Материалдар / моделдер, ақпараттық моделдер

моделдер, ақпараттық моделдер

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
695
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Модельдер. Ақпараттық модельдеу

1 слайд
Модельдер. Ақпараттық модельдеу

1 слайд

Модельдер. Ақпараттық модельдеу

Мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.

2 слайд
Мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.

2 слайд

Мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.

Модель дегеніміз – нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету. Модельдеу – о

3 слайд
Модель дегеніміз – нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету. Модельдеу – объектілерді, процестерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру. Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалады. Бір объект (процесс, құбылыс) үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін.

3 слайд

Модель дегеніміз – нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету. Модельдеу – объектілерді, процестерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру. Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалады. Бір объект (процесс, құбылыс) үшін әр түрлі модель жасалуы мүмкін.

Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға: 1. Қолданылу аймағы. 2. Модельде уақыт факторын ескеру. 3. Білім саласына қара

4 слайд
Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға: 1. Қолданылу аймағы. 2. Модельде уақыт факторын ескеру. 3. Білім саласына қарай топтау. 4. Модельді көрсету тәсіліне қарай топтау.

4 слайд

Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға: 1. Қолданылу аймағы. 2. Модельде уақыт факторын ескеру. 3. Білім саласына қарай топтау. 4. Модельді көрсету тәсіліне қарай топтау.

Модель Оқу Тәжірибелік Ғылыми – техникалық Ойын Имитациялы қ Қолданылу аймағына қарай модель

5 слайд
Модель Оқу Тәжірибелік Ғылыми – техникалық Ойын Имитациялы қ Қолданылу аймағына қарай модель

5 слайд

Модель Оқу Тәжірибелік Ғылыми – техникалық Ойын Имитациялы қ Қолданылу аймағына қарай модель

Модельді уақыт факторына байланысты Динамикалық Статистикалық Динамикалық модель – уақыт барысындағы объектінің қа

6 слайд
Модельді уақыт факторына байланысты Динамикалық Статистикалық Динамикалық модель – уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзгерісін көрсету мүмкіндігін береді. Статистикалық модель деп объект жөнінде алынған ақпараттың белгілі бір уақыт бөлігіндегі үзіндісін айтуға болады.

6 слайд

Модельді уақыт факторына байланысты Динамикалық Статистикалық Динамикалық модель – уақыт барысындағы объектінің қасиеттерінің өзгерісін көрсету мүмкіндігін береді. Статистикалық модель деп объект жөнінде алынған ақпараттың белгілі бір уақыт бөлігіндегі үзіндісін айтуға болады.

Модельді көрсетілу тәсіліне қарай Модель Материалдық Ақпараттық Таңбалық Компьютерлік Вербальдік Компьютерлік емес

7 слайд
Модельді көрсетілу тәсіліне қарай Модель Материалдық Ақпараттық Таңбалық Компьютерлік Вербальдік Компьютерлік емес

7 слайд

Модельді көрсетілу тәсіліне қарай Модель Материалдық Ақпараттық Таңбалық Компьютерлік Вербальдік Компьютерлік емес

Көрсету түріне қарай ақпараттық модель Геометриялық модель – графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар. Ауызша модель

8 слайд
Көрсету түріне қарай ақпараттық модель Геометриялық модель – графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар. Ауызша модель – иллюстрацияны пайдаланып, ауызша және жазбаша сипаттаулар. Математикалық модель – объект немесе процестің әр түрлі параметрлерінің байланысын көрсететін математикалық формулалар. Құрылымдық модельдер – схема, графиктер мен кестелер. Логикалық модель – ой қорытындысы мен шарттарды талдау негізге алынған іс- әрекеттерді таңдаудың әр түрлі нұсқалары көрсетілген модельдер. Арнайы модельдер – ноталар, химиялық формулалар.

8 слайд

Көрсету түріне қарай ақпараттық модель Геометриялық модель – графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар. Ауызша модель – иллюстрацияны пайдаланып, ауызша және жазбаша сипаттаулар. Математикалық модель – объект немесе процестің әр түрлі параметрлерінің байланысын көрсететін математикалық формулалар. Құрылымдық модельдер – схема, графиктер мен кестелер. Логикалық модель – ой қорытындысы мен шарттарды талдау негізге алынған іс- әрекеттерді таңдаудың әр түрлі нұсқалары көрсетілген модельдер. Арнайы модельдер – ноталар, химиялық формулалар.

Модель түрлері Ауа райы картасы МанекенСхема

9 слайд
Модель түрлері Ауа райы картасы МанекенСхема

9 слайд

Модель түрлері Ауа райы картасы МанекенСхема

Модель түрлері глобус Үй

10 слайд
Модель түрлері глобус Үй

10 слайд

Модель түрлері глобус Үй

Тарату тәсіліне қарай Модель Компьютерлік Компьютерлік емес Компьютерлік модель деп программалық орта көмегімен іске

11 слайд
Тарату тәсіліне қарай Модель Компьютерлік Компьютерлік емес Компьютерлік модель деп программалық орта көмегімен іске асатын модельдерді айтады.

11 слайд

Тарату тәсіліне қарай Модель Компьютерлік Компьютерлік емес Компьютерлік модель деп программалық орта көмегімен іске асатын модельдерді айтады.

Модельдеудің негізгі кезеңдері ПРОТОТИП МОДЕЛЬДЕУ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

12 слайд
Модельдеудің негізгі кезеңдері ПРОТОТИП МОДЕЛЬДЕУ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

12 слайд

Модельдеудің негізгі кезеңдері ПРОТОТИП МОДЕЛЬДЕУ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық модел

13 слайд
Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен көре алмаймыз, себебі олар тек ақпараттардан ғана құралады. Мұндай модельдер қоршаған ортаны ақпараттық жағынан зерттеуге мүмкіндік береді. Модель объектінің қасиеттерін, белгілерін, күйін толық көрсететіндей болуы қажет. Объектіні зерттеу үшін адам сол объект жөнінде ақпарат жинақтайды.

13 слайд

Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен көре алмаймыз, себебі олар тек ақпараттардан ғана құралады. Мұндай модельдер қоршаған ортаны ақпараттық жағынан зерттеуге мүмкіндік береді. Модель объектінің қасиеттерін, белгілерін, күйін толық көрсететіндей болуы қажет. Объектіні зерттеу үшін адам сол объект жөнінде ақпарат жинақтайды.

Модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі

14 слайд
Модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі ақпарат жинақталады.

14 слайд

Модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі ақпарат жинақталады.

Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.

15 слайд
Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.

15 слайд

Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.

Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық. Биология

16 слайд
Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық. Биология маманы гүлді өзі білетін гүлдермен салыстырып, тамырына, клеткалық құрамына, топырақта өсу ерекшеліктеріне көңіл бөледі. Дәрігер өсімдіктің химиялық құрамын анықтап, оның денсаулыққа пайдалы және зиянды жақтарын ашуға тырысады. Оқушы гүлдің сыртқы көрінісіне , иісіне, үзілгеннен қанша уақыт солмайтына көңіл бөледі.

16 слайд

Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық. Биология маманы гүлді өзі білетін гүлдермен салыстырып, тамырына, клеткалық құрамына, топырақта өсу ерекшеліктеріне көңіл бөледі. Дәрігер өсімдіктің химиялық құрамын анықтап, оның денсаулыққа пайдалы және зиянды жақтарын ашуға тырысады. Оқушы гүлдің сыртқы көрінісіне , иісіне, үзілгеннен қанша уақыт солмайтына көңіл бөледі.

Цилиндр макеті

17 слайд
Цилиндр макеті

17 слайд

Цилиндр макеті

Геометриялық фигуралар

18 слайд
Геометриялық фигуралар

18 слайд

Геометриялық фигуралар

Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, үйдің макетін құрастыру.

19 слайд
Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, үйдің макетін құрастыру.

19 слайд

Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, үйдің макетін құрастыру.

Сергіту сәті

20 слайд
Сергіту сәті

20 слайд

Сергіту сәті

Бекіту

21 слайд
Бекіту

21 слайд

Бекіту

С ипаттам а К ем еФормул алар М он и то р Сы збаМодельдің ұсыну формалары (қате жауаптың күлтесі қалықтайды!) І топ Г

22 слайд
С ипаттам а К ем еФормул алар М он и то р Сы збаМодельдің ұсыну формалары (қате жауаптың күлтесі қалықтайды!) І топ Граф К ом анд а С ұл ба П рограм м а Сызба ІІ топ

22 слайд

С ипаттам а К ем еФормул алар М он и то р Сы збаМодельдің ұсыну формалары (қате жауаптың күлтесі қалықтайды!) І топ Граф К ом анд а С ұл ба П рограм м а Сызба ІІ топ

Назарларыңызға рахмет. Сау болыңыздар!

23 слайд
Назарларыңызға рахмет. Сау болыңыздар!

23 слайд

Назарларыңызға рахмет. Сау болыңыздар!

24 слайд

24 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ