Метатанымдық оқыту презентация




1 слайд
1 слайд

2 слайд
Метатану – яғни, жеті
модульдің бірі.«Оқыту мен
оқудың жаңа тәсілдеріндегі»,
«Қалай оқу керектігін үйрету»
теориясына негізделген іс-
әрекет.
Метатануға танымдық үдеріс
терді білу, түсіну және реттеу
немесе олар туралы ойлау,
қатесін танып-білу және
ойлауды реттеу деген
анықтама беруге болады.
2 слайд
Метатану – яғни, жеті модульдің бірі.«Оқыту мен оқудың жаңа тәсілдеріндегі», «Қалай оқу керектігін үйрету» теориясына негізделген іс- әрекет. Метатануға танымдық үдеріс терді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып-білу және ойлауды реттеу деген анықтама беруге болады.

3 слайд
Метатанымдық
оқыту 8 тезистен
тұрады:
Жаңа нәрсені оқыту
адамның нені
білетінімен және
түсінетінімен
байланысты. Осы байланыстарды
дамытып, нығайту үшін
проблемаларды шешу
үдерісін толыққанды
қатыстыру қажет.
Оқыту оқушының бастапқы
білімі мен дағдыларын
назарға алып, оларды
өрістетуді мақсат еткенде
мә нді болады Оқушыларға гипотеза
жасауға, оны қорғауға,
сынақтан өткізуге және
құруға уақыт беріңіз.
3 слайд
Метатанымдық оқыту 8 тезистен тұрады: Жаңа нәрсені оқыту адамның нені білетінімен және түсінетінімен байланысты. Осы байланыстарды дамытып, нығайту үшін проблемаларды шешу үдерісін толыққанды қатыстыру қажет. Оқыту оқушының бастапқы білімі мен дағдыларын назарға алып, оларды өрістетуді мақсат еткенде мә нді болады Оқушыларға гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт беріңіз.

4 слайд
Оқушылардың бір-
бірін оқытуына
мүмкіндік беріңіз. Белгілі бір уақыт
ішінде жұмыс істеуге
арналған материалдың
көлемі шектеулі болуы
керек.
Мұғалімдер оқушыларға
рефлексияны ынталандыру
және өз идеяларын
ойластыру арқылы алған
білімдерін қорытындылап
талдауға көмектесуге тиіс. Қолайлы оқу
үшін адамдарға
кері байланыс пен
мадақтау қажет, сондықтан
бағалау ізгі болуы керек.
4 слайд
Оқушылардың бір- бірін оқытуына мүмкіндік беріңіз. Белгілі бір уақыт ішінде жұмыс істеуге арналған материалдың көлемі шектеулі болуы керек. Мұғалімдер оқушыларға рефлексияны ынталандыру және өз идеяларын ойластыру арқылы алған білімдерін қорытындылап талдауға көмектесуге тиіс. Қолайлы оқу үшін адамдарға кері байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болуы керек.

5 слайд
Метатанудың маңызды
компоненттерінің бірі - бағалау болып
табылады.
5 слайд
Метатанудың маңызды компоненттерінің бірі - бағалау болып табылады.

6 слайд
Метатанымдық
қабілеттер
оқушыларға білім
алуында тәуелсіздік
береді. Соның
салдары ретінде, олар
әдетте:
• материалды «есте сақтау» және «түсіну»
ұғымдарының әртүрлі әдістері бар екенін
мойындап, мағынасын ажырата алуға үйренеді
(мен мұны есте сақтай аламын ба? маған мұны
есте сақтау қажет пе? бұл тақырыпты мен
шынымен игердім бе?);
6 слайд
Метатанымдық қабілеттер оқушыларға білім алуында тәуелсіздік береді. Соның салдары ретінде, олар әдетте: • материалды «есте сақтау» және «түсіну» ұғымдарының әртүрлі әдістері бар екенін мойындап, мағынасын ажырата алуға үйренеді (мен мұны есте сақтай аламын ба? маған мұны есте сақтау қажет пе? бұл тақырыпты мен шынымен игердім бе?);

7 слайд
• материалды сараптап, оны күрделілік деңгейі
мен назар аудару талаптарының дәрежесі
бойынша бөлуге қабілетті (мына фрагмент
қарапайым, ал келесіге назар аудару керек);
• материалды игеру деңгейін анықтай отырып,
өз өздерін тексеруге және тестілеуге қабілетті
(мен мұны дұрыс түсіндім бе?); • қай кезде мұғалімнің араласуы қажет екенін
біледі (мен тығырыққа тірелдім және менің
стратегияларым нәтижесіз болып шықты,
сондықтан маған көмек қажет).
7 слайд
• материалды сараптап, оны күрделілік деңгейі мен назар аудару талаптарының дәрежесі бойынша бөлуге қабілетті (мына фрагмент қарапайым, ал келесіге назар аудару керек); • материалды игеру деңгейін анықтай отырып, өз өздерін тексеруге және тестілеуге қабілетті (мен мұны дұрыс түсіндім бе?); • қай кезде мұғалімнің араласуы қажет екенін біледі (мен тығырыққа тірелдім және менің стратегияларым нәтижесіз болып шықты, сондықтан маған көмек қажет).

8 слайд
Назар салып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
8 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!