманға – жаңа бағдарлама»  2-топқа:  «ХХІ ғасыр мұғалімі» Синквейн әдісі 3-топқа:  «Мектептегі тәжірибе» Свот талдау әдісі

Сергіту сәті Психологиялық тренинг «Мен жақсы мұғаліммін» Фигура тарқатып беру. Квадрат-бұл фигураны таңдаған мұғалім төз

#10 слайд
Сергіту  сәті Психологиялық тренинг «Мен жақсы мұғаліммін» Фигура тарқатып беру. Квадрат-бұл фигураны таңдаған мұғалім төзімді,шыдамды. Мақсатқа біртіндеп жетеді ,жеткенше тоқтамайды.Олар сапалы білім берушілер. Үшбұрыщ-бұл фигураны таңдаған мұғалім атаққұмар екі көзқарасты жандар.Олар өте күшті тұлға, қауіпті бәсекелес. Дөңгелек- өте мейірімді,елгезек,өздерін бақытты сезінеді егерде өзіңде де, басқада да бәрі жақсы болса. Олар ешкіммен сөз таластырмайды, келісіммен шешуге тырысады.

10 слайд

Сергіту  сәті Психологиялық тренинг «Мен жақсы мұғаліммін» Фигура тарқатып беру. Квадрат-бұл фигураны таңдаған мұғалім төзімді,шыдамды. Мақсатқа біртіндеп жетеді ,жеткенше тоқтамайды.Олар сапалы білім берушілер. Үшбұрыщ-бұл фигураны таңдаған мұғалім атаққұмар екі көзқарасты жандар.Олар өте күшті тұлға, қауіпті бәсекелес. Дөңгелек- өте мейірімді,елгезек,өздерін бақытты сезінеді егерде өзіңде де, басқада да бәрі жақсы болса. Олар ешкіммен сөз таластырмайды, келісіммен шешуге тырысады.

Таныстырылым көрсету. Таныстырылым көру: «Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі». 1-топқа - Жаңашыл ұстаз болудың 13 крит

#11 слайд
Таныстырылым көрсету. Таныстырылым көру: «Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі».  1-топқа - Жаңашыл ұстаз болудың 13 критерийіне біздің жұмысымыз сай ма? 2-топқа - Өзіңізге қандай баға берер едіңіз? 3-топқа - Жер шарындағы барлық мұғалімдерге тән олардың ортақ қасиеттері қандай?

11 слайд

Таныстырылым көрсету. Таныстырылым көру: «Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі».  1-топқа - Жаңашыл ұстаз болудың 13 критерийіне біздің жұмысымыз сай ма? 2-топқа - Өзіңізге қандай баға берер едіңіз? 3-топқа - Жер шарындағы барлық мұғалімдерге тән олардың ортақ қасиеттері қандай?

Рефлексия Кері байланыс парағы Тапсырманы орындау маған ұнады? ________________________ Ерекше қиын болды? ___________________

#12 слайд
Рефлексия Кері байланыс парағы Тапсырманы орындау маған ұнады? ________________________ Ерекше қиын болды? ________________________ Ең қызықты болғаны______________________ Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам,келесілерді жасар едім______________________

12 слайд

Рефлексия Кері байланыс парағы Тапсырманы орындау маған ұнады? ________________________ Ерекше қиын болды? ________________________ Ең қызықты болғаны______________________ Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам,келесілерді жасар едім______________________

Файл форматы:
pptx
06.00.2024
449
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі