М.Мақатаев “Аққулар ұйықтағанда” поэмасының композициялық құрылымы презентация




1 слайд
.
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1)
10-СЫНҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1)
10-СЫНЫП
ЫП
ІІІ тарау. Махаббат пен абырой
Сабақтың тақырыбы:
М.Мақатаев “Аққулар ұйықтағанда” поэмасының
композициялық құрылымы
1 слайд
. ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ (Т1) 10-СЫНЫП ЫП ІІІ тарау. Махаббат пен абырой Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев “Аққулар ұйықтағанда” поэмасының композициялық құрылымы

2 слайд
Ой шақыру
37
Частных детских
сада
43
Мини-центра
ШАШУ кезеңі.
«Алты неліктен» әдісі бойынша ойланып көріңіздер.
Неліктен ана аққуды атты?
Неліктен аққулар қайта оралмады?
Неліктен Жетімкөл жетімсіреп қалды?
Неліктен поэма «Аққулар ұйықтағанда»
деп аталған?
Неліктен жылқышы қарт «Аққуға кезенерде ырым жасап, тым
құрыса, саусағыңды қанаттың ба?» деп сұрады?
Неліктен аққуды атқан ана
қасіретке ұшырады?
2 слайд
Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра ШАШУ кезеңі. «Алты неліктен» әдісі бойынша ойланып көріңіздер. Неліктен ана аққуды атты? Неліктен аққулар қайта оралмады? Неліктен Жетімкөл жетімсіреп қалды? Неліктен поэма «Аққулар ұйықтағанда» деп аталған? Неліктен жылқышы қарт «Аққуға кезенерде ырым жасап, тым құрыса, саусағыңды қанаттың ба?» деп сұрады? Неліктен аққуды атқан ана қасіретке ұшырады?

3 слайд
.
1-тапсырма.
Дескриптор:
1 .
Поэма композициясына сай жұптасады,
түсініктеме береді.
Жалпы – 1 балл
М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда»
поэмасына сюжеттік-композициялық
құрылымына сай жұптасып,түсініктеме
беріңдер.
3 слайд
. 1-тапсырма. Дескриптор: 1 . Поэма композициясына сай жұптасады, түсініктеме береді. Жалпы – 1 балл М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасына сюжеттік-композициялық құрылымына сай жұптасып,түсініктеме беріңдер.

4 слайд
.
2-тапсырма.
«Бір шаңырақ астында» әдісі
І топ. Әке бейнесі.
ІІ топ. Ана бейнесі.
ІІІ топ. Аққу бейнесі.
№КейіпкерМінезі, портреті Іс-әрекетіСебебі
Дескриптор:
-кейіпкер мінезі мен портретін ашады;
-іс-әрекетін, себебін анықтайды.
Жалпы- 2 балл
4 слайд
. 2-тапсырма. «Бір шаңырақ астында» әдісі І топ. Әке бейнесі. ІІ топ. Ана бейнесі. ІІІ топ. Аққу бейнесі. №КейіпкерМінезі, портреті Іс-әрекетіСебебі Дескриптор: -кейіпкер мінезі мен портретін ашады; -іс-әрекетін, себебін анықтайды. Жалпы- 2 балл

5 слайд
“Ауылдың алты ауызы”
5 слайд
“Ауылдың алты ауызы”

6 слайд
.
«Бәйге» кезеңі.
“Learningapp” платформасы арқылы
«Сәйкестендіру » әдісі
Дескриптор:
-сәйкестендіреді.
Жалпы- 1 балл
6 слайд
. «Бәйге» кезеңі. “Learningapp” платформасы арқылы «Сәйкестендіру » әдісі Дескриптор: -сәйкестендіреді. Жалпы- 1 балл

7 слайд
.
3-тапсырма.
«РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар.
Рөл Аудитория Факт Тақырып
Әке жастар үндеу Әкеден - ақыл
Ана оқушылар насихат Бала – ананың
бауыр еті
Аққу халық хат Адамзаттың
табиғатсыз күні жоқ
Дескриптор:
- рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады;
-өз ойын білдіреді.
Жалпы -2 балл
7 слайд
. 3-тапсырма. «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар. Рөл Аудитория Факт Тақырып Әке жастар үндеу Әкеден - ақыл Ана оқушылар насихат Бала – ананың бауыр еті Аққу халық хат Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ Дескриптор: - рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады; -өз ойын білдіреді. Жалпы -2 балл

8 слайд
.
Үйге тапсырма:
Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы
ойланыңыз.
“Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан
жоғалтқанын қалайша орнына келтіре
алады?” деген ойдың төңірегінде ізденіп,
презентация дайындаңыз.
8 слайд
. Үйге тапсырма: Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз. “Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғалтқанын қалайша орнына келтіре алады?” деген ойдың төңірегінде ізденіп, презентация дайындаңыз.

9 слайд
.
9 слайд
.

10 слайд
.
Назарларыңызға рақмет!
10 слайд
. Назарларыңызға рақмет!