Материалдар / Метапәндік құзіреттіліктер

Метапәндік құзіреттіліктер

Материал туралы қысқаша түсінік
"Метапәндік құзіреттіліктер " коучинг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
13 Ақпан 2025
123
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың метапәндік құзыреттіліктерін дамыту- заманауи сабақ талабы Білім беруді ұйымдастыруға құзыреттілік тұрғыдан келуді

1 слайд
Оқушылардың метапәндік құзыреттіліктерін дамыту- заманауи сабақ талабы Білім беруді ұйымдастыруға құзыреттілік тұрғыдан келуді жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін меңгеру туралы ақпараттар бере отырып, мұғалімдердің сабақта оқушының метапәндік құзыреттіліктерін дамытуына ықпал ету Семинардың мақсаты

1 слайд

Оқушылардың метапәндік құзыреттіліктерін дамыту- заманауи сабақ талабы Білім беруді ұйымдастыруға құзыреттілік тұрғыдан келуді жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін меңгеру туралы ақпараттар бере отырып, мұғалімдердің сабақта оқушының метапәндік құзыреттіліктерін дамытуына ықпал ету Семинардың мақсаты

Білім беру мазмұнында әрбір білім алушының стандартпен айқындалған түйінді құзыреттіліктері: 1.Проблемалардың шешімін табу

2 слайд
Білім беру мазмұнында әрбір білім алушының стандартпен айқындалған түйінді құзыреттіліктері: 1.Проблемалардың шешімін табу құзыреттілігі 2.Ақпараттық құзыреттілік 3.Коммуникативтік құзыреттілік

2 слайд

Білім беру мазмұнында әрбір білім алушының стандартпен айқындалған түйінді құзыреттіліктері: 1.Проблемалардың шешімін табу құзыреттілігі 2.Ақпараттық құзыреттілік 3.Коммуникативтік құзыреттілік

Құзырет – қойылған мақсаттарға жету үшін ішкі және сыртқы ресурстарды тиімді іске асыруға дайындық; -жеке және қоғамдық қажет

3 слайд
Құзырет – қойылған мақсаттарға жету үшін ішкі және сыртқы ресурстарды тиімді іске асыруға дайындық; -жеке және қоғамдық қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында табысты іс-әрекетке дайындық Құзыреттілік дегеніміз - оқушылардың іс-әрекеттің әмбебап тәсілдерін меңгеруінен көрінетін білім нәтижесі. Оқушылардың тұлғалық сапаларының кешенін дамытуға, білім беруден күтілетін нәтижелер

3 слайд

Құзырет – қойылған мақсаттарға жету үшін ішкі және сыртқы ресурстарды тиімді іске асыруға дайындық; -жеке және қоғамдық қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында табысты іс-әрекетке дайындық Құзыреттілік дегеніміз - оқушылардың іс-әрекеттің әмбебап тәсілдерін меңгеруінен көрінетін білім нәтижесі. Оқушылардың тұлғалық сапаларының кешенін дамытуға, білім беруден күтілетін нәтижелер

Істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі Қ = Т + Б +

4 слайд
Істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі Қ = Т + Б + Б + Д

4 слайд

Істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі Қ = Т + Б + Б + Д

Қандай да бір оқу пәнін оқыту үдерісінде қалыптасатын білім, білік, дағдылар жиынтығы, сонымен қатар, қандай да бір қызметті

5 слайд
Қандай да бір оқу пәнін оқыту үдерісінде қалыптасатын білім, білік, дағдылар жиынтығы, сонымен қатар, қандай да бір қызметті орындай алу қабілеттілігі» ҚҰЗЫРЕТТІЛІК

5 слайд

Қандай да бір оқу пәнін оқыту үдерісінде қалыптасатын білім, білік, дағдылар жиынтығы, сонымен қатар, қандай да бір қызметті орындай алу қабілеттілігі» ҚҰЗЫРЕТТІЛІК

Пәндік Жеке тұлғалық Метапәндік Білім беру мазмұнының талаптары

6 слайд
Пәндік Жеке тұлғалық Метапәндік Білім беру мазмұнының талаптары

6 слайд

Пәндік Жеке тұлғалық Метапәндік Білім беру мазмұнының талаптары

Метапәндік – сабақтағы біліктер мен әмбебап оқу әрекеттері

7 слайд
Метапәндік – сабақтағы біліктер мен әмбебап оқу әрекеттері

7 слайд

Метапәндік – сабақтағы біліктер мен әмбебап оқу әрекеттері

1.Өз бетінше жоспарлау және қызметті жүзеге асыру қабілеті: мақсаттар мен міндеттер қою,оларды орындау жоспарын құру,мақсатқа

8 слайд
1.Өз бетінше жоспарлау және қызметті жүзеге асыру қабілеті: мақсаттар мен міндеттер қою,оларды орындау жоспарын құру,мақсатқа жету жолдарын табу (оның ішінде стандартты емес),мақсаттардың орындалуын бақылау,орындалған жұмысты бағалау және қажет болған мақсатқа жету траекториясын өзгерту Оқушыларға қалыптастыратын метапәндік құзыреттіліктер:

8 слайд

1.Өз бетінше жоспарлау және қызметті жүзеге асыру қабілеті: мақсаттар мен міндеттер қою,оларды орындау жоспарын құру,мақсатқа жету жолдарын табу (оның ішінде стандартты емес),мақсаттардың орындалуын бақылау,орындалған жұмысты бағалау және қажет болған мақсатқа жету траекториясын өзгерту Оқушыларға қалыптастыратын метапәндік құзыреттіліктер:

2.Командада жұмыс істей білу: бірлескен мақсатқа жету үшін ұжыммен ынтымақтасу, жеке және топта жұмыс істеу кезінде нәтижеге

9 слайд
2.Командада жұмыс істей білу: бірлескен мақсатқа жету үшін ұжыммен ынтымақтасу, жеке және топта жұмыс істеу кезінде нәтижеге қол жеткізу, өз іс-әрекеттерін жалпы жоспарлармен үйлестіру, туындаған қақтығыстарды шешу, өз пікірін дәлелдеу және қорғау, біреудің пікірін қабылдау.

9 слайд

2.Командада жұмыс істей білу: бірлескен мақсатқа жету үшін ұжыммен ынтымақтасу, жеке және топта жұмыс істеу кезінде нәтижеге қол жеткізу, өз іс-әрекеттерін жалпы жоспарлармен үйлестіру, туындаған қақтығыстарды шешу, өз пікірін дәлелдеу және қорғау, біреудің пікірін қабылдау.

3.Танымдық дағды: ұғымдардың мәнін түсіну, ақпаратты жалпылау, байланыс табу, ұқсастық жасау, ұғымдарды жіктеу, себеп-салдарлық

10 слайд
3.Танымдық дағды: ұғымдардың мәнін түсіну, ақпаратты жалпылау, байланыс табу, ұқсастық жасау, ұғымдарды жіктеу, себеп-салдарлық байланыстар орнату, қорытынды жасау, ақпаратты жүйелеу және мәселенің шешімін табу үшін схемалар мен модельдер құру, алынған білімнің дұрыстығын бағалау.

10 слайд

3.Танымдық дағды: ұғымдардың мәнін түсіну, ақпаратты жалпылау, байланыс табу, ұқсастық жасау, ұғымдарды жіктеу, себеп-салдарлық байланыстар орнату, қорытынды жасау, ақпаратты жүйелеу және мәселенің шешімін табу үшін схемалар мен модельдер құру, алынған білімнің дұрыстығын бағалау.

4.Технологияны қолдану мүмкіндігі: әртүрлі ақпаратты табу, оның көзінің сенімділігін анықтау, қолайлы ақпаратты бөлектеу, ақпар

11 слайд
4.Технологияны қолдану мүмкіндігі: әртүрлі ақпаратты табу, оның көзінің сенімділігін анықтау, қолайлы ақпаратты бөлектеу, ақпаратты көшіру және сақтау, интернетті тиімді байланыс әдісі ретінде пайдалану

11 слайд

4.Технологияны қолдану мүмкіндігі: әртүрлі ақпаратты табу, оның көзінің сенімділігін анықтау, қолайлы ақпаратты бөлектеу, ақпаратты көшіру және сақтау, интернетті тиімді байланыс әдісі ретінде пайдалану

5. Қарым-қатынас дағдылары: ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, монолог, диалог, пікірталас құру, ойлар мен эмоцияларды білд

12 слайд
5. Қарым-қатынас дағдылары: ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, монолог, диалог, пікірталас құру, ойлар мен эмоцияларды білдіру үшін сөйлеу дағдыларын дұрыс қолдану, сұхбаттасушыны есту, әртүрлі жағдайлар мен коммуникативті міндеттерге сәйкес сөйлеу құралдарын таңдау

12 слайд

5. Қарым-қатынас дағдылары: ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру, монолог, диалог, пікірталас құру, ойлар мен эмоцияларды білдіру үшін сөйлеу дағдыларын дұрыс қолдану, сұхбаттасушыны есту, әртүрлі жағдайлар мен коммуникативті міндеттерге сәйкес сөйлеу құралдарын таңдау

Педагогтың міндеті – оқушының шығармашылық ойына бағыт беру, шығармашылық ізденісті қолдау, жағдаяттар туғызып, оның шешімін т

13 слайд
Педагогтың міндеті – оқушының шығармашылық ойына бағыт беру, шығармашылық ізденісті қолдау, жағдаяттар туғызып, оның шешімін табуға бағыттау, жаңаны іздеуге, жүйелі зерттеулерге талдау жасауға талпыныс беру. Оқушыларымыз жаңа заман талабына сай білімді, жан-жақты, қазақ тілінде өзіндік ой-толғамын жеткізе алатын, кез- келген адаммен тілдік қарым- қатынасқа түсе алатын, коммуникабельді, мәдениетті, өмірге икемделген тұлға болуы үшін оның бойында метапәндік құзыреттілікті дамыту

13 слайд

Педагогтың міндеті – оқушының шығармашылық ойына бағыт беру, шығармашылық ізденісті қолдау, жағдаяттар туғызып, оның шешімін табуға бағыттау, жаңаны іздеуге, жүйелі зерттеулерге талдау жасауға талпыныс беру. Оқушыларымыз жаңа заман талабына сай білімді, жан-жақты, қазақ тілінде өзіндік ой-толғамын жеткізе алатын, кез- келген адаммен тілдік қарым- қатынасқа түсе алатын, коммуникабельді, мәдениетті, өмірге икемделген тұлға болуы үшін оның бойында метапәндік құзыреттілікті дамыту

Назарларыңызға рақмет!

14 слайд
Назарларыңызға рақмет!

14 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі