"Менің білім беру саласындағы көшбасшылық әлеуетім"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж
Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі»
Коучинг тақырыбы:
«Жаңаша оқыту – жетістік көзі»
Әдістемелік бөлімінің
меңгерушісі
Е.Нысанбекова
1 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова
2 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж
Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі»
Коучинг тақырыбы:
«Жаңаша оқыту – жетістік көзі»
Әдістемелік бөлімінің
меңгерушісі
Е.Нысанбекова
2 слайд
Өтілетін күні: 17.05.2024ж Орны Шардара ауданы «Оқушылар үйі» Коучинг тақырыбы: «Жаңаша оқыту – жетістік көзі» Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі Е.Нысанбекова
3 слайд
Мақсаты
мен
міндеттері:
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның
ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай
мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа
деген көзқарастарын дамытуға көмектесу,
жұмысындағы нәтижесінің сапасын
арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік
істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп,
жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену
мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге
жетелеу .
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға
жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы
жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді
қолдау.
3 слайд
Мақсаты мен міндеттері: Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу . Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау.
4 слайд
Күтілетін
нәтижелер:
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге
оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге,
оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және
жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып
дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік
беретінін түсінеді.
Қажетті
ресурстар:
Таныстырылым, АКТ , бейне
таспа, фломастер, қалам,
қарандаш, стикер, қағаз,
плакат. А4, бағалау парағы
4 слайд
Күтілетін нәтижелер: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді. Қажетті ресурстар: Таныстырылым, АКТ , бейне таспа, фломастер, қалам, қарандаш, стикер, қағаз, плакат. А4, бағалау парағы
5 слайд
Мұғалімдерге
жағымды ахуал
қалыптастыру
«Менің жетістігім...» тренингі
5 слайд
Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру «Менің жетістігім...» тренингі
6 слайд
Топқа
бөліну
Мұғалімде Шульманның
«мұғалімнің үш көмекшісі» деп
аталған қасиеттер болғанда ғана
оқыту жақсы болып саналады
десе, хәкім Абай нағыз адам болу
үшін нұрлы ақыл, ыстық қайрат,
жылы жүрек қажет деген.
Шульманның "үш көмекшісі"
бір мұғалімнің бойынан
табылғанда ғана, құзырлы
мұғалім болып саналады десек
қателеспеспіз.
6 слайд
Топқа бөліну Мұғалімде Шульманның «мұғалімнің үш көмекшісі» деп аталған қасиеттер болғанда ғана оқыту жақсы болып саналады десе, хәкім Абай нағыз адам болу үшін нұрлы ақыл, ыстық қайрат, жылы жүрек қажет деген. Шульманның "үш көмекшісі" бір мұғалімнің бойынан табылғанда ғана, құзырлы мұғалім болып саналады десек қателеспеспіз.
7 слайд
Ой
шақыру
Әр топқа ақ қағаз беріледі.
Бұл сіздің алдыңызға
келген парақтай таза
оқушы. Жетістікке жету
үшін осы оқушының
бойында қандай қасиеттер
болғанын қалайсыз?
Жетістікке жету үшін
сабақта қандай әдістерді
қолданасыз?
7 слайд
Ой шақыру Әр топқа ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз? Жетістікке жету үшін сабақта қандай әдістерді қолданасыз?
8 слайд
SWOT- талдау әдісі
S-strengths-мықты жағы
W-weaknesses-әлсіз жағы
O-opportunities-мүмкіндіктер
T-threats-қауіп-қатерлер
8 слайд
SWOT- талдау әдісі S-strengths-мықты жағы W-weaknesses-әлсіз жағы O-opportunities-мүмкіндіктер T-threats-қауіп-қатерлер
9 слайд
Топтық
жұмыс
Постер қорғау
Топтарға тапсырмалар
беріледі:
1-топқа: «Жаңа заманға –
жаңа бағдарлама»
2-топқа: «ХХІ ғасыр
мұғалімі»
Синквейн әдісі
3-топқа: «Мектептегі
тәжірибе»
Свот талдау әдісі
9 слайд
Топтық жұмыс Постер қорғау Топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топқа: «Жаңа заманға – жаңа бағдарлама» 2-топқа: «ХХІ ғасыр мұғалімі» Синквейн әдісі 3-топқа: «Мектептегі тәжірибе» Свот талдау әдісі
10 слайд
Сергіту сәті
Психологиялық
тренинг «Мен
жақсы мұғаліммін»
Фигура тарқатып беру.
Квадрат-бұл фигураны таңдаған мұғалім
төзімді,шыдамды. Мақсатқа біртіндеп
жетеді ,жеткенше тоқтамайды.Олар
сапалы білім берушілер.
Үшбұрыщ-бұл фигураны таңдаған
мұғалім атаққұмар екі көзқарасты
жандар.Олар өте күшті тұлға, қауіпті
бәсекелес.
Дөңгелек- өте мейірімді,елгезек,өздерін
бақытты сезінеді егерде өзіңде де, басқада
да бәрі жақсы болса. Олар ешкіммен сөз
таластырмайды, келісіммен шешуге
тырысады.
10 слайд
Сергіту сәті Психологиялық тренинг «Мен жақсы мұғаліммін» Фигура тарқатып беру. Квадрат-бұл фигураны таңдаған мұғалім төзімді,шыдамды. Мақсатқа біртіндеп жетеді ,жеткенше тоқтамайды.Олар сапалы білім берушілер. Үшбұрыщ-бұл фигураны таңдаған мұғалім атаққұмар екі көзқарасты жандар.Олар өте күшті тұлға, қауіпті бәсекелес. Дөңгелек- өте мейірімді,елгезек,өздерін бақытты сезінеді егерде өзіңде де, басқада да бәрі жақсы болса. Олар ешкіммен сөз таластырмайды, келісіммен шешуге тырысады.
11 слайд
Таныстырылым
көрсету.
Таныстырылым көру: «Сіздің мұғалім
екендігіңіздің 13 белгісі».
1-топқа
- Жаңашыл ұстаз болудың 13
критерийіне біздің жұмысымыз
сай ма?
2-топқа
- Өзіңізге қандай баға берер едіңіз?
3-топқа
- Жер шарындағы барлық
мұғалімдерге тән олардың ортақ
қасиеттері қандай?
11 слайд
Таныстырылым көрсету. Таныстырылым көру: «Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі». 1-топқа - Жаңашыл ұстаз болудың 13 критерийіне біздің жұмысымыз сай ма? 2-топқа - Өзіңізге қандай баға берер едіңіз? 3-топқа - Жер шарындағы барлық мұғалімдерге тән олардың ортақ қасиеттері қандай?
12 слайд
Рефлексия
Кері байланыс парағы
Тапсырманы орындау маған ұнады?
________________________
Ерекше қиын болды?
________________________
Ең қызықты
болғаны______________________
Егер мен бұл тапсырманы тағы
орындасам,келесілерді жасар
едім______________________
12 слайд
Рефлексия Кері байланыс парағы Тапсырманы орындау маған ұнады? ________________________ Ерекше қиын болды? ________________________ Ең қызықты болғаны______________________ Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам,келесілерді жасар едім______________________