Материалдар / Менің отбасым тату
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің отбасым тату

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2019
796
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« МЕНІҢ ОТБАСЫМ ТАТУ » 2- СЫНЫП МАГИСТРАЛДЫ ЖОББМ : САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : . . Дайындаған Какимова С Г

1 слайд
« МЕНІҢ ОТБАСЫМ ТАТУ » 2- СЫНЫП МАГИСТРАЛДЫ ЖОББМ : САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : . . Дайындаған Какимова С Г

1 слайд

« МЕНІҢ ОТБАСЫМ ТАТУ » 2- СЫНЫП МАГИСТРАЛДЫ ЖОББМ : САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : . . Дайындаған Какимова С Г

:САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Барлығы: таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көбі: мәтінді мәнерле

2 слайд
:САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Барлығы: таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. Кейбірі: сөйлеу барысында тәуелдік, жіктік жалғауларын қолданады.

2 слайд

:САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ Барлығы: таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. Кейбірі: сөйлеу барысында тәуелдік, жіктік жалғауларын қолданады.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,үлгі бойынша өз отбасы туралы айтады, диалог құрады

3 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,үлгі бойынша өз отбасы туралы айтады, диалог құрады

3 слайд

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,үлгі бойынша өз отбасы туралы айтады, диалог құрады

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Түсіндіру,сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ой шақыру»әдісі, ассоциограмма, «Шағын шолу» тәсілі, серг

4 слайд
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Түсіндіру,сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ой шақыру»әдісі, ассоциограмма, «Шағын шолу» тәсілі, сергіту жаттығуы

4 слайд

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Түсіндіру,сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ой шақыру»әдісі, ассоциограмма, «Шағын шолу» тәсілі, сергіту жаттығуы

САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН МАТЕРИАЛДАР: Интерактивті тақта,слайдтар,отбасының суреттері,плакат,маркерлер, смайликтер

5 слайд
САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН МАТЕРИАЛДАР: Интерактивті тақта,слайдтар,отбасының суреттері,плакат,маркерлер, смайликтер

5 слайд

САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН МАТЕРИАЛДАР: Интерактивті тақта,слайдтар,отбасының суреттері,плакат,маркерлер, смайликтер

ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ТУҒЫЗУ Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу

6 слайд
ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ТУҒЫЗУ Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу

6 слайд

ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ТУҒЫЗУ Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу

ӨТКЕН САБАҚТЫ ТЕКСЕРУ: Үй тапсырмасын тексеру, кемшіліктерді анықтау,түзету.

7 слайд
ӨТКЕН САБАҚТЫ ТЕКСЕРУ: Үй тапсырмасын тексеру, кемшіліктерді анықтау,түзету.

7 слайд

ӨТКЕН САБАҚТЫ ТЕКСЕРУ: Үй тапсырмасын тексеру, кемшіліктерді анықтау,түзету.

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТ У Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «отбасы»

8 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТ У Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызу.

8 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТ У Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «отбасы» сөзіне ассоциограмма құрғызу.

МАҒЫНАНЫ ТАНУ  Сөздікпен жұмыс: интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен танысу,аудармасын айту.Оқушылар сөзде

9 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ  Сөздікпен жұмыс: интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен танысу,аудармасын айту.Оқушылар сөздерді тыңдайды,қайталайды.  Мәтінмен жұмыс: Оқулықтағы мәтінді оқып,сұраққа жауап беру

9 слайд

МАҒЫНАНЫ ТАНУ  Сөздікпен жұмыс: интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен танысу,аудармасын айту.Оқушылар сөздерді тыңдайды,қайталайды.  Мәтінмен жұмыс: Оқулықтағы мәтінді оқып,сұраққа жауап беру

ТАПСЫРМАЛАРМЕН ЖҰМЫС 1-тапсырманы: мәтінді оқып,Әнел мен Әлібектің отбасы туралы айту 2-тасырманы: сөйлемді толықтырып айту

10 слайд
ТАПСЫРМАЛАРМЕН ЖҰМЫС 1-тапсырманы: мәтінді оқып,Әнел мен Әлібектің отбасы туралы айту 2-тасырманы: сөйлемді толықтырып айту

10 слайд

ТАПСЫРМАЛАРМЕН ЖҰМЫС 1-тапсырманы: мәтінді оқып,Әнел мен Әлібектің отбасы туралы айту 2-тасырманы: сөйлемді толықтырып айту

3-ТАПСЫРМА:ОҚЫП,СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ЖАЗУ. ( БІР-БІРІН ТЕКСЕРУ ) 4-ТАПСЫРМА:ӨЗ ОТБАСЫЛАРЫ ТУРАЛЫ АЙТУ(2-ТАПСЫРМАҒА C ҮЙЕНІП,ОРЫНДА

11 слайд
3-ТАПСЫРМА:ОҚЫП,СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ЖАЗУ. ( БІР-БІРІН ТЕКСЕРУ ) 4-ТАПСЫРМА:ӨЗ ОТБАСЫЛАРЫ ТУРАЛЫ АЙТУ(2-ТАПСЫРМАҒА C ҮЙЕНІП,ОРЫНДАУ )

11 слайд

3-ТАПСЫРМА:ОҚЫП,СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП ЖАЗУ. ( БІР-БІРІН ТЕКСЕРУ ) 4-ТАПСЫРМА:ӨЗ ОТБАСЫЛАРЫ ТУРАЛЫ АЙТУ(2-ТАПСЫРМАҒА C ҮЙЕНІП,ОРЫНДАУ )

СЕРГІТУ СӘТІата

12 слайд
СЕРГІТУ СӘТІата

12 слайд

СЕРГІТУ СӘТІата

ОЙТОЛҒАНЫС Төмендегі сұрақтарды қолданып,флипчарт жасау (топтық жұмыс )  Сенің отбасың қандай?  Сен өзіңнің отбасыңда кімдер

13 слайд
ОЙТОЛҒАНЫС Төмендегі сұрақтарды қолданып,флипчарт жасау (топтық жұмыс )  Сенің отбасың қандай?  Сен өзіңнің отбасыңда кімдер бар?  Сенің атаңның аты кім?  Сенің әжеңнің аты кім?

13 слайд

ОЙТОЛҒАНЫС Төмендегі сұрақтарды қолданып,флипчарт жасау (топтық жұмыс )  Сенің отбасың қандай?  Сен өзіңнің отбасыңда кімдер бар?  Сенің атаңның аты кім?  Сенің әжеңнің аты кім?

БЕКІТУ Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында 6- тапсырманы орындау ( стикер қолдану )  Сенің әпкең бар ма? Ол қандай?  Сенің ағ

14 слайд
БЕКІТУ Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында 6- тапсырманы орындау ( стикер қолдану )  Сенің әпкең бар ма? Ол қандай?  Сенің ағаң бар ма? Ол қандай?  Сенің інің бар ма? Ол қандай?

14 слайд

БЕКІТУ Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында 6- тапсырманы орындау ( стикер қолдану )  Сенің әпкең бар ма? Ол қандай?  Сенің ағаң бар ма? Ол қандай?  Сенің інің бар ма? Ол қандай?

БАҒАЛАУ Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшаларды тарату. Оқушылар тақырып аясында өзінің есінде қалған с

15 слайд
БАҒАЛАУ Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшаларды тарату. Оқушылар тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін , сөйлемдерін параққа жазады.

15 слайд

БАҒАЛАУ Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшаларды тарату. Оқушылар тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін , сөйлемдерін параққа жазады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Оқулықтағы өлеңді жаттау Отбасым-мерекем Отбасым-берекем Ата-анам-бәйтерек Жапырақ –мен екен

16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Оқулықтағы өлеңді жаттау Отбасым-мерекем Отбасым-берекем Ата-анам-бәйтерек Жапырақ –мен екен

16 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Оқулықтағы өлеңді жаттау Отбасым-мерекем Отбасым-берекем Ата-анам-бәйтерек Жапырақ –мен екен

РЕФЛЕКСИЯ Смайликтерді таратып,оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді.

17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Смайликтерді таратып,оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді.

17 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Смайликтерді таратып,оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді.

Назарларыңызға рақмет!

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!

18 слайд

Назарларыңызға рақмет!