Материалдар / Микроәлем және макроәлем.

Микроәлем және макроәлем.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жақартылған бағдарлама бойынша жасалған және география пәні мұғалімдеріне арналған құрал болып табыладыү
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
5119
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Макроәлем және микроәлем Оқу мақсаты: 5.2.1.1. Макро- және микроәлем нысандарын ажырата біледі және

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Макроәлем және микроәлем Оқу мақсаты: 5.2.1.1. Макро- және микроәлем нысандарын ажырата біледі және мысалдар келтіреді Сабақ мақсаты: Макро және микро әлем туралы сипаттама жасайды Макро және микро әлем нысандарына сипаттама жасайды. Оқушылар суреттерді қолдана отырып макро және микроәлем нысандарын топтастырады Бағалау критерийлері: макро және микроәлем деген не? сұрағына жауап бере алады макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі макро және микроәлем нысандарына мысалдар келтіре алады; макро және микроәлем нысандарын ажырата отырып, қолдану әдістерін біледі.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Макроәлем және микроәлем Оқу мақсаты: 5.2.1.1. Макро- және микроәлем нысандарын ажырата біледі және мысалдар келтіреді Сабақ мақсаты: Макро және микро әлем туралы сипаттама жасайды Макро және микро әлем нысандарына сипаттама жасайды. Оқушылар суреттерді қолдана отырып макро және микроәлем нысандарын топтастырады Бағалау критерийлері: макро және микроәлем деген не? сұрағына жауап бере алады макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі макро және микроәлем нысандарына мысалдар келтіре алады; макро және микроәлем нысандарын ажырата отырып, қолдану әдістерін біледі.

Тілдік мақсаттар: Оқушылар:ауызша немесе жазбаша макро және микроәлем, Жер ғаламшары, макро және микроәлем нысандары туралы т

2 слайд
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:ауызша немесе жазбаша макро және микроәлем, Жер ғаламшары, макро және микроәлем нысандары туралы түсіндіреді; Пәндік лексика мен терминология: Макроәлем(макромир), микроәлем (микромир), гипотеза, ғалам, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жер, ғаламшар ретінде ………………….. қалыптасты Макроәлем нысандарына мыналар жатады: ………………… Микроәлем нысандарына мыналар жатады: ………………… Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихынан ежелгі өркениетті оқығандарын байланыстыруға болады, дүниетану ғылымы мен математикалық логикаларды еске түсіру арқылы пәнаралық байланыс жүзеге асады, Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тіліндегі мәтіндермен байланысу және өнер пәнінен макро және микро әлемді тану тақырыбымен байланысады. Құңдылықтарды дарыту: Жаһандық азаматтық: макроәлем және микроәлемді түсіндіргенде қозғалады. Құндылықтарды дарыту: топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, бір –бірінен үйрену арқылы жүзеге асырылады.

2 слайд

Тілдік мақсаттар: Оқушылар:ауызша немесе жазбаша макро және микроәлем, Жер ғаламшары, макро және микроәлем нысандары туралы түсіндіреді; Пәндік лексика мен терминология: Макроәлем(макромир), микроәлем (микромир), гипотеза, ғалам, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жер, ғаламшар ретінде ………………….. қалыптасты Макроәлем нысандарына мыналар жатады: ………………… Микроәлем нысандарына мыналар жатады: ………………… Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихынан ежелгі өркениетті оқығандарын байланыстыруға болады, дүниетану ғылымы мен математикалық логикаларды еске түсіру арқылы пәнаралық байланыс жүзеге асады, Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тіліндегі мәтіндермен байланысу және өнер пәнінен макро және микро әлемді тану тақырыбымен байланысады. Құңдылықтарды дарыту: Жаһандық азаматтық: макроәлем және микроәлемді түсіндіргенде қозғалады. Құндылықтарды дарыту: топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, бір –бірінен үйрену арқылы жүзеге асырылады.

АКТ қолдану: ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады Бастапқы білім: бастауыш сынып

3 слайд
АКТ қолдану: ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады Бастапқы білім: бастауыш сыныптағы «Дүниетану» ғылымынан алған білім, зерттеу түрлері Сабақ барысы: Сабақтың ба сы: Сабақтың ор тасы: Сабақтың а яғы:

3 слайд

АКТ қолдану: ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады Бастапқы білім: бастауыш сыныптағы «Дүниетану» ғылымынан алған білім, зерттеу түрлері Сабақ барысы: Сабақтың ба сы: Сабақтың ор тасы: Сабақтың а яғы:

Сәлемдесу, түгелдеу. ынтымақтастық атмосферасын құру Оқушыларға бірнеше суреттер беріледі. Сол суреттерді атайды, ерекшеліктер

4 слайд
Сәлемдесу, түгелдеу. ынтымақтастық атмосферасын құру Оқушыларға бірнеше суреттер беріледі. Сол суреттерді атайды, ерекшеліктерін айтады, топтастырады. Осы жұмысты жасау барысында жетелеуші сұрақтар беріліп отырады: Мына заттардың өлшемдері бірдейлерді анықтаңдар, Қызметімен ұқсастары қайсы? Өлі денелер мен тірі денелерді атаңдар? Заттардың үлкендері қайсы? Кішкентайлары қайсы? Осыларды айтқыза отырып, бүгінгі тақырыпты анықтатамын. Оқу мақсаттарымен таныстыру «Макро», «микро» терминдеріне анықтама беремін. Видео көрсетіледі . https://www.youtube.com/watch?v=OEvFuj67bOQ https://www.youtube.com/watch?v=t4Tst9DZFPI

4 слайд

Сәлемдесу, түгелдеу. ынтымақтастық атмосферасын құру Оқушыларға бірнеше суреттер беріледі. Сол суреттерді атайды, ерекшеліктерін айтады, топтастырады. Осы жұмысты жасау барысында жетелеуші сұрақтар беріліп отырады: Мына заттардың өлшемдері бірдейлерді анықтаңдар, Қызметімен ұқсастары қайсы? Өлі денелер мен тірі денелерді атаңдар? Заттардың үлкендері қайсы? Кішкентайлары қайсы? Осыларды айтқыза отырып, бүгінгі тақырыпты анықтатамын. Оқу мақсаттарымен таныстыру «Макро», «микро» терминдеріне анықтама беремін. Видео көрсетіледі . https://www.youtube.com/watch?v=OEvFuj67bOQ https://www.youtube.com/watch?v=t4Tst9DZFPI

1 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 5 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі. Оқушыларды 4 топқа біріктіру. 1.Жер

5 слайд
1 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 5 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі. Оқушыларды 4 топқа біріктіру. 1.Жер 2.Ғаламшар 3.Күн 4.Адам Оқушыларға мәтін беріледі. Сол мәтінді оқи отырып, түсініктерін схема түрінде флипчартқа түсірулері қажет Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған келесі топ дескриптор арқылы бағалайды. Тапсырма 2 (жұптық жұмыс, дәптерге орындатуға да болады) Ой шақыру. Микро, макро терминдерінің мағынасын ашу: Суретпен жұмыс: Ғаламшар, жердің денелері, тау жынысы, молекула, атом, Марс, адам, Галактика, жұлдыз және т.б тізімін береміз, Оқушылар берілген нысандарды макро және микроәлемге топтастырады. Саралау: Ажыратып, топтастырып бітірген оқушыларға өздеріне мысал жазуға тапсыру керек. Бағалау: Жұмысын бітірген оқушыларды мұғалім дескриптор арқылы бағалайды Бағалау критерийі р/ с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем деген не? сұрағына жауап бере алады   2 макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі   Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі     2 макро және микроәлем нысандарына мысалдар келтіре алады  Сабақтың ортасы:

5 слайд

1 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 5 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі. Оқушыларды 4 топқа біріктіру. 1.Жер 2.Ғаламшар 3.Күн 4.Адам Оқушыларға мәтін беріледі. Сол мәтінді оқи отырып, түсініктерін схема түрінде флипчартқа түсірулері қажет Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған келесі топ дескриптор арқылы бағалайды. Тапсырма 2 (жұптық жұмыс, дәптерге орындатуға да болады) Ой шақыру. Микро, макро терминдерінің мағынасын ашу: Суретпен жұмыс: Ғаламшар, жердің денелері, тау жынысы, молекула, атом, Марс, адам, Галактика, жұлдыз және т.б тізімін береміз, Оқушылар берілген нысандарды макро және микроәлемге топтастырады. Саралау: Ажыратып, топтастырып бітірген оқушыларға өздеріне мысал жазуға тапсыру керек. Бағалау: Жұмысын бітірген оқушыларды мұғалім дескриптор арқылы бағалайды Бағалау критерийі р/ с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем деген не? сұрағына жауап бере алады   2 макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі   Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем нысандарын ажырата біледі     2 макро және микроәлем нысандарына мысалдар келтіре алады  Сабақтың ортасы:

Тапсырма 3 ( топтық жұмыс,) Оқушылар берілген мысалдарды: o көзге көрінетін, көзге көрінбейтіндігі (алыс, жақын) o көлемі бой

6 слайд
Тапсырма 3 ( топтық жұмыс,) Оқушылар берілген мысалдарды: o көзге көрінетін, көзге көрінбейтіндігі (алыс, жақын) o көлемі бойынша (үлкен, орташа, ұсақ.... т.б.) деп жіктейді Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған келесі топ дескриптор арқылы бағалайды. Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем нысандарыны ерекшеліктері бойынша жіктей алады   Тапсырма 4 ( топтық жұмыс,) Оқушыларға бірнеше суреттер беріледі: осы суреттер арқылы не жасауға болатынын айтуы керек (мысалы, үй - тұтас ғимарат емес, оны кірпіштен қалап, цементпен біріктіреді) нәтижесін түсіндіреді ( ғалам да микро және макроәлемнен тұратындығын түсіндіреді) Бағалау: Жұмысын қорғаған топты мұғалім дескриптор арқылы бағалайды. Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 ма кро және микроәлем нысандарын ажырата отырып, қолдану әдістерін біледі.  Сабақтың ортасы:

6 слайд

Тапсырма 3 ( топтық жұмыс,) Оқушылар берілген мысалдарды: o көзге көрінетін, көзге көрінбейтіндігі (алыс, жақын) o көлемі бойынша (үлкен, орташа, ұсақ.... т.б.) деп жіктейді Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған келесі топ дескриптор арқылы бағалайды. Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 макро және микроәлем нысандарыны ерекшеліктері бойынша жіктей алады   Тапсырма 4 ( топтық жұмыс,) Оқушыларға бірнеше суреттер беріледі: осы суреттер арқылы не жасауға болатынын айтуы керек (мысалы, үй - тұтас ғимарат емес, оны кірпіштен қалап, цементпен біріктіреді) нәтижесін түсіндіреді ( ғалам да микро және макроәлемнен тұратындығын түсіндіреді) Бағалау: Жұмысын қорғаған топты мұғалім дескриптор арқылы бағалайды. Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ – макро- және микроәлем туралы біледі 1 ма кро және микроәлем нысандарын ажырата отырып, қолдану әдістерін біледі.  Сабақтың ортасы:

Кері байланыс: INSERT кестесін немесе түртіп алу кестесін беруге болады. Яғни оқушы келесі кестені толтырып, сабақты қалай

7 слайд
Кері байланыс: INSERT кестесін немесе түртіп алу кестесін беруге болады. Яғни оқушы келесі кестені толтырып, сабақты қалай түсінгенін жазады Менің білетінім Мен үшін жаңалық Мені таң қалдырды       Рефлексия: «Макро және микроәлем айналамызда» тақырыбында эссе жазып келу Сабақтың аяғы: Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Кері байланыс: INSERT кестесін немесе түртіп алу кестесін беруге болады. Яғни оқушы келесі кестені толтырып, сабақты қалай түсінгенін жазады Менің білетінім Мен үшін жаңалық Мені таң қалдырды       Рефлексия: «Макро және микроәлем айналамызда» тақырыбында эссе жазып келу Сабақтың аяғы: Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ