Материалдар / Менің тұлғам
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің тұлғам

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға дене мүшелері туралы түсініктерін қалыптастыру және айта білу 3-4жас
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
478
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ашық оқу қызыметі Жауапты тәрбиеші: Мырзекеева С

1 слайд
Ашық оқу қызыметі Жауапты тәрбиеші: Мырзекеева С

{Коммуникация Сабақтың тақырыбы: «Менің тұлғам » Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі: балалардың дене мүшелері туралы түсінікте

2 слайд
{Коммуникация Сабақтың тақырыбы: «Менің тұлғам » Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі:  балалардың дене мүшелері туралы түсініктерін қалыптастыру және атай білу. ә)Түзете – дамытушылық:  көру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Баланың тілін дамыту. б) Тәрбиелілігі:  өз денсаулығын сақтауға деген қызығушылығы мен ынтасын қалыптастыру және тәрбиелеу. Әдіс – тәсілі:  сұрақ –жауап, көрсету Көрнекілігі:  суреттер,слайд,кеспе суреттер,видеолар т.б

І Ұйымдастыру кезеңі. Қайырлы таң Күннің көзі ашылсын, Көкке шуақ шашылсын Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Ал, қанікей

3 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі. Қайырлы таң Күннің көзі ашылсын,  Көкке шуақ шашылсын  Құтты қонақ келіпті  Төрімізге еніпті  Ал, қанікей бәріміз  Сәлем дейік үлкенге  Сәлеметсіздер ме, апайлар!

 Баланы психологиялық жағынан тақырыпқа дайындау.  Жылулық шеңбер: «Біздің көмекшілеріміз»  Балалар, адамдар ұйықтағанда ола

4 слайд
 Баланы психологиялық жағынан тақырыпқа дайындау.  Жылулық шеңбер: «Біздің көмекшілеріміз»  Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру керек.  Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен басу)  Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)  Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)  Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)

 ІІІ. Жаңа сабақ  -Адамдардың бәрінде бас, дене, қол, аяқ бар. Қане, айнаға қарайықшы!  Біз нені көріп тұрмыз?  -Басымызды

5 слайд
 ІІІ. Жаңа сабақ  -Адамдардың бәрінде бас, дене, қол, аяқ бар. Қане, айнаға қарайықшы!  Біз нені көріп тұрмыз?  -Басымызды сипап, қол-аяғымызды көрсетейікші. (балалар өздерінің дене мүшелерін көрсетеді).  -Біздің шашымыз, көзіміз бірдей ме?  -Адамның дене мүшелерінің қайсысы көп, қайсысы біреу?  -Саусақ, шаш, кірпік-көп, ал мұрын, ауыз, тіл – біреу.

6 слайд

7 слайд

8 слайд

9 слайд

10 слайд

11 слайд

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд

17 слайд

18 слайд

ІҮ. Сергіту сәті А. Мыңжасарованың «Қайда екен» өлеңі Қайда екен қолымыз, Оңымыз бен солымыз. Білеміз бе оны біз? Міне, оң мен

19 слайд
ІҮ. Сергіту сәті А. Мыңжасарованың «Қайда екен» өлеңі Қайда екен қолымыз, Оңымыз бен солымыз. Білеміз бе оны біз? Міне, оң мен солымыз, Міне, алақай қолымыз. Қол соғайық, бір, екі! Ал санайық, бір, екі! Топылдатып билейтін Аяғымыз қайда екен? Міне, аяқ, алақай! Міне, аяқ, алақай! Бір, екі деп басайық, Тез, тез адым жасайық.

20 слайд

21 слайд

22 слайд

23 слайд

24 слайд

Ү. Бекіту. Ойын: «Былай істе» Мақсаты: дене мүшелерін көрсет у ге және қимылын жасауға үйрету. Немен иіскеуге болатынын көрсет.

25 слайд
Ү. Бекіту. Ойын: «Былай істе» Мақсаты: дене мүшелерін көрсет у ге және қимылын жасауға үйрету. Немен иіскеуге болатынын көрсет. Гүлді(иіссуды...) иіске. Немен тыңдауға болатынын көрсет. Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың сыбдырын...) тыңда. Немен алуға болатынын көрсет. Гүлді (орамалды, кітапты...) ал. Допты немен ұруға болатынын көрсет. Допты қолмен ұр. Допты аяқпен теп. Немен тістеуге болатынын көрсет. Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте. Немен көруге болатынын көрсет. Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.

26 слайд

27 слайд

28 слайд

29 слайд

30 слайд

31 слайд

 ҮІ. Қорытынды.  Адамда дене, бас, құлақ, қол, аяқ бар.  Баста көз, мұрын, ауыз, құлақ, шаш бар.  Қоштасу шеңбері: «Көмекшіл

32 слайд
 ҮІ. Қорытынды.  Адамда дене, бас, құлақ, қол, аяқ бар.  Баста көз, мұрын, ауыз, құлақ, шаш бар.  Қоштасу шеңбері: «Көмекшілерге алғыс біліру»  Рақмет саған, көздерім, сендер бәрін көресіңдер.  Рақмет саған, құлақтарым, сендер бәрін естисіңдер.  Рақмет саған, қолдарым, сендер бәрін істейсіңдер. (Шапалақтау).  Рақмет саған, аяқтарым, енді, сендертопырлатып жүресіңдер. (Топырлату). 