"Монеталар" презентация 1"а" сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Монеталар" презентация 1"а" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сын

#1 слайд
БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сынып Бөлім: 4А. Ақшаны қолдану. Ақша соммасын беру (ірілеу) және ұсақтау Бөлімше: 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері Сабақтың тақырыбы: Монеталар

1 слайд

БҚО, Зеленов ауданы, Жаңатаң жалпы білім беретін бастауыш мектебі Бельгибаева Айнур Руслановна МатематикаМатематика 1-сынып1-сынып Бөлім: 4А. Ақшаны қолдану. Ақша соммасын беру (ірілеу) және ұсақтау Бөлімше: 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері Сабақтың тақырыбы: Монеталар

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

#2 слайд
Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

2 слайд

Сабақ мақсаттары:Сабақ мақсаттары:

Белсенді оқыту әдістері

#3 слайд
Белсенді оқыту әдістері

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері

Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал

#4 слайд
Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал.) Заңдылықты сақтайды (ҚБ) Дескриптор: -құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды

4 слайд

Матрица әдісі бойынша монеталардың суретін сал (бос торкөздерге түсіп қалған монеталардың суретін сал.) Заңдылықты сақтайды (ҚБ) Дескриптор: -құны әр түрлі монеталарды қолданады. - заңдылықты сақтайды

Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арна

#5 слайд
Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар жасайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға: . Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға: құны әр түрлі монеталарды ажыратады. Қолдауды аз және қажет етпейтін оқушыларға: Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма тәсілі бойынша «Кім шапшаң» әдісі арқылы орындағанда анық көрінеді. Кейбір оқушылар бойынша күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар берілді,басқаларға қарағанда соманы түрлі тәсілдермен жинақтайды.

5 слайд

Саралау Саралау тәсілінің “Тапсырма” әдісі мен “Қарқын” әдісін тапсырмаларда қолдандым. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар жасайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға: . Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға: құны әр түрлі монеталарды ажыратады. Қолдауды аз және қажет етпейтін оқушыларға: Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма тәсілі бойынша «Кім шапшаң» әдісі арқылы орындағанда анық көрінеді. Кейбір оқушылар бойынша күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар берілді,басқаларға қарағанда соманы түрлі тәсілдермен жинақтайды.

Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг,

#6 слайд
Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы  түрлі тәсілмен жинақтайды 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып,қажет ті соманы жинақтайды. Бағалау критерийлеріне сай сабақ барысында төмендегідей дескрипторлар алынды.Осындай дескрипторлар арқылы бағаланды - Екі монетаның құнын салыстырады Бірнеше монеталар жиынтығыныңқұнын салыстырады; >, <, = таңбаларын дұрыс қояды;. әртүрлі монеталарды қолданады

6 слайд

Бағалау әдістеріБағалау әдістері 1.1.1.3.6 оқу мақсатымен негізделген Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг қолданып, қажетті соманы  түрлі тәсілмен жинақтайды 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып,қажет ті соманы жинақтайды. Бағалау критерийлеріне сай сабақ барысында төмендегідей дескрипторлар алынды.Осындай дескрипторлар арқылы бағаланды - Екі монетаның құнын салыстырады Бірнеше монеталар жиынтығыныңқұнын салыстырады; >, <, = таңбаларын дұрыс қояды;. әртүрлі монеталарды қолданады

Рефлексия Жетістіктер баспалдағы Табыс баспалдағы

#7 слайд
Рефлексия Жетістіктер баспалдағы Табыс баспалдағы

7 слайд

Рефлексия Жетістіктер баспалдағы Табыс баспалдағы

Файл форматы:
ppt
21.01.2019
1931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі