Материалдар / "Монеталар" презентация 1"а" сынып

"Монеталар" презентация 1"а" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
1658
54 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сын

1 слайд
БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сынып Бөлім: 4А. Ақшаны қолдану. Ақша соммасын беру (ірілеу) және ұсақтау Бөлімше: 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері Сабақтың тақырыбы: Монеталар

1 слайд

БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сынып Бөлім: 4А. Ақшаны қолдану. Ақша соммасын беру (ірілеу) және ұсақтау Бөлімше: 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері Сабақтың тақырыбы: Монеталар

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

2 слайд
Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

2 слайд

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

Белсенді оқыту әдістері

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері

Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін с

4 слайд
Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал.) Заңдылықты сақтайды (ҚБ) Дескриптор: -құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды

4 слайд

Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал.) Заңдылықты сақтайды (ҚБ) Дескриптор: -құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды

Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арн

5 слайд
Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар жасайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға: . Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға: құны әр түрлі монеталарды ажыратады. Қолдауды аз және қажет етпейтін оқушыларға: Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма тәсілі бойынша «Кім шапшаң» әдісі арқылы орындағанда анық көрінеді. Кейбір оқушылар бойынша күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар берілді,басқаларға қарағанда соманы түрлі тәсілдермен жинақтайды .

5 слайд

Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар жасайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға: . Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға: құны әр түрлі монеталарды ажыратады. Қолдауды аз және қажет етпейтін оқушыларға: Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма тәсілі бойынша «Кім шапшаң» әдісі арқылы орындағанда анық көрінеді. Кейбір оқушылар бойынша күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар берілді,басқаларға қарағанда соманы түрлі тәсілдермен жинақтайды .

Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг,

6 слайд
Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы  түрлі тәсілмен жинақтайды 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып,қажет ті соманы жинақтайды . Бағалау критерийлеріне сай сабақ барысында төмендегідей дескрипторлар алынды.Осындай дескрипторлар арқылы бағаланды - Екі монетаның құнын салыстырады Бірнеше монеталар жиынтығыныңқұнын салыстырады; >, <, = таңбаларын дұрыс қояды;. әртүрлі монеталарды қолданады

6 слайд

Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы  түрлі тәсілмен жинақтайды 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып,қажет ті соманы жинақтайды . Бағалау критерийлеріне сай сабақ барысында төмендегідей дескрипторлар алынды.Осындай дескрипторлар арқылы бағаланды - Екі монетаның құнын салыстырады Бірнеше монеталар жиынтығыныңқұнын салыстырады; >, <, = таңбаларын дұрыс қояды;. әртүрлі монеталарды қолданады

Рефлексия Жетістіктер баспалда ғы Табыс баспалдағы

7 слайд
Рефлексия Жетістіктер баспалда ғы Табыс баспалдағы

7 слайд

Рефлексия Жетістіктер баспалда ғы Табыс баспалдағы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ