1 слайд
Ашық оқу қызыметі
Жауапты тәрбиеші: Мырзекеева С
2 слайд
{Коммуникация
Сабақтың тақырыбы: «Менің тұлғам »
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: балалардың дене мүшелері
туралы түсініктерін қалыптастыру және
атай білу.
ә)Түзете – дамытушылық: көру арқылы
есте сақтау қабілеттерін дамыту. Баланың
тілін дамыту.
б) Тәрбиелілігі: өз денсаулығын сақтауға
деген қызығушылығы мен ынтасын
қалыптастыру және тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілі: сұрақ –жауап, көрсету
Көрнекілігі: суреттер,слайд,кеспе
суреттер,видеолар т.б
3 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі.
Қайырлы таң
Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Ал, қанікей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме, апайлар!
4 слайд
Баланы психологиялық жағынан тақырыпқа
дайындау.
Жылулық шеңбер: «Біздің көмекшілеріміз»
Балалар, адамдар ұйықтағанда олардың барлық дене мүшелері
демалады, оянғанда оларға, «Қайырлы таң!» деп тілек білдіру
керек.
Қайырлы таң, көздерім, сендер ояндыңдар! (Көздерін қолдарымен
басу)
Қайырлы таң, құлақтарым, сендер ояндыңдар!(Құлақтарын ұстау)
Қайырлы таң, қолдарым, сендер ояндыңдар! (Шапалақтау)
Қайырлы таң, аяқтарым, сендер ояндыңдар!(Топырлату)
5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ
-Адамдардың бәрінде бас, дене, қол, аяқ бар. Қане, айнаға
қарайықшы!
Біз нені көріп тұрмыз?
-Басымызды сипап, қол-аяғымызды көрсетейікші. (балалар
өздерінің дене мүшелерін көрсетеді).
-Біздің шашымыз, көзіміз бірдей ме?
-Адамның дене мүшелерінің қайсысы көп, қайсысы біреу?
-Саусақ, шаш, кірпік-көп, ал мұрын, ауыз, тіл – біреу.
6 слайд
7 слайд
8 слайд
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
13 слайд
14 слайд
15 слайд
16 слайд
17 слайд
18 слайд
19 слайд
ІҮ. Сергіту сәті А. Мыңжасарованың
«Қайда екен» өлеңі
Қайда екен қолымыз,
Оңымыз бен солымыз.
Білеміз бе оны біз?
Міне, оң мен солымыз,
Міне, алақай қолымыз.
Қол соғайық, бір, екі!
Ал санайық, бір, екі!
Топылдатып билейтін
Аяғымыз қайда екен?
Міне, аяқ, алақай! Міне, аяқ, алақай!
Бір, екі деп басайық,
Тез, тез адым жасайық.
20 слайд
21 слайд
22 слайд
23 слайд
24 слайд
25 слайд
Ү. Бекіту. Ойын: «Былай істе»
Мақсаты: дене мүшелерін көрсет у ге және қимылын
жасауға үйрету.
Немен иіскеуге болатынын көрсет.
Гүлді(иіссуды...) иіске.
Немен тыңдауға болатынын көрсет.
Сағаттың тықылын (судың сылдырын, қағаздың
сыбдырын...) тыңда.
Немен алуға болатынын көрсет.
Гүлді (орамалды, кітапты...) ал.
Допты немен ұруға болатынын көрсет.
Допты қолмен ұр.
Допты аяқпен теп.
Немен тістеуге болатынын көрсет.
Кәмпиттен (тоқаштан, алмадан...) бір тісте.
Немен көруге болатынын көрсет.
Үстелге (терезеге, қуыршаққа...) қара.
26 слайд
27 слайд
28 слайд
29 слайд
30 слайд
31 слайд
32 слайд
ҮІ. Қорытынды.
Адамда дене, бас, құлақ, қол, аяқ бар.
Баста көз, мұрын, ауыз, құлақ, шаш бар.
Қоштасу шеңбері: «Көмекшілерге алғыс біліру»
Рақмет саған, көздерім, сендер бәрін
көресіңдер.
Рақмет саған, құлақтарым, сендер бәрін
естисіңдер.
Рақмет саған, қолдарым, сендер бәрін
істейсіңдер. (Шапалақтау).
Рақмет саған, аяқтарым, енді,
сендертопырлатып жүресіңдер. (Топырлату).
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз