М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
. ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНЫП ЫП ІІІ бөлім. Аңызбен өрілген көркем с

#1 слайд
. ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНЫП ЫП ІІІ бөлім. Аңызбен өрілген көркем сөз Сабақтың тақырыбы: М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

1 слайд

. ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНЫП ЫП ІІІ бөлім. Аңызбен өрілген көркем сөз Сабақтың тақырыбы: М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

. Оқу мақсаты: 10.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен талдау. Сабақ мақсаттары: -Шығарма

#2 слайд
. Оқу мақсаты: 10.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен талдау. Сабақ мақсаттары: -Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін, іс-әрекеттерін талдайды; - Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

2 слайд

. Оқу мақсаты: 10.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен талдау. Сабақ мақсаттары: -Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін, іс-әрекеттерін талдайды; - Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Алты неліктен» әдісі бойынша ойланып көріңіздер. Нелікт

#3 слайд
Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Алты неліктен» әдісі бойынша ойланып көріңіздер. Неліктен шығарма «Шақан-шері» деп аталады? Неліктен Шақан жолбарысқа айналды? Неліктен романды «Көксерек» әңгімесімен мазмұндас дейміз? Неліктен Шақан өзін өлген адамға теңейді? Неліктен қазақ даласында жолбарыстар жойылып кеткен? Неліктен соңғы жолбарыс 1940 жылы өлтірілген деген ақпарат берілген?

3 слайд

Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Алты неліктен» әдісі бойынша ойланып көріңіздер. Неліктен шығарма «Шақан-шері» деп аталады? Неліктен Шақан жолбарысқа айналды? Неліктен романды «Көксерек» әңгімесімен мазмұндас дейміз? Неліктен Шақан өзін өлген адамға теңейді? Неліктен қазақ даласында жолбарыстар жойылып кеткен? Неліктен соңғы жолбарыс 1940 жылы өлтірілген деген ақпарат берілген?

. 1-тапсырма. М.Мағауин “Шақан-Шері” романындағы кейіпкерлерді топтастырыңдар. “Шақан - Шері” романындағы кейіп

#4 слайд
. 1-тапсырма. М.Мағауин “Шақан-Шері” романындағы кейіпкерлерді топтастырыңдар. “Шақан - Шері” романындағы кейіпкерлер Дескриптор: 1 . Романның кейіпкерлерін жазады.   Жалпы – 1 балл

4 слайд

. 1-тапсырма. М.Мағауин “Шақан-Шері” романындағы кейіпкерлерді топтастырыңдар. “Шақан - Шері” романындағы кейіпкерлер Дескриптор: 1 . Романның кейіпкерлерін жазады.   Жалпы – 1 балл

. 2-тапсырма. «Кейіпкер портреті» әдісі І топ. Әке бейнесі. ІІ топ. Ана бейнесі. ІІІ топ. Жолбарыс бейнесі. №

#5 слайд
. 2-тапсырма. «Кейіпкер портреті» әдісі І топ. Әке бейнесі. ІІ топ. Ана бейнесі. ІІІ топ. Жолбарыс бейнесі. №КейіпкерМінезі, портреті Іс-әрекетіСебебі Дескриптор: -кейіпкер мінезі мен портретін ашады; -іс-әрекетін, себебін анықтайды. Жалпы- 2 балл

5 слайд

. 2-тапсырма. «Кейіпкер портреті» әдісі І топ. Әке бейнесі. ІІ топ. Ана бейнесі. ІІІ топ. Жолбарыс бейнесі. №КейіпкерМінезі, портреті Іс-әрекетіСебебі Дескриптор: -кейіпкер мінезі мен портретін ашады; -іс-әрекетін, себебін анықтайды. Жалпы- 2 балл

. 3-тапсырма. «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар. Рөл Аудитория Факт Тақырып Әке жастар үндеу Әкед

#6 слайд
. 3-тапсырма. «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар. Рөл Аудитория Факт Тақырып Әке жастар үндеу Әкеден - ақыл Ана оқушылар насихат Бала – ананың бауыр еті Жолбарыс халық хат Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ Дескриптор: - рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады; -өз ойын білдіреді. Жалпы -2 балл

6 слайд

. 3-тапсырма. «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар. Рөл Аудитория Факт Тақырып Әке жастар үндеу Әкеден - ақыл Ана оқушылар насихат Бала – ананың бауыр еті Жолбарыс халық хат Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ Дескриптор: - рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады; -өз ойын білдіреді. Жалпы -2 балл

. ТЕСТ сұрақтары 1.«Шақан-Шері» романы қанша тараудан тұрады? А 5

#7 слайд
. ТЕСТ сұрақтары 1.«Шақан-Шері» романы қанша тараудан тұрады? А 5 Ә 3 Б 4 2. «Шері» сөзінің мағынасы? А жолбарыс перісі Ә шерлі Б түз тағысы 3.Не себепті Шақан өзін өлген адамға теңейді? А есінен адасқандықтан Ә жолбарыс шөнжіктерін аяусыз өлтіргендіктен Б отбасын жолбарыстан арашалап ала алмағандықтан 4.«Әппақ , өткір сойдақ тісі жарқырап тұр. Қарсы алдынан қарағанда адам шошырлық. Әйтсе де құбыжық емес, өзгеше тұрпатты пенде» -деп автор қай кейіпкерді суреттеп тұр? А төрені Ә жолбарысты Б Шақанды 5.Роман кейіпкерлерін белгіле. А Шақан, жолбарыс, Сәмен,Ажар Ә Шақан, Ажар, қасқыр, төре Б Шақан, Сәмен, Көксерек, жолбарыс 6.Роман қандай оқиғамен басталады? А жолбарыспен арпалыс Ә Шақан образын суреттеу Б Жетісу өңірін мекендеген жолбарыстар жайлы Дескриптор: -мазмұнын біледі; - сұрақтарға жауап береді.   Жалпы -2 балл

7 слайд

. ТЕСТ сұрақтары 1.«Шақан-Шері» романы қанша тараудан тұрады? А 5 Ә 3 Б 4 2. «Шері» сөзінің мағынасы? А жолбарыс перісі Ә шерлі Б түз тағысы 3.Не себепті Шақан өзін өлген адамға теңейді? А есінен адасқандықтан Ә жолбарыс шөнжіктерін аяусыз өлтіргендіктен Б отбасын жолбарыстан арашалап ала алмағандықтан 4.«Әппақ , өткір сойдақ тісі жарқырап тұр. Қарсы алдынан қарағанда адам шошырлық. Әйтсе де құбыжық емес, өзгеше тұрпатты пенде» -деп автор қай кейіпкерді суреттеп тұр? А төрені Ә жолбарысты Б Шақанды 5.Роман кейіпкерлерін белгіле. А Шақан, жолбарыс, Сәмен,Ажар Ә Шақан, Ажар, қасқыр, төре Б Шақан, Сәмен, Көксерек, жолбарыс 6.Роман қандай оқиғамен басталады? А жолбарыспен арпалыс Ә Шақан образын суреттеу Б Жетісу өңірін мекендеген жолбарыстар жайлы Дескриптор: -мазмұнын біледі; - сұрақтарға жауап береді.   Жалпы -2 балл

. Үйге тапсырма: Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз. “Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғал

#8 слайд
. Үйге тапсырма: Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз. “Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғалтқанын қалайша орнына келтіре алады?” деген ойдың төңірегінде ізденіп, презентация дайындаңыз.

8 слайд

. Үйге тапсырма: Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз. “Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғалтқанын қалайша орнына келтіре алады?” деген ойдың төңірегінде ізденіп, презентация дайындаңыз.

. КЕРІ БАЙЛАНЫС « Мұғалімге хат» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырады.

#9 слайд
. КЕРІ БАЙЛАНЫС « Мұғалімге хат» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырады.

9 слайд

. КЕРІ БАЙЛАНЫС « Мұғалімге хат» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып қалдырады.

. Назарларыңызға рақмет!

#10 слайд
. Назарларыңызға рақмет!

10 слайд

. Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
ppt
20.01.2025
574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі